Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 442
6391
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu respawn
« Dátum: 2010. március 22. - 18:02:32 »
Értem, javítottam!  :D
De, nekem jó volt..  :-\\

6392
Szkript kérések / Kapuval kapcsolatban...
« Dátum: 2010. március 22. - 17:31:19 »
Idézetet írta: Vampesz date=1269272679\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


O, kaptam egy ilyen error hibát :D
E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
Nem definiáltad a lift-et...egyszeruen csak ahol használod csinálj egy ilyet:
 
new lift;

 

[/quote]
Minek hozza létre fölöslegesen ?  :o
 
DestroyObject(lift);

 
Csak itt van használatban, de ez se tudom mit szeretne eltávolítani.?  :neutral:
\" \" Alien nem jól fejezte be, az átírást...  :)
@szileni
Ne hozd létre fölöslegesen, elég ha ezt átírod.:
 
DestroyObject(lift); -> erre DestroyObject( kapu );

 
A gondod, pedig abból ered, hogy nem a \'nyitott\' állapotban hoztad létre az objectet, hanem mikor zárva van.
Tehát így nézne ki:
 
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit(  )
{
kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  )
{
DestroyObject( kapu );
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) )
{
        if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
{
       MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
    return 1;
}
if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) )
{
    if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
    {
       MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
   return 1;
}
return 0;
}

 
Így biztos jónnak kell lennie.  ;)

6393
Beszélgetés / SkyHosting
« Dátum: 2010. március 22. - 17:21:46 »
Ne félj, biztos megkapod a szervered.  :)
Csaknem olyan kö**ögök, hogy nem kapod meg.  :shy:
Vagy, ha nem bízol bennük keresed fel az egyik emberüket, biztos segít.  ;)

6394
Szkript kérések / Mozgó object
« Dátum: 2010. március 21. - 17:07:05 »
Eloször is szükséged lesz egy idozítore.
 

new Gate; // Mód tetejére
public OnGameModeInit()
{
   Gate = CreateObject(...); // Object létrehozása
   return 1;
}
public OnPlayerConnect ( playerid ) return SetTimerEx ( \"OpenGate\", 1000, true , \"d\", playerid );

 
És a függvény.:
 

forward OpenGate();
public OpenGate()
{
   if(PlayerToPoint(13, playerid, X, Y, Z)) // Ez az a pozíció ahol, ha a játékos van kinyilallik a kapu
   {
        MoveObject(Gate, X,Y,Z, 3); // Nyitva
   }
   else
   {
       MoveObject(Gate, X,Y,Z, 3); // Zárva
   }
}

 
Másold be úgy, hogy más funkciót ne zavarjon...
Hogy muködjön szükséged lesz a PlayerToPoint függvényre.:
 

stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
   new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
   new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
   GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
   tempposx = (oldposx -x);
   tempposy = (oldposy -y);
   tempposz = (oldposz -z);
   if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
   {
       return 1;
   }
   return 0;
}

 
·· Ezt másold be a mód aljára, vagy oda ahol nem zavar más funkciót.
0.2X és 0.3a -val is kompatibilis.  :)
Remélem segítettem.  ;)
Szerk.: Javítva! -
2010.6.15

6395
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu respawn
« Dátum: 2010. március 21. - 15:52:02 »
Bocsánat...  :(
Csak nekem az ehhez hasonló függvények, külön föggvénykönyvtárban vannak.  :)
Foposzthoz hozzáadva!  ;)

6396
Segítségkérés / segitség!
« Dátum: 2010. március 21. - 15:46:15 »
Vess magadra, ha nem a könnyebb módszert választod..
Itt maximum 4 koordináta lehet, de te ide raktál 12-t.
 
GangZoneCreate(2151.4946,-1118.1617,25.3282, 2905.3301,-1137.1472,11.1433, 2875.4819,-1612.0734,10.8750, 2237.8970,-1611.7711,16.2788);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GangZoneCreate

6397
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stunt Galaxy
« Dátum: 2010. március 21. - 15:19:24 »
Jó lett, :) de nem a legjobb property systemet használod...  ::|

6398
Segítségkérés / segitség!
« Dátum: 2010. március 21. - 15:08:09 »
Idézetet írta: felici10 date=1269179946\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csabesz akor pls magyarazd el  ;D
 
Már leírták elottem.
De mind1...
1. Felmész a szerverre bejelentkezel rconban. [ /rcon login <jelszó> ]
2. Beírod a /gzone parancsot.
3. Elojön egy dialog, ott beállítod a színét a zónának, majd Entert ütsz.
4. Majd azokkal a gombokkal amivel a karakteredet is irányítod, állíthatod a Gangzone szélességét, magasságát.
5. Eneter, majd kijön egy dialog amibe be kell írnod a menteni kívánt zóna nevét.
__________________________________________________________________________
Ha jól csináltad, akkor a \'scriptfiles\' mappába lesz a fájl.

6399
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu respawn
« Dátum: 2010. március 21. - 14:56:40 »
Használaton kívüli jármuvek helyreállítása
 
Most, hogy így nézegettem a fórumot észre vettem egy topicot, amit még Freddie írt a jármu respawnról...  :neutral:
De mivel láttam, hogy minden kocsit helyreállít még azt is ami használatban van, ezért gondoltam kiírok egy olyat, ami csak a használatunk kívüli jármuveket állítja helyre.  :)
Eloször is kell egy idozíto, ami meghívja a függvényt.
 

public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"CarRespawn\",300000,1); // 60000 ( 1 min ) * 5 min = 300000
    return 1;
}

 
Majd a függvényt is létrehozzuk.
 

public CarRespawn( );
public CarRespawn ( )
{
    for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
    {
        if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) )
        {
            SetVehicleToRespawn ( vid );
        }
    }
    SendClientMessageToAll( 0xAA3333AA,\"* Minden használaton kívüli jármu helyreállítva!\" ); // Mindenkinek küld egy üzenetet
    return 1; // Visszatérés
}

 
IsVehicleOccupied
 

stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
{
for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
}
return 0;
}

 
Remélem segítettem.  ;)

6400
Segítségkérés / segitség!
« Dátum: 2010. március 21. - 13:34:05 »
Sokkal egyszerubb lenne a GangZoneMakerral dolgoznál.  :D
http://solidfiles.com/d/SiJP
Csak hát nem tudod használni.  :mistrust:

6401
Beszélgetés / Számoljunk el x-ig!
« Dátum: 2010. március 21. - 12:57:23 »
Én nem.  :P
9957846

6402
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 23:02:52 »
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3768.msg42876#msg42876
 
Volt értelme megcsinálnom a mások módot.  :dead:

6403
Idézetet írta: Gamestar date=1269120414\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1038\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó, http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3911.0, írhatna ezzel is valaki;)
 
Mondjuk Te ?  :D

6404
Szkript kérések / gang
« Dátum: 2010. március 20. - 21:10:44 »
Idézetet írta: kriszrap date=1269114984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1039\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem jó a link vagyi nem tom letölteni
 
Talán ha egy kicsit tovább mennél.: http://solidfiles.com/d/IEAn

6405
Szkript kérések / gang
« Dátum: 2010. március 20. - 19:54:50 »
Úgy tudom EZ ilyen.

Oldalak: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal