Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 442
6346
Bemutatkozás / C_D
« Dátum: 2010. április 02. - 14:48:14 »
Szép bemutatkozás, Üdv :)
Habár régóta itt vagy..   ::| :P

6347
Segítségkérés / LARP mode
« Dátum: 2010. március 31. - 19:37:18 »
Valahol megvan határozva a kódba, hogy mennyi lehet a MAX karakter a játékos neve.  :)
Keress olyan meghatározást, ami a játékos nevére utal.

6348
Segítségkérés / Függvény
« Dátum: 2010. március 31. - 18:13:35 »
Seif Ader  :)
·· Én ezt használom...  ;)

6349
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu respawn
« Dátum: 2010. március 30. - 21:41:14 »
Igaz vagy nem igaz, mind egy.  :)
Kinek melyik jobb.  ;)
A témát zárom, mert már át ment OFFba.  :angry:

6350
Segítségkérés / Skin választó
« Dátum: 2010. március 29. - 20:39:45 »
\" post=\"46659\" timestamp=\"1269885635\"]
SetPlayerCameraPos Ez egy másik /save-val megoldható?
 
[/quote]
Igen, annak egy másik pozíció szükséges.  :)

6351
Segítségkérés / Skin választó
« Dátum: 2010. március 29. - 19:42:51 »
SetPlayerInterior          Ez elhelyezi a játékos, egy megadott interiorba( belsobe ).
SetPlayerPos                Ez a karakter pozíciója.
SetPlayerFacingAngle    Ezzel azt tudod beállítani, hogy a karakter hány fokos szöge forduljon el maga körül.
SetPlayerCameraPos      Ez a kamera pozíciója.
SetPlayerCameraLookAt Ez pedig, hogy melyik pozícióra figyeljen a kamera.
Remélem ezzel segítettem.  ;)

6352
Szkript kérések / Automata flip
« Dátum: 2010. március 29. - 17:52:54 »
Tessék, a parancs.:
 

if ( strcmp( \"/flip\", cmdtext, true ) == 0 )
{
   new Float: x;
   GetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( playerid ), x );
   SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( playerid ), x );
   return 1;
}

 
 ;)

6353
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. március 29. - 17:47:09 »
Tessék, megcsináltam.  ;)
Annyi, hogy ez nem GameText, ha nem TextDraw. Remélem nem probléma. :)
 

#include <a_samp>
forward CountDown();
new string[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new Text:CountTD;
new Count = 5;
new CountText[5][5] = {
\"~r~1\",
\"~g~2\",
\"~g~3\",
\"~w~4\",
\"~w~5\"
};
 
#define COLOR_ORANGE 0xFF830000
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
public OnFilterScriptInit()
{
TextDrawCreate(55.000000,310.000000, \"--\");
TextDrawTextSize(CountTD,63.000000,825.000000);
TextDrawAlignment(CountTD, 2);
TextDrawFont(CountTD,2);
TextDrawLetterSize(CountTD,0.499999,1.800000);
TextDrawSetProportional(CountTD,2);
TextDrawSetShadow(CountTD,1);
TextDrawSetOutline(CountTD, 1);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(cmdtext, \"/visszaszam\", true)==0)
{
if(Count >= 5)
{
       GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof(string), \"%s játékos elindította a visszaszámolást! ( Ára: 5000$)\", name);
      SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
GivePlayerMoney(playerid,-5000);
CountDown();
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Már megy egy visszaszámlálás!\");
return 1;
}
}
return 0;
}
public CountDown()
{
new str[32];
if (Count > 0 )
{
       format(str,sizeof(str), \"%s\",CountText[Count-1]);
    TextDrawSetString(CountTD, str);
    TextDrawShowForAll(CountTD);
Count--;
SetTimer(\"CountDown\", 1000, 0);
SoundForAll(1056);
}
else if(Count == 0)
{
   TextDrawSetString(CountTD,\"  ~g~GO!GO!GO!\");
    TextDrawShowForAll(CountTD);
SoundForAll(1057);
Count = 5;
SetTimer(\"DestroyText\",3000,0);
}
return 1;
}
public DestroyText();
public DestroyText()
{
TextDrawHideForAll(Text:CountTD);
}
SoundForAll(sound)
{
for (new i = 0, j = GetMaxPlayers(); i < j; i ++)
if (IsPlayerConnected(i))
PlayerPlaySound(i,sound,0.0,0.0,0.0);
}

 
U.I: Ez a radar felett van.

6354
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu respawn
« Dátum: 2010. március 29. - 15:48:43 »
Idézetet írta: Epsilon date=1269860226\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1051\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
 
Sajnos, ebben igazad van...  :(

6355
Segítségkérés / Levelsystem
« Dátum: 2010. március 29. - 15:44:17 »
Minden maradt a régi, annyiban változott az új verzió, hogy sokkal stabilabb a játék illetve rengeteg hiba/bug javítva lett, ami eddig eléggé zavaró volt. Nem is beszélve a sok új funkcióról.  :)

6356
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu respawn
« Dátum: 2010. március 28. - 21:49:48 »
Kedves kurta és GroX
Az IsVehicleOccupied függvényt FeaR készítette. ( Ez a függvény megtalálható ebben a kód részeltben, LuX Adminban, GodFather játékmódban. )
Gondolom, Luxorion is a Keresztapa nevû játékmódból másolta ki ezt a függvényt, ahogy én is. ( fel is tüntettem a készítõ nevét. )
Abban kértek tõlem segítséget, hogy hogyan oldható meg, hogy csak a használaton kívüli jármûveket állítsa helyre Freddie leírása lapján készített scriptek.
Én ebben szívesen segítettem, és arra gondoltam, hogy ki írom ide is a megoldást.  ;)
De kiemelem, ha nem látjátok a készítõ nevét...
DE nem tudtam, hogy lesznek emberek akiknek szúrni fogja a szemét...
Amúgy, jól esett, hogy ilyennel meggyanúsítottatok...  :(

6357
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. március 28. - 21:46:37 »
Értem, akkor megcsinálom TextDraw használatával.  :angel:

6358
Segítségkérés / Holding
« Dátum: 2010. március 28. - 21:17:30 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1269803451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1140\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de mért akarod idõzítõ nélkül?
Amugy meg akkor OnPlayerUpdate, oszt csá
 
Az is idõzítõ, csak \'stabilabb\' mit, amit Te hoznál lére.
Ja és másodpercenként hívódik meg, célszerû arra használni ahol nem jelenthet gondolt, hogy ilyen \'gyors\' a függvény meghívása.  ;)

6359
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. március 28. - 21:06:23 »
Nincs mit.   ;)

6360
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. március 28. - 21:03:26 »
Használd ezt.:
 

#include <a_samp>
forward CountDown();
new string[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new Count = 5;
new CountText[5][5] = {
\"~r~1\",
\"~g~2\",
\"~g~3\",
\"~w~4\",
\"~w~5\"
};
#define COLOR_ORANGE 0xFF830000
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(cmdtext, \"/count\", true)==0)
{
if(Count >= 5)
{
       GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof(string), \"%s játékos elindította a visszaszámolást! ( Ára: 5000$)\", name);
      SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
GivePlayerMoney(playerid,-5000);
CountDown();
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Már megy egy visszaszámlálás!\");
return 1;
}
}
return 0;
}
public CountDown()
{
if (Count > 0)
{
GameTextForAll( CountText[Count-1], 2500, 1); // Itt
Count--;
SetTimer(\"CountDown\", 1000, 0);
SoundForAll(1056);
}
else
{
GameTextForAll(\"~g~-GO! GO! GO!\", 2500, 1); // Itt
SoundForAll(1057);
Count = 5;
}
return 1;
}
SoundForAll(sound)
{
for (new i = 0, j = GetMaxPlayers(); i < j; i ++)
if (IsPlayerConnected(i))
PlayerPlaySound(i,sound,0.0,0.0,0.0);
}

 
·· Ez sokk praktikusabb mint amit GoStop írt.  ;)
Ez nem a radar ( térkép ) felett van, hanem azzal egyvonalban jobb oldalon ( másik oldalt ).  :)

Oldalak: 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal