Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 59
616
Játékok / Battlefield Hardline zárt béta teszt regisztráció
« Dátum: 2014. június 15. - 21:31:18 »
Tele van buggal, a hangok pedig laposak.. Ezen kívül még lehet esélyes nálam :D

618
Archívum / Falusi RPG | Whalehost.eu
« Dátum: 2014. június 15. - 18:05:26 »
EnterR: csak a nevet kell átírniuk, a mód már megvan :)

619
Segítségkérés / Dinibõl jármû betöltés.
« Dátum: 2014. június 15. - 18:03:34 »
Kova: Igaz, de id alapján igen egyszerû. Bár talán én is átálok a rendszámos dologra, de ott meg megeshet 2 egyforma rendszám.
Tlalala: ha betölti a kocsit, és lehívsz ugyanott, ugyanolyan modellû autót nem fogja felülírni, mivel új jármû létrehozásánál a kocsi idje automatikusan +1-et ugrik, tehát 1-es helyett a következõ 2-es lesz.

620
Segítségkérés / Dinibõl jármû betöltés.
« Dátum: 2014. június 15. - 17:45:02 »
úgy tudod ezt megoldani, hogy amikor lekéred akkor készítsen a kocsinak egy fáljt. A fájl neve a kocsi ID-je legyen, ez alapján könnyen be is tudod tölteni.
A fájlba cska az X,Y,Z pozició, esetleg a Rotátciója kell. + Kocsi Model. <- eddig minden egyszerû, mint ahogy a betöltés is.
Betölteni csak egy For függvénnyel kell.
csinálsz egy ilyet:
 

stock LoadVehicle(vehicleid)
{
     // itt elõhívod a fájlt, és kiolvasod belõle az adatokat egy enumba.
}

 
a for függvényed:
 

for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
     LoadVehicles(i);
}

 
Szerintem nem túl nehéz, próbálkozz meg vele.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 15. - 17:46:22 )

úgy tudod ezt megoldani, hogy amikor lekéred akkor készítsen a kocsinak egy fáljt. A fájl neve a kocsi ID-je legyen, ez alapján könnyen be is tudod tölteni.
A fájlba cska az X,Y,Z pozició, esetleg a Rotátciója kell. + Kocsi Model. <- eddig minden egyszerû, mint ahogy a betöltés is.
Betölteni csak egy For függvénnyel kell.
csinálsz egy ilyet:
 

stock LoadVehicles(vehicleid)
{
     // itt elõhívod a fájlt, és kiolvasod belõle az adatokat egy enumba.
}

 
a for függvényed:
 

for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
     LoadVehicles(i);
}

 
Szerintem nem túl nehéz, próbálkozz meg vele.

621
Archívum / Falusi RPG | Whalehost.eu
« Dátum: 2014. június 15. - 17:10:00 »
Szerver jelenleg nem fut..

622
Játékok / Battlefield Hardline zárt béta teszt regisztráció
« Dátum: 2014. június 15. - 17:08:28 »
Gondolom nem magyarul kell e-mailt írni. Mert nem vagyok tökéletes angolos

623
Játékok / Battlefield Hardline zárt béta teszt regisztráció
« Dátum: 2014. június 15. - 16:41:42 »
Szintén napok óta nem kaptam semmit.. Most igényeltem megint, hátha.

624
Segítségkérés / Skin probléma
« Dátum: 2014. június 15. - 15:30:13 »
Valóban elbuggolt, most én is megnéztem.
 
Idézetet írta: KovaNovik date=1402838879\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48761\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

UsePlayerPedAnims();

 
... nem változtat semmit?
 
Nem, nem változtat, próbáltam én is. Eddig pedig soha nem vettem észre ezt a dolgot.
De amúgy nem csak túlsúlyos skineknél rossz az illesztés(bár azoknál súlyosabb a helyzet), a rendes cj alkatú skineknél sem tökéletes..
\"samp_fegyverilleszt_s_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

625
Segítségkérés / In-Game Szkriptelés
« Dátum: 2014. június 15. - 14:29:11 »

CMD:ujpickup(playerid, params[])
{
    new fajta;
    if(sscanf(params,\"d\",fajta)) return SendClientMessgae(playerid, -1, \"Használat: /ujpickup <model>\");
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
    CreatePickup(fajta,1,x,y,z,0);
    return 1;
}

 
ZCMD, és SSCANF2 szükséges hozzá.
Ezzel új pickupot hoz létre oda, ahol éppen állsz.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 15. - 14:30:43 )


CMD:ujpickup(playerid, params[])
{
    new fajta;
    if(sscanf(params,\"d\",fajta)) return SendClientMessgae(playerid, -1, \"Használat: /ujpickup <model>\");
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
    CreatePickup(fajta,1,x,y,z,0);
    return 1;
}

 
ZCMD, és SSCANF2 szükséges hozzá.
Ezzel új pickupot hoz létre oda, ahol éppen állsz.
Szerk: itt vannak a model idk: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Pickup_IDs

626
Segítségkérés / Dinibõl jármû betöltés.
« Dátum: 2014. június 15. - 14:25:39 »
RP módhoz van?
Ahogy ki tudtam szedni olyan rendszert szeretnél, mint egy rp szerveren, igaz? ig lehozod a kocsit, azt lementi a szerver, és induláskor betölti ott ahol lementette?

627
Szkript kérések / Pálya választás
« Dátum: 2014. június 15. - 13:28:04 »
Megírtam neked, már csak tesztelnem kell. Délután kirakom ide
Szerk:
itt van, könnyen testreszabható, fent elég a difiniált dolgokat átírni.
Hogyha 3-nál több/kevesebb pálya közül szeretnél szavaztatni, akkor lent az \'ErtekReset\'-nél is át kell írni, az nem nagy dolog van egy kis leírás róla.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define SZAVAZAS_IDO 15 // ide írd, hogy automatikusan hány percenként induljon az új szavazás.
#define SZAVAZO_IDO 3 // ide írd, hogy hány másodpercig tartson a szavazás. (( ha letelt, utána vált pályát ))
#define DIALOG_SZAVAZAS 53 // ide írd a dialog ID-jét, hogy a módban lévõ dialogokkal ne keveredjen össze.
#define SZAVAZDIALOG ShowPlayerDialog(i, DIALOG_SZAVAZAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szavazás\",\"Pálya1\\nPálya2\\nPálya3\",\"Szavaz\",\"\") // elég itt átírni a szavazós dialogot!
forward szavazas();
forward SzavazoIdo();
new szavazastimer;
new bool:szavazhat[MAX_PLAYERS];
new szavazatok[3]; //  a négyzetes zárójelbe akkora számot írj, amennyi pályára lehet szavazn
new nyertespalya = 0;
public szavazas()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    szavazhat = true;
    SZAVAZDIALOG;
}
KillTimer(szavazastimer);
SetTimer(\"SzavazoIdo\",1000*SZAVAZO_IDO,false);
ErtekReset();
}
public SzavazoIdo()
{
SendClientMessageToAll(-1,\"[szavazás] a szavazás ideje letelt!\");
szavazastimer = SetTimer(\"szavazas\",1000*60*SZAVAZAS_IDO,false);
new str1[15];
new str2[15];
new str3[15];
format(str1,sizeof(str1),\"* Pálya1: %d\",szavazatok[0]);
format(str2,sizeof(str2),\"* Pálya2: %d\",szavazatok[1]);
format(str3,sizeof(str3),\"* Pálya3: %d\",szavazatok[2]);
SendClientMessageToAll(-1, \" ------  SZAVAZATOK ------\");
SendClientMessageToAll(-1, str1);
SendClientMessageToAll(-1, str2);
SendClientMessageToAll(-1, str3);
SendClientMessageToAll(-1, \" \");
for(new i; i < sizeof(szavazatok); i++){    if(szavazatok > nyertespalya) nyertespalya = i;}
for(new ix; ix < MAX_PLAYERS; ix++)
{
szavazhat[ix] = false;
}
if(nyertespalya == szavazatok[0])
{
    SendClientMessageToAll(-1,\"Az 1. pálya nyert\");
    // ha az 1. pálya a nyertes, akkor ez történjen
}
else if(nyertespalya == szavazatok[1])
{
    SendClientMessageToAll(-1,\"A 2. pálya nyert\");
    // ha a 2. pálya a nyertes, akkor ez történjen
}
else if(nyertespalya == szavazatok[2])
{
    SendClientMessageToAll(-1,\"A 3. pálya nyert\");
    // ha a 3. pálya a nyertes, akkor ez történjen
}
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" * Szavazás rendszer betöltve!\");
szavazastimer = SetTimer(\"szavazas\",1000*60*SZAVAZAS_IDO,false);
return 1;
}
CMD:szavazas(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
KillTimer(szavazastimer);
for(new i;i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    SZAVAZDIALOG;
    szavazhat = true;
}
SetTimer(\"SzavazoIdo\",1000*SZAVAZO_IDO,false);
ErtekReset();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(){return 1;}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_SZAVAZAS:
    {
        new name[30];
        GetPlayerName(playerid, name, 40);
        if(listitem == 0)
   {
       if(szavazhat[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkéstél..\");
       new string[128];
       format(string, sizeof(string), \"[szavazás] %s a(z) 1. pályára szavazott!\",name);
       SendClientMessageToAll(-1,string);
       szavazatok[0] ++;
   }
   if(listitem == 1)
   {
       if(szavazhat[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkéstél..\");
       new string[128];
       format(string, sizeof(string), \"[szavazás] %s a(z) 2. pályára szavazott!\",name);
       SendClientMessageToAll(-1,string);
       szavazatok[1] ++;
   }
   if(listitem == 2)
   {
       if(szavazhat[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkéstél..\");
       new string[128];
       format(string, sizeof(string), \"[szavazás] %s a(z) 3. pályára szavazott!\",name);
       SendClientMessageToAll(-1,string);
       szavazatok[2] ++;
   }
    }
}
return 1;
}
stock ErtekReset()
{
szavazatok[0] = 0;
szavazatok[1] = 0;
szavazatok[2] = 0; // addig folytasd ameddig el nem érsz a szavazatok változó maximális értékéig! (( Figyelem! ha a változónak pl: 5-ös értéke van, akkor 0-4ig számozható! ))
}

628
Segítségkérés / Skin probléma
« Dátum: 2014. június 15. - 12:58:34 »
én úgy emlékszem régebrõl, hogy nálam a dagadt skinek ilyen fegyvereknél nem félkézzel fogták, hanem a hasába volt benne a fegyver.

629
Segítségkérés / Skin probléma
« Dátum: 2014. június 15. - 11:38:23 »
Lebeg? Hogy érted pontosan? ilyennel nem találkoztam még sose..

630
SA-MP: Szerverfejlesztés / Textdraw Felirat
« Dátum: 2014. június 14. - 22:11:12 »
Kezdõknek biztos jól jön :D
Mennyit keretem ilyet régen.. Hihetetlen mostmár milyen egyszerû!  :D
Nem értem, miért nem formázod a textdrawot rögtön mikor létrehozod az OnGameModeInit() alatt?
Így mindig amikor felcsatlakozik egy játékos a textdrawot a szerver formázza. Mivel nem PlayerTextdraw, hanem globális így nyugodtan OnGameModeInit alatt a formázást meg lehet tenni.

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal