Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Segítségkérés / Skinválasztó átugrása« Dátum: 2011. június 23. - 12:16:58 »
Nem tudom miért úgy csináltam azt
De így sem jó :S szerintem írok egy idõzítõt, ami spawn után újraspawnol. E: azért még várom a megoldást, hátha aki írt már RP módot tudna segíteni. 62
Segítségkérés / Skinválasztó átugrása« Dátum: 2011. június 23. - 11:54:23 »
Itt van, hogy oldottam meg:
[pawn] public OnPlayerSpawn(playerid) { ResetPlayerWeapons(playerid); new randomspawn = random(sizeof(Spawn)); new randomskin = random(sizeof(csovesskin)); new randomskin2 = random(sizeof(maffiaskin)); PlayerTimer[playerid] = SetTimerEx(\"PlayedTime\", 1000, 1, \"i\", playerid); if(pInfo[playerid][pMelos] == 0) { SetPlayerPos(playerid, Spawn[randomspawn][0], Spawn[randomspawn][1], Spawn[randomspawn][2]) && SetPlayerFacingAngle(playerid, Spawn[randomspawn][3]); SetPlayerSkin(playerid, csovesskin[randomskin]); } else if(pInfo[playerid][maffia] >= 1) { SetPlayerPos(playerid, -2435.8142,2305.4219,4.9844); SetPlayerSkin(playerid, maffiaskin[randomskin2]); } return 1; } [/pawn] 63
Segítségkérés / Skinválasztó átugrása« Dátum: 2011. június 23. - 11:38:05 »Idézetet írta: Stricken date=1308821111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9089\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Próbáld a SetSpawnInfo-t. De ne a conncet-nél mert ott buggos lesz!Ahogy felmentem a szerverre tökéletesen mûködött, de ha szerveren maradok és resizek egyet akkor a 0, 0, 0 kordinátákra dob le. Ez lehet attól hogy spawn elõtt dini-vel pár dolgot betöltök? pl. aki nem rendõr azt máshova spawnolja. 64
Segítségkérés / Skinválasztó átugrása« Dátum: 2011. június 23. - 11:23:08 »Idézetet írta: tyson date=1308820625\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9089\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kitörlöd XDEzt is próbáltam, és a post-ba is beleírtam
65
Segítségkérés / Skinválasztó átugrása« Dátum: 2011. június 23. - 10:55:12 »
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a skinválasztót hogy lehet úgy átugorni hogy ne buggoljon?
próbáltam ezeket: [pawn] public OnPlayerConnect(playerid) { SpawnPlayer(playerid); return 1; } ///////////////////////////////////////////////////////// public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SpawnPlayer(playerid); return 1; } [/pawn] és próbáltam úgy is hogy kihagyom az OnPlayerRequestClass-t, de semelyik sem mûködött. Vagy a 0, 0, 0 koordinátára dobott be befagyasztva, vagy csak úgy valahova eldobott. Mielõtt kérdeznétek, nem RP módba kell, hanem rendõrösbe szeretném. Remélem tudtok segíteni, elõre is köszönöm! 66
Segítségkérés / Furcsa hiba« Dátum: 2011. június 19. - 16:07:10 »
küldtem PM-et
E: Ez a smiley odavág: :problem: XD 67
Segítségkérés / Furcsa hiba« Dátum: 2011. június 19. - 14:24:55 »
Oksa, szóval, restart után beállok rendõrnek. Egy játékos beírja /107 én elfogadom, de ekkor semmi nem történik. Kilépek a melóból. Beáll egy másik player rendõrnek. Beírja valaki hogy /107 és akkor már rendesen tudják fogadni a hívást a rendõrök. Utánna megint visszaállok rendõrnek és már nekem is mûködik. Ha lemegyek a szerverrõl, majd megint fel, akkor már nem áll fent ez a hiba. De ha gondolod dobj egy PM-et msn-eddel és megmutatom a szerveren...
68
Segítségkérés / Create3DTextLabel készítése« Dátum: 2011. június 19. - 11:04:08 »
A jobb érthetõségért:
69
Segítségkérés / Furcsa hiba« Dátum: 2011. június 19. - 09:50:36 »Idézetet írta: Zsolesszka date=1308430620\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8924\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ebben a parancsban egyáltalán semmi nem utal arra hogy pont téged hívtak személy szerint itt csak annyi van hogy egy adott játékos egy rendõrt hív akkor a számára kijelölt változó át lesz állítva (rhivott[adottid] = true) és azt bármelyik rendõr teamhez tartozó( if(gTeam[playerid] == TEAM_COPS) ) játékos eltudja fogadni.Ez mind teljesen igaz, én sem írtam mást, csak tudod az a gond, hogy restart után az /elfogad parancs az elsõ rendõrnek aki restart óta a parancsot elõször használta, nem mûködik. Nem írja ki az üzeneteket és nem teszi le a CP-t. De más rendõr, aki ezután elfogadja annak mûködik minden, és ha ezután az elsõ rendõr megint megpróbálja akkor már neki is jó. a /107 parancsot postoltam. 70
Segítségkérés / Help me« Dátum: 2011. június 18. - 18:07:34 »
A szerver, ha hostolt akkor azon az ip-n fog bejönni mindig, amit a host kiosztott neked.
Ha meg háziszervered van és dinamikus ip-d van akkor az változni fog, ezellen nem sokat tehetsz. 71
Segítségkérés / Furcsa hiba« Dátum: 2011. június 18. - 18:00:40 »
Sziasztok! Most írok egy rendõrös GM-et és teszt közben olya hibával találkoztam, amit még nem láttam. /107-el hívnak engem, elfogadom erre semmi nem történik. Kilépke a munkából, átveszi az egyik playerem a helyem és õ tudja fogadni a hívásom. Megint belépek rendõrnek és mostmár nekem is mûködik. Minden restart után ez van, és nem találom a hibát.
Itt a parancs: [pawn]CMD:elfogad(playerid, params[]) { new adottid; if(sscanf(params, \"u\", adottid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"» Használat: /elfogad [playerid]\"); if(adottid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"» Hiba: Nincs ilyen játékos!\"); if(gTeam[playerid] == TEAM_COPS) { if(rhivott[adottid] == true) { new Float:Pos[3]; GetPlayerPos(adottid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elfogadtad a hívást!\"); SendClientMessage(adottid, COLOR_GREEN, \"Elfogadták a hívásod!\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], 3); rhivott[adottid] = false; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ez a játékos nem hívott rendõrt!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr, hogy fogadhass segélyhívást!\"); } return 1; }[/pawn] remélem tudtok segíteni, fontos lenne, mert sok más parancsom ezen az elven alapulna.... Elõre is köszönöm a válaszokat. E: itt valamiért elcsúsznak a sorok. E2: Ha már itt tartunk, az is érdekelne, hogy találkoztatok-e már ilyennel, és ha igen, hogy sikerült kijavítani? /107 parancs: [pawn]CMD:107(playerid, params[]) { new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"[ ! ] %s -nek szüksége van rendõri segítségre! (/elfogad %d)\", name, playerid); SendMessageToCops(COLOR_LIGHTBLUE, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A rendõröket értesítettük... Várj itt amíg, meg nem érkeznek!\"); rhivott[playerid] = true; return 1; }[/pawn] 72
Segítségkérés / Eltünik a pénz« Dátum: 2011. június 18. - 17:06:03 »Idézetet írta: tyson date=1308401751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8884\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Egyszerûen eltûnik? :O 73
Segítségkérés / Object forgatása« Dátum: 2011. június 16. - 12:56:19 »
Sziasztok! Olyat szeretnék kérdezni, hogy lehetne-e egy object-et samp-ban parancsra forgatni? Például mint az alap garázskapuk a játékban., hogy létezik-e ilyen? :problem: válaszotokat várom és elõre is köszönöm
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 16. - 13:24:38 ) megoldódott zárok 74
Segítségkérés / Alap Gamemod/Tutorial KÉne« Dátum: 2011. május 25. - 19:18:28 »
Szia!
Itt egy alap PAWN tutorial: http://sampforum.hu/index.php?topic=4745.0 és itt találsz még tutorialokat: http://sampforum.hu/index.php?board=17.0 Egy alap módot nem nehéz írni, ezekbõl a tutokból meg lehet tanulni scriptelni. Szóval szerintem írj magadnak egyet Remélem tudtam segíteni! Off: lehetett volna kicsit érthetõbben írni xd 75
Segítségkérés / Koporsó a player alá« Dátum: 2011. május 25. - 18:17:49 »
hát ezt már végképp nem értem még mindig nem rakja le a koporsót.
E: Megoldódott zárok! |