Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kizo45
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
61
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 21:23:01 »
Nekem valaki átküldte skypen a módot na nembaj xDDDDDDDDDDDDD
62
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 19:45:47 »
és a 100 pont?
63
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:55:41 »
Ja akkor igen. Ugyse lesz ujrarakva szoval mindegy.
64
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:50:05 »
::| Hát jó de akkor hogy oldjam meg ezt a gyökérkezelést?
65
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:45:23 »
házi szerver Amugy ne küldjem át a módot pmben mert igy csak sz*kodok100. HSZ~~~~~
66
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:34:48 »
Igazábol igy van.......mindegy azthittem könnyû lesz beépíteni a 2 ezer soros modba egy munkát case 0,1,2,3: // Classes that will be truckdrivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kamionos Munka\",8000,4); } case 4,5,6,7,8,9: // Classes that will be Boat-drivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Buszos Munka\",8000,4); } case 10,11,12,13: { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Taxis Munka\", 8000, 4); } case 14,15,16,17,18: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Pilota\", 8000, 4); } case 19,20,21: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Szallito\", 8000, 4); } case 22: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendvedelem\", 8000, 4); if(GetPlayerScore(playerid) < 100) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"100 pont szükséges ehhez a munkához !\"); return 0; } } }
67
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:24:29 »
többivel case 0,1,2,3: // Classes that will be truckdrivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kamionos Munka\",8000,4); } case 4,5,6,7,8,9: // Classes that will be Boat-drivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Buszos Munka\",8000,4); } case 10,11,12,13: { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Taxis Munka\", 8000, 4); } case 14,15,16,17,18: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Pilota\", 8000, 4); } case 19,20,21: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Szallito\", 8000, 4); } case 22: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendvedelem\", 8000, 4); if(GetPlayerScore(playerid) < 100) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"100 pont szükséges ehhez a munkához !\"); return 0; } } }
69
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:14:52 »
Hát ez nem jó. Amikor rámegyek a karakterválasztóba \" erre \" akkor kiírja 100 pont kell ehhez. Spawn gomnot megnyomom és simán lespawnol. Meg õsszekeveri mással.... :hmmm:
70
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:07:41 »
Köxy - Plusz -Téma megoldva - Téma zárás
71
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 17:59:22 »
yes sir. De akkor most jó a kod?
72
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 17:54:50 »
Aha akkor adminnal oldaom meg
nem erre gondoltam azt hittem kicsit jobban vágod a dolgokat de akkor kicsit többet segítek http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerScore
if(GetPlayerScore(playerid) < 100) { return 0; } na remélem ez alapján már menni fog [/quote] Igazábol én ezt érteném csak ez a case dolog bezav ar engem :wall:
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) { SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid); RandomClass(playerid); switch (classid) { case 0,1,2,3: // Classes that will be truckdrivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kamionos Munka\",8000,4); } case 4,5,6,7,8,9: // Classes that will be Boat-drivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Buszos Munka\",8000,4); } case 10,11,12,13: { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Taxis Munka\", 8000, 4); } case 14,15,16,17,18: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Pilota\", 8000, 4); } case 19,20,21: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Szallito\", 8000, 4); } case 22: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendvedelem\", 8000, 4); if(GetPlayerScore(playerid) < 100) { return 0; } } } return 1; }
így?
73
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 17:32:36 »
hello a wikis link pont erre mutat példát http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestClass próbáld meg ez alapján és majd írd hogy sikerült
Aha akkor adminnal oldaom meg Gondolom így? public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) { SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid); RandomClass(playerid); switch (classid) { case 0,1,2,3: // Classes that will be truckdrivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kamionos Munka\",8000,4); } case 4,5,6,7,8,9: // Classes that will be Boat-drivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Buszos Munka\",8000,4); } case 10,11,12,13: { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Taxis Munka\", 8000, 4); } case 14,15,16,17,18: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Pilota\", 8000, 4); } case 19,20,21: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Szallito\", 8000, 4); } case 22: { if(IsPlayerAdmin(playerid)) GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendvedelem\", 8000, 4); } if(classid == 22 && !IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"This skin is only for admins!\"); return 0; } return 1; }
vagy így? public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) { SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid); RandomClass(playerid); switch (classid) { case 0,1,2,3: // Classes that will be truckdrivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kamionos Munka\",8000,4); } case 4,5,6,7,8,9: // Classes that will be Boat-drivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Buszos Munka\",8000,4); } case 10,11,12,13: { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Taxis Munka\", 8000, 4); } case 14,15,16,17,18: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Pilota\", 8000, 4); } case 19,20,21: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Szallito\", 8000, 4); } if(classid == 22 && !IsPlayerAdmin(playerid)) { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendvedelem\", 8000, 4); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"This skin is only for admins!\"); return 0; } } return 1; }
74
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:29:11 »
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
public OnPlayerText(playerid, text[]) { new szoveg[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text); SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg); return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson. } COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
2x irja nekem a chatben [/quote] Küldd el pls az egész OnPlayerText publicodat! Ránézünk hogy mi a gond [/quote] Hát jó
public OnPlayerText(playerid, text[]) { for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++) { // Ha üres, folytatjuk a ciklust if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue; // Cenzúrázzuk a szót Cenzura(text,Cenzuralt_Szo); } if(pInfo[playerid][pMute] == 1) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\"); return 0; } pInfo[playerid][pSpam] += 1; if(pInfo[playerid][pSpam] == 5) { new string[100]; format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\"); SCM(playerid, COLOR_RED, string); pInfo[playerid][pMute] = 1; return 0; } if(pInfo[playerid][pSpam] == 4) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\"); return 0; } switch(xTestBusy) { case true: { if(!strcmp(xChars, text, false)) { new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME] ; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. »\", pName); SendClientMessageToAll(GREEN, string); format(string, sizeof(string), \"« Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. »\", xCash, xScore); SendClientMessage(playerid, GREEN, string); GivePlayerMoney(playerid, xCash); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); xTestBusy = false; } } } return 1; } function xReactionProgress() { switch(xTestBusy) { case true: { new string[128] ; format(string, sizeof(string), \"« Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. »\", (TIME/60000)); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); } } return 1; } function xReactionTest() { new xLength = (random( + 2), string[128] ; xCash = (random(10000) + 20000); xScore = (random(2)+1); format(xChars, sizeof(xChars), \"\"); Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]); format(string, sizeof(string), \"« Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. »\", xChars, xCash, xScore); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); KillTimer(xReactionTimer); xTestBusy = true; SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0); return 1; }
( Most nincs benne )
75
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:18:16 »
ij4rio4wL4g&feature=fvwp
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
|