Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 527
6316
Segítségkérés / Kifagy a szerver
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 12:47:43 »
> MySQL plugin unloaded.

 
 :facepalm: ott írja nincs betöltve. Unloadede = kikapcsolva!

6317
Függvények / SetVehicleParamsEx Függvény!
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 12:42:06 »
SetVehicleParamsEx Függvény!
 
Ez a funkció SA-MP 0.3c vagy újabb verzíónál mûkõdik!
Beállítja a jármûvet a paramsot(státuszát) minden játékos számára. Mind például a risztó kikcsapolása índitása, fények, ajtók nyítása bezárását.
Paraméterek
 
(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective)

 
vehcileid - A jármû száma ID -je ezt lehet szerkeszteni!
engine -  A motor állapotát állítja be, hogy legyen bekapcsolva vagy kikapcsolva!
lights - A Jármû fényét állítja be, hogy égjen a lámpa vagylegyen kikapcsolva!
alarm - A Jármû Riszatóját állítod be, hogy legyen bekapcsolva vagy kikapcsolva!
doors - A jármû ajtaját állíthatod be, hogy legyen zárva vagy nyitva.
bonnet - A Jármû motorháztetõnek kinyitását vagy bezárását állítja!
boot - A Jármû Csomagtartoját állítod be, hogy legyen nyitva vagy bezárva!
objective - Vált az object státuszán, hogy legyen bekapolva vagy kikapcsolva!
Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem.
Példa Függvény!
 

new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);

 
\"32px-Ambox_warning_orange.png\"
Megjegyzés: A riasztó nem állítja le magát, ha vége, akkor be kell állítani, hogy egyedül áljon meg!.
\"32px-Ambox_warning_orange.png\"
Megjegyzés: A lámpák is mûködik a világos nap folyamán.
Példa Függvény
 

new Timer_VehAlarm[MAX_VEHICLES];
SetVehicleParamsEx_Fixed(vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective)
{
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
if(alarm){
KillTimer(Timer_VehAlarm[vehicleid]);
Timer_VehAlarm[vehicleid] = SetTimerEx(\"DisableVehicleAlarm\", 20000, false, \"d\", vehicleid);}
}
forward DisableVehicleAlarm(vehicleid);
public DisableVehicleAlarm(vehicleid)
{
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
    GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
    SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, false, doors, bonnet, boot, objective);
}

 


6318
Függvények / SetPlayerSpecialAction
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 10:31:15 »
Köszönöm, igaz nem csak parancs segítségével lehet megoldani lehet egy más függvény alá tenni vagy egy sima timerel is :D
Köszi, hogy szoltál!  ;)

6319
Függvények / SetPlayerSpecialAction
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 08:49:40 »
SetPlayerSpecialAction Függvény.
 
Ez a függvény a játékosnak add egy adott animációt egy parancs segítségével.
Paraméterek
 
(playerid, actionid)

 
playerid - Játékosnak az ID -je ezen fút végig az animáció amit megadunk.
actionid - Az animációnak lévõ száma ID -je.
Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem.
Példa Függvény
 

if(strcmp(cmd, \"/handsup\", true) == 0)
{
    SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP);
    return 1;
}

 


6320
Függvények / GetPlayerSpecialAction
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 08:43:05 »
GetPlayerSpecialAction Függvény
 
Visszatérés, milyen speciális animácíót használ a játékos.
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - A Játékos ID -jén fút végre az animáció.
Return - Vissza adja a speciális animációt a játékosnak.
Példa Függvény
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK)
    {
        Ban(playerid); // Bannolja a játékost Jatpack miatt!
    }
    return 1;
}

 


6321
Függvények / GetPlayerAnimationIndex
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 08:30:30 »
GetPlayerAnimationIndex
 
Visszaadja az indexet minden futó alkalmazott animációnak.
Ez a funkció SA-MP 0.3b -re lett tervezve és nem fog mûködni a korábbi verziókkal!
Paraméterek
 
(playerid)

 
playerid - Játékosnak a szerveren lévõ ID -je ezen fút végig az Index.
Return - 0, ha nincs animáció alkalmazva!
Példa Függvény
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32];
        new animname[32];
        new msg[128];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        format(msg, 128, \"Futtatási Animáció: %s %s\", animlib, animname);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
    }
    return 1;
}

 


6322
Segítségkérés / 6-os csillagnal...
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 07:57:21 »
Ez nem segít neki sokat..
De láttam épp egy ilyen szkriptet de nem tudom hol.. ha megtalálom linkelem.  :)

6323
Off Telep / Vortex-Hosting.eu Ajándék kuponok
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 07:54:38 »
kd-42eq-84-grs-73rk-lr-fr4-erfa-i8 stipi stopi :D  :laugh: Nekem meg vagy skypen majd írok neked!  :smokin:

6324
Segítségkérés / 3D Text
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 23:41:49 »

6325
Segítségkérés / Munka ki crashel
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 23:36:11 »
Milyen munka ez? És milyen mod hátha tudunk segíteni .. ;)

6326
Szkript kérések / Ban, Unban
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 22:13:30 »
Ezt neked találták fell!  :D http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=108086  8)

6327
Függvények / ApplyAnimation
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 22:03:29 »
ApplyAnimation Függvény Használata!
 
ApplyAnimation ez egy olyan függvény ami egy adott játékosnak egy animációt add vagyis egy stítlust mint például táncolást, leülést vagy más dolgot.
 
Paraméterek
 

(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync)

 
playerid - A Játékosnak az ID -je a szerveren.
animlib[] - Az Animáció könyvtár megadása.
animname[] - A Neve a megadott Animációnak.
fDelta - Az Animációnak az indítási sebessége.
loop - Állísd 1 -re a loopot de ha 0 -ra teszed akkor csak egyszer hajtja végre az animációt.
lockx - Állísd vissza 0 -ra, hogy visszatérjen játékos az eredeti helyzetbe x animáció után teljes a mozgó animációk.  Az ellenkezõ hatás akkor következik be ha 1-re állítjuk.
locky - Állítsuk0-ra, hogy visszatérjen az eredeti játékos y pozícióra követõen teljes a mozgó animációk. Az ellenkezõ hatása akkor jelenik meg ha 1-re állítjuk.
freeze - Megfagyasztja a játékost és a pozíció után az animáció befejezõdik.
time - Ez egy ezredmásodperces Timer. A soha véget nem érõ loop kell legyen 0 -ra állítva!.
forcesync - Állítsa 1 -re a playerid szinkronizálása animációt nem add a többi játékosnak minden esetben (opcionális).
Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem.
Példa Függvény
 
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1);

 
Több féle animációt lehet megadni a játékosnak innen lehet keresni: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations
\"32px-Ambox_warning_orange.png\"
 
Megjegyzés! A \"forcesync \'opcionális paraméter, amely alapértelmezett a 0 -ra. A legtöbb esetben nem szükséges mivel a játékosok sync animációba ejti magukat. A \"forcesync \'paramétert lehet kényszeríteni az összes játékosnak, hogy lássa. Ez hasznos lehet olyan esetekben, amikor a játékos nem tudja szinkronizálni az animációt magukon, ezér van, hogy például megál az animáció a játékosnál.
 
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimation
Magyarosítás: ZyZu

6328
Függvények / Streamer_UpdateEx
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 19:56:26 »
:facepalm:
Mindig össze keverem :D Pedig Valahol jól írtam  :)

6329
Függvények / Streamer_UpdateEx
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 19:54:37 »
igaz az is egy jó megoldás :D Köszii, hogy mondtad! :)

6330
Függvények / Streamer_UpdateEx
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 19:40:12 »
Sok felhasználónak az a gondja milyért nem látják a Skin Választóban az Objecteket amiket bemappolt a játékos a szerverébe, ezért lett írva a Streamer_UpdateEx függvény, hogy egy kicsit segítsen az objectek megjelenítésében a Skin Választóban!.
Ebbõl a sorbol már látható hogyan is kell használni, használata nagyon egyszerû és le is van írva szépen :D ..
 

native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);

 
Float:x - A játékosnak az X pozícióját adja meg.
Float:y - Úgyan ez a helyzet a X pozícióval is csak ez már Y pozícióját adja meg.
Float:z - Ez is azt csinálja csak Z pozícióját adja meg a játékosnak ezért van az X,Y,Z pozíció.
worldid = -1 - Ez a kis szöveg az Wirtuális világot állítja a játékosnak ami -1.
interiorid = -1 - Ez épp olyan mint a Wirtuális világ csak ez az Interiort állítja ez is -1.
Hogyan mûkõdik is ez?
Hét ennek a kis kodnak több megoldása is van le lehet kérni a játékos állási pontját mikor a Skin Választóban van vagy a szerveren lévõ /save parancsal elmentjük a kordinátát és azt rakjuk bele.
 

Streamer_UpdateEx(playerid, Ide jön a játékos állásí pozíciója.);

 
playerid - Lekérjük a játékos ID -jét.
 

new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);

 
GetPlayerPos - Játékosnak a Pozíciójának Lekérése ahol helyezkedik.
playerid - Játékosnak az ID -jének lekérése.
Float:x - A játékosnak az X pozícióját adja meg.
Float:y - Úgyan ez a helyzet a X pozícióval is csak ez már Y pozícióját adja meg.
Float:z - Ez is azt csinálja csak Z pozícióját adja meg a játékosnak ezért van az X,Y,Z pozíció.
Ez inkább egy könyebb megoldás, hogy miért? Ez autómatíkusan lekéri a Skin Választóban érkezõ játékosnak a pozícióját majd az objecteket megjeleníti neki nem kell a szerveren lévõ mentés és berakás :D.

Oldalak: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal