Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Leírás: Hárman már halottak. Õ a Negyedik. A D.J. Caruso nevével fémjelzett akciódús thriller egy természetfeletti képességekkel megáldott fiú, John Smith történetérõl szól, aki az õ megsemmisítésére küldött kegyetlen ellenségei elõl menekül. Személyazonosságot vált s városról városra költözik védelmezõjével, Henrivel, így mindig õ a múltnélküli újfiú. A mostani otthonában, egy ohio-i kisvárosban azonban váratlan események történnek: találkozik élete elsõ szerelmével, teljesen új, óriási hatalommal bíró képességekre tesz szert és rájön, hogy vannak hozzá hasonlók, akik ugyanarra a hihetetlen sorsra ítéltettek, mint õ.
Ezt írd át! Objecktek száma: 171 Már amikor néztem a képeket akkor is gyanús volt hogy 80 Másik hogy ...
Mindenképp legyen feltüntetve a készítõ neve! ( Akár Te vagy akár nem )[/quote]
A témában szerepeljen teleport ko-ordináta az épített pályakiegészítõhöz![/quote] Szabályzat: Szabályzat: Mapok Ebben a fórumban publikálhatsz a San Andreashoz épült pályakiegészítõket. Ha publikálsz, a következõ kritériumoknak meg kell felelni! * Mindenképp legyen feltüntetve a készítõ neve! ( Akár Te vagy akár nem ) * Ha bármilyen mértékben is, de módosítottad, az eredeti készítõt is ki kell raknod! * A témában szerepeljen teleport ko-ordináta az épített pályakiegészítõhöz! * A Téma neve elején legyen ott a [MAP] elõtag! * Objecktek száma. ( Megközelítõleg ) * Készítési idõ! * Kép illetve Videó! ( Nem fontos mind a 2 ) * Letöltési link! * Ha más mapját a sajátodnak állítod be, figyelmeztetésben részesülsz! Írta: <[Lu$ta]> A szabályzat: 2011. Július 15-tõl érvényes!
Meg még egy javaslat ne a51-Jetdor-bol építsd a falat mert nagyon csúnya
Hát feheristi lopta Lu$ta nevét is, meg már kb 100 szerver nevét Eggyik nap felkelek, (mondom megnézem a szerverem minden rendben van-e) és mit látok? [HUN]Grove Street Fun $zerver by: Lu$ta[0.3c]. Értitek by Lu$ta de azért Stunt Evolution mode volt amit Ikarus és Johny_Rocker készített. most nem mennék bele a részletekbe, mondjuk úgy hogy próbálta Kopizni a szerverem módját, de hát amien LOW! (elnézést a kifejezésért). nem tudta, írni is alig tud... csak nézzétek az írását Egy sima GameText-et nemtud megcsinálni....
MIvan lol? Lemaradtam valamirõl? Milyen by Lu$ta?
[/quote] feheristi = Lu$ta Lopta a neved
[/quote] A k............. de nem igaz mekkora egy low g..... a f......... k............. életbe már :@ :@ És ez mért jó neki? hogy az én nevemmel powerkodik?
Idézetet írta: George Santiago date=1311497474\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9804\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát feheristi lopta Lu$ta nevét is, meg már kb 100 szerver nevét Eggyik nap felkelek, (mondom megnézem a szerverem minden rendben van-e) és mit látok? [HUN]Grove Street Fun $zerver by: Lu$ta[0.3c]. Értitek by Lu$ta de azért Stunt Evolution mode volt amit Ikarus és Johny_Rocker készített. most nem mennék bele a részletekbe, mondjuk úgy hogy próbálta Kopizni a szerverem módját, de hát amien LOW! (elnézést a kifejezésért). nem tudta, írni is alig tud... csak nézzétek az írását Egy sima GameText-et nemtud megcsinálni....
Szerintem azt se tudja mirõl van szó, de most komolyan Pawno---> Include mappába berakni az inc-t pluginokat berakod server cfg-be beirod amit kell modba is scriptfiles mappába berakod a mapot Szerintem itt elég érthetõen le van írva mit kell csinálni http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.msg131023#msg131023
Azt hogy csinálod? 0:36 - kommentek olvasása. Szerk.: És tényleg! 00:36:00
[/quote] 0:00 Után még ezeket fogom csinálni meg folyamatba is van Sampfórum --->Ha fent vagy még 0:00 után akkor írd le , hogy mit csinálsz és mennyi az idõ. Válasz írása 0:39
/* Copyright 2010 Michael Dabski (mick88) This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are. You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work. */ /* MTA .map loader by mick88 Release 0.2 12th December 2010 Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less Stock functions: LoadMtaMap(file[], convert03c) - loads .map file UnloadMtaMap(file[]) - unloads previously loaded .map file UnloadAll() - unloads all .map files IsMapLoaded(file[]) - returns true if map has been loaded (even if loaded partially) Supported map elements: objects, vehicles Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors), posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension), numberplate (0.3c only) Changelog: * 13th September 2010 ver 0.1: - first release * 12th December 2010 ver 0.2 -Added support for SA-MP 0.3c objects -Added storing object/vehicle IDs -Added function to unload single map -This script is now an include -Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only) -Added function to unload all current map files -Added function checking if map is loaded -Support for Incognito\'s streamer native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]); native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false); native UnloadAll(); native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
*/ #include <sscanf2> #define MAX_LOADED_ELEMENTS 5000 //Max number of vehicles + objects #define MAX_MAP_FILE_PATH 80 #define VEHICLE_RESPAWN_DELAY 300 #define MAP_STREAM_DISTANCE 300.0 #if defined _streamer_included #define ADD_OBJECT(%1) CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE) #define DELETE_OBJECT(%1) DestroyDynamicObject(%1) #else //Modify these if you use different streamer: #define ADD_OBJECT(%1) CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE) #define DELETE_OBJECT(%1) DestroyObject(%1) #endif #define MAX_MODS 14 #define MAX_NUMBERPLATE 9 #define ELEMENT_TYPE_NONE 0 #define ELEMENT_TYPE_OBJECT 1 #define ELEMENT_TYPE_VEHICLE 2 enum MapElement { eElementID, eElementType, eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH] } new Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement], MinElementID = 0; stock NextElementID() { Increment: MinElementID++; if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS) { print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\"); return false; } if (MapElements[MinElementID][eElementType]) goto Increment; return true; } // :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS ::::::::::::::::::::::::::: stock UnloadMtaMap(file[]) { new n; for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) { switch (MapElements[id][eElementType]) { case ELEMENT_TYPE_OBJECT: DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]); case ELEMENT_TYPE_VEHICLE: DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]); } MapElements[id][eElementID] = 0; MapElements[id][eElementType] = ELEMENT_TYPE_NONE; MapElements[id][eElementSource][0] = \'\\0\'; MinElementID = id; } return n; } stock IsMapLoaded(file[]) { for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true; return false; } stock UnloadAll() { new n; for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType]) { switch (MapElements[id][eElementType]) { case ELEMENT_TYPE_OBJECT: DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]); case ELEMENT_TYPE_VEHICLE: DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]); } MapElements[id][eElementID] = 0; MapElements[id][eElementType] = ELEMENT_TYPE_NONE; MapElements[id][eElementSource][0] = \'\\0\'; MinElementID = id; } return n; } stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false) { if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS) { printf(\"Map %s cannot be loaded\", file); return 0; } new File:MapFile=fopen(file), n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE], Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, modelid, paintjob, interior, world, t = GetTickCount(); while(fread(MapFile, string)) { if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz)) { if (convert03c) { switch(modelid) { case 14383..14483: modelid += 4248; case 14770..14856: modelid += 4063; case 14858..14871: modelid += 4062; case 18000..18036: modelid += 934; case 18038..18101: modelid += 933; case 14872..14883: modelid += 4163; case 14885..14891: modelid += 4162; case 13590..13667: modelid += 5142; case 14500..14522: modelid += 4310; case 12835..12944: modelid -= 6219; case 14892: modelid += 5009; } } //modelid x y z rx ry rz interior world new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz); if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS); else { #if defined _streamer_included Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE); #endif MapElements[MinElementID][eElementType] = ELEMENT_TYPE_OBJECT; MapElements[MinElementID][eElementID] = objectid; strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]); //MapElements[MinElementID][eElementSource] = file; n++; //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID); if (!NextElementID()) { fclose(MapFile); return n; } } } else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz)) { new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS]; sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors); sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods); sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2); sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod);
//modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY); if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\"); else { SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate); SetVehicleToRespawn(vehicleid); for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod); ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior); SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
MapElements[MinElementID][eElementType] = ELEMENT_TYPE_VEHICLE; MapElements[MinElementID][eElementID] = vehicleid; strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]); //MapElements[MinElementID][eElementSource] = file; n++; //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID); if (!NextElementID()) { fclose(MapFile); return n; } } } } fclose(MapFile); printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t); return n; } stock strcp(from[], to[]) { new i; for (i = 0; from; i++) to = from; to = \'\\0\'; } /* Copyright 2010 Michael Dabski (mick88) This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are. You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work. */
Idézetet írta: George Santiago date=1311442234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic