Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - blackdog476

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 56
646
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MYSQL] UCP / WEBOLDAL v0.1
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 19:26:51 »
WAT?
 

// Beállítások
$mysql = array(
    \'host\' => \'localhost\',
    \'user\' => \'root\',
    \'pass\' => \'\',
    \'adatbazis\' => \'mysql\'
);
// Mysql Csatlakozás
$mysql_kap= mysql_connect($mysql[\'host\'], $mysql[\'user\'], $mysql[\'pass\'])or die(mysql_error());
mysql_selectdb($mysql[\'adatbazis\'], $mysql_kap)or die(mysql_error());
mysql_query(\"SET NAMES utf-8\", $mysql_kap);

647
Archívum / Los Santos Life Role Play
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 15:55:34 »
Sok sikert :D Ha kész lesz biztos felmegyek :D

648
RP/RPG kérések / Frakciók megszámozása?
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 15:28:46 »
Szerintem te ilyen (0) tudással ne kezdj bele rendszerekbe. Rengeteg témát nyitottál itt, mit vársz tõlünk? Irjuk meg helyetted a modot? Az elõzõ adminrendszert is amit én irtam te kurvára leszartad, csak azt irtad hogy megvan az elõzõ szarodba a hiba.. Én meg menjek a picsába hogy 30percig szenvedtem a szaroddal, hogy utána semmi haszna ne legyen. Tõlem ne várj több segitséget.

649
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 00:37:25 »
Idézetet írta: Daviid date=1409263932\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem véletlen van elbutulva a mai fiatalság.
 
Elbootolva :3


Heha... Szarvicc...  :bump: :(

650
Kérdések, Segítség / SAMP Szerver nyitás
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 21:50:21 »
Nekiállok egy zombi módnak :3 xd

651
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus Lespawnoló
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 21:47:00 »
Ez 5, az enyém 3 sor  :grrrrr: :D

652
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus Lespawnoló
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 20:51:09 »
Nem. Legalábbis nem hiszem. Nekem nem mûködött. Valószinüleg ez olyan mint a
 

SendClientMessage(playerid,-1,\"Kickelve lettél\");
kick(playerid);

 
E: Úgy tudom még elképzelni, hogy pár funkciót végrehajtassz elõtte, és akkor eltelik egy kis idõ és nem instantba abba a pillanatba spawnolja le.
E2: Most látom: OnPlayerConnectnél semmiképpen sem. Én az ott kiirattam egy üzenetet, és azt kiirta egybõl amikor csatlakoztam, és csak aztán az alap szöveget hogy Connected to [hun]xy ... És pár másodperccel utána hozta be a class selectiont.. Tehát ha AKKOR lespawnolnám 100% hogy nem mûködne. (Nem is mûködik, próbáltam már :D)

653
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus Lespawnoló
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 20:39:36 »
Flash: mind a kettõ megoldás jó. Igy jobban is néz ki 3 public mint 2 public + 1 forward :D
Idézetet írta: BackUP date=1409248289\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50426\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennek mi értelme?  :hmmm:
 
Sokan kérdezték mostanába, hogy hogy lehet ilyet alkotni.. pedig csak 3 sor :D

654
Segítségkérés / /makeadmin
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 19:13:22 »
Valóban. :D Ezért írtam, hogy nem teszteltem.
E: szerkesztettem

655
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus Lespawnoló
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 18:33:40 »
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) return SetTimerEx(\"Spawn\",1,false,\"d\",playerid);
public Spawn(playerid);
public Spawn(playerid) return SpawnPlayer(playerid);

 
Üdv!
A fentebb látható kód / addon azt hivatott szolgálni, hogy a játékost a játék betöltõdése után (vagyis a karakter választásnál) automatikusan lespawnolja.
Tesztelve, mûködik
Készítési idõ: 1perc
Készítõ: Én
Amennyiben nem mûködne, a timerben az 1-et állítsátok többre!

656
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 17:22:22 »
Ilyen célra miért nem használsz MySQL plugint? Sokkal jobb, egyszerûbb lenne

657
SA-MP: Szerverfejlesztés / Wood Clothes Shop
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 17:00:20 »
Istenem, mit nem lehet megérteni azon, hogy nem tud magyarul?? Rá van kényszerülve a Google fordítóra. Ha nem tudtok angolul minek szóltok bele? Minek írtok ide mondatokat magyarul, BarbaNegrának?? Ha nem beszélitek az angol nyelvet (amit megértek, mert ez egy magyar fórum) akkor ne írjatok ide, könyörgöm..

658
Segítségkérés / Spawnolási gond
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 16:03:58 »
Az OnPlayerRequestClass callback alá rakj egy timert 1-10-100 esetleg 1000 ms-ig, ne ismétlõdjön, és vigye tovább a player idjét.
Majd amikor lejár spawnold le a playert. Ennyi.
Megtaláltam egy régebbi kódomat. Ugyan ez. LINK

659
Segítségkérés / /makeadmin
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 15:43:02 »
Rengeteg, RENGETEG benne a pazarlás! Semmi dinamika...
Elvileg ha jól néztem ha \"5555\"ös adminszintet adsz neki, akkor jónak kell lennie. A baj az valószínûleg (lehet hogy csak elvannak csúszva a sorok és nem jól láttam) hogy rossz helyen van az
else return SendClientM.......

 tehát az üzenet kiírása..
Amúgy az RCONként való admin adást hülyeségnek tartom.. Mellesleg ezeket az extrém admin szinteket is -.- (5555)
Újraírtam az egészet, szerintem jóval átláthatóbb. SAMP-om jelenleg nincs, nem otthon vagyok, de a PAWNO nem jelzett rá hibát
Nagyon terjedelmes, de jóval átláthatóbb, kevesebb benne a pazarlás..
Javítottam a hibát, miszerint az infó vonalt a szintet adó játékosnak frissítette.. Remélem jó, mert nem 2perc volt.
Spoiler for Kód:


CMD:makeadmin(playerid,params[]) {
if(!Belepve(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid) || !JatekosInfo[playerid][Tulaj]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy rcon admin/Tulaj!\");
new kit,szint,n[24],n2[24],msg[128],rang[64];
if(sscanf(params,\"ui\",kit,szint)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használat: /makeadmin [Player ID] [AdminSzint]\");
if(!IsPlayerConnected(kit)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs ilyen játékos!\");
if(szint != 0 && szint != 1 &&szint != 0 && szint != 1 && szint != 2 && szint != 3 &&szint != 4 && szint != 5 &&szint != 6 && szint != 1337 && szint != 1338 && szint != 4096 && szint != 4100 && szint != 4555 && szint != 5555)
return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Az adminszint csak <0,1,2,3,4,5,6,1337,1338,4096,4100,4555,5555> lehet!\");
GetPlayerName(playerid,n,24);
GetPlayerName(kit,n2,24);
if(szint == JatekosInfo[playerid][AdminSzint]) {
    format(msg,128,\"Õ most is %d szintû!\",szint);
    return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,msg);
}
switch(szint) {
    case 0: rang = \"Játékos\";
    case 1: rang = \"1-es szintû admin\";
    case 2: rang = \"2-es szintû admin\";
    case 3: rang = \"3-es szintû admin\";
    case 4: rang = \"4-es szintû admin\";
    case 5: rang = \"5-es szintû admin\";
case 6: rang = \"FõAdminSegéd\";
case 1337: rang = \"FõAdmin\";
case 1338: rang = \"SuperAdmin\";
case 4096: rang = \"AdminControllerSegéd\";
case 4100: rang = \"AdminController\";
case 4555: rang = \"SzerverFelügyelõ\";
case 5555: rang = \"GameDiktátor\"; //WTF??!
}
if(szint > JatekosInfo[kit][AdminSzint]) { // Kinevezés
    format(msg,128,\"%s kinevezte %s játékost. Rangja: %s\",n,n2,rang);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,msg);
        print(msg);
        format(msg,128,\"Bekerültél az AdminTeambe! Új rangod: %s. Gratulálok!\",rang);
        MSG(kit,COLOR_ORANGE,msg);
} else { // Lefokozás
format(msg,128,\"%s lefokozta %s játékost. Rangja: %s\",n,n2,rang);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,msg);
        print(msg);
        format(msg,128,\"Lefokoztak! Új rangod: %s\",rang);
        MSG(kit,COLOR_ORANGE,msg);
}
format(msg,128,\"Bank: %d | Szint: %d | Adminszint: %d\",JatekosInfo[kit][bank],JatekosInfo[kit][szint], JatekosInfo[kit][AdminSzint]);
    TextDrawSetString(infovonal[kit],msg);
        JatekosInfo[kit][AdminSzint] = szint;
return 1;
}

660
Segítségkérés / Változó szerver idõ
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 11:43:52 »
Az alap scripteket nézted már?
Spoiler for gl_realtime.pwn:


//
// Keeps the in game time synced to the server\'s time and
// draws the current time on the player\'s hud using a textdraw/
// (1 minute = 1 minute real world time)
//
//  (c) 2009-2012 SA-MP Team
#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
//--------------------------------------------------
new Text:txtTimeDisp;
new hour, minute;
new timestr[32];
forward UpdateTimeAndWeather();
//--------------------------------------------------
new fine_weather_ids[] = {1,2,3,4,5,6,7,12,13,14,15,17,18,24,25,26,27,28,29,30,40};
new foggy_weather_ids[] = {9,19,20,31,32};
new wet_weather_ids[] = {8};
stock UpdateWorldWeather()
{
new next_weather_prob = random(100);
if(next_weather_prob < 70)       SetWeather(fine_weather_ids[random(sizeof(fine_weather_ids))]);
else if(next_weather_prob < 95) SetWeather(foggy_weather_ids[random(sizeof(foggy_weather_ids))]);
else                     SetWeather(wet_weather_ids[random(sizeof(wet_weather_ids))]);
}
//--------------------------------------------------
//new last_weather_update=0;
public UpdateTimeAndWeather()
{
// Update time
    gettime(hour, minute);
   
      format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);
      TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr);
      SetWorldTime(hour);
      
new x=0;
while(x!=MAX_PLAYERS) {
    if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) != PLAYER_STATE_NONE) {
        SetPlayerTime(x,hour,minute);
 }
 x++;
}
/* Update weather every hour
if(last_weather_update == 0) {
    UpdateWorldWeather();
}
last_weather_update++;
if(last_weather_update == 60) {
    last_weather_update = 0;
}*/
}
//--------------------------------------------------
public OnGameModeInit()
{
// Init our text display
txtTimeDisp = TextDrawCreate(605.0,25.0,\"00:00\");
TextDrawUseBox(txtTimeDisp, 0);
TextDrawFont(txtTimeDisp, 3);
TextDrawSetShadow(txtTimeDisp,0); // no shadow
    TextDrawSetOutline(txtTimeDisp,2); // thickness 1
    TextDrawBackgroundColor(txtTimeDisp,0x000000FF);
    TextDrawColor(txtTimeDisp,0xFFFFFFFF);
    TextDrawAlignment(txtTimeDisp,3);
TextDrawLetterSize(txtTimeDisp,0.5,1.5);
UpdateTimeAndWeather();
SetTimer(\"UpdateTimeAndWeather\",1000 * 60,1);
return 1;
}
//--------------------------------------------------
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
gettime(hour, minute);
SetPlayerTime(playerid,hour,minute);
return 1;
}
//--------------------------------------------------
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
return 1;
}
//--------------------------------------------------
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    gettime(hour, minute);
    SetPlayerTime(playerid,hour,minute);
    return 1;
}
//--------------------------------------------------

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 56
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal