Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dipsnark

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Segítségkérés / error 029: invalid expression, assumed zero
« Dátum: 2013. augusztus 17. - 20:53:45 »
string, sizeof(string), \" %s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell õt zaklasd\", name); //erre a sorra írja az errorokat

 
Innen véletlenül nem hiányzik a format függvény?
 
format(string, sizeof(string), \" %s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell õt zaklasd\", name); //erre a sorra írja az errorokat

62
Kérdések, Segítség / SAMP VPS-en
« Dátum: 2013. augusztus 16. - 21:12:23 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen VPS kellene egy ~100 slotos SAMP szerverhez? 1GB ram(1GB Swap), 2Ghz(2 mag) CPU, 10GB HDD és 50 megás sávszélesség elég lenne?
Köszönöm!

63
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû jármûkezelés
« Dátum: 2013. augusztus 16. - 13:04:45 »
Idézetet írta: Lester date=1376623494\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41383\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nálam a lámpa része nem mûködik, nem kapcsolja fel a lámpát  :no:
 
Volt egy apró kód amit elfelejtettem, javítottam, plusz egy kicsit jobban áttekinthetõ most a kód.

64
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû MySQL regisztráció-rendszer(R31)
« Dátum: 2013. augusztus 16. - 01:23:15 »
Örülök, hogy tetszik, lehetséges, hogy holnap kiegészítem jó sok kommentel  ;)
Szerk.: feltettem egy újat, nem emlékszem már mit, de valamit korrigáltam benne.

65
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû MySQL regisztráció-rendszer(R31)
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 23:41:17 »
Egyszerû MySQL regisztráció-rendszer
 
Mit tud?
 
  • Regisztráció

  • Belépés

  • Élet, páncél, pont és pénz betöltése/mentése


Tudnivalók
Ez egy üres játékmód, amelyben MySQL-es regisztráció-rendszert találsz. A mód a jelenlegi legfrissebb, R31-es plugint használja. Sokan lehetséges, hogy még nincsenek tisztában az R7+ plugin használatával(engem is felkerestek már), ezért készítettem egy egyszerû példát. Ha lesz újabb plugin, átírom arra, ha kell. Szabadon átírható, szerkeszthetõ, felhasználható meg minden. Enumerációk vannak alkalmazva a játékosok változóinak tárolásához.
Figyelem: MySQL táblát nem adtam hozzá, de nagyon egyszerûen, létre kell hozni a jatekosok nevû táblát és azon belül ID(AI), Name(varchar, 25), Password(varchar, 129), Health(float), Armor(float), Points(int, 11), Money(int, 11) oszlopokat.
Letöltés
http://www.solidfiles.com/d/e72bdaef61/

66
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû jármûkezelés
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 16:37:41 »
Egyszerû jármûkezelés
 
Mit tud?
Ahogyan a neve is elárulja, segítségével egyszerûen lehet a jármûveket kezelni. Ez alatt a következõket értem:
 
  • Állítható motor

  • Állítható lámpák

  • Állítható riasztó

  • Állítható ajtó

  • Állítható motorháztetõ

  • Állítható csomagtartó

  • Jármû megjavítása(vizuálisan is)


Egyéb
Szabadon átírható, felhasználható meg minden, csak egy kis segítség kezdõknek.
Használ: ZCMD
Letöltés
http://www.solidfiles.com/d/96dae0a96e/

67
Segítségkérés / talán streamer
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 15:17:28 »
Vannak olyan objectek amiken át lehet menni. Amúgy használd Incognito object streamerért, nekem nem volt még bajom vele(vagyis objektek terén nem, csak 3DText).

68
Segítségkérés / Dialog problémák és jármû kérdések.
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 15:00:11 »
Autókhoz ezeket nézd át:
 
SetVehicleParamsEx(...);
GetVehicleParamsEx(...);

 
A dialogot meg egyszerû: Mikor a játékos választ, akkor nyitsz még egy dialogot, valahogy így:
 
if(response)
{
ShowPlayerDialog(...);
}

 
Mapból meg rengeteg van csak körül kell nézned.

69
Segítségkérés / EditObject mozgatása más szemmel..
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 20:26:54 »
Hogy világos legyek: Mikor az objektedet mozgatod, annak X, Y és Z értékeit menteni kell(mozgatás, forgatás, húzás).
Van neked a tömböd:
 
new PlayerObject[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][PlayerAttachedObjects];

 
A MAX_PLAYERS a játékos ID-jét takarja akinek elmenteni.
A MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS egy számot takar 0-9. Ezeket slotoknak nevezem, mert mindegyikbe egy objekt fér(pl. 0. slot: maszk, 1. slot: szemüveg, 2. slot:kalap stb...)
A PlayerAttachedObjects pedig az enumeráció(X, Y, Z, RotationX, RotationY, RotationZ, ScaleX stb...)
Tehát ha felteszel egy objektet az emberedre a 0. slotba akkor módosításkor a 0. slotot fogja módosítani. Azt, hogy mit teszel fel rajtad múlik.

70
Segítségkérés / EditObject mozgatása más szemmel..
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 14:31:33 »
Hozz létre egy enumerációt:
pl.:
 
enum PlayerAttachedObjects
new PlayerObject[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][PlayerAttachedObjects]

 
Bele pedig a változókat(objekt szélessége, magassága, nyújtása, XYZ irányban).
Ezután az OnPlayerEditAttachedObject eljárás alá írd be, hogy a változásokat mentse el az enumerációs változókba.
 
public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ)
{
    if(response)
    {
        SendClientMessage(playeird, COLOR_GREEN, \"Attached object edition saved.\");
        ao[playerid][index][ao_x] = fOffsetX;
        ao[playerid][index][ao_y] = fOffsetY;
        ao[playerid][index][ao_z] = fOffsetZ;
        ao[playerid][index][ao_rx] = fRotX;
        ao[playerid][index][ao_ry] = fRotY;
        ao[playerid][index][ao_rz] = fRotZ;
        ao[playerid][index][ao_sx] = fScaleX;
        ao[playerid][index][ao_sy] = fScaleY;
        ao[playerid][index][ao_sz] = fScaleZ;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playeird, COLOR_RED, \"Attached object edition not saved.\");
        new i = index;
        SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, boneid, ao[playerid][ao_x], ao[playerid][ao_y], ao[playerid][ao_z], ao[playerid][ao_rx], ao[playerid][ao_ry], ao[playerid][ao_rz], ao[playerid][ao_sx], ao[playerid][ao_sy], ao[playerid][ao_sz]);
    }
    return 1;
}

 
forrás: Katt

71
Segítségkérés / Szerver hiba
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 17:07:10 »
Tûzfalat kapcsold ki és próbáld meg úgy.

72
Segítségkérés / MySQL R7 plugin, akkor melyikkel kezdjem?
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 17:03:12 »
Én R31-et használok. Kb 2 hónapba telt bele(közben nem mindig ezzel foglalkoztam) mire megértettem az R7 logikáját. Utána már egyszerû. Az R31ben az a hátrány, hogy nem igen lehet róla leírást találni., mivel megváltoztak az R7 óta a függvények neveit. Elõny az, hogy folyamatosan frissül. Ha adsz egy skypeot vagy esetleg PM-ben elmagyarázhatom.

73
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 12:29:07 »
Na végre, amúgy jól néz ki a webadmin  :thumbsup:

74
Segítségkérés / Fegyvermentés enum
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 12:19:53 »
Szia!
Van egy ilyen függvény:
 
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)

 
Létrehozol változókat(vagy egy tömböt) a fegyver mentéséhez.
 
new fegyverek[13][2]

 
A 13 a slotokat jelöli, a 2 pedig a fegyver típusát.
 
for(new i=0;i<13;i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, fegyverek[0], fegyverek[1]);
}

 
Itt lekérted egy for ciklussal a játékos fegyvereit a tömbbe. Egy példa:
fegyverek[5][0] = Itt a 0. cella egyenlõ vagy 30-al vagy 31-el, mivel az 5. slot az AK vagy az M4-nek van.
fegyverek[5][1] = Itt az 1. cellában van a lõszer eltárolva.
Ezt a tömböt lemented ahogyan menteni szeretsz(ha szeretnéd tudok írni MySQL példát).
Betöltés:
Nagyon egyszerû. Lekéred a lementett értékeket adatbetöltésnél változókba vagy tömbbe. Ezután mikor a játékos lespawnolt:
 
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, fegyverid, loszer);

 
Értelemszerûen a fegyerid-t és a lõszert a saját változóiddal helyettesítsd. A ResetPlayerWeapons lehet, hogy elhagyható, én beleraktam az enyémbe, mivel random kapott néha a játékos lõszereket(máig nem tudom miért, de ez megoldotta)

75
Segítségkérés / Lehetséges / Belsõ nézet ?
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 12:07:59 »
Ha a logikára vagy kíváncsi: Én abból indulnék ki, hogy ugye lehet a kamerát hozzácsatolni egy objecthez... Tehát a játékosba teszel ilyenkor egy objektet(van egy olyan ami ilyenekre lett kitalálva és lényegében egy átlátszó objekt) és ahhoz hozzácsatolod a kamerát.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal