Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - solyom1992

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
61
Segítségkérés / sscanf /car parancs
« Dátum: 2014. február 13. - 15:56:37 »
nosmost jó le lehet kérni kocsit id vel és névvel is éés nem is keleveri
viszont
ha azt irom be pl hogy /car nrg 0 0 akkor jó és lead egy fekete ntg-t viszont ha ugy kérem le h /car 522 0 0 akkor
valamiért ez a sor állít meg:
 

if(carid2 < 400 || carid2 > 611) return  SendClientMessage(playerid,ERROR, \"HIBA: nemlétezik ilyen modell vagy hibás a név\");
teljes kód:
dcmd_car(playerid, params[])
{
new carid[32],carid2,color1,color2,Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle,inte;
if(IsNumeric(params[0]))
{
 if(sscanf(params, \"dD(-1)D(-1)\",carid2,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat2:/car ...\");
}
if(!IsNumeric(params[0]))
{
 if(sscanf(params, \"s[32]D(-1)D(-1)\",carid,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat2:/car ...\");
 carid2=GetVehicleModelIDFromName(carid);
}
if(carid2 < 400 || carid2 > 611) return  SendClientMessage(playerid,ERROR, \"HIBA: nemlétezik ilyen modell vagy hibás a név\");
if(color1==-1) color1 = random(126);
if(color2==-1) color2 = random(126);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
inte = GetPlayerInterior(playerid);
DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
PutPlayerInVehicle(playerid,PlayerInfo[playerid][kocsi], 0);
format(str,sizeof(str),\"Te lekértél egy %s-t | ID: %d | Szin1: %d | Szin2: %d |\",VehicleNames[carid2-400],carid2,color1,color2);
SendClientMessage(playerid,zold,str);
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 13. - 17:11:40 )

Megvan  :D
a helyes megoldás ez:
 

dcmd_car(playerid, params[])
{
new carid[32],carid2,color1,color2,Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle,inte;
sscanf(params, \"s[32]D(-1)D(-1)\",carid,color1,color2);
if(IsNumeric(carid))
{
 if(sscanf(params, \"dD(-1)D(-1)\",carid2,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat2:/car ...\");
}
if(!IsNumeric(carid))
{
 if(sscanf(params, \"s[32]D(-1)D(-1)\",carid,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat2:/car ...\");
 carid2=GetVehicleModelIDFromName(carid);
}
if(carid2 < 400 || carid2 > 611) return  SendClientMessage(playerid,ERROR, \"HIBA: nemlétezik ilyen modell vagy hibás a név\");
if(color1==-1) color1 = random(126);
if(color2==-1) color2 = random(126);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
inte = GetPlayerInterior(playerid);
DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
PutPlayerInVehicle(playerid,PlayerInfo[playerid][kocsi], 0);
format(str,sizeof(str),\"Te lekértél egy %s-t | ID: %d | Szin1: %d | Szin2: %d |\",VehicleNames[carid2-400],carid2,color1,color2);
SendClientMessage(playerid,zold,str);
return 1;
}

62
Segítségkérés / sscanf /car parancs
« Dátum: 2014. február 12. - 20:31:51 »
igen az meg van és a hiba is meg van de az adott még egy hibát
ami pedig az h ha kocsi nevet irok be pl /car bus akkor egy mentõ autót ad le ezt csinálja pl a /car nrg vel is cott egy virgo-t ad le valamiért mostani kód:
 

new VehicleNames[212][] = {
\"Landstalker\",\"Bravura\",\"Buffalo\",\"Linerunner\",\"Pereniel\",\"Sentinel\",\"Dumper\",\"Firetruck\",\"Trashmaster\",\"Stretch\",\"Manana\",\"Infernus\",
\"Voodoo\",\"Pony\",\"Mule\",\"Cheetah\",\"Ambulance\",\"Leviathan\",\"Moonbeam\",\"Esperanto\",\"Taxi\",\"Washington\",\"Bobcat\",\"Mr Whoopee\",\"BF Injection\",
\"Hunter\",\"Premier\",\"Enforcer\",\"Securicar\",\"Banshee\",\"Predator\",\"Bus\",\"Rhino\",\"Barracks\",\"Hotknife\",\"Trailer\",\"Previon\",\"Coach\",\"Cabbie\",
\"Stallion\",\"Rumpo\",\"RC Bandit\",\"Romero\",\"Packer\",\"Monster\",\"Admiral\",\"Squalo\",\"Seasparrow\",\"Pizzaboy\",\"Tram\",\"Trailer\",\"Turismo\",\"Speeder\",
\"Reefer\",\"Tropic\",\"Flatbed\",\"Yankee\",\"Caddy\",\"Solair\",\"Berkley\'s RC Van\",\"Skimmer\",\"PCJ-600\",\"Faggio\",\"Freeway\",\"RC Baron\",\"RC Raider\",
\"Glendale\",\"Oceanic\",\"Sanchez\",\"Sparrow\",\"Patriot\",\"Quad\",\"Coastguard\",\"Dinghy\",\"Hermes\",\"Sabre\",\"Rustler\",\"ZR3 50\",\"Walton\",\"Regina\",
\"Comet\",\"BMX\",\"Burrito\",\"Camper\",\"Marquis\",\"Baggage\",\"Dozer\",\"Maverick\",\"News Chopper\",\"Rancher\",\"FBI Rancher\",\"Virgo\",\"Greenwood\",
\"Jetmax\",\"Hotring\",\"Sandking\",\"Blista Compact\",\"Police Maverick\",\"Boxville\",\"Benson\",\"Mesa\",\"RC Goblin\",\"Hotring Racer A\",\"Hotring Racer B\",
\"Bloodring Banger\",\"Rancher\",\"Super GT\",\"Elegant\",\"Journey\",\"Bike\",\"Mountain Bike\",\"Beagle\",\"Cropdust\",\"Stunt\",\"Tanker\",\"RoadTrain\",
\"Nebula\",\"Majestic\",\"Buccaneer\",\"Shamal\",\"Hydra\",\"FCR-900\",\"NRG-500\",\"HPV1000\",\"Cement Truck\",\"Tow Truck\",\"Fortune\",\"Cadrona\",\"FBI Truck\",
\"Willard\",\"Forklift\",\"Tractor\",\"Combine\",\"Feltzer\",\"Remington\",\"Slamvan\",\"Blade\",\"Freight\",\"Streak\",\"Vortex\",\"Vincent\",\"Bullet\",\"Clover\",
\"Sadler\",\"Firetruck\",\"Hustler\",\"Intruder\",\"Primo\",\"Cargobob\",\"Tampa\",\"Sunrise\",\"Merit\",\"Utility\",\"Nevada\",\"Yosemite\",\"Windsor\",\"Monster A\",
\"Monster B\",\"Uranus\",\"Jester\",\"Sultan\",\"Stratum\",\"Elegy\",\"Raindance\",\"RC Tiger\",\"Flash\",\"Tahoma\",\"Savanna\",\"Bandito\",\"Freight\",\"Trailer\",
\"Kart\",\"Mower\",\"Duneride\",\"Sweeper\",\"Broadway\",\"Tornado\",\"AT-400\",\"DFT-30\",\"Huntley\",\"Stafford\",\"BF-400\",\"Newsvan\",\"Tug\",\"Trailer A\",\"Emperor\",
\"Wayfarer\",\"Euros\",\"Hotdog\",\"Club\",\"Trailer B\",\"Trailer C\",\"Andromada\",\"Dodo\",\"RC Cam\",\"Launch\",\"Police Car (LSPD)\",\"Police Car (SFPD)\",
\"Police Car (LVPD)\",\"Police Ranger\",\"Picador\",\"S.W.A.T. Van\",\"Alpha\",\"Phoenix\",\"Glendale\",\"Sadler\",\"Luggage Trailer A\",\"Luggage Trailer B\",
\"Stair Trailer\",\"Boxville\",\"Farm Plow\",\"Utility Trailer\"
};
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
new carid[32],carid2,color1,color2,Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle,inte;
if(sscanf(params, \"s[32]D(-1)D(-1)\",carid2,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat2:/car ...\");
if(!sscanf(params, \"dD(-1)D(-1)\",carid2,color1,color2))
{
    if(carid2 < 400 || carid2 > 611) return  SendClientMessage(playerid,ERROR, \"HIBA: nemlétezik ilyen modell vagy hibás a név\");
    if(color1==-1) color1 = random(126);
    if(color2==-1) color2 = random(126);
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    inte = GetPlayerInterior(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
    PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
    LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
    PutPlayerInVehicle(playerid,PlayerInfo[playerid][kocsi], 0);
    format(str,sizeof(str),\"Te lekértél egy %s-t | ID: %d | Szin1: %d | Szin2: %d |\",VehicleNames[carid2-400],carid2,color1,color2);
}
if(sscanf(params, \"dD(-1)D(-1)\",carid2,color1,color2))
{
    carid2=GetVehicleModelIDFromName(carid);
    if(carid2 < 400 || carid2 > 611) return  SendClientMessage(playerid,ERROR, \"HIBA: nemlétezik ilyen modell vagy hibás a név\");
    if(color1==-1) color1 = random(126);
    if(color2==-1) color2 = random(126);
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    inte = GetPlayerInterior(playerid);
    DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
    PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
    LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
    PutPlayerInVehicle(playerid,PlayerInfo[playerid][kocsi], 0);
    format(str,sizeof(str),\"Te lekértél egy %s-t | ID: %d | Szin1: %d | Szin2: %d |\",VehicleNames[carid2-400],carid2,color1,color2);
}
SendClientMessage(playerid,zold,str);
return 1;
}
 
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
   return i + 400;
}
return -1;
}

 
és még egyszer a hiba:
némelyik kocsinál nem tudja azonosítani a nevet
pl beirom h /car bus akkor egy mentõt ad le
vagy ha beirom /car nrg akkor egy virgo-t ad le
kérdésem h ez mitõl lehet?

63
Segítségkérés / sscanf /car parancs
« Dátum: 2014. február 12. - 13:03:09 »
Helló!
az lenne a kérdésem, hogy ezt hogy lehetne úgy megcsinálni, hogy id-re is leadja a kocsit és névre is mert akár hoggy próbálkozok vagy az egyik vagy a másik nem jó :/
kód:
 

dcmd_car(playerid, params[])
{
new carid[32],carid2,color1,color2,Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle,inte;
if(sscanf(params, \"s[32]D(1)D(1)\",carid2,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat2:/car ...\");
if(strlen(carid)==0)
{
    if(color1==-1) color1 = random(126);
    if(color2==-1) color2 = random(126);
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    inte = GetPlayerInterior(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
    PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
    LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
}
else
{
    carid2=GetVehicleModelIDFromName(carid);
    if(color1==-1) color1 = random(126);
    if(color2==-1) color2 = random(126);
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    inte = GetPlayerInterior(playerid);
    DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
    PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
    LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
}
return 1;
}
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
        for(new i = 0; i < 211; i++)
        {
                if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
                        return i + 400;
        }
        return -1;
}

64
Segítségkérés / file ban létezik-e a sor
« Dátum: 2014. február 11. - 15:27:17 »
Helló!
az lenne a kérdésem, hogyan lehet lekérdezni azt h létezik-e pla asd= kezdetû sor, ha egymás alatt van több dolog is
pl:
ez van a File.txt ben:
fff=5
drt=4
asd=5
ztr=4
és ebbõl azt szeretném ellenõrizni hogy létezik e a file.txt-ben az asd kezdetû sor
a válaszokat elõre is köszönöm!

65
Segítségkérés / /admins kicsit automatikusabban
« Dátum: 2014. február 11. - 11:02:31 »
Helló!
A kérdésem az volna, hogy nekem van egy admin rendszerem ami file ból olvassa ki a max admin szintet és úgy tervezem h játékon belülrõl is lehessen majd állítani ezzel csak az a gond, hogy a /admins nál ha most 5-ösnél nagyobbra állítanám nem fog megjelenni az 5 ös nél nagyobb adminok :/ és hogyan tudnám ezt kiküszöbölni?
kod:
 

dcmd_admins(playerid, params[])
{
    #pragma unused params
    new name[42],szoveg[1000];
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&PlayerInfo[playerid][Logedin]==true)
{
    new string[128];
    strcat(szoveg,\"{FFFF00}======[Level: 1]======\\n\");
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 1)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string, sizeof(string),\"{FFFF00}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string);
        strcat(szoveg,\"{80FF00}======[Level: 2]======\\n\");
        new string1[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 2)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string1, sizeof(string),\"{80FF00}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string1,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string1);
        strcat(szoveg,\"{00FF80}======[Level: 3]======\\n\");
        new string2[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 3)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string2, sizeof(string),\"{00FF80}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string2,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string2);
        strcat(szoveg,\"{00FFFF}======[Level: 4]======\\n\");
        new string3[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 4)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string3, sizeof(string),\"{00FFFF}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string3,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string3);
        strcat(szoveg,\"{0080FF}======[Level: 5]======\\n\");
        new string4[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 5)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string4, sizeof(string4),\"{0080FF}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string4,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string4);
        strcat(szoveg,\"{FF0000}======[RCON]======\\n\");
        new string5[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(IsPlayerAdmin(i))
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string5, sizeof(string5),\"{FF0000}%sRcon: %s(%d)\\n\", string5,name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string5);
        ShowPlayerDialog(playerid,D_admins,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{FF0000}.::{FFFF00}The Admins{FF0000}::.\",szoveg,\"OK\",\"\");
    }
    return 1;
}

 
és valahogy valai ciklus szerûen gondoltam, hogy végigmenne 1-a MaxLevel ig és úgy írná ki, hogy
level1 adminok ha vannak
level2 adminok ha vannak
level3 adminok ha vannak
... addig amenyi a max admin level válaszotokat elõre is köszönöm

66
Segítségkérés / id0 -id 1 bug
« Dátum: 2014. február 09. - 10:45:27 »
ugyan az a hiba már próbáltam a kiirásal nincs gond és  töbnyire meg is csinálja a bant ahogy kell de ha én id0 vagyok és id1 et akarom bannolni akkor a csetben enyit látok csak:
 

-t bannolta _[oMg]_cs@kEGY=] [indok:ez jó? xd]
 
[/quote]
és nem is banolja id1 et

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 09. - 12:12:28 )

probléma megldódott csak cserélni kellett az sscanf plugint témát zárom és köszönöm a segítségeket

67
Segítségkérés / id0 -id 1 bug
« Dátum: 2014. február 08. - 19:58:43 »
helló!
az lenne a problémám h van egy ban parancsom és ha id0 ként használom és id1 et akarom banolni akkor nem banolja és a nevet se irja ki ez mitõl lehet?
kod:
 

//includok
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb >
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
//parancs
CMD:ban(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&PlayerInfo[playerid][Logedin]==true)
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)||PlayerInfo[playerid][Level]>=4)
    {
        new playerid2,indok[128],name[MAX_PLAYER_NAME],name2[MAX_PLAYER_NAME],str[128];
        if(sscanf(params,\"is\",playerid2,indok)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/ban [id] [iNDOK]\");
        if(playerid2==playerid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Magadat nem bannolhatod!\");
        if(PlayerInfo[playerid2][Level]>PlayerInfo[playerid][Level]) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nállad magasabb szintû admint nem banolhatsz!\");
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
        GetPlayerName(playerid2,name2,sizeof(name2));
        format(str,128,\"%s-t bannolta %s [indok:%s]\",name2,name,indok);
        SendClientMessageToAll(ERROR,str);
        Banlogs(playerid,playerid2,indok);
        SetTimerEx(\"BanP\", 200,0,\"d\", playerid2);
    }
    else LevelError(playerid,4);
}
else SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

68
Segítségkérés / _[aSd]_ Keresése a névben
« Dátum: 2014. február 07. - 15:37:25 »
nem, nem müködik

69
Segítségkérés / _[aSd]_ Keresése a névben
« Dátum: 2014. február 07. - 14:53:22 »
nekem az kéne h az _[aSd]_ a _[aSd]_RFFDE ésa _[aSd]_ijÁÍDOFBO is ki tudja nyitni ha érted mire gondolok

70
Segítségkérés / _[aSd]_ Keresése a névben
« Dátum: 2014. február 07. - 14:23:31 »
helló egy banda helyet csinálok éppen és az kellene nekem, hogy csak tagok tudják használni a kapukat és ezt csak név szerint akarom megoldani azaz amikor be írja a játékos h /nyit akkor lekérje a nevét és ha benne van pl a _[aSd]_ akkor nyissa a kaput ha nincs akkor ne. Én strfind re gondoltam de azzal mindig rossz nevet érzékel:
próba kódom:
 

                new namee[45];
GetPlayerName(playerid,namee,45);
if( strfind(\"_[aSd]_\",namee,true,0) == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"jó név\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"rosz név\");
}

71
Segítségkérés / Karakter Radius/Hatósugár
« Dátum: 2014. január 26. - 12:12:40 »

kérd le annak a pozícióját aki adja a pénzt ez lesz az x,y,és z
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
majd mielött átküldené a pénzt kerdezd le, hogy a közelében van-e
ha nincs a közelében visszatér ezzel az üzenettel :\"túl messze vagy !\"
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0,x,y,z);
                                player ID rádiusz és a 3 koordináta
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Hiba: Túl messze vagy!\");

72
Segítségkérés / kocsi mentés+betöltés
« Dátum: 2014. január 13. - 16:58:19 »
valaki valami péda erre?

73
Segítségkérés / kocsi mentés+betöltés
« Dátum: 2014. január 13. - 14:13:56 »
tudsz rá adni nekem egy pldát mert még nem az nekem még új módszer lenne :S

74
Segítségkérés / kocsi mentés+betöltés
« Dátum: 2014. január 13. - 13:29:28 »
Helló!
az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnák menteni jármûveket szépen egymás alá fileba(ehez az is elég ha adtok egy példát, hogy tudok stringet egymás alá menteni)
ami a fileba igy nézne ki pl:
 

AddStaticVehicle(522,1324.0533,1278.0166,10.4231,359.7691,6,25); // lv
AddStaticVehicle(522,1322.4550,1278.6882,10.3882,0.5699,6,25); // lv
AddStaticVehicle(411,1316.1854,1279.0457,10.2543,2.5339,1,1); // lv
AddStaticVehicle(411,1312.4237,1278.5988,10.2545,356.9272,1,1); // lv
AddStaticVehicle(411,1308.6575,1278.9326,10.2739,0.4768,1,1);
...stb

 
és a végén ezt betölteni a gamemóddal együt

75
Segítségkérés / Idõ kiolvasása
« Dátum: 2014. január 11. - 19:10:18 »
helló!
az lenne a problémám hogy van a RyderRace rendszerem és szeretném kiolvasni az elmentet fileból a leg jobb idõt de a versenyrendszer konvertálja valamilyen formátumra és foggalmam sincs h hogyan tudnám ezt vissza olvasni :/
code:
 

#define ConvertTime(%0,%1,%2,%3,%4) \\
new \\
    Float: %0 = floatdiv(%1, 60000) \\
;\\
%2 = floatround(%0, floatround_tozero); \\
%3 = floatround(floatmul(%0 - %2, 60), floatround_tozero); \\
%4 = floatround(floatmul(floatmul(%0 - %2, 60) - %3, 1000), floatround_tozero)
ConvertTime(var1, TempTotalTime, TempTime[0], TempTime[1], TempTime[2]);
és a fileba igy menti el:
BestRacerTime_0=158849
és nekem ilyen formátumban kellene:
2:38.848

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal