Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 59
601
Beszélgetés / Fekete képernyõ probléma
« Dátum: 2014. június 18. - 13:42:34 »
Velem is van ilyen, mióta alaplap csere után felraktam a win8.1-et. (Enterprise). De csak akkor ha hosszabb idõre elmegyek, és nem piszkálom/ esetleg készenlétben(alvó állapotban) hagyom.
Bár ilyenkor nekem semmire nem reagál, még reset gombra sem. Tápki-be így oldom meg.
(Igaz, mostanában nem találkoztam vele)

602
Segítségkérés / Szerver Fagy/Lelassúl
« Dátum: 2014. június 18. - 12:09:58 »
Ezeket egy ciklusban, vagy ongamemodeinit alatt hozod létre?

603
Kérdések, Segítség / Hogyan modellezek illetve mapoljak SA:MP-be?
« Dátum: 2014. június 18. - 11:24:24 »
új objecteket nem tudsz úgy hozzáadni, hogy másik játékos is lássa. Azt a saját kliensedhez tudsz. Mappolni max azokból az objectekbõl ami alap játékba benne van /amit MTA,vagy Real vagy más map editor enged. Ezeket konvertálni kell pawn kóddá, vagy .map fájlból is be lehet tölteni egy includeval.
Egyébként szerintem ezt leginkább a \'beszélgetés -> segítségkérés\'hez lehetett volna nyitni, ide a szkripteléssel kapcsolatos dolgok kerülnek.
[mod]Pontosan, ez nem a megfelelõ fórumrész, át is helyezem.[/mod]

604
Segítségkérés / Szerver Fagy/Lelassúl
« Dátum: 2014. június 18. - 11:06:29 »
Ezzel nincs baj szerintem. Bár én nem így oldottam volna meg, de ennyitõl nem laggolna így.

605
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Sex shop EQ és LP határán közt
« Dátum: 2014. június 17. - 22:52:44 »
Felvenném a gyereket, hogy mappoljon nekem ily szép dolgokat! Azok a csodálatos fû cuccok az épület belselyében! Ilyen egyediséget ember nem látott. Hogyha ránézek, szemem szám nyitva marad;  ???
Annyira tetszik, már azt sem tudom hogyan köszönjem meg, hogy ezt megosztottad velünk. Tán te lennél az, Isten?


Tán eltúloztam?  :D

606
Kérdések, Segítség / Battlefield 3
« Dátum: 2014. június 17. - 19:46:14 »
Vagy esetleg a battlelog webes plug-inját töltsd le újra

607
Szkript kérések / PickUp és 3d szöveg
« Dátum: 2014. június 17. - 18:01:47 »
Amit elöttem szóló leírt, az valóban jó.
Viszont, hogyha azt szertnéd, hogy akkor teleportáljon amikor a pickupba(infó jel pl.) ment bele:
Mód tetejére:
 
new pickupom;

 
OnGameModeInit alá:
 
pickupom = CreatePickup(1239, 2,pos1,pos2,pos3, -1); //pos1,pos2,pos3 helyére azt a kordit ahol legyen a pickup

 
 
és a mód aljára, vagy egy üres helyre:
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
      if(pickupid == pickupom)
      {
           SetPlayerPos(playerid, x,y,z); // x,y,z helyére írd azokat a koordinátákat ahova szeretnéd, hogy rakjon.
      }
}

 
 
Szerintem praktikusabb.

608
RP/RPG kérések / Szimpla kérdés-Defensive-Benzin mennyiség
« Dátum: 2014. június 17. - 15:54:43 »
Ránézésre:
 
if(Diesel+200 <= 2000)// Ez itt a benzinkút kapacitását akarja takarni?Mivel egyrészt ezt jelzi a TexTLabelen,másrészt ha ezt átírnom többet tárolhatok][/quote]
Igaz
 

Diesel += 200; // Ez Itt mit takar?[/quote]
elõbb lekérdeztük, hogy ha Diesel + 200 = vagy < mint 2000 akkor csinálja a többit. Itt hozzáadtuk azt a 200-at. Tehát hogya az elsõnél a 200at átírod, és hibamentesen szeretnéd ezt is át kell ugyanannyira.
 
pInfo[playerid][pFizetes] += 2500; // Ez AZ érték hogy jön ki ?Mert ez maga a fizetés akar lenni.2500$-t kap egy kör benzinszállításért.[/quote]
Én aztmondom ez is igaz, hisz ennyit kapsz fizunak + ez egy \'pFizetes\' nevezetû változó.
 
Szerk: Tudom hogy régi téma, de ha másnak is ilyen problémája lenne akkor itt a megoldás!

609
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MAP]NNI HQ (RP módhoz)
« Dátum: 2014. június 17. - 12:37:04 »
Szép, letisztult. -> nem is lehetne más ilyen kevés objectel.
 
Idézetet írta: NeoxRPG date=1402952082\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48797\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem egyáltalán nem tetszik. Raktál bele 3db micsodát azt annyi... :-[ Szerintem hagyd abba a mappolást :hmmm:
 
Miért hagyja abba? Gyakoroljon még és menni fog neki.
De a te mappodról(Sex Shop) nem nyílvánítanék véleményt.. Ez sokkal jobb nála.
Nem mindenki egy nagy tehetség a fórumon, az lehetetlen lenne. De azért el lehet ismerni, azért mert kevés object van még dolgozhatott vele, hogy nézzen ki valahogy.

610
Segítségkérés / Szerver leállítása
« Dátum: 2014. június 16. - 23:08:12 »
Érdekes, most átmásoltam egy új szervermappába a módot változatlanul hagyva.
Csak a mód amx-ét, scriptfilesban a mappákat(új mappák, üresen), és a pluginokat másoltam át.
Most jól mûküdik.
Elkezdem az inceket, jármûveket, házakat, felhasználókat átmásolni és meglátjuk mi lesz

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 16. - 23:21:02 )

Szóval.
Átmásoltam az inceket, pluginokat, felhasználókat. A módot az új mappában lévõ pawnoval compileztam újra. -> a hiba ismét elõjött.
UI.: eme rövid regény megírása közben kipróbáltam aztt, hogy törlöm a karaktereket. Ez megoldotta a próblémát, most is áll a szerverem  :D
Annak örülök, hogy megoldotta a gondot, de miért történhetett ilyen? Nem szeretném megnyitni a szervert, úgy hogy bármikor ilyen dolog történhet  :confused:
Valakinek valamilyen ötlet :question:
Kova: Amit PMben mondtál MySQL leírást azt már várom  :) Talán azzal megoldódna minden!

611
Segítségkérés / Szerver leállítása
« Dátum: 2014. június 16. - 22:44:54 »
Valóban igazad van!
Megpróbáltam javítani:
 
return 1;

 

return 0;

 
Egyik sem mûködik.

612
Segítségkérés / Szerver leállítása
« Dátum: 2014. június 16. - 22:19:22 »
Sziasztok!
Van egy elég sûrgõs próblémám, gyorsan megkéne oldani.
A gond az, hogy amikor egy játékos lecsatlakozik a szerverrõl, ugye amikor minden rendben van akkor a szerver lementi az adatait.
Nos ezzel soha semmi gond nem is volt, adatokat le mentette, tökéletesen mûködött!
Semmit nem változtattam rajta(tényleg semmit!), csak kinyomtam a gépet és elhúztam suliba.
A Jelenség:
Ma este mikor újra ideültem, fel mentem, hogy a Bank bejáratát lementsem, de amikor lecsatlakoztam a szerverrõl:
 
1. Hiba: A consoleba nem írta ki, hogy lecsatlakoztam, csak azt hogy fel. Megnéztem, és a samp kliens is úgy érzékelte mintha még fent lennék(10percre rá is!).
2. Hiba: amikor beírom a consoleba, hogy: exit semmi nem történik. Nem áll le a szerver, nem is reagál rá.
[X] gombal bezárul, de Semmit nem ment le.
OnGameModeExit():
 
public OnGameModeExit(){
DestroyPickup(kocsipickup);
KillTimer(fizetestimer);
for(new i;i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SaveValidVehicle(i);
}
}

 
Olyanra gondoltam, hogy a SaveValidVehicle függvény csinálja(bár eddig jó volt), de amikor így prónáltam:
 
public OnGameModeExit(){
DestroyPickup(kocsipickup);
KillTimer(fizetestimer);
/*for(new i;i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SaveValidVehicle(i);
}*/
}

 
Szintén ugyanaz a hiba.
OnPlayerDisconnect eljárás:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    karikment(playerid);
    return 1;
}

 
Ezzel sem volt gond eddig.
Karikment függvényem:
 
stock karikment(playerid)
{
    if(logged[playerid] == true)
    {
new Float:x,Float:y,Float:z, Float:Angle;
//new skin = GetPlayerSkin(playerid);
new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
//PlayerInfo[playerid][pSkin] = skin;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    INI_SetTag(File,\"Adatok\");
    INI_WriteInt(File,\"Penz\",PlayerInfo[playerid][pMoney]);
    //INI_WriteInt(File,\"Jelszo\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
    INI_WriteInt(File,\"Adminszint\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
    INI_WriteInt(File,\"Adminnev\",udb_hash(PlayerInfo[playerid][pANev]));
    INI_WriteInt(File,\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
    INI_WriteInt(File,\"Kor\",PlayerInfo[playerid][pKor]);
    INI_WriteInt(File,\"nem\",PlayerInfo[playerid][pNem]);
    INI_SetTag(File,\"Hely\");
    INI_WriteFloat(File,\"X\",x);
    INI_WriteFloat(File,\"Y\",y);
    INI_WriteFloat(File,\"Z\",z);
    INI_WriteFloat(File,\"Angle\",Angle);
    INI_WriteInt(File,\"Interior\",PlayerInfo[playerid][pInt]);
    INI_SetTag(File,\"Jarmuvek\");
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi1\",PlayerInfo[playerid][pVehicle]);
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi2\",PlayerInfo[playerid][pVehicle2]);
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi1ID\",PlayerInfo[playerid][pVehicleID]);
    INI_WriteInt(File,\"Kocsi2ID\",PlayerInfo[playerid][pVehicleID2]);
    INI_SetTag(File,\"Munkak\");
    INI_WriteInt(File,\"Frakcio\",PlayerInfo[playerid][pFrakcio]);
    INI_WriteInt(File,\"Rang\",PlayerInfo[playerid][pRang]);
    INI_WriteInt(File,\"Masodallas\",PlayerInfo[playerid][pMasodallas]);
    INI_SetTag(File,\"Fizetes\");
    INI_WriteInt(File,\"Postazva\",PlayerInfo[playerid][pFizufelvesz]);
    INI_WriteInt(File,\"Osszegyujtott\",PlayerInfo[playerid][pFizu]);
    INI_SetTag(File,\"Taska\");
    INI_WriteInt(File,\"Pizza\",Taska[playerid][pizza]);
    INI_WriteInt(File,\"Coca-Cola\",Taska[playerid][CocaCola]);
    INI_WriteInt(File,\"Sprite\",Taska[playerid][sprite]);
    INI_WriteInt(File,\"Peksutemeny\",Taska[playerid][peksutemeny]);
       INI_Close(File);
print(\"Egy jatekos lelepett, adatai lementve!\");
    } else {
    print(\"Egy jatekos lelépett, de meg nem jelentkezett be!\");
    }
}

 
Remélem valaki tud megoldást. Ha nem is tud megoldást az a valaki, aki megnézi de van valami apró sejtése, kérem írja le bármilyen ötlet jöhet, nagyon kellene!
 

Üdv: BackUP

613
Játékok / Battlefield Hardline zárt béta teszt regisztráció
« Dátum: 2014. június 16. - 20:58:56 »
Csak nekem nem tetszenek ezek a nagyon rövid körök? - Vagy csak én esek bele mindig?

614
Segítségkérés / Prefix
« Dátum: 2014. június 16. - 12:27:24 »
Mi meg leírtuk, hogy mit adj meg hozzá. Olvasd el mégegyszer.  :facepalm:

615
Segítségkérés / Prefix
« Dátum: 2014. június 16. - 11:43:59 »
Nincs olyan, hogy sima admin.
Egy változó van, ami tárol egy értéket. Az érték minél nagyobb, annál több jogosultságot old fel. Ezt nevezzük admin szinteknek.
Szóval az admin is ugyanolyan személy mint a játékos.. Csak 1db változójának más az értéke..
Egyébként, hogyha picit is gondolkodsz rajta megtudod oldani kb. 0 tudással is azt, hogy a játékosnak [játékos] prefixet adjon.
 
//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet[/quote]
Elolvastad egyáltalán ezt a sort?
Ha az elõbb idézet zöld rész elé nézel ezt látod:
 
else format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);

 
Szerintem egyértelmû, hogy itt formázza meg az üzenetet, hogyha:
 

//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. ....[/quote]
Azaz csak annyit kell átírnod, hogy a \'%s\' elé írsz egy ilyen bonyolult matematikai egyenletet: [Játékos] ???
Így fog kinézni:
 
else format(szChat,sizeof (szChat),\"[Játékos]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);

 
és esetleg még színezed az elõtagot.
Adminnál, meg mint elöttem szóló is leírta, kell hozzá hogy az a változó ami az admin értéket tartja mi a neve, hogy néz ki.

Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal