Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 74
631
Kérdések, Segítség / Táp baj vagy alaplap?
« Dátum: 2014. április 13. - 17:40:39 »
Kivett videókártyával és kivett rammal való elindítás után sem? Akkor próbálj bele egy másik tápot.

632
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. április 13. - 17:06:54 »
Amikor elõször mentem fel a szerverre nagyon rossz tapasztalaim voltak vele kapcsolatban. Most megint felmentem, egy új karakterrel, és meglehetõsen nagyot csalódtam, pozitív irányba. Videó: http://youtu.be/d2lOpm7rYMc
Elnézést kérek, akit megbántottam, de amikor én mentem fel a szerverre nagyon rossz volt! Azóta rengeteget változott és csak ajánlani tudom mindenkinek! :)

633
Kérdések, Segítség / Táp baj vagy alaplap?
« Dátum: 2014. április 13. - 16:45:48 »
Ne. Azt csak akkor tedd vissza, ha már elindult üresen.

634
Kérdések, Segítség / Táp baj vagy alaplap?
« Dátum: 2014. április 13. - 16:42:59 »
Nem. Az csak azért van, hogy kimenjen belõle az áram. Nem olyan fontos, csak hallottam valahol, már segített párszor (nem vicc, fõleg laptopoknál). Azért írtam le, hogy növeljem a siker esélyét.

635
Kérdések, Segítség / Jernelj\'s map editor kérdés
« Dátum: 2014. április 13. - 16:34:34 »
Szia! Amikor belépsz a tesztelésbe, kiírja, honnan töltötte be a mapot. Oda másold be a sort:
 
SetWorldTime(12);

636
Kérdések, Segítség / Táp baj vagy alaplap?
« Dátum: 2014. április 13. - 16:28:19 »
Bocsi, most, hogy így olvasom, tényleg szarul írtam le.
Szóval: vinyókat, dvdket, floppykat, ilyesmiket kihúz. BIOS elem ki, gép a konnektorból ki, bekapcsológomb nyomvatart (igen, kihúzott állapotban), bekapcs. gomb elenged, gép a konnektorba bedug, gép elindít, és így mennie kell. Ha nem megy, akkor videókártya és ram nélkül is indítsd el (tudom, úgy nem is indulhat el, de nekem is valahogy így volt) egyszer. Videókártya és RAM vissza (esetleg zsepivel ram slot áttöröl), és indíthatod. Ha megy, akkor gép kikapcs, és dughatod vissza a cuccokat.

637
Kérdések, Segítség / Táp baj vagy alaplap?
« Dátum: 2014. április 13. - 15:37:48 »
A gép egybõl belapcsol. Ez gondolom azért van, mert rossz volt benne a beállításokat tároló elem le volt merülve, és amikor visszarakta a tápot, akkor az alaplap alapértelmezéseit visszaállította. Enyémnél van olyan opció, hogy mihelyt áramot kap, bekapcsol. Volt, amelyiknél alapértelmezés szerint így volt.
Ilyen hiba nekem is szokott lenni. Legelsõre tápot cseréltem. Jó lett. Következõ szétszedésnél megint elromlott. Ez oárszor eljátszódott, mire megtaláltam rá a megoldást, amit sajnos minden takarításnál be kell vetnem. Bekapcsolod a gépet. Zúg, de nincs kép. Kihúzod a gépet. Kihúzol benne minden vinyót, CD-ROM-ot, mindent. Kiveszed a CMOS elemet is. Bedugod, bekapcsolod. Ha így megy, akkor húzd ki, dugj vissza mindent, és használd. Ha mégsem megy, akkor RAM és videókártya nélkül is \"elindítani\".

638
Segítségkérés / MySQL - Az ORM ment, de nem tölt be
« Dátum: 2014. április 13. - 11:58:01 »
Sziasztok! Egy igen furcsa problémával fordulnék most hozzátok. Nemrég elkezdtem írni egy játékmódot, amiben úgy döntöttem, hogy a BlueG által készített R38-as plugint fogom használni. ORM-et használok, mert ezzel egyszerûbb menteni / betölteni, hiszen automatikusan legenerálja a queryket.
Ezt maga maddinat0r, a plugin készítõje írta:
\"rmhn6kJ.jpg\"
A játékos adatait enumokban tartom, és lecsatlakozáskor elmentem az adatbázisba.
A függvénykönyvtárak, melyeket használok:
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <a_mysql>
#include <crashdetect>

 
A makrók, amiket használok:
 

#define fuggveny%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)

 
A játékosok adatait tartalmazó enum így néz ki:
 

enum eJatAd
{
ORM:ORMSzam,
ABSzam,
Belepve,
ProcSzam[256],
AdminSzint,
Nev[MAX_PLAYER_NAME+1],
KiirNev[MAX_PLAYER_NAME+1],
Jelszo[32],
Fagyasztva,
Kinezet,
Penz,
Float:Elet,
Float:Melleny,
Vilag,
Belso,
Float:KoordX,
Float:KoordY,
Float:KoordZ,
Float:KoordF,
}
new JatAd[LegfJatekos][eJatAd];

 
Megjegyz. (csak, hogy értsétek minden részét): a \"LegfJatekos\" \"MAX_PLAYERS\"-ként van definiálva. A SimaUzenet függvény csak 3 sorrá darabolja az SCM-et, mert így használhatóbb számomra. Az UzenetMindenki függvény pedig csak a belépett játékosoknak küldi el az üzenetet. A Kirug függvény egy késleltetett kick, a KirugIndok és KirugIndokNev pedig ír mellé indokot is. Ezek mellett az Uzenet függvény az a Y_Less által készített fajta, ami lényegében egy SendFormatMessage, ami nem csak define, hanem függvény, így bõvíthetõ több argumentummal. Az UzenetMindenki függvény ugyanez, csak mindenkinek elküldi. A Lefagyaszt és Kiolvaszt függvény csak egy fagyasztás, és kiolvasztás, annyi különbséggel, hogy itt a változóját is átállítja, ami késõbb lesz használva olyan helyeken, ahol fagyasztástól függ a script.
Nos, bele is kezdenék a játékmódba:
 

public OnGameModeInit()
{
    mysql_log(LOG_ALL, LOG_TYPE_HTML);
    ABKapcs = mysql_connect(ABHoszt, ABFelh, ABAd, ABJelsz);
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
SimaUzenetMindenki(Feher, \"A szerver leállítása folyamatban...\");
    for(new a = 0; a < LegfJatekos; a++)
    {
        if(JatAd[a][belepve] == 1 && JatAd[a][ABSzam] != 0) MentJatAd(a);
    }
    mysql_close(ABKapcs);
return 1;
}
    //Itt lekéri a szériaszámát, és megnézi RP-s-e a neve. Ha igen, akkor kiveszi belõle az alsóvonást, és beleteszi mindezt a KiirNev változójába.
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][ABSzam], \"ABSzam\");
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][belepve], \"Belepve\");
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][AdminSzint], \"AdminSzint\");
    orm_addvar_string(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Nev], MAX_PLAYER_NAME+1, \"Nev\");
    orm_addvar_string(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][KiirNev], MAX_PLAYER_NAME+1, \"KiirNev\");
    orm_addvar_string(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Jelszo], MAX_PLAYER_NAME+1, \"Jelszo\");
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Fagyasztva], \"Fagyasztva\");
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Kinezet], \"Kinezet\");
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Penz], \"Penz\");
    orm_addvar_float(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Elet], \"Elet\");
    orm_addvar_float(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Melleny], \"Melleny\");
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][Vilag], \"Vilag\");
    orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][belso], \"Belso\");
    orm_addvar_float(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][KoordX], \"KoordX\");
    orm_addvar_float(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][KoordY], \"KoordY\");
    orm_addvar_float(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][KoordZ], \"KoordZ\");
    orm_addvar_float(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][KoordF], \"KoordF\");
    orm_setkey(JatAd[playerid][ORMSzam], \"ABSzam\");
    orm_select(JatAd[playerid][ORMSzam], \"AmikorJatAdBet\", \"d\", playerid);
}

 
És most jön a \"problémás rész\", azért idézõjelben, mert tudom, hogy nem itt van a probléma, de itt látszik meg.
 

fuggveny AmikorJatAdBet(playerid)
{
switch(orm_errno(JatAd[playerid][ORMSzam]))
    {
        case ERROR_OK: ShowPlayerDialog(playerid, BelepDialog, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek írd be a jelszavadat.\", \"Belép!\", \"Kilép!\");
        case ERROR_NO_DATA: ShowPlayerDialog(playerid, RegisztrDialog, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"Kérlek írd be a jelszavadat.\", \"Regisztrál!\", \"Kilép!\");
    }
    Uzenet(playerid, Feher, \"ABSzam: %d | ORMSzam: %d  | Nev: %s | KiirNev: %s | Jelszo: %s | Kinezet: %d | Penz: %d | Elet: %f | Melleny: %f...\", JatAd[playerid][ABSzam], JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][KiirNev], JatAd[playerid][Jelszo], JatAd[playerid][Kinezet], JatAd[playerid][Penz], JatAd[playerid][Elet], JatAd[playerid][Melleny]);
}

 
Megjegyz: A végén az üzenet azért van ott, hogy kiírja, hogy tényleg 0-k-e az adatai, és azért hozza be mindig a regisztrációs dialogot, hát.. igen.
A dialogoknál:
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case RegisztrDialog:
{
   if(!response) return Kirug(playerid);
   if(4 > strlen(inputtext) || strlen(inputtext) > 24) return ShowPlayerDialog(playerid, RegisztrDialog, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"Kérlek írd be a jelszavadat. \\n A jelszavadnak 0-24 karakter között kell lennie!\", \"Regisztrál!\", \"Kilép!\");
            new TitkJelsz[129];
            WP_Hash(TitkJelsz, sizeof(TitkJelsz), inputtext);
   format(JatAd[playerid][Jelszo], 24, \"%s\", TitkJelsz);
   RegisztrJat(playerid);
}
case BelepDialog:
{
   if(!response) return Kirug(playerid);
   if(4 > strlen(inputtext) || strlen(inputtext) > 24) return ShowPlayerDialog(playerid, BelepDialog, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek írd be a jelszavadat. \\n A jelszavadnak 0-24 karakter között kell lennie!\", \"Belép!\", \"Kilép!\");
   new TitkJelsz[129];
   WP_Hash(TitkJelsz, sizeof(TitkJelsz), inputtext);
   if(strcmp(JatAd[playerid][Jelszo], TitkJelsz) != 0) return ShowPlayerDialog(playerid, BelepDialog, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek írd be a jelszavadat. \\n Az általad beírt jelszó hibás!\", \"Belép!\", \"Kilép!\");
            BelepJat(playerid);
}
}
return 1;
}

 
Íme a RegisztrJat, a BelepJat, és a függvények, melyeket azok használnak:
 

stock RegisztrJat(playerid)
{
SetSpawnInfo(playerid, 0, 7, 1743.0239, -1864.4617, 13.5738, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(playerid);
JatAd[playerid][belepve] = 1;
    printf(\"%s beregisztrált a szerverre.\", JatAd[playerid][KiirNev]);
SimaUzenet(playerid, Feher, \"Sikeresen regisztráltál a kSAMP szerverére!\");
JatAd[playerid][Penz] = 185000;
SimaUzenet(playerid, Feher, \"Kezdésnek kaptál az államtól 185.000Ft-ot!\");
orm_save(JatAd[playerid][ORMSzam], \"MentJatAd\", \"d\", playerid);
}
stock BelepJat(playerid)
{
    JatAd[playerid][belepve] = 1;
printf(\"%s belépett a szerverre.\", JatAd[playerid][KiirNev]);
    SimaUzenet(playerid, Feher, \"Sikeresen beléptél a kSAMP szerverére!\");
BeallJatAd(playerid);
//TogglePlayerSpectating(playerid, false);
JatAd[playerid][belepve] = 1;
SimaUzenet(playerid, Feher, \"Sikeresen bejelentkeztél! Jó játékot!\");
MentJatAd(playerid);
}
fuggveny MentJatAd(playerid)
{
    JatAd[playerid][Kinezet] = GetPlayerSkin(playerid);
GetPlayerHealth(playerid, JatAd[playerid][Elet]);
GetPlayerArmour(playerid, JatAd[playerid][Melleny]);
JatAd[playerid][Vilag] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
JatAd[playerid][belso] = GetPlayerInterior(playerid);
GetPlayerPos(playerid, JatAd[playerid][KoordX], JatAd[playerid][KoordY], JatAd[playerid][KoordZ]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,  JatAd[playerid][KoordF]);
orm_save(JatAd[playerid][ORMSzam]);
}
fuggveny BeallJatAd(playerid)
{
SetSpawnInfo(playerid, 0, JatAd[playerid][Kinezet], JatAd[playerid][KoordX], JatAd[playerid][KoordY], JatAd[playerid][KoordZ], JatAd[playerid][KoordF], 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, JatAd[playerid][Elet]);
SetPlayerArmour(playerid, JatAd[playerid][Melleny]);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, JatAd[playerid][Vilag]);
SetPlayerInterior(playerid, JatAd[playerid][belso]);
//Fegyverek hozzáadása
printf(\"%s adatai beállítva  megfelelõ értékre!\", JatAd[playerid][KiirNev]);
}

 
Már 1000 féleképpen próbáltam, de nem megy.
Ha csak a bejelentkezés dialogot hozom ki, akkor sem lépteti be teljesen, illetve belépteti, csak 0-s adatokkal, ami nem egészen jó.
Az adatbázisban teljesen jól beteszi az adatokat:
\"0srjZJ5.jpg\"
Megjegyz.: A wikin azt írja, az orm_save akkor updatel, ha be van regelve, és akkor insertel, ha nincs. Az orm_loadra pedig azt írja \"...teknikailag ugyanaz, mint az orm_load.\". Mégis csak a jelenlegi felállásban ment egyátalán, betölteni viszont semmilyen kombinációban nem tölt.
Valakinek nincs valami tuti tippje / tapasztalata, hogy mi okozhatja ezt a problémát, mert kezd idegesítõvé válni.
Szerk.: A MySQL tábla felépítése ilyen:
 

//Maga a szerkezet:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `jatekosok` (
  `ABSzam` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `Belepve` tinyint(1) NOT NULL,
  `AdminSzint` int(11) NOT NULL,
  `Nev` varchar(24) NOT NULL,
  `KiirNev` varchar(24) NOT NULL,
  `Jelszo` varchar(24) NOT NULL,
  `Fagyasztva` tinyint(1) NOT NULL,
  `Kinezet` int(11) NOT NULL,
  `Penz` int(11) NOT NULL,
  `Elet` float NOT NULL,
  `Melleny` float NOT NULL,
  `Vilag` int(11) NOT NULL,
  `Belso` int(11) NOT NULL,
  `KoordX` float NOT NULL,
  `KoordY` float NOT NULL,
  `KoordZ` float NOT NULL,
  `KoordF` float NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`ABSzam`)
) ENGINE=InnoDB  DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=19 ;
//Itt pedig az adatok, amiket teljesen jól elmentett.
INSERT INTO `jatekosok` (`ABSzam`, `Belepve`, `AdminSzint`, `Nev`, `KiirNev`, `Jelszo`, `Fagyasztva`, `Kinezet`, `Penz`, `Elet`, `Melleny`, `Vilag`, `Belso`, `KoordX`, `KoordY`, `KoordZ`, `KoordF`) VALUES
(1, 0, 0, \'Layne_Konnor\', \'Layne Konnor\', \'FD9D94340DBD72C11B37EBB\', 0, 7, 185000, 100, 0, 0, 0, 1742.72, -1852.12, 13.4141, 0);

639
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. április 13. - 10:11:06 »
Ha valaki kérdezi a különbséget: MTA-ban csinálhatsz SAMPot, de SAMPban MTAt lehetetlen.

640
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. április 13. - 09:14:15 »
Köszönöm szépen a választ! Csak ez a mod olyan letisztult volt, nem tûnt olyan réginek és hosszúnak, mint amilyen.

641
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. április 13. - 09:01:54 »
Én most mindkét féllel egyetértek.
Az adminokkal egyetértek, mert: a haverom ott játszik, és tényleg nagyokat RPznek. Hívott engem is, hogy menjek fel (mutatott az RPkrõl képeket, nekem is megtetszett a szerver), de amikor felmentem, hasonlókat tapasztaltam, mint Doboka.
Az elején volt egy tutorial, ami elmondta, hogy f-el kommunikálok az npckkel, másra nem is emlékszek, mert gyorsan elkapta. Ez oké, biztos én olvastam rosszul / lassan. Erre végigpróbáltam rengeteg parancsot: /help, /segitseg /cmd, /cmds, /parancsok, de egy sem volt jó, egyedül a /cart találtam. Haveromnak megírtam Skypeon, erre õ elmondta, amit neki mondtak a szerver adminjai: a parancsok a fórumon vannak, de nemrég resi, vagy host váltás, vagy mi volt, és elbuggoltak a parancsok. Szóval, mindig alt-tab, felmegyek fórumra, megnézem mi a parancsa, majd alt-tab és használom?
Oké, én nagyon hiszékeny vagyok, elhiszem. De ha \"elbuggoltak\" a parancsok, minek nyitották meg a szervert? Ennyi erõbel berakok pár összelopkodott /me /do meg pár ilyen parancsot, berakom egy hosztra, és kiírom mindenhova, hogy elbuggoltak a parancsok, vagy mi.
Ahogy nézem itt a parancsokat, jópárat próbáltam ezek közül is, de nem mentek.
Erre adjon valaki választ.
Szerk.: Elnézést, már úgy néz ki, hogy javították, de azért a szerveren is lehetne /help, hogy az olyan kezdõk is tudjanak érvényesülni, mint én. Azt viszont továbbra is fenntartom, hogy minek kellett megnyitni, ha nem volt befejezve a mod.

642
Segítségkérés / Mentés és betöltés MySQL
« Dátum: 2014. április 13. - 07:38:52 »
Nem akarok akadékoskodni, meg offolni, de miért nem az új MySQL plugint használod, amivel pár(száz) sorból tudsz menteni, és késõbb sokkal egyszerûbb menteni? Tudom, az R6 könnyebb az R7-nél, de az R38-nál nem.
Ezzel én is egyetértek, de kérlek ne hozzátok fel, mert ez valóban nem egy szükséges hozzászólás. Na meg ZyZu. már ezerszer elmondta (legalábbis nekem biztosan), hogy õ úgyis marad az R6-nál, mert még az is neki. (Hiába könnyebb és újabb nála az R38.) Szóval ezt senki se hozza fel többet!
Bocsi, nem ismerek itt mindenkit! Legközelebb nem hozom fel.  :rolleyes:

643
Nincs bármelyik ciklusban benne az az NPC?

644
Ömm.. Lehet, pont azért mert 2 védi, nem 1  :D

645
Segítségkérés / Fagyasztás
« Dátum: 2014. április 12. - 22:21:17 »
Az animációnál a freeze paraméterrel semmire nem mész, mert ott feláll belõle, ha akar. Mondjuk, ha egy timerre kötnéd... ;)
Régebbem rájöttem egy kombinációra, amivel az animba berak, nem enged felállni, sem mozogni, viszont a kamera mozoghat. Ezt használd, szerintem:
 
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
Ez biztosan jó, esetleg ezt kombinálhatnád null animmal is.

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal