Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 6316
Segítségkérés / Kifagy a szerver« Dátum: 2012. augusztus 23. - 12:47:43 »> MySQL plugin unloaded. :facepalm: ott írja nincs betöltve. Unloadede = kikapcsolva! 6317
Függvények / SetVehicleParamsEx Függvény!« Dátum: 2012. augusztus 23. - 12:42:06 »SetVehicleParamsEx Függvény!
Ez a funkció SA-MP 0.3c vagy újabb verzíónál mûkõdik! Beállítja a jármûvet a paramsot(státuszát) minden játékos számára. Mind például a risztó kikcsapolása índitása, fények, ajtók nyítása bezárását. Paraméterek (vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective) vehcileid - A jármû száma ID -je ezt lehet szerkeszteni! engine - A motor állapotát állítja be, hogy legyen bekapcsolva vagy kikapcsolva! lights - A Jármû fényét állítja be, hogy égjen a lámpa vagylegyen kikapcsolva! alarm - A Jármû Riszatóját állítod be, hogy legyen bekapcsolva vagy kikapcsolva! doors - A jármû ajtaját állíthatod be, hogy legyen zárva vagy nyitva. bonnet - A Jármû motorháztetõnek kinyitását vagy bezárását állítja! boot - A Jármû Csomagtartoját állítod be, hogy legyen nyitva vagy bezárva! objective - Vált az object státuszán, hogy legyen bekapolva vagy kikapcsolva! Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem. Példa Függvény!
![]() Megjegyzés: A riasztó nem állítja le magát, ha vége, akkor be kell állítani, hogy egyedül áljon meg!. ![]() Megjegyzés: A lámpák is mûködik a világos nap folyamán. Példa Függvény
6318
Függvények / SetPlayerSpecialAction« Dátum: 2012. augusztus 23. - 10:31:15 »
Köszönöm, igaz nem csak parancs segítségével lehet megoldani lehet egy más függvény alá tenni vagy egy sima timerel is
![]() Köszi, hogy szoltál! ![]() 6319
Függvények / SetPlayerSpecialAction« Dátum: 2012. augusztus 23. - 08:49:40 »SetPlayerSpecialAction Függvény.
Ez a függvény a játékosnak add egy adott animációt egy parancs segítségével. Paraméterek (playerid, actionid) playerid - Játékosnak az ID -je ezen fút végig az animáció amit megadunk. actionid - Az animációnak lévõ száma ID -je. Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem. Példa Függvény
6320
Függvények / GetPlayerSpecialAction« Dátum: 2012. augusztus 23. - 08:43:05 »GetPlayerSpecialAction Függvény
Visszatérés, milyen speciális animácíót használ a játékos. Paraméterek (playerid) playerid - A Játékos ID -jén fút végre az animáció. Return - Vissza adja a speciális animációt a játékosnak. Példa Függvény
6321
Függvények / GetPlayerAnimationIndex« Dátum: 2012. augusztus 23. - 08:30:30 »GetPlayerAnimationIndex
Visszaadja az indexet minden futó alkalmazott animációnak. Ez a funkció SA-MP 0.3b -re lett tervezve és nem fog mûködni a korábbi verziókkal! Paraméterek (playerid) playerid - Játékosnak a szerveren lévõ ID -je ezen fút végig az Index. Return - 0, ha nincs animáció alkalmazva! Példa Függvény
6322
Segítségkérés / 6-os csillagnal...« Dátum: 2012. augusztus 23. - 07:57:21 »
Ez nem segít neki sokat..
De láttam épp egy ilyen szkriptet de nem tudom hol.. ha megtalálom linkelem. ![]() 6323
Off Telep / Vortex-Hosting.eu Ajándék kuponok« Dátum: 2012. augusztus 23. - 07:54:38 »
kd-42eq-84-grs-73rk-lr-fr4-erfa-i8 stipi stopi
![]() 6325
Segítségkérés / Munka ki crashel« Dátum: 2012. augusztus 22. - 23:36:11 »
Milyen munka ez? És milyen mod hátha tudunk segíteni ..
![]() 6327
Függvények / ApplyAnimation« Dátum: 2012. augusztus 22. - 22:03:29 »ApplyAnimation Függvény Használata!
ApplyAnimation ez egy olyan függvény ami egy adott játékosnak egy animációt add vagyis egy stítlust mint például táncolást, leülést vagy más dolgot. Paraméterek
(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync) playerid - A Játékosnak az ID -je a szerveren. animlib[] - Az Animáció könyvtár megadása. animname[] - A Neve a megadott Animációnak. fDelta - Az Animációnak az indítási sebessége. loop - Állísd 1 -re a loopot de ha 0 -ra teszed akkor csak egyszer hajtja végre az animációt. lockx - Állísd vissza 0 -ra, hogy visszatérjen játékos az eredeti helyzetbe x animáció után teljes a mozgó animációk. Az ellenkezõ hatás akkor következik be ha 1-re állítjuk. locky - Állítsuk0-ra, hogy visszatérjen az eredeti játékos y pozícióra követõen teljes a mozgó animációk. Az ellenkezõ hatása akkor jelenik meg ha 1-re állítjuk. freeze - Megfagyasztja a játékost és a pozíció után az animáció befejezõdik. time - Ez egy ezredmásodperces Timer. A soha véget nem érõ loop kell legyen 0 -ra állítva!. forcesync - Állítsa 1 -re a playerid szinkronizálása animációt nem add a többi játékosnak minden esetben (opcionális). Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem. Példa Függvény ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1); Több féle animációt lehet megadni a játékosnak innen lehet keresni: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations ![]() Megjegyzés! A \"forcesync \'opcionális paraméter, amely alapértelmezett a 0 -ra. A legtöbb esetben nem szükséges mivel a játékosok sync animációba ejti magukat. A \"forcesync \'paramétert lehet kényszeríteni az összes játékosnak, hogy lássa. Ez hasznos lehet olyan esetekben, amikor a játékos nem tudja szinkronizálni az animációt magukon, ezér van, hogy például megál az animáció a játékosnál. Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimation Magyarosítás: ZyZu 6328
Függvények / Streamer_UpdateEx« Dátum: 2012. augusztus 22. - 19:56:26 »
:facepalm:
Mindig össze keverem ![]() ![]() 6329
Függvények / Streamer_UpdateEx« Dátum: 2012. augusztus 22. - 19:54:37 »
igaz az is egy jó megoldás
![]() ![]() 6330
Függvények / Streamer_UpdateEx« Dátum: 2012. augusztus 22. - 19:40:12 »
Sok felhasználónak az a gondja milyért nem látják a Skin Választóban az Objecteket amiket bemappolt a játékos a szerverébe, ezért lett írva a Streamer_UpdateEx függvény, hogy egy kicsit segítsen az objectek megjelenítésében a Skin Választóban!.
Ebbõl a sorbol már látható hogyan is kell használni, használata nagyon egyszerû és le is van írva szépen ![]()
Float:x - A játékosnak az X pozícióját adja meg. Float:y - Úgyan ez a helyzet a X pozícióval is csak ez már Y pozícióját adja meg. Float:z - Ez is azt csinálja csak Z pozícióját adja meg a játékosnak ezért van az X,Y,Z pozíció. worldid = -1 - Ez a kis szöveg az Wirtuális világot állítja a játékosnak ami -1. interiorid = -1 - Ez épp olyan mint a Wirtuális világ csak ez az Interiort állítja ez is -1. Hogyan mûkõdik is ez? Hét ennek a kis kodnak több megoldása is van le lehet kérni a játékos állási pontját mikor a Skin Választóban van vagy a szerveren lévõ /save parancsal elmentjük a kordinátát és azt rakjuk bele.
playerid - Lekérjük a játékos ID -jét.
GetPlayerPos - Játékosnak a Pozíciójának Lekérése ahol helyezkedik. playerid - Játékosnak az ID -jének lekérése. Float:x - A játékosnak az X pozícióját adja meg. Float:y - Úgyan ez a helyzet a X pozícióval is csak ez már Y pozícióját adja meg. Float:z - Ez is azt csinálja csak Z pozícióját adja meg a játékosnak ezért van az X,Y,Z pozíció. Ez inkább egy könyebb megoldás, hogy miért? Ez autómatíkusan lekéri a Skin Választóban érkezõ játékosnak a pozícióját majd az objecteket megjeleníti neki nem kell a szerveren lévõ mentés és berakás ![]() |