Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lusta19

Oldalak: 1 ... 410 411 [412] 413 414 ... 554
6166
Beszélgetés / A negyedik (I Am Number Four) 2011
« Dátum: 2011. július 24. - 18:14:19 »

\"A-negyedik-2011.jpg\"


Leírás:


Hárman már halottak. Õ a Negyedik. A D.J. Caruso nevével fémjelzett akciódús thriller egy természetfeletti képességekkel megáldott fiú, John Smith történetérõl szól, aki az õ megsemmisítésére küldött kegyetlen ellenségei elõl menekül. Személyazonosságot vált s városról városra költözik védelmezõjével, Henrivel, így mindig õ a múltnélküli újfiú. A mostani otthonában, egy ohio-i kisvárosban azonban váratlan események történnek: találkozik élete elsõ szerelmével, teljesen új, óriási hatalommal bíró képességekre tesz szert és rájön, hogy vannak hozzá hasonlók, akik ugyanarra a hihetetlen sorsra ítéltettek, mint õ.




Elözetes:




 

6167
SA-MP: Szerverfejlesztés / BlueBerry Iskola
« Dátum: 2011. július 24. - 15:44:40 »
Ezt írd át!
Objecktek száma: 171   
Már amikor néztem a képeket akkor is gyanús volt hogy 80 
Másik hogy ...
 

Mindenképp legyen feltüntetve a készítõ neve! ( Akár Te vagy akár nem )[/quote]
 

A témában szerepeljen teleport ko-ordináta az épített pályakiegészítõhöz![/quote]
Szabályzat:


Szabályzat: Mapok

Ebben a fórumban publikálhatsz a San Andreashoz épült pályakiegészítõket.


Ha publikálsz, a következõ kritériumoknak meg kell felelni!


    * Mindenképp legyen feltüntetve a készítõ neve! ( Akár Te vagy akár nem )


    * Ha bármilyen mértékben is, de módosítottad, az eredeti készítõt is ki kell raknod!


    * A témában szerepeljen teleport ko-ordináta az épített pályakiegészítõhöz!


    * A Téma neve elején legyen ott a [MAP] elõtag!


    * Objecktek száma. ( Megközelítõleg )


    * Készítési idõ!


    * Kép illetve Videó! ( Nem fontos mind a 2 )


    * Letöltési link!


    * Ha más mapját a sajátodnak állítod be, figyelmeztetésben részesülsz!


Írta: <[Lu$ta]>


A szabályzat: 2011. Július 15-tõl érvényes!





Meg még egy javaslat ne a51-Jetdor-bol építsd a falat mert nagyon csúnya

6168
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2011. július 24. - 12:20:57 »
5/10

6169
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 24. - 11:56:14 »
Idézetet írta: Webster15 date=1311499720\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

> link=topic=13637.msg158454#msg158454 date=1311494923]

Hát feheristi lopta Lu$ta nevét is, meg már kb 100 szerver nevét  :-*
Eggyik nap felkelek, (mondom megnézem a szerverem minden rendben van-e)
és mit látok?
[HUN]Grove Street Fun $zerver by: Lu$ta[0.3c]. Értitek by Lu$ta de azért Stunt Evolution mode volt amit Ikarus és Johny_Rocker készített. most nem mennék bele a részletekbe, mondjuk úgy hogy próbálta Kopizni a szerverem módját, de hát amien LOW! (elnézést a kifejezésért). nem tudta, írni is alig tud... csak nézzétek az írását ;) Egy sima GameText-et nemtud megcsinálni....
 
MIvan lol?  :o :o
Lemaradtam valamirõl?
Milyen by Lu$ta?  :D
 
[/quote]
feheristi = Lu$ta
Lopta a neved :D
 
[/quote]
A k............. de nem igaz mekkora egy low g..... a f......... k............. életbe már  :D :@ :@
És ez mért jó neki?  :D hogy az én nevemmel powerkodik?

6170
Segítségkérés / Könnygáz
« Dátum: 2011. július 24. - 10:59:52 »
Idézetet írta: George Santiago date=1311497474\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9804\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ja de sima fegyverbe is van füstgránát nem?
 
Van
\"17.png\"
Id-..>17

6171
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 24. - 10:08:43 »
Idézetet írta: <Kornél> date=1311494611\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát feheristi lopta Lu$ta nevét is, meg már kb 100 szerver nevét  :-*
Eggyik nap felkelek, (mondom megnézem a szerverem minden rendben van-e)
és mit látok?
[HUN]Grove Street Fun $zerver by: Lu$ta[0.3c]. Értitek by Lu$ta de azért Stunt Evolution mode volt amit Ikarus és Johny_Rocker készített. most nem mennék bele a részletekbe, mondjuk úgy hogy próbálta Kopizni a szerverem módját, de hát amien LOW! (elnézést a kifejezésért). nem tudta, írni is alig tud... csak nézzétek az írását ;) Egy sima GameText-et nemtud megcsinálni....
 
MIvan lol?  :o :o
Lemaradtam valamirõl?
Milyen by Lu$ta?  :D

6172
Segítségkérés / Könnygáz
« Dátum: 2011. július 24. - 09:03:03 »
Objeckt id: 2780
De aszt hiszem 0.3c objecktek közt is van

6173
Segítségkérés / Segítség 0.3c object
« Dátum: 2011. július 24. - 08:24:20 »
Szerintem azt se tudja mirõl van szó, de most komolyan
Pawno---> Include mappába berakni az inc-t
pluginokat berakod
server cfg-be beirod amit kell
modba is
scriptfiles mappába berakod a mapot
Szerintem itt elég érthetõen le van írva mit kell csinálni 
http://sampforum.hu/index.php?topic=11555.msg131023#msg131023

6174
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1311460560\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9606\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

> link=topic=13572.msg158420#msg158420 date=1311460285]
0:31
Zene, sampforum , msn, Weboldalszerkeztés, fürdés, kaja
 
Azt hogy csinálod?
0:36 - kommentek olvasása.
Szerk.: És tényleg! 00:36:00
 
[/quote]
0:00 Után még ezeket fogom csinálni  ;) meg folyamatba is van  :D
Sampfórum --->Ha fent vagy még 0:00 után akkor írd le , hogy mit csinálsz és mennyi az idõ.   Válasz írása 0:39

6175
0:31
Zene, sampforum , msn, Weboldalszerkeztés, fürdés, kaja

6176
Beszélgetés / Írd ide a filmet, amit legutóbb láttál, és jó volt!
« Dátum: 2011. július 24. - 00:29:37 »
Álomháború

6177
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2011. július 23. - 23:56:02 »
Lájt  :)

6178
Segítségkérés / Segítség 0.3c object
« Dátum: 2011. július 23. - 20:51:53 »
Ott van nézzed már lol   :@

6179
Segítségkérés / Segítség 0.3c object
« Dátum: 2011. július 23. - 20:25:42 »
nem igaz  ::|
Itt az inc  :-\\
 
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
/*
MTA .map loader by mick88
   Release 0.2
12th December 2010
  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
  Stock functions:
     LoadMtaMap(file[], convert03c)    - loads .map file
     UnloadMtaMap(file[])          - unloads previously loaded .map file
     UnloadAll()                     - unloads all .map files
     IsMapLoaded(file[])             - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
  Supported map elements: objects, vehicles
  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
               posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
               numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
    native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
    native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
    native UnloadAll();
    native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
   
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS         5000   //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH           80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY       300
#define MAP_STREAM_DISTANCE          300.0
#if defined _streamer_included
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
    #define DELETE_OBJECT(%1)          DestroyDynamicObject(%1)
#else                                   //Modify these if you use different streamer:
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS                14
#define MAX_NUMBERPLATE             9
#define ELEMENT_TYPE_NONE         0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT         1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE      2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType])    goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
    if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
        if (convert03c)
        {
            switch(modelid)
       {
           case 14383..14483:    modelid += 4248;
         case 14770..14856:    modelid += 4063;
         case 14858..14871:    modelid += 4062;
         case 18000..18036:    modelid += 934;
         case 18038..18101:    modelid += 933;
         case 14872..14883:    modelid += 4163;
         case 14885..14891:    modelid += 4162;
         case 13590..13667:    modelid += 5142;
         case 14500..14522:    modelid += 4310;
         case 12835..12944:    modelid -= 6219;
         case 14892:       modelid += 5009;
       }
        }
        //modelid x y z rx ry rz interior world
        new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
        if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
        else
        {
            #if defined _streamer_included
           Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
      #endif
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = objectid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
        }
    }
    else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
    {
        new col1, col2, colors[20], mods[80], mod[MAX_MODS];
        sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
        sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
        sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
        sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod);
       
        //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
   new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
   if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
   else
   {
       SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod);
            ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
            LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
            SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
           
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = vehicleid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
   }
    }
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/

6180
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2011. július 23. - 19:37:19 »
Idézetet írta: George Santiago date=1311442234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
naposcsibe
 
Ez hogy jött ki?  :D
 

örülten -> nagynorbiasdxdlol  ;D
 
[/quote]
nagynorbiasdxdlol----->Lasszó

Oldalak: 1 ... 410 411 [412] 413 414 ... 554
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal