Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 6001
Leírások/Útmutatók / [Leírás]String Formázása.« Dátum: 2012. október 11. - 16:47:09 »
Köszönöm szépen, egyrészben egy kicsit használtam a google fordítót azért van pár hely ahol nem helyes egy mondat de javítom.
![]() 6002
Beszélgetés / DayZ mod« Dátum: 2012. október 11. - 16:45:46 »
Tetszik az ötlet de a \"várnak a zombik\" NPC -vel kell csinálni + be is kell mappolni ide kell mappoló is és egy szkripter is de elég jó ötlet..
6003
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2012. október 11. - 16:39:43 »
Az a kõ a 906 ID -s lehet tévedek de az kell legyen.
6004
Leírások/Útmutatók / [Leírás]String Formázása.« Dátum: 2012. október 11. - 16:29:26 »Tartalma ° Üzenet Formázása ° Játékos Nevének lekérdezése ° Karakterlánc manipuláció ° Végeredmény ° Referenciák ° Következtetés Bevezetés Ebben a leírásban megtanulod az üzenet forámzását és a játékos nevét lekérését. Megírtam ezt a leírást mert minden ember a nehezebb módon formáza az üzeneteket és ezért gondoltam minél egyszerûbben legyen egy leírás ahol minden le van írva. Most egyben leírom, hogy lehet formázni egy üzenetett ha egy játékos csatlakozik a szerverre és, hogy kiírja a nevét pl: \"ZyZu csatlakozott a Szerverre!\". A string a leggyakoribb kód amit lehet használni sokféle képpen és sok módon is. Használni fogjuk az \"OnPlayerConnect\" visszahívást. Definálása Hát 2 féle ez a név lekérése és string létrehozása vagyis másnéven \"ketrec\". new name[MAX_PLAYER_NAME], string[23 + MAX_PLAYER_NAME]; A [MAX_PLAYER_NAME] lekéri a játékos nevét. A string hossza az 24 vagyis ha feljön egy játéos a szerverre egybõl a [MAX_PLAYER_NAME] lekérdezi a játékos beírt nevét és átformázza a string segítségével. Mindig figyelni kell, hogy a string számát nem kell lejebb vinni mert lehet a játékos neve hossza 15 betûs és nem írja ki a nevét rendesen hanem csak a felét ez a string miatt lehet. Játékos Nevének lekérdezése Ez a függvény lekéri a játékos nevét \"GetPlayerName\". GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); ° sizeof(name) - ez lesz a tömb mérete ami megállapítja a játékos nevének a hosszát \"name\". A név lekérdezésért van más megoldás is ezt lehet több féle képpen csinálni: GetPlayerName(playerid, name, 24); Üzenet Formázása
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre!\", name); Ez a sor jelzi a forgatókönyvet majd formázza és tárolja az üzenetet ez a \"string\" lesz. A \"sizeof\" funkció az üzenet hosszát lekérdezi, hogy megegyezik -e a tömb méretével ami a változó \"húr\", ami most nekem 23 ± MAX_PLAYER_NAME (23 +24 = 47). Az oka, amiért a tömb mérete 23 +24, hogy \"%s csatlakozott a szerverre!\" tartalmaz 22 karakter szóközökkel együtt, kivéve a \"% s\". Amikor a formázás van akkor a bízonyos \"null terminator\" besegít neki, ami azt jelenti üzenet karakter \'\\ 0\' (NULL) lesz a végén. SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, string);] Ez a kis függvény küldi el a játékosoknak a chat -be, hogy a játékos csatlakozott a szerverre. A szín megváltoztatását \"0xFFFF00FF\" ebben a helyében más szín kodot teszûnk ezt meg lehet csinálni na színkeverõvel egy link: http://sampforum.hu/index.php?page=color Egyéb helyõrzõk
Ennek az az oka, hogy az általunk használt \"% s\", mint helyõrzõ, azért van, mert az üzenet egy string. A string egy speciális tömb, amely használatával létre tudunk hozzni több karaktert. Helyõrzõk %b %c %d %f %i %s %x Karakterlánc Manipuláció
Íme a fórmázási lista:
Az \"OnPlayerConnect\" függvény befejezése
Íme a végsõ függvény és így lesz késsz az egész függvény.
Van pár szöveg amit a google fordítóval csináltam mert nem tudtam mi ![]() 6005
Archívum / ..::[HUN]Zombi VS Ember $zerver[0.3e]::..!« Dátum: 2012. október 11. - 15:46:34 »
pedig bõvisd a leírást .. ezt ha egy moderátor meglátja az IP kiveszi szerintem
![]() 6006
Szkript kérések / LADMIN« Dátum: 2012. október 11. - 15:44:12 »
Abbol error lesz
![]() 6008
Segítségkérés / Speedo« Dátum: 2012. október 11. - 14:49:05 »
Módba írd be ez nekem is benne volt már a módba és ment nekem rendesen még régen volt ez a szerveremben.. a módba ragd be és úgy jó lesz.
6009
Segítségkérés / Rendõrfény« Dátum: 2012. október 11. - 14:47:04 »
Nem tudom de nem tölti be rendesen a Filterscripteket ez szerintem verzió csomag hiba mert ilyen régen nem volt még.. :hmmm:
6010
A Fórum / Warn szint infók/levonások« Dátum: 2012. október 11. - 14:44:23 »Idézetet írta: ZyZu date=1349895556\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szeretnék érdeklödni a figyelmesztettésem iránt mikor kaptam: 2012. Június 23. 08:51:03 6011
RP/RPG kérések / Bank rendszer RP szerverre« Dátum: 2012. október 10. - 21:43:23 »
még nem csináltam kamatot öszjóítén megmondom de útána nézzek ha találok valamit írok..
![]() 6012
Archívum / .:»UnderGround GaminG FuN Server«:. - Mindent Elõlrõl!« Dátum: 2012. október 10. - 21:01:16 »
Nekem nagyon tetszik a szerver csak kár, hogy nincsen sok játékos.. és köszönöm a nevemet, hogy kiírtad.
![]() 6013
A Fórum / Warn szint infók/levonások« Dátum: 2012. október 10. - 20:59:16 »
Szeretnék érdeklödni a figyelmesztettésem iránt mikor kaptam: 2012. Június 23. 08:51:03
6014
Segítségkérés / Szerver segítség« Dátum: 2012. október 10. - 19:33:55 »
Rossz helyre nyítottad majd egy moderátor átrakja neked, de szerintem kezdõ szkripter tudással ne kezdj bele ebbe a PPC módba.
Máskor: http://sampforum.hu/index.php?board=15.0 6015
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]Legelsõ Scriptem : GODMode, Életadás, Kevláradás, Öngyilkosság« Dátum: 2012. október 10. - 19:29:31 »
Azt a részt nem olvastam..
![]() ![]() E: látom ![]() |