Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Segítségkérés / error 029: invalid expression, assumed zero« Dátum: 2013. augusztus 17. - 20:53:45 »string, sizeof(string), \" %s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell õt zaklasd\", name); //erre a sorra írja az errorokat Innen véletlenül nem hiányzik a format függvény? format(string, sizeof(string), \" %s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell õt zaklasd\", name); //erre a sorra írja az errorokat 62
Kérdések, Segítség / SAMP VPS-en« Dátum: 2013. augusztus 16. - 21:12:23 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen VPS kellene egy ~100 slotos SAMP szerverhez? 1GB ram(1GB Swap), 2Ghz(2 mag) CPU, 10GB HDD és 50 megás sávszélesség elég lenne? Köszönöm! 63
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû jármûkezelés« Dátum: 2013. augusztus 16. - 13:04:45 »Idézetet írta: Lester date=1376623494\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41383\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nálam a lámpa része nem mûködik, nem kapcsolja fel a lámpát :no:Volt egy apró kód amit elfelejtettem, javítottam, plusz egy kicsit jobban áttekinthetõ most a kód. 64
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû MySQL regisztráció-rendszer(R31)« Dátum: 2013. augusztus 16. - 01:23:15 »
Örülök, hogy tetszik, lehetséges, hogy holnap kiegészítem jó sok kommentel
Szerk.: feltettem egy újat, nem emlékszem már mit, de valamit korrigáltam benne. 65
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû MySQL regisztráció-rendszer(R31)« Dátum: 2013. augusztus 15. - 23:41:17 »Egyszerû MySQL regisztráció-rendszer
Mit tud?
Tudnivalók Ez egy üres játékmód, amelyben MySQL-es regisztráció-rendszert találsz. A mód a jelenlegi legfrissebb, R31-es plugint használja. Sokan lehetséges, hogy még nincsenek tisztában az R7+ plugin használatával(engem is felkerestek már), ezért készítettem egy egyszerû példát. Ha lesz újabb plugin, átírom arra, ha kell. Szabadon átírható, szerkeszthetõ, felhasználható meg minden. Enumerációk vannak alkalmazva a játékosok változóinak tárolásához. Figyelem: MySQL táblát nem adtam hozzá, de nagyon egyszerûen, létre kell hozni a jatekosok nevû táblát és azon belül ID(AI), Name(varchar, 25), Password(varchar, 129), Health(float), Armor(float), Points(int, 11), Money(int, 11) oszlopokat. Letöltés http://www.solidfiles.com/d/e72bdaef61/ 66
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû jármûkezelés« Dátum: 2013. augusztus 15. - 16:37:41 »Egyszerû jármûkezelés
Mit tud? Ahogyan a neve is elárulja, segítségével egyszerûen lehet a jármûveket kezelni. Ez alatt a következõket értem:
Egyéb Szabadon átírható, felhasználható meg minden, csak egy kis segítség kezdõknek. Használ: ZCMD Letöltés http://www.solidfiles.com/d/96dae0a96e/ 67
Segítségkérés / talán streamer« Dátum: 2013. augusztus 15. - 15:17:28 »
Vannak olyan objectek amiken át lehet menni. Amúgy használd Incognito object streamerért, nekem nem volt még bajom vele(vagyis objektek terén nem, csak 3DText).
68
Segítségkérés / Dialog problémák és jármû kérdések.« Dátum: 2013. augusztus 15. - 15:00:11 »
Autókhoz ezeket nézd át:
SetVehicleParamsEx(...); A dialogot meg egyszerû: Mikor a játékos választ, akkor nyitsz még egy dialogot, valahogy így: if(response) Mapból meg rengeteg van csak körül kell nézned. 69
Segítségkérés / EditObject mozgatása más szemmel..« Dátum: 2013. augusztus 11. - 20:26:54 »
Hogy világos legyek: Mikor az objektedet mozgatod, annak X, Y és Z értékeit menteni kell(mozgatás, forgatás, húzás).
Van neked a tömböd: new PlayerObject[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][PlayerAttachedObjects]; A MAX_PLAYERS a játékos ID-jét takarja akinek elmenteni. A MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS egy számot takar 0-9. Ezeket slotoknak nevezem, mert mindegyikbe egy objekt fér(pl. 0. slot: maszk, 1. slot: szemüveg, 2. slot:kalap stb...) A PlayerAttachedObjects pedig az enumeráció(X, Y, Z, RotationX, RotationY, RotationZ, ScaleX stb...) Tehát ha felteszel egy objektet az emberedre a 0. slotba akkor módosításkor a 0. slotot fogja módosítani. Azt, hogy mit teszel fel rajtad múlik. 70
Segítségkérés / EditObject mozgatása más szemmel..« Dátum: 2013. augusztus 11. - 14:31:33 »
Hozz létre egy enumerációt:
pl.: enum PlayerAttachedObjects Bele pedig a változókat(objekt szélessége, magassága, nyújtása, XYZ irányban). Ezután az OnPlayerEditAttachedObject eljárás alá írd be, hogy a változásokat mentse el az enumerációs változókba. public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ) forrás: Katt 71
Segítségkérés / Szerver hiba« Dátum: 2013. augusztus 02. - 17:07:10 »
Tûzfalat kapcsold ki és próbáld meg úgy.
72
Segítségkérés / MySQL R7 plugin, akkor melyikkel kezdjem?« Dátum: 2013. augusztus 02. - 17:03:12 »
Én R31-et használok. Kb 2 hónapba telt bele(közben nem mindig ezzel foglalkoztam) mire megértettem az R7 logikáját. Utána már egyszerû. Az R31ben az a hátrány, hogy nem igen lehet róla leírást találni., mivel megváltoztak az R7 óta a függvények neveit. Elõny az, hogy folyamatosan frissül. Ha adsz egy skypeot vagy esetleg PM-ben elmagyarázhatom.
73
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~« Dátum: 2013. augusztus 02. - 12:29:07 »
Na végre, amúgy jól néz ki a webadmin :thumbsup:
74
Segítségkérés / Fegyvermentés enum« Dátum: 2013. augusztus 02. - 12:19:53 »
Szia!
Van egy ilyen függvény: GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo) Létrehozol változókat(vagy egy tömböt) a fegyver mentéséhez. new fegyverek[13][2] A 13 a slotokat jelöli, a 2 pedig a fegyver típusát. for(new i=0;i<13;i++) Itt lekérted egy for ciklussal a játékos fegyvereit a tömbbe. Egy példa: fegyverek[5][0] = Itt a 0. cella egyenlõ vagy 30-al vagy 31-el, mivel az 5. slot az AK vagy az M4-nek van. fegyverek[5][1] = Itt az 1. cellában van a lõszer eltárolva. Ezt a tömböt lemented ahogyan menteni szeretsz(ha szeretnéd tudok írni MySQL példát). Betöltés: Nagyon egyszerû. Lekéred a lementett értékeket adatbetöltésnél változókba vagy tömbbe. Ezután mikor a játékos lespawnolt: ResetPlayerWeapons(playerid); Értelemszerûen a fegyerid-t és a lõszert a saját változóiddal helyettesítsd. A ResetPlayerWeapons lehet, hogy elhagyható, én beleraktam az enyémbe, mivel random kapott néha a játékos lõszereket(máig nem tudom miért, de ez megoldotta) 75
Segítségkérés / Lehetséges / Belsõ nézet ?« Dátum: 2013. augusztus 02. - 12:07:59 »
Ha a logikára vagy kíváncsi: Én abból indulnék ki, hogy ugye lehet a kamerát hozzácsatolni egy objecthez... Tehát a játékosba teszel ilyenkor egy objektet(van egy olyan ami ilyenekre lett kitalálva és lényegében egy átlátszó objekt) és ahhoz hozzácsatolod a kamerát.
|