Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 423 424 [425] 426 427 ... 527
6361
Szkript kérések / Dialogban választható csapat dm
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 19:45:22 »
Gondolkoz egy kicsit, ha van 2 cspat akkor 2 válatózó kell mert 2 csapatod van és mind2 csapat más helyre spawnol ha meghall. Én szerintem jó  :confused:

6362
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 19:01:08 »
Idézetet írta: ZeRo date=1345481863\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez
\"width=403http://kepfeltoltes.hu/120820/image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 
Melyik számot gitároztad? Csillagok Csillagok, mondjátok ell nekem? .. :D
Milyen gítár az? :O

6363
Segítségkérés / NPC nem csatlakozik
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 18:48:18 »
Van 2 kérdésem, a szerver cfg -ben a maxnpc -t átírtad 1 -re?
Az OnPlayerConnect alá oda írtad ezt:
 

if(IsPlayerNPC(playerid)) return 0;

6364
Üdvözletem!
 
Ma valaki már kért egy ilyen szkriptet, hogy nem tudnánk meg csinálni neki én neki kezdtem mert láttam nem írt senki a témához és gondoltam más játékosnak is nagyon jól jön ez a kis leírás.  :smokin: Ha hiba van a \"leírásban\" akkor kérlek írjátok és veszem a fáradságom és kijavítom! :) Szóval van egy parancs a belépéshez /dm kijön egy dialog és választhatól 2 csapatot, Rendõr és Bûnõzõt ezt természetesen átt lehet írni másra.
Minden késszen van benne csak a fegyver adást kell modosítani és a spawnolási pozíciót.   :)
Mód Elejére ami szükséges:
 

#include <zcmd> //Include
new IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása.
new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok.
#define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze.

 
Belépési Parancs:
 

CMD:dm(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\"); //Ha a Játékos már DM -ben van akkor ki irja neki a szöveget.
if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\"); //A dialog kijelenése és a választása \"Rendõr\" majd \"Bünõzõ\"
return 1;
}

 
OnDialogResponse alá!
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_CSAPAT) //A dialog neve amit létrehoztunk a belépésnél.
    {
        if(response)
        {
            if(listitem == 0) //Rendõr Csapata
            {
                SetPlayerPos(playerid, POZICÍÓ); //IDE A POZíCÍTÓ AHOVÁ TEGYE A JÁTÉKOST A RENDÕRÕKNEK!
                IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1;
            }
            if(listitem == 1) //Bünõzõ Csapat
            {
               SetPlayerPos(playerid, POZÍCIÓ); //IDE AZ A POZíCÍÓ AHOVÁ TEGYE A BÜNÕZÕKET!
               IsPlayerInDM[playerid] == 1;
            }
         }
     }
     return 1;
}

 
OnPlayerConnect rész!
 

public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez!
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk.
IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0;
return 1;
}

 
OnPlayerDiconnect alá!
 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl.
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is.
IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0;
return 1;
}

 
OnPlayerSpawn alá!
 

public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja.
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
   SetPlayerPos(playerid, DM SPAWNOLÁSA); //HOVA TEGYE
           SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
        SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
   SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!
   return 1;
     }
if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
   SetPlayerPos(playerid, DM SPAWNOLÁSA); //HOVA TEGYE
           SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
        SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
   SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!
   return 1;
     }
   return 1;
}

 
Kilépés a DM -bõl.
 

CMD:exitdm(playerid, params[]) //A killépési parancs!
{
     new string[600],pname[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
     if(IsPlayerInDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet.
     if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet.
     IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0)
     IsPlayerInDM[playerid] = 0; //A játékost killéptetjük a DM zonából vagyis már nincs benne.
     format(string, sizeof(string), \"Játékos %s killépet a DM Zónábol! (/exitdm)\", pname); //Elküldi mindenkinek az üzenetet.
     SendClientMessageToAll(0x00FF00, string);
     SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Sikeresen killéptél a DM Zónábol!\"); //Elküldi a játékosnak, hogy killépet a DM -zónából.
     SetPlayerPos(playerid, SPAWNOLÁSA);
     return 1;
}

 
A DM -ben a játékosok ne használjanak parancsokat.!
 

if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\");

 


if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\");

6365
Szkript kérések / Dialogban választható csapat dm
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 18:21:11 »
Tessék majd tölsd ki a többi cuccokat, fegyver adást és a pozíciót.
Mód Elejére ami szükséges:
 

#include <zcmd> //Include
new IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása.
new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok.
#define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze.

 
Belépési Parancs:
 

CMD:dm(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\"); //Ha a Játékos már DM -ben van akkor ki irja neki a szöveget.
if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\"); //A dialog kijelenése és a választása \"Rendõr\" majd \"Bünõzõ\"
return 1;
}

 
OnDialogResponse alá!
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_CSAPAT) //A dialog neve amit létrehoztunk a belépésnél.
    {
        if(response)
        {
            if(listitem == 0) //Rendõr Csapata
            {
                SetPlayerPos(playerid, POZICÍÓ); //IDE A POZíCÍTÓ AHOVÁ TEGYE A JÁTÉKOST A RENDÕRÕKNEK!
                IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1;
            }
            if(listitem == 1) //Bünõzõ Csapat
            {
               SetPlayerPos(playerid, POZÍCIÓ); //IDE AZ A POZíCÍÓ AHOVÁ TEGYE A BÜNÕZÕKET!
               IsPlayerInDM[playerid] == 1;
            }
         }
     }
     return 1;
}

 
OnPlayerConnect rész!
 

public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez!
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk.
IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0;
return 1;
}

 
OnPlayerDiconnect alá!
 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl.
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is.
IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0;
return 1;
}

 
OnPlayerSpawn alá!
 

public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja.
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
   SetPlayerPos(playerid, DM SPAWNOLÁSA); //HOVA TEGYE
           SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
        SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
   SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!
   return 1;
     }
if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
   SetPlayerPos(playerid, DM SPAWNOLÁSA); //HOVA TEGYE
           SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
        SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
   SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!
   return 1;
     }
   return 1;
}

 
Kilépés a DM -bõl.
 

CMD:exitdm(playerid, params[]) //A killépési parancs!
{
     new string[600],pname[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
     if(IsPlayerInDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet.
     if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet.
     IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0)
     IsPlayerInDM[playerid] = 0; //A játékost killéptetjük a DM zonából vagyis már nincs benne.
     format(string, sizeof(string), \"Játékos %s killépet a DM Zónábol! (/exitdm)\", pname); //Elküldi mindenkinek az üzenetet.
     SendClientMessageToAll(0x00FF00, string);
     SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Sikeresen killéptél a DM Zónábol!\"); //Elküldi a játékosnak, hogy killépet a DM -zónából.
     SetPlayerPos(playerid, SPAWNOLÁSA);
     return 1;
}

 
A DM -ben a játékosok ne használjanak parancsokat.!
 

if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\");

 


if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\");

6366
SA-MP: Szerverfejlesztés / Radio 0.3e [Javitva]!
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 17:51:24 »
Jó lett, de máskor kérlek használj zcmd gyorsabb és könyebb :)  ;)

6367
SA-MP: Szerverfejlesztés / Federal Prison Role Play [0.3e]
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 17:50:02 »
Megnézem migyárt a módot de egy ki több infórmáció nem ártana. Hol játszodik, mik vannak benne stb..  :hmmm:

6368
Beszélgetés / Ban játék
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:44:49 »
BAN: Adminisztrátor ZyZu bannolta a fórumról kiswajas -t! Indok: Nem bannolunk mást!  8)

6369
Segítségkérés / run time error
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:36:20 »

6370
Segítségkérés / Crashel a SAMP
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:34:05 »
Nekem is volt egy ilyen gondom a szerveremben és van rá egy külön plugin a crachdetect beraktam majd a probléma megoldodott!  :smokin:
Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=262796

6371
Segítségkérés / OnPlayerConnect hiba
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 10:09:01 »
Szerintem raktál olyan dolgot a modba ami bugos vagy lehagytál egy zárást  :whistle:

6372
Segítségkérés / OnPlayerConnect hiba
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 09:22:07 »
Saját készítésû mód vagy internetes? Mert akkor többet tudnánk meg :) És FilterScript vagy GameMode?  :D

6373
Szkript kérések / Dialogos Kocsivásárlás script
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 00:21:57 »
Nem dialógusos de szerintem jobb + ez egy tejesen jó autó rendszer van benne minden és meg 3dtext -és is :D

6374
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dialogos Kocsivásárlás script
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 00:18:08 »
Igen, de ne offoljunk mar :D

6375
Szkript kérések / Dialogos Kocsivásárlás script
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 00:09:41 »
Írd be ezt a keresõbe \"samp First Working Car Ownership System\" és kiadja szerintem ez a legjobb kocsi rendszer és menti rendesen.

Oldalak: 1 ... 423 424 [425] 426 427 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal