Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ROOCK

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
61
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 21:37:16 »
üdv megtudná nekem mondani hogy mi annak a rámpának az idje amit használnak egy pár szerveren autószerelõnél ez a szürke cucc

62
az nem nagyon befojásolja a td-k létrehozását ha azokat mind kitörlöm az egész OnPlayerClickPlayerTextDraw-ot akkor is ugyan az a hiba nem hozza létre rendesen a td-ket

63
Szkript kérések / Shooter script
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 21:56:32 »
én inkább egy timerrel oldanám meg amikor kilõ akkor elindulna egy timer 2-3mp re és a timerbe lekérné a rakéta helyét és CreateExplosion :)

64
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw login panel
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 12:39:49 »
szép munka csak scripteld be és nagyon cool lesz :)
gondolom innen gondoltad
 

65
üfv az lenne aproblem hogy ezel megcsinálom a textdrawokat
 
m15[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-2, Yym[playerid]-82, \"Bank kep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m15[playerid], 0.000000, 3.200000);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m15[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m15[playerid], -65281);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m15[playerid], Xxm[playerid]+55, 47.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m15[playerid], 1);
m16[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-109, Yym[playerid]-82, \"lakcimkep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m16[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m16[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m16[playerid], -1);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m16[playerid], Xxm[playerid]-52, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m16[playerid], 1);
m17[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-154, Yym[playerid]-9, \"jogsikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m17[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m17[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m17[playerid], -16711681);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m17[playerid], Xxm[playerid]-220, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m17[playerid], 1);
m18[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-109, Yym[playerid]-9, \"munkavalaloikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m18[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m18[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m18[playerid], 65535);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m18[playerid], Xxm[playerid]-52, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m18[playerid], 1);
m19[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-2, Yym[playerid]-9, \"Forgalmikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m19[playerid], 0.000000, 3.200000);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m19[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m19[playerid], 16711935);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m19[playerid], Xxm[playerid]+55, 47.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m19[playerid], 1);
m20[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-154, Yym[playerid]-82, \"Szemelyikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m20[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m20[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m20[playerid], 16777215);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m20[playerid], Xxm[playerid]-220, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m20[playerid], 1);
//======================Szövegek=======================================================
m9[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-216, Yym[playerid]-73, \"Szemelyi\");
TextDrawLetterSize(m9[playerid], 0.409999, 1.000000);
TextDrawColor(m9[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m9[playerid], 0);
m10[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-110, Yym[playerid]-73, \"Lakcim\");
TextDrawLetterSize(m10[playerid], 0.560000, 1.000000);
TextDrawColor(m10[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m10[playerid], 0);
m11[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-3, Yym[playerid]-73, \"Bank kartya\");
TextDrawLetterSize(m11[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(m11[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m11[playerid], 0);
m12[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-218, Yym[playerid], \"Jogositvany\");
TextDrawLetterSize(m12[playerid], 0.310000, 1.000000);
TextDrawColor(m12[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m12[playerid], 0);
m13[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-111, Yym[playerid], \"Munkavallaloi\");
TextDrawLetterSize(m13[playerid], 0.270000, 1.000000);
TextDrawColor(m13[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m13[playerid], 0);
m14[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-4, Yym[playerid], \"Forgalmi\");
TextDrawLetterSize(m14[playerid], 0.419999, 1.000000);
TextDrawColor(m14[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m14[playerid], 0);

 
és ezzel pedig lekérem meikre kattintott rá
 
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == ptd[playerid])
    {
MutatMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m20[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m19[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m18[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m17[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m16[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m15[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
    return 1;
}

 
és nem tudom mér de nem irja ki a szövegeket vagy is kiirja csak a kep mögé tehát nem látható csak a m12(jogosítvány) látható, nem látom benne a logikát
és valamiért csak a 15 és a 19 es képre tudok lépni
az Xxm értéke 400 az Yym é pedig 258
segítséget elõre is köszi én nem jutok vele már mire pawno hibátlannak mutatja de áh

66
Segítségkérés / Mért nem ad random számot
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 19:11:54 »
megvan nem ez volt a hiba a random számodt adta meg el is mentette csak utánna rámentett egy 0 értéket valamér de már tökéletes :) zárok

67
Segítségkérés / Mért nem ad random számot
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 12:43:49 »
az nem mert parancsal meg kiir egy random számot

68
Segítségkérés / Mért nem ad random számot
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 11:10:28 »
Ez igy mért nem ad random számot? 0 marad ugyan ugy
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(file, sizeof(file), \"Rszemelyi/%s.ini\",nev);
    if(!dfile_FileExists(file)){
    dfile_Create(file);
    dfile_Open(file);
    dfile_WriteInt(\"OKazonosito\", random(999999));
    dfile_SaveFile();
    }else{
    dfile_Open(file);
    PlayerInfo[playerid][OKazonosito] = dfile_ReadInt(\"OKazonosito\");
    dfile_CloseFile();
    }
    return 1;
}

69
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 10:09:41 »
Dfile-ba hogyan tudom ellenõrizni hogy egy file létezik vagy sem? mert itt csak mappát lehet ellenõrizni :/

70
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rszemélyi -Real személyi
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 00:21:33 »
nálam is volt kezdetben az volt a baja hogy nem hoztam létre a Rszemelyi mappát lehet az a baja

71
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rszemélyi -Real személyi
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 00:00:40 »
Real személyi igazolvány
 
Információk:
Készítõ:ROOCK
Elkészítési idõ: 8-9 óra
Sorok száma: 403 + 191(textraw inc-be)
Saját pawno include-ot használ (amibe létrehozza a textdrawokat)
Included-ok:
zcmd
dini
sscanf2
szemelyiTXD (saját)
Telepítés:
1.Bemásolod a Rszemelyi.pwn-t és a Rszemelyi.amx-et a filterscripts mappába
2.Beleirod a server.cfg  filterscripts sorához hogy Rszemelyi
3.Használod  :-\\
Képek:



\"katt1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140817/katt2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140817/katt3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Parancsok:
Parancs nélkül elõhozható és eltüntethetõ:
1.Nyomd meg a görgõt
2.Kattints a kis aktatáskára
/szelovesz (Elõveszi a szemyélyit)
/szeltesz (Elteszi a szemyélyit)
/szatad (Megmutatja a másik playernek de csak ha a közeledbe van)
/szvissza (Vissza adja a szemyélyit)
ez csak a kitöltéséhez átrakható akármien pickupra
/kitolt
Letöltés v1.0


Solidfile http://www.solidfiles.com/d/4b2d464f22/Rszemélyi.rar
 
Bármi bugot észleltek szoljatok és már javítom is :)
Ha tetszett nyomj egy +-t hogy nöjjön az önbizalmam :D

72
Segítségkérés / Nem müködik a map
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 18:14:06 »
mi az hogy nem mûködik a map? nem tölt be vagy mi van vele? :question:

73
azt ugy tudod hogy
elöször is megcsinálod editorba hogy a hátán legyen az object gondolom fegyver utánna
csinálsz egy pickup-ot
 
new pickup;
public OnGameModeInit()
{
    pickup = CreatePickup(model, 2, x, y, z);
    return 1;
}

 
utánna meg lekéred hogy felvette a pickupot és megadod hogy mit csináljon
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == pickup)
    {
       //ide hogy mit csináljon a te esetedben
      SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2);
    }
    return 1;
}

74
az is egy megoldás de azért ajánlottam ezt a scriptet mert ezzel egyszerûen lehet editelni a playerre és hátha ki lát valami fantáziát belõle :D

75
Segítségkérés / parancson belül parancs használata
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 22:58:06 »
üdv az lenne a kérdésem hogy lehet olyat csinálni hogy parancson belül használunk egy parancsot?
tehát ha van 2 ilyen parancsom
 
CMD:parancs1(playerid){
return 1;
}
CMD:parancs2(playerid){
return 1;
}

 
ezeket lehet egy harmadik parancsba else-be tenni tehát valahogy igy
 
CMD:parancs3(playerid){
if(bigyó == 0){
CMD:parancs1(playerid)
}else{
CMD:parancs2(playerid)
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 15. - 23:01:52 )

jó mire jönne rá válasz megcsinálom xD
itt van ha valakinek szüksége lenne ilyenre
[pawn]if(bigyó == 0){
cmd_szmelo(playerid);
}else{
cmd_eltesz(playerid);
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal