Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 527
6211
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 20:29:13 »
Ja vagyis mindenkinek? Vagy csak neki?  :facepalm:

6212
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szegény vagy Gazdag!
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 20:26:42 »
Most gondolom jó lesz hozzá írtam az i ciklust.

6213
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 18:33:23 »

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG NEVE)
{
    if(response)
{
    if(listitem == 0)
    {
                SetPlayerPos(playerid, 1320.4924, 1260.0894, 10.8203);
                SendClientMessage(playerid,-1, \"Elteleportáltál Los Santosba!\");
    }
    if(listitem == 1)
    {
                SetPlayerPos(playerid, 1933.5570,-2300.0474,16.2648);
                SendClientMessage(playerid,-1, \"Elteleportáltál Las Venturasban!\");
    }
    if(listitem == 2)
    {
                SetPlayerPos(playerid, -1528.0000,-206.0000,14.1484);
                SendClientMessage(playerid,-1, \"Elteleportáltál San Fierroba!\");
    }
    }
}

 
Szerintem ezt gondoltad..

6214
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szegény vagy Gazdag!
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 13:02:57 »
SetTimerEx -el kéne inkább?  :hmmm:

6215
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szegény vagy Gazdag!
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 09:29:09 »
Tudom, de a timert soha nem tudom beállítani  :facepalm: :D

6216
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szegény vagy Gazdag!
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 21:54:56 »
Helló! Hát nagyon unatkoztam így írtam egy egyszerû pénz lekérõ szkriptet. Van egy timer ami minden 6 percben lekéri minden játékos pénzét a szerveren és 6 perc útán a szerverre ki írja ki a szegény és a gazdag.  :smokin:
Ha hiba lenne benne kérem javítsatok vagy szoljatok!  :)
Készítési idõ: 3 perc || Készítõ: ZyZu(Én) || Tesztelve: Mûkõdik.
 

#include <a_samp>
forward penzfrissites( playerid );
public OnFilterScriptInit ( )
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"ZyZu Pénz Detector Betöltve! :D\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer ( \" penzfrissites \" , 6000000 , false , \"i\" );
return 1;
}
public penzfrissites( playerid )
{
    new string [ 50 ] ;
    new nev [ MAX_PLAYER_NAME  ];
    new penz = GetPlayerMoney ( playerid ) ;
    GetPlayerName ( playerid , nev , sizeof ( nev ) ) ;
    if ( penz > 600000 )
    {
        format ( string , sizeof ( string ) , \" {ff9100}A Szerveren a leggazdagabb játékos ( {006fff}%s {ff9100}) pénze ( {00ff09}%i$ {ff9100})! \" , nev , penz );
        SendClientMessageToAll ( 0xff0000AA , string ) ;
    } else {
    if ( penz < 600000 )
    {
        format ( string , sizeof ( string ) , \" {ff9100}A Szerveren a legszegényebb játékos ( {006fff}%s {ff9100}) pénze ( {00ff09}%i$ {ff9100})! \" , nev , penz );
        SendClientMessageToAll ( 0xff0000AA , string ) ;
    }
    return 1;
    }
    return 0;
}

6217
Segítségkérés / Gyors konvertálás
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 21:15:15 »
más megoldás nincsen  ;)

6218
Segítségkérés / Stunt
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 18:33:17 »

#if defined credit
Készítette a GTAForum bandazóna készítõ
Link: www.gtaforum.hu/tool/gangzone
Idõ: 2012. Szeptember 06. - 18:31:51
#endif
#include <a_samp>
// Így ellenõrizheted, hogy a játékos a meghatározott területen belül van-e:
// if(IsPlayerInArea(playerid,-156,528,2364,2634))
new zone;
public OnFilterScriptInit()
{
    // Bandaterület létrehozása
    zone = GangZoneCreate(-156,2364,528,2634);
    return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    // Bandaterület megjelenítése (a színt a mejglenítéskor kell megadni)
    GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFFFFFF40);
   
    // A következõ sor a meghatározott területre korlátozza a játékos játékterét:
    //SetPlayerWorldBounds(playerid, 528,-156,2634,2364);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    // A szkript kitöltésekor a zóna is törlõdik
    GangZoneDestroy(zone);
    return 1;
}
// Ezzel le lehet ellenõrizni, hogy a játékos egy adott területen belül tartózkodik-e
stock IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    return minx < x < maxx && miny < y < maxy;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInArea(playerid,-156,528,2364,2634))
{
//ide a cuccokat.
}
return 1;
}

6219
Segítségkérés / DIALOG Szinezés
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 17:54:53 »
Pontosan mint SendClientMessageban.
http://sampforum.hu/index.php?page=color
 
{0015ff}Kék vagyok.

 
E: Megelõztek :D

6220
Segítségkérés / Dialog csak egyszer jelenjen meg
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 09:24:41 »
Ezt el is kell menteni egy ini fáljba: Dinivel, dfile vagy bármilyen mentõs eszkösz!

6221
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata afk rendszer
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 00:29:42 »
Ha nem tesztelted akkor zárható benne van a szabályzatban is elõbb tesztelni kell aztán publikálni. Várom DrAkE -t :D

6222
Segítségkérés / Gyors konvertálás
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 20:05:23 »
Maradj a dininél szerintem.. jobb az és szerintem a dini gyorsabb de lehet tévedek. Nekem a dini jobban bejön de ha már átírnád akkor Y_Les -re írd.. YSI

6223
Segítségkérés / Stunt
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 18:10:35 »
lehet nehezebb megoldás ez de én így oldaottam meg a szerverembe..
http://sampforum.hu/index.php?topic=24323.0

6224
Segítségkérés / TV ObjectID
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 18:07:41 »
{1518, \"TV\"},

6225
Segítségkérés / minigame..
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 16:26:50 »
Sziasztok! Kerestem a neten pár függvényt ha a játékos minigameban bele esik a vízbe akkor kiessen na nekem az lenne a gondom, hogy ezt nem tudom meg csinálni valahogyan kéne egy ellenõrzõ timer ami jelzi, hogy a játékos vízben van -e. A második problémám az lenne, hogy egy adott játékos ha csatlakozik a minigameba akkor nem teszi egybõl rá a pályára hanem a víz alá teszi és az objectek késõbb töltödnek be..  :hmmm: Megoldásokat várom :)

Oldalak: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal