Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Disaster3
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 136
601
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 22:20:49 »
de hülye vagy
602
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 21:48:46 »
Szép felfogás Akkor nem segítek, elnézést. maradjon szar
603
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 20:05:37 »
Akkor hova írjuk?
604
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 18:23:08 »
Az nem tetszik a mappjaidba, hogy nem feded le az üres teret.. Szerintem kurva ronda, hogy látom a \"pokol\"-t és leugorhatok oda. Ezt Le lehet szépen is fedni.. Mellesleg ha már ház, akkor belehessen menni. Szóval ne ház objecteket tegyél le, ha nem csináld meg kívülrõl és belülrõl egyaránt. Csak egy tanács, felõlem úgy csinálod, ahogy akarod, nekem ez tetszene ahogy leírtam.
605
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 16:20:12 »
606
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 15:59:51 »
Az átváltás helyén mgeáll a kocsi amiben még ülök, aztán átváltja a kívánt kocsira, de mind a 2 befagy erre a helyre és nagyon elkezd akadni a játék.. OnPlayerUpdate alá raktuk. Hogy tudjuk megoldani, hogy csak 1-szer futtassa le ezt a funkciót?
607
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 15:43:55 »
C:\\Users\\SA_MP\\Desktop\\S4MP\\gamemodes\\s4mp.pwn(1880) : warning 202: number of arguments does not match definition
608
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 15:32:43 »
Mit takar itt a random?
609
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 15:21:14 »
Van néhány dm race map a samp szerverünkön, direkt olyan amibe eredetileg sincs mta-s script. Nitro pickup sem kell, mert alt gombbal bármikor bekapcsolhatjuk. Csak egy lenne a probléma, hogy ha infernussal akarom végigvinni az egészet, néhol nagyobbat ugrok mint kellene. Ezért megpróbálkoztunk ezzel, de nem mûködik: if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 6106.455078125, 739.888671875, 55.028945922852)) //sandking { RemovePlayerFromVehicle(playerid); PutPlayerInVehicle(playerid, 495, 0); } Mi lehet a probléma vagy hogy lenne jó?
610
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 14:41:14 »
Csak egy a gond vele, nem menti.. Mi már használjuk, le is van magyarítva csak miután felmegyünk újra/szerver resi van elfelejti az egészet.
611
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 02:20:33 »
Amúgy tetszik a szerver, tegnap néztem fel legelõször. Az a gond vele, hogy ahonnan elõtte voltam volt szavazás, meg persze sok más szerveren is.. Ez egyrészt jó, mert ha feljön egy troll vagy egy balfasz akkor szar mapokat választ, de van, hogy rossz, mert ha esetleg újra akarja probálni az illetõ a mapot, lehet hogy már csak nagyon sok idõ múlva jön az és lehet, hogy már addigra elmegy. Meg az is jó, hogy 1 playernél nem vált mapot. Amúgy a pénzt mire lehet költeni?
612
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 00:57:49 »
Autós féle DM, vagy lövöldözõs féle DM?
Írd be mta server browser-nél searchba hogy dm, aztán nézz meg párat..
613
« Dátum: 2012. július 31. - 19:41:21 »
#include <a_samp> #pragma tabsize 0 #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define MAX_GANGS 32 #define MAX_GANG_NAME 16 #define MAX_GANG_MEMBERS 6 new gangNames[MAX_GANGS][MAX_GANG_NAME]; new gangInfo[MAX_GANGS][3]; //0-created,1-members,2-color new playerGang[MAX_PLAYERS]; new gangMembers[MAX_GANGS][MAX_GANG_MEMBERS]; new gangInvite[MAX_PLAYERS]; new playerColors[100] = { 0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF,0xEE82EEFF,0xFFD720FF, 0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF,0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF, 0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF,0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF, 0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF,0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF, 0x057F94FF,0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,0x18F71FFF,0x4B8987FF, 0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,0x12D6D4FF,0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF, 0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,0x2FD9DEFF,0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF, 0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,0x3214AAFF,0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF, 0x9F945CFF,0xDCDE3DFF,0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,0xD8C762FF, 0x3FE65CFF }; forward PlayerLeaveGang(playerid); public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" GangInvite Filterscript By Nate660 (2007)\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public PlayerLeaveGang(playerid) { new string[256]; new playername[MAX_PLAYER_NAME]; new gangnum = playerGang[playerid]; if(gangnum > 0) { for(new i = 0; i < gangInfo[gangnum][1]; i++) { if(gangMembers[gangnum]==playerid) { //One less gang member gangInfo[gangnum][1]--; for(new j = i; j < gangInfo[gangnum][1]; j++) { gangMembers[gangnum][j]=gangMembers[gangnum][j+1]; } //Disband gang if no more members if(gangInfo[gangnum][1]<1) { gangInfo[gangnum][0]=0; gangInfo[gangnum][1]=0; } //Notify other members for(new j = 0; j < gangInfo[gangnum][1]; j++) { GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME); format(string, sizeof(string),\"%s has quit your gang.\", playername); SendClientMessage(gangMembers[gangnum][j], COLOR_ORANGE, string); } format(string, sizeof(string),\"You have quit the gang \'%s\' (id: %d)\", gangNames[gangnum], gangnum); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string); playerGang[playerid]=0; return; } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You are not in a gang.\"); } }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { new string[256]; // Define the senders name string new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; // Define the targets name string new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; // Define the command string new cmd[256]; // Deifine the temp string new tmp[256]; // Define misc variables new giveplayerid,idx; // Command equals to command text at the index of the idx variable cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, \"/gang\", true) == 0) { new gangcmd, gangnum; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /gang [create/join/quit] [name/number]\"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); if(strcmp(tmp, \"create\", true)==0) gangcmd = 1; else if(strcmp(tmp, \"join\", true)==0) gangcmd = 2; else if(strcmp(tmp, \"invite\", true)==0) gangcmd = 3; else if(strcmp(tmp, \"quit\", true)==0) gangcmd = 4; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(gangcmd < 4 && !strlen(tmp)) { if(gangcmd==0) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /gang [create/join/invite/quit] [name/number]\"); else if(gangcmd==1) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /gang [create] [name]\"); else if(gangcmd==2) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /gang [join] [number]\"); else if(gangcmd==3) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /gang [invite] [playerID]\"); return 1; } //Create Gang// if(gangcmd==1) { if(playerGang[playerid]>0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You are already in a gang!\"); return 1; } for(new i = 1; i < MAX_GANGS; i++) { if(gangInfo[0]==0) { //name gang format(gangNames, MAX_GANG_NAME, \"%s\", tmp); //Gang exists gangInfo[0]=1; //There is one member gangInfo[1]=1; //Gang color is player\'s color gangInfo[2]=playerColors[playerid]; //Player is the first gang member gangMembers[0] = playerid; format(string, sizeof(string),\"You have created the gang \'%s\' (id: %d)\", gangNames, i); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); playerGang[playerid]=i; return 1; } } return 1; //Join Gang// } else if (gangcmd==2) { gangnum = strval(tmp); // if(playerGang[playerid]>0) { // SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You are already in a gang!\"); // return 1; // } if(gangInfo[gangnum][0]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"No such gang exists!\"); return 1; } if(gangInvite[playerid]!=gangnum) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You need to be invited to the gang to join.\"); return 1; } // for(new i = 0; i < MAX_GANG_MEMBERS; i++) { // if(gangMembers[gangnum] > 0) { if(gangInfo[gangnum][1] < MAX_GANG_MEMBERS) { new i = gangInfo[gangnum][1]; gangMembers[gangnum] = playerid; GetPlayerName(playerid, sendername, MAX_PLAYER_NAME); for(new j = 0; j < gangInfo[gangnum][1]; j++) { format(string, sizeof(string),\"%s has joined your gang.\", sendername); SendClientMessage(gangMembers[gangnum][j], COLOR_ORANGE, string); } gangInfo[gangnum][1]++; playerGang[playerid] = gangnum; SetPlayerColor(playerid,gangInfo[gangnum][2]); format(string, sizeof(string),\"You have joined the gang \'%s\' (id: %d)\", gangNames[gangnum], gangnum); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); return 1; } // } SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"That gang is full.\"); return 1; //Invite to Gang// } else if (gangcmd==3) { giveplayerid = strval(tmp); if(playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You are not in a gang!\"); return 1; } // if(gangMembers[playerGang[playerid]][0]!=playerid) { // SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You need to be the gang leader to send an invite.\"); // return 1; // } if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string),\"You have sent a gang invite to %s.\", giveplayer); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); format(string, sizeof(string),\"You have recieved a gang invite from %s to \'%s\' (id: %d)\", sendername, gangNames[playerGang[playerid]],playerGang[playerid]); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string); gangInvite[giveplayerid]=playerGang[playerid]; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"No such player exists!\"); //Leave Gang// } else if (gangcmd==4) { PlayerLeaveGang(playerid); } return 1; } //------------------- /ganginfo if(strcmp(cmd, \"/ganginfo\", true) == 0) { new gangnum; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp) && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /ganginfo [number]\"); return 1; } else if (!strlen(tmp)) gangnum = playerGang[playerid]; else gangnum = strval(tmp); if(gangInfo[gangnum][0]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"No such gang exists!\"); return 1; } format(string, sizeof(string),\"\'%s\' Gang Members (id: %d)\", gangNames[gangnum], gangnum); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); for(new i = 0; i < gangInfo[gangnum][1]; i++) { GetPlayerName(gangMembers[gangnum], giveplayer, sizeof(giveplayer)); format(string, sizeof(string),\"%s (%d)\", giveplayer, gangMembers[gangnum]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } return 1; } //------------------- /gangs if(strcmp(cmd, \"/gangs\", true) == 0) { new x; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Current Gangs:\"); for(new i=0; i < MAX_GANGS; i++) { if(gangInfo[0]==1) { format(string, sizeof(string), \"%s%s(%d) - %d members\", string,gangNames,i,gangInfo[1]); x++; if(x > 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); x = 0; format(string, sizeof(string), \"\"); } else { format(string, sizeof(string), \"%s, \", string); } } } if(x <= 2 && x > 0) { string[strlen(string)-2] = \'.\'; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } return 1; } return 0; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; }
614
« Dátum: 2012. július 31. - 18:36:03 »
Nekünk is kéne. IXT: hibás a letöltési link
615
« Dátum: 2012. július 31. - 16:38:36 »
Arra lennék kíváncsi, hogy létezik e olyan, hogy a szerveremen beírok egy parancsot, pl. /console-nél van pár dolog, restart, unban, execute cmd stb.. és ott lenne olyan pl. hogy map. Erre rámegyek és egy ilyet látnék a dialogba: http://kepfeltoltes.hu/120731/cslow_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Persze csak a két meghajtót, a c-t és a d-t lehetne választani, de tök mindegy. Szóval a gépemrõl a játékban tallózom be a pwn-t avagy az amx-et, bármit. Lehetséges?
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 136
|