Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Game94

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 27
61
Segítségkérés / Create3DTextLabel
« Dátum: 2012. január 02. - 11:28:05 »
Figyi ha ezt akarod módként használni akkor az OnGameModeInit rész alá kell betenni, de ha csak egy FS-nek akarod használni akkor az OnFilterScriptInit rész alá kell berakni.

62
Ezt rakd be a mód legaljára (akárhova rakhatnád, de így egyszerûbb..)
[pawn]stock SendAdminMessage(color, string[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
                if(Informacio[adminlevel] > 0) // ezt arra ami neked az admin.

       {


         SendClientMessage(i, color, string);


      }


   }


}


return 1;


}[/pawn]


Ezt meg rakd be minden parancsba:


[pawn]new string[128];


new playern[MAX_PLAYER_NAME];


GetPlayerName(playerid, playern,sizeof(playern));


format(string,sizeof(string),\" %s használta a /valami parancsot.\",playern);


SendAdminMessage(-1, string);[/pawn]


Pl:


[pawn]if (strcmp(cmdtext,\"/munkavaltas\",true) == 0)


        {


            SetPlayerHealth(playerid,0.0);


                ForceClassSelection(playerid);


                SendClientMessage(playerid,green,\"Munkát váltottál!\");


                new string[128];


                new playern[MAX_PLAYER_NAME];


                GetPlayerName(playerid, playern,sizeof(playern));


                format(string,sizeof(string),\" %s használta a /valami parancsot.\",playern);


                SendAdminMessage(-1, string);


                return 1;


        }[/pawn]


Ennél érthetõbben nem lehet elmagyarázni

63
Segítségkérés / Hogy lehetne megoldani az autóvásárlást?
« Dátum: 2012. január 01. - 14:56:49 »
Tessék: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=222233&highlight=vehicle+system
Ha nem jó akkor ígd be a hivatalos fórum keresõjébe ezt: \"vehicle system\"

64
Segítségkérés / Vajon mûködni fog ez az FS?
« Dátum: 2011. december 31. - 14:26:17 »
Ha jól látom akkor olyan nincs :/

65
Segítségkérés / Vajon mûködni fog ez az FS?
« Dátum: 2011. december 31. - 14:21:05 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes
A 14-es az amelyiket kocsival lehet felvenni.

66
Szkript kérések / Beszállás
« Dátum: 2011. december 31. - 09:45:47 »
Idézetet írta: Mike. date=1325275785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14983\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Beszálltál egy jármûbe!\");
    return 1;
}[/pawn]
 
Mûködik ez a megoldás is, de ezzel az a gond hogy ha megnyomja a jármû mellett az entert akkor kiírja az üzenetet, de ha elkezd futni akkor nem száll be a kocsiba és még is kiírta az üzenetet.
Ez csak akkor írja ki, ha már bent ül a kocsiban:
[pawn]public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Beszálltál egy jármûbe!\");
    }
    return 1;
}[/pawn]

67
Segítségkérés / 3 kérdés
« Dátum: 2011. december 31. - 09:42:19 »

69
Segítségkérés / CryRPG GM Kérdések
« Dátum: 2011. december 30. - 19:25:53 »
Frissítetted 0.3d-re a pluginokat ?

70
Segítségkérés / Javitás!! :D
« Dátum: 2011. december 30. - 19:22:57 »
Ez így nem a legjobb módszer, erre írni kéne egy függvényt, de azt most nem tudom megírni.
Mód elejére:
[pawn]new uzenetkiirva[MAX_PLAYERS];[/pawn]   
[pawn]new Float:health;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);
    if(health !=1000)
    {   
         if(uzenetkiirva[playerid] == 0)
         {
              SendClientMessage(playerid,RED,\"Ütköztél....\");
              uzenetkiirva[playerid] = 1;
         }
    }
[/pawn]
/ me parancsba
[pawn]uzenetkiirva[playerid] = 0;[/pawn]

71
Segítségkérés / texdraw helyezés
« Dátum: 2011. december 30. - 17:04:03 »
Készíts ezzel a textdraw editorral egy új TXD-t, helyezd oda ahova akarod, mentsd el és a koordinátáit írd át abba a TXD-be, amit át akarsz helyezni.

72
Szkriptek / [CODE] isPlayerInRangeOfPoint
« Dátum: 2011. december 30. - 17:02:34 »
Ezzel azt tudjuk megnézni hogy a játékos egy adott körön belül van-e
 
function isPlayerInRangeOfPoint(playerid,radius,x,y,z)
{
    if(!isPlayerConnected(playerid)) return 0;
    local pos = getPlayerCoordinates(playerid);
    return (getDistanceBetweenPoints3D( x, y, z, pos[0], pos[1], pos[2] ) <= radius);
}

73
Szkriptek / [CODE] ProxDetector
« Dátum: 2011. december 30. - 17:02:10 »
Ezzel olyan szöveget lehet kiírni, hogy ha egy bizonyos távolságra vagy egy adott ponttól, akkor a szöveget más színnel írja ki.
Pl rp szervereken lehet jó, mert minnél messzebb vagy valakitõl, annál sötétebb színnel látja amit írsz.
 
function ProxDetector(radi, playerid, string,col1,col2,col3,col4,col5)
{
   if(isPlayerConnected(playerid))
   {
      local oldpos = getPlayerCoordinates(playerid);
      for(local i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
         if(isPlayerConnected(i))
         {
            local pos = getPlayerCoordinates(i);
            local tempposx = (oldpos[0] -pos[0]);
            local tempposy = (oldpos[1] -pos[1]);
            local tempposz = (oldpos[2] -pos[2]);
            if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
            {
               sendPlayerMessage(i, col1, string);
            }
            else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
            {
               sendPlayerMessage(i, col2, string);
            }
            else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
            {
               sendPlayerMessage(i, col3, string);
            }
            else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
            {
               sendPlayerMessage(i, col4, string);
            }
            else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
            {
               sendPlayerMessage(i, col5, string);
            }
         }
         else
         {
            sendPlayerMessage(i, col1, string);
         }
      }
   }
   return 1;
}

 
Az imént említett kód az rp szerverekhez:
 
function onPlayerText(playerid,text)
{
   ProxDetector(20.0,playerid, getPlayerName(playerid)+ \" mondja: \" + text,0xE6E6E6E6,0xC8C8C8C8,0xAAAAAAAA,0x8C8C8C8C,0x6E6E6E6E);
   return 0;
}

74
Szkriptek / [CODE] PlayerToPoint
« Dátum: 2011. december 30. - 17:01:35 »
Ezzel le tudjuk ellenõrizni hogy a játékos egy adott körön belül van-e
 
function PlayerToPoint(radi, playerid, x, y, z)
{
    if(isPlayerConnected(playerid))
{
local oldposx, oldposy, oldposz;
local tempposx, tempposy, tempposz;
local oldpos = getPlayerCoordinates(playerid);
tempposx = (oldpos[0] -x);
tempposy = (oldpos[1] -y);
tempposz = (oldpos[2] -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
   return 1;
}
}
return 0;
}

75
Szkriptek / [CODE] createVehicleNearPlayer
« Dátum: 2011. december 30. - 17:01:11 »
Ezzel a funkcióval a játékosok mellé tudunk jármûvet lerakni.
 
function createVehicleNearPlayer(playerid, vehicleid, color1, color2, color3, color4)
{
local playerPosition = getPlayerCoordinates(playerid);
createVehicle(vehicleid,playerPosition[0], playerPosition[1] + 5, playerPosition[2], getPlayerHeading(playerid), color1, color2, color3, color4);
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal