Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Campe3r
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
61
« Dátum: 2014. április 20. - 18:09:09 »
Köszönöm
62
« Dátum: 2014. április 20. - 17:59:45 »
Köszönöm, megy a +, azt esetleg nem tudjátok hogyan lehet leellenõrizni azt, hogy egy változónak van-e értéke?
63
« Dátum: 2014. április 20. - 17:34:16 »
Hogyan tudom az Input textjét egy változóban elmenteni?
64
« Dátum: 2014. április 20. - 17:23:31 »
Köszönöm a válaszoakt, mind a 2 mûködik. Egyépként bocsi, nem tudtam hogy van ilyen is.
65
« Dátum: 2014. április 20. - 16:47:38 »
Sziasztok, hogyan tudom azt leellenõrizni egy input dialog-ban, hogy üres-e amit beírt? Vagy magától leellenõrzi?
66
« Dátum: 2014. április 20. - 16:25:14 »
Én is ezt használtam köszi, aztán közbe kiderült a baj Notepad++-ban scriptelek és a karakterkódolás átalakította
67
« Dátum: 2014. április 20. - 15:58:50 »
Sziasztok, letöltöttem már az összes fixchars-t, de egyik sem mûködik playertextdraw-okra.
68
« Dátum: 2014. április 20. - 15:57:38 »
csak egy egyserû else kell oda
69
« Dátum: 2014. április 20. - 10:55:02 »
new Text:Textdraw0; Textdraw0 = TextDrawCreate(610.888793, 78.755088, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.000000, 2.003827); TextDrawTextSize(Textdraw0, 494.532989, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw0, 1); TextDrawColor(Textdraw0, 0); TextDrawUseBox(Textdraw0, true); TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawFont(Textdraw0, 0); Megcsináltam neked, egyépként használj iPLEOMAX TD editort, nagyon könnyû használni. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=376758
70
« Dátum: 2014. április 20. - 10:37:35 »
A box-al lesz valami, nekem is volt már ilyen hogy másik sorba tette.
71
« Dátum: 2014. április 19. - 23:01:54 »
igen. Na mindegy, majd valahogy megoldom, köszi aki írt.
72
« Dátum: 2014. április 19. - 23:00:44 »
Sziasztok! Készítettem egy textdrawot, és nem tudom hogyan csináljam meg azt, hogy ha rákattintok arra, hogy beírás(katt) akkor egy dialogot elõhozzon. és ha beírta a dialogba akkor eltünjön a dialog és a beírás(katt) helyére kiírja azt amit beírt. ezt 2 helyre is meg kéne csinálni jelszóra és felhasználónévre. A leellenõrzõt azt meg tudom csinálni, meg minden, csak ezt a textdrawos cuccot nem. Textdrawok: new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw1[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw2[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw3[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw4[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw5[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw6[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw7[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw8[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw9[MAX_PLAYERS]; Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 406.844421, 125.944473, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 21.548488); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 229.999969, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 100); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0); Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 406.888946, 103.046699, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw1[playerid], 0.000000, 2.116914); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw1[playerid], 230.000076, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw1[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw1[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw1[playerid], 343134940); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw1[playerid], 0); Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.222442, 105.031082, \"Bejelentkezes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw2[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw2[playerid], -2139062017); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw2[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw2[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw2[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw2[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw2[playerid], 1); Textdraw3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.355529, 170.090682, \"Felhasznalonev\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw3[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw3[playerid], 681.510925, -149.482864); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw3[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw3[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw3[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw3[playerid], 343134940); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw3[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw3[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw3[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw3[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw3[playerid], 1); Textdraw4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 393.244354, 188.166656, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw4[playerid], 0.000000, 1.393952); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw4[playerid], 243.777770, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw4[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw4[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw4[playerid], 102); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw4[playerid], 0); Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 291.555511, 186.666793, \"Beiras(katt)\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.500000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw5[playerid], true); Textdraw6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 393.244354, 241.030578, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw6[playerid], 0.000000, 1.393952); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw6[playerid], 243.777770, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw6[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw6[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw6[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw6[playerid], 102); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw6[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw6[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw6[playerid], 0); Textdraw7[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.621978, 222.805206, \"Jelszo\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw7[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw7[playerid], 509.911163, -149.383148); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw7[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw7[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw7[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw7[playerid], 255); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw7[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw7[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw7[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw7[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw7[playerid], 1); Textdraw8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 292.444335, 239.431060, \"Beiras(katt)\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw8[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw8[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw8[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw8[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw8[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw8[playerid], true); Textdraw9[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 319.288879, 277.561096, \"Bejelentkezes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw9[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw9[playerid], 206.666595, -129.422180); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw9[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw9[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw9[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw9[playerid], 255); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw9[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw9[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw9[playerid], true);
73
« Dátum: 2014. április 19. - 22:17:21 »
hanyasra állítsam be az alignmentet?
74
« Dátum: 2014. április 19. - 19:17:05 »
Hát pont ezt használom Na m1 úgy ahogy középre raktam, thx a segítséget Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 19. - 19:29:34 )
Mégsem sikerült bemérni a kattintás helyét. Tudnál segíteni? Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 291.555511, 186.666793, \"Beiras(katt)\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.500000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw5[playerid], true); Textdraw8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 292.444335, 239.431060, \"Beiras(katt)\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw8[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw8[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw8[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw8[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw8[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw8[playerid], true); Textdraw9[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 319.288879, 277.561096, \"Bejelentkezes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw9[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw9[playerid], 206.666595, -129.422180); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw9[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw9[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw9[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw9[playerid], 343134940); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw9[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw9[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw9[playerid], true);
75
« Dátum: 2014. április 19. - 17:59:26 »
megpróbálom, azt esetleg nem tudod, hogyan kell pont a képernyõ közepére tenni egy textdrawot?
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
|