Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sheet

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 91
631
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Adminscript
« Dátum: 2011. november 23. - 19:06:15 »
ID helyett használhatnál Név/ID -t, vagyis sscanf be \"d\" helyett \"u\"-t meg persze a változó lenne más

632
SA-MP: Szerverfejlesztés / Merry Christmas! [V1.0]
« Dátum: 2011. november 22. - 20:32:01 »
Hiányzik a MAP elõtag

633
[pawn]forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
   new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
   new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
   GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
   //radi = 2.0; //Trigger Radius
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
      {
         if(!BigEar)

         {


            GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);


            tempposx = (oldposx -posx);


            tempposy = (oldposy -posy);


            tempposz = (oldposz -posz);


            //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);


            if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))


            {


               SendClientMessage(i, col1, string);


            }


            else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))


            {


               SendClientMessage(i, col2, string);


            }


            else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))


            {


               SendClientMessage(i, col3, string);


            }


            else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))


            {


               SendClientMessage(i, col4, string);


            }


            else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))


            {


               SendClientMessage(i, col5, string);


            }


         }


         else


         {


            SendClientMessage(i, col1, string);


         }


      }


   }


}//not connected


return 1;


}[/pawn]

634
[mod]Téma megoldódott! Máskor Zárd![/mod]

635
[pawn]forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLogged] == 1)
{
   new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
   new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
   new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
   GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
   //radi = 2.0; //Trigger Radius
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
      {
         if(!BigEar)

         {


            GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);


            tempposx = (oldposx -posx);


            tempposy = (oldposy -posy);


            tempposz = (oldposz -posz);


            //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);


            if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))


            {


               SendClientMessage(i, col1, string);


            }


            else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))


            {


               SendClientMessage(i, col2, string);


            }


            else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))


            {


               SendClientMessage(i, col3, string);


            }


            else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))


            {


               SendClientMessage(i, col4, string);


            }


            else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))


            {


               SendClientMessage(i, col5, string);


            }


         }


         else


         {


            SendClientMessage(i, col1, string);


         }


      }


   }


}//not connected


return 1;


}[/pawn]

636
Segítségkérés / van benne hiba?
« Dátum: 2011. november 21. - 20:59:09 »
Másold be az errort, és hogy melyik sorra írja

637
Gf-be van egy fügvény, ProxDetector, azzal

638
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[PHP] SA-MP Players 1.21 Beta
« Dátum: 2011. november 21. - 18:28:35 »
[TÖRÖLTEM]

639
Segítségkérés / SendClientMessage -ba player szín
« Dátum: 2011. november 20. - 21:45:32 »
esetleg:
[pawn]SendClientMessage(playerid,\"{SZÍNKÓD}<Admin>{\"%s\"} %s belépett a szerverbe.\"GetPlayerColor(playerid), NÉV);[/pawn]

640
Segítségkérés / SendClientMessage -ba player szín
« Dátum: 2011. november 20. - 19:50:30 »
[pawn]SendClientMessage(playerid,\"{SZÍNKÓD}<Admin>{%s} %s belépett a szerverbe.\"GetPlayerColor(playerid), NÉV);[/pawn]

641
Segítségkérés / csak az rcon adminokat listázza...
« Dátum: 2011. november 19. - 08:08:52 »
[pawn]CMD:admins(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE,\"Online adminok a szerveren:\");
          for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
         if(IsPlayerConnected(i))
         {
                if(IsPlayerAdmin(i) || pAdmin == TEAM_ADMIN)

             {


                 adminok++;


            }


         }


      }


      if(adminok >= 1)


      {


         for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)


         {


            if(IsPlayerConnected(i))


            {


                new string[128];


                if(IsPlayerAdmin(i))


               {


                          GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));


                  format(string, sizeof(string), \"*2 Admin %s [iD: %d]\",  sendername,i););


                  SendClientMessage(playerid, YELLOW, string);


               }


               else if(PlayerInfo
[pAdmin] >=7)

               {


                   GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));


                  format(string, sizeof(string), \"*1 Admin %s [iD: %d]\",  sendername,i););


                  SendClientMessage(playerid, YELLOW, string);


               }


            }


         }


      }


      if(adminok == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs Online Adminisztrátor\");


   }


return 1;


}[/pawn]

642
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?
« Dátum: 2011. november 16. - 16:26:36 »
esetleg:
SetTimer(\"objectleesik1\", 2500, true);
+ nem kell return itt: public objectleesik1()
Bár nem biztos hogy ettõl jó lesz

643
Segítségkérés / A szerveren mindenkinek admin jog! HOGY?
« Dátum: 2011. november 15. - 21:25:31 »
OnPlayerConnect alatt beállítod, vagy ha regisztrációs, akkor úgy állítod a regisztrációt hogy alapból az adminszint egy legyen

644
SA-MP: Szerverfejlesztés / Report rendszer
« Dátum: 2011. november 15. - 16:06:35 »
reportja[playerid] = report;
Felesleges
#define FEROHELY 30 // Írd át a szervered slot számára
helyett
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30

645
Segítségkérés / Idõ
« Dátum: 2011. november 14. - 21:25:59 »
OnPlayerRequestClassnál váltasz estére, OnPlayerSpawn-nál, nappalra?
Esetleg így
Vagy bool-al
Ha a játékos skintválaszt, akkor este, ha nem nappal

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 91
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal