Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - CANNONN
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 142
601
« Dátum: 2012. július 20. - 20:40:05 »
A módban tuningolod, vagy a szerveren egy paranccsal?
602
« Dátum: 2012. július 20. - 16:48:57 »
Háát, próbáld meg így. forward munkabarakas(playerid); public OnPlayerSpawn(playerid) { if(Munka[playerid] == rendor) SetTimerEx(\"munkabarakas\", 2000, false, \"i\", playerid); return 1; } public munkabarakas(playerid) { SetPlayerPos(playerid, 2318.6741,2450.1377,10.8203); // Rendõr spawn return 1; }
603
« Dátum: 2012. július 20. - 16:29:27 »
Hibát ír, vagy a parancsok nem mûködnek? Ezt a mód elejére raktad? new Float:pozX[MAX_PLAYERS], Float:pozY[MAX_PLAYERS], Float:pozZ[MAX_PLAYERS];
604
« Dátum: 2012. július 20. - 16:26:34 »
Az meg lehet, hogy túl hamar fut le a SetPlayerPos. Tehát még a játékos lespawnolása elõtt lefut = nem ér semmit.
605
« Dátum: 2012. július 20. - 13:49:17 »
CMD:amodel(playerid, params[]) { new model, vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float: vx, Float: vy, Float: vz, Float: angle; if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy jármûben!\"); if(sscanf(params, \"%d\", model)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /amodel [model]\"); if(model < 400 || model > 611) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Érvénytelen model!\"); GetVehiclePos(vehicleid, vx, vy, vz), GetVehicleZAngle(playerid, angle); DestroyVehicle(vehicleid); RemovePlayerFromVehicle(playerid); new ujkocsi = CreateVehicle(model, vx, vy, vz, angle, random(5), random(5), 0); PutPlayerInVehicle(playerid, ujkocsi, 0); return 1; }
606
« Dátum: 2012. július 20. - 12:04:12 »
A leírás túl csicsás, alig lehet olvasni, na és a szerver neve, igazán rp-s. Még egy dt map edit szerver, amin lesz átlag 10-20 játékos... Kapásból mondok két rpg szervert, ami ugyan így néz ki, ugyan az a scriptelés, mapolás..áá
607
« Dátum: 2012. július 20. - 11:53:47 »
new DMben; if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 ) { new string[128]; if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,\" Jelenleg DM zónában vagy! Kilépés /exitdm\"); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,34,1000); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid,279.5034,1955.9962,17.6406); DMben++; DM[playerid] = true; format(string, sizeof(string), \"Csatlakoztál a Sniper DM-hez! (Jelenleg %d-en vannak a DM-ben!) Kilépéshez: /exitdm\", DMben); SendClientMessage(playerid,string); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0) { if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,\"Nem vagy DM zónában!\"); DMben--; DM[playerid] = false; SendClientMessage(playerid,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); ResetPlayerWeapons(playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(DM[playerid] == true) return DMben--; DM[playerid] = false; return 1; }
608
« Dátum: 2012. július 20. - 11:38:53 »
Létrehozol egy változót, aminek a értékéhez hozzáadsz 1-et belépésnél és kilépésnél kivonsz belõle 1-et. Lekérni pedig úgy tudod, hogy megformázod a belépési/kilépési szöveget. format(karakterlanc, sizeof(karakterlanc), \"Csatlakoztál a dm-be. DM-ben tartózkodók: %d\" valtozo);
609
« Dátum: 2012. július 20. - 10:16:28 »
Ehhez kéne az adminscriptetek, amibe lementi a játékos adatait.
610
« Dátum: 2012. július 20. - 10:14:59 »
#include a_samp #include zcmd #include sscanf #include foreach #define rendor 1 #define mentos 2 #define tuzolto 3 new Munka[MAX_PLAYERS]; new Simaskin[MAX_PLAYERS]; forward fizetes(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { SetTimerEx(\"fizetes\", 20*60000, true, \"i\", playerid); return 1; } CMD:rendor(playerid) { new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME]; Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); format(string, sizeof(string), \"%s rendõr lett!\", nev); Munka[playerid] = rendor; SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerSkin(playerid, 0); // Munkaskin return 1; } CMD:mentos(playerid) { if(Munka[playerid] > 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már dolgozol, elõbb mondj fel!\"); new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME]; Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); format(string, sizeof(string), \"%s mentõs lett!\", nev); Munka[playerid] = mentos; SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerSkin(playerid, 0); // Munkaskin return 1; } CMD:tuzoltos(playerid) { if(Munka[playerid] > 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már dolgozol, elõbb mondj fel!\"); new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME]; Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); format(string, sizeof(string), \"%s tûzoltós lett!\", nev); Munka[playerid] = tuzolto; SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerSkin(playerid, 0); // Munkaskin return 1; } CMD:felmond(playerid) { if(Munka[playerid] > 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már dolgozol, elõbb mondj fel!\"); new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME]; Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); format(string, sizeof(string), \"%s felmondott!\", nev); Munka[playerid] = 0; SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerSkin(playerid, Simaskin[playerid]); // Alap skin return 1; } CMD:munkahelp(playerid) { SendClientMessage(playerid, -1, \"/rendor /mentos /tuzoltos | Felmondás: /felmond\"); return 1; } CMD:radio(playerid, params[]) { new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME], szoveg[128]; if(sscanf(params, \"s[128]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /radio [szöveg]\"); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(Munka[playerid] == rendor) { format(string, sizeof(string), \"Rendõr, %s mondja: %s\", nev, szoveg); foreach(Player, i) { if(Munka == rendor) return SendClientMessage(i, -1, string); } } if(Munka[playerid] == mentos) { format(string, sizeof(string), \"Mentõs, %s mondja: %s\", nev, szoveg); foreach(Player, i) { if(Munka == mentos) return SendClientMessage(i, -1, string); } } if(Munka[playerid] == tuzolto) { format(string, sizeof(string), \"Tûzoltós, %s mondja: %s\", nev, szoveg); foreach(Player, i) { if(Munka == tuzolto) return SendClientMessage(i, -1, string); } } if(Munka[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs munkád! Ha szeretnél /munkahelp!\"); return 1; } public fizetes(playerid) { if(Munka[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ha dolgozni szeretnél nézd meg a munkákat. /munkahelp\"); GivePlayerMoney(playerid, 20000); SendClientMessage(playerid, -1, \"Megkaptad a fizetésedet! $20000\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(Munka[playerid] == rendor) SetPlayerPos(playerid, 2318.6741,2450.1377,10.8203); // Rendõr spawn return 1; }
611
« Dátum: 2012. július 20. - 00:41:09 »
Legyen Legalább 16 Éves[/quote] Ezt sohasem értettem. :confused:
612
« Dátum: 2012. július 20. - 00:08:31 »
Én még mindig nem értem. Vegyük pl:. ezt AddPlayerClass(259,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1); SetPlayerPos(playerid, x,y,z);// Megadja hogy a karakter hol álljon AddPlayerClass(259,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1); SetPlayerCameraPos(playerid,x,y,z);//Megadja hogy a karakterre a kamera milyen nézetbe álljon AddPlayerClass(259,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1); SetPlayerCameraLookAt(playerid, x,y,z);// Megadja hogy a karaktertõl a kamera milyen távolságra legyen. Szóval ugyanazok a kordináták jó lesznek ide? Vagy hogy van ez. :hmmm: Másik kérdésem: Ha egyhelyben álló NPC-t szeretnék készíteni, akkor hogyan is vegyem fel? Hagyjam egyhelyben és a felvételt pedig 1-2mp-ig? Így jó lesz?
1958.3783,1343.1572,15.3746 Ezek az x, y, z koordináták. A legtöbb esetben ezt a három koordinátát használjuk, de van még pár rajtuk kívül. SetPlayerPos - A játékos pozícióját változtatja meg. SetPlayerCameraPos - Ahonnan a kamera nézi a játékost. SetPlayerCameraLookAt - Ahova néz a kamera. Célszerú a játékos pozícióját írni ide is.
613
« Dátum: 2012. július 19. - 23:54:53 »
próbáltam így de nem jó
Hibák, hibás sorok....?
614
« Dátum: 2012. július 19. - 23:54:03 »
1. kérés Mód/script legelejére new Float:pozX[MAX_PLAYERS], Float:pozY[MAX_PLAYERS], Float:pozZ[MAX_PLAYERS]; Parancsokhoz, vagy ahova szeretnéd CMD:p(playerid) // Mentés { GetPlayerPos(playerid, pozX[playerid], pozY[playerid], pozZ[playerid]); return 1; } CMD:l(playerid) // Betöltés { SetPlayerPos(playerid, pozX[playerid], pozY[playerid], pozZ[playerid]); return 1; }
615
« Dátum: 2012. július 19. - 23:03:20 »
CMD:munkahelp(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid,\"Leaderes\") == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Nem vagy egy frakció tagja sem!\"); } switch(GetPVarInt(playerid,\"Leaderes\")) { case 1..4: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Parancsok:\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/szolgalat,/lecsuk ID Idõ,\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/cipel,/bilincs ID,/letesz\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/szogesdrot,/szogesdrotfel,/letesz\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/rendorfelhivas,/pc,/felvesz,/kirug\"); } case 5..7: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Parancsok:\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/r,/rc,\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/felvesz,/kirug,\"); } case 8..10: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Parancsok:\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/felvesz,/kirug,\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/gyogyit,/mc,\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/cipel,/berak,/letesz\"); } case 11..13: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Parancsok:\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/felvesz,/kirug,/szc\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/kalapacs,/csavarhuzo,\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/megszerel,/lefest,\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/targyeltesz,\"); } case 14..16: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Parancsok:\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/felvesz,/kirug,/oc\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/vizsgaztat ID,/kressz ID,/elsosegely ID\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITESMOKE,\"/jogsiad ID\"); } } return 1; }
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 142
|