Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Erik3333
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 63
616
« Dátum: 2012. május 13. - 08:43:52 »
Helló! Van egy vehslap parancsom, és az a baj vele, hogyha adok valakinek, akkor nem írja ki, hogy kinek adtam CMD:vehslap(playerid, params[]) { if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < 2) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\"); { new player; if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /vehslap [Név/ID]\"); if(!IsPlayerInAnyVehicle(player)) return SendClientMessage(player, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs autóban!\"); else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\"); { new string[128]; new Float:gtpx,Float:gtpy,Float:gtpz; format(string, sizeof(string), \"%s autópacsit adott.\", PlayerName(playerid)); SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"Sikeresen adtál %s-nek autópacsit!\", PlayerName(player)); SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO, string); format(string, sizeof(string), \"<< %s autópacsit adott neki: %s >>\", PlayerName(playerid), PlayerName(player)); SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string); player = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(player, gtpx, gtpy, gtpz); SetVehiclePos(player, gtpx, gtpy, gtpz+5); PlayerPlaySound(player, 1130, gtpx, gtpy, gtpz+5); printf(\"<< %s autópacsit adott %s-nek >>\", PlayerName(playerid), PlayerName(player)); } } return true;
ChatLog: [08:40:32] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:37] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:37] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:41] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:41] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:43] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:43] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:45] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:46] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:47] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:47] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:51] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:51] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:58] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:58] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:59] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:59] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:41:59] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:41:59] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >> [08:42:00] Sikeresen adtál -nek autópacsit! [08:42:00] << TheMesziErik autópacsit adott neki: >>
617
« Dátum: 2012. május 13. - 07:34:53 »
Egy próbát megér: Ezzel próbáld meg:
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float, Float:y, Float:z) { new Floatldposx, Floatldposy, Floatldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } return 0; } Vagy:
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z); public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } } return 0; }
618
« Dátum: 2012. május 12. - 22:48:05 »
De lehet éppen az a hiba benne nem a zárás..
Szerintem is, mert az angol fórumra is ezeket írták ki(stock, public).
619
« Dátum: 2012. május 12. - 17:10:42 »
Manapság elõbb akarnak servert nyitni és megtanulni scriptelni, mint hogy a Magyar Nyelvtan alapjait megtanulnák...
Kb...
620
« Dátum: 2012. május 12. - 16:05:43 »
Így? CMD:szabalyok(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[WS]RELOADED: 1. NO DB, 2. Ne káromkodj, 3. Ne csalj!, 4. Tiszteld a többi játékost\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[WS]RELOADED: Aki nem tartja be a fent lévõ szabályokat azt kitiljtuk a szerverrõl!\"); return 1; }
621
« Dátum: 2012. május 12. - 16:00:01 »
Ezt a sort átírod ++ -ra!
PlayerData[player][Warnings]--;
Annak sok értelme nem lenne, mert akkor nem ad, hanem elvesz warningot! Így lehetne megcsinálni? if(PlayerData[player][Warnings] == 0) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO, \"0-nál kevesebb nem lehet a warning-ja!\"); }
622
« Dátum: 2012. május 12. - 15:50:40 »
Így próbáld meg: if (strcmp(\"/szabályok\", cmdtext, true)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[WS]RELOADED: 1. NO DB, 2. Ne káromkodj, 3. Ne csalj!, 4. Tiszteld a többi játékost\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[WS]RELOADED: Aki nem tartja be a fent lévõ szabályokat azt kitiljtuk a szerverrõl!\"); return 1; }
623
« Dátum: 2012. május 12. - 15:45:46 »
Inkább ne, amíg nem vagy haladó/profi scripter!
624
« Dátum: 2012. május 12. - 15:44:24 »
Szerintem próbáld meg simán SAMP-ben lementeni /save-vel. Felmész egy szerverre, és úgy.
625
« Dátum: 2012. május 12. - 15:43:16 »
Természetesen! CMD:warn(playerid, params[]) { if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < 1 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\"); { new player, indok[128]; if(sscanf(params, \"us[128]\", player, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /warn [Név/ID] [indok]\"); else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\"); { if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < GetPlayerAdminLevel(player)) //return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nagyobb admint akarsz kickelni?!\"); { new string[128]; SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nagyobb admint akarsz warnolni?\"); format(string, sizeof(string), \"%s ki lett kickelve a rendszer által által | Indok: Nagyobb admint akarsz warnolni? Mekkora egy kretén vagy...\", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_INFO, string); format(string, sizeof(string), \"%s warnolni akart!\", PlayerName(playerid)); SendClientMessage(player, COLOR_ERROR, string); printf(\"<<%s ki lett kickelve a rendszer által által | Indok: Nagyobb admint akarsz warnolni? Mekkora egy kretén vagy... >>\", PlayerName(playerid)); Kick(playerid); } new string[128]; PlayerData[player][Warnings]++; if(PlayerData[player][Warnings] <= 2) { format(string, sizeof(string), \"%s warnolt (%d/3) | Indok: %s\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok); SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string); format(string, sizeof(string), \"Warnoltad %s-t (%d/3) | Indok: %s\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings], indok); SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"<< %s warnolva lett %s által (%d/3) | Indok: %s >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok); SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string); printf(\"<< %s warnolva lett %s által (%d/3) | Indok: %s >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok); } else { format(string, sizeof(string), \"%s ki lett kickelve a rendszer által | Indok: Összegyûlt 3 warn\", PlayerName(player)); SendClientMessageToAll(COLOR_INFO, string); SendClientMessage(player, COLOR_RED, \"Összegyûlt a 3 warn-od, ezért kickelt a rendszer!\"); Kick(player); } } } return true; } CMD:unwarn(playerid, params[]) { if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\"); { new player; if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\"); else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\"); { new string[128]; PlayerData[player][Warnings]--; format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]); SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string); format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]); SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]); SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string); printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]); } } return true; }
626
« Dátum: 2012. május 12. - 15:33:15 »
Helló! Van egy parancsom, de ha többször beírom, hogy /unwarn ID Indok, akkor mínuszba megy, tehát: -1/3, vagy -5/3. Hogyan tudnám megcsinálni, hogy ne lehessen mínuszba vinni a warn-t?
627
« Dátum: 2012. május 12. - 12:12:40 »
Ezzel próbáld meg: stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float, Float:y, Float:z) { new Floatldposx, Floatldposy, Floatldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } return 0; } Vagy: forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z); public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } } return 0; }
628
« Dátum: 2012. május 12. - 11:42:43 »
Nézd meg, hogy a hibás sorok elõtt lévõ sor le van-e zárva
629
« Dátum: 2012. május 12. - 11:41:41 »
pluginok be vannak írva a server.cfg.be? Át van fordítva a pwn fájl amx-be?
630
« Dátum: 2012. május 11. - 21:50:24 »
Ha elég kezdõ mysql kezelés, akkor küldj elérhetõséget!
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 63
|