Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
61
Segítségkérés / Gond a (/goto) kiirásnál.
« Dátum: 2014. május 18. - 14:23:43 »
CMD:goto(playerid,params[])
{
CheckPlayerAdmin(playerid,1);
new targetid,Float:pos[3],string[256];
if(Info[playerid][AdminLogged]==false) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{8B4513}: {FFD700}Nem vagy bejelentkezve az admin fiókodba.\");
if(sscanf(params,\"u\",targetid))return SendClientMessage(playerid,-1,\"{D2691E}Használat: {DEB887}/goto [iD]\");
if(!IsPlayerConnected(targetid))return SendClientMessage(playerid,-1,\"{8B4513}: {FFD700}A játékos nem található.\");
if(targetid==playerid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{8B4513}: {FFD700}Magadhoz nem teleportálhatsz.\");
format(string,sizeof(string),\"%s {%06x}%s {FFD700}hozzá teleportált {%06x}%s{FFD700}-hoz/hez.\",GetAdminLevelNameAndColor(Info[playerid][AdminLevel]),GetPlayerColor(playerid)>>>8,Name(playerid),GetPlayerColor(targetid)>>>8,Name(targetid));
SendClientMessageToAll(-1,string);
GetPlayerPos(targetid,pos[0],pos[1],pos[2]);
SetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]+2);
return 1;
}

 
Adminrendszerembõl szedtem ki. Csak cseréld a változókat.
[mod]Kitettem helyetted a

taget![/mod]

62
RP/RPG kérések / fegyver elrakás
« Dátum: 2014. május 18. - 14:16:20 »
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
 
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}

 
vagy
 
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);

 
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
[mod]Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód

[/mod]

63
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség
« Dátum: 2014. április 30. - 16:22:12 »
Mindig irigyeltem a mappereket.(fõleg az ilyen jókat) :)

64
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Falnak ütközés
« Dátum: 2014. április 04. - 18:41:21 »
Mi? csak én irtam neked.
ne hazudozz már. KOMOLYAN. meg se engedtem.
most nem arról van szó, hogy hû de sajnálom másoktól, de EZT?!!!
Megkérném az moderátorokat, hogy szablyák ki a méltó büntetést.
és spedy te ne beszélj többesszámba...
1. én irtam csak, 2. nem is irom le, mert még bannolnak innen moderált viselkedés miatt.
Már egyszer eljátszottad az esélyed, most visszajössz, beny@lod magad, és ez VAN.
Kössz.

65
SA-MP: Szerverfejlesztés / hFrakcio v.1.0.1
« Dátum: 2014. április 02. - 18:29:59 »
Na...
Ha egyszer csak tanul? Mindenki úgy kezdte. :evilmad:
Majd ha megtanul jobban scriptelni, lehet mindenkinél jobb lesz(lelkesnek látszik). 8)
Akkor mondjátok neki a véleményetek.  :wag:
És az, hogy copy-zással megvádoltad HackFlux, az bizony nem szép dolog. Nehogy vmi majd vmi hibát vegyen észre a te scriptjeidben...
Én csak annyit tok mondani, JDHGamers, hogy csak így tovább, sok sikert.   ;)

66
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 30. - 18:46:00 »
akkor ugy kell: SetPlayerSpawnInfo(...);
vagy ha nem akk nagyon félrefogalmaztál. vagy mi nem értsük?  :question:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 30. - 18:47:29 )

*értjük

67
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok!!!
« Dátum: 2014. március 29. - 15:42:44 »
Üdv.
Hamarosan megnyílik az új szerverem.
Nagyon jók a mappjaid. Látom gyakorolsz.
Fel szeretnélek venni maper-nek, ha nincs ellenvetésed.
Amit tudni tok érte a szerveren:
1. Statisztika megnövelése(alapból, érted? :) ! pl: több kezdõpénz, xp & level, stb.)
2. Vip(lvl 1) jogtól Moderátor(lvl 3) jogig*.(ez a mappok minõségétõl változik.)
A szerver bérlõ: JDHGamers (aka havasi2001). Beszélek vele is, ha van rá lehetõséged, irj rá(mondd neki azt, hogy én küldtelek).
Elérhetõségeket megadja. Várom válaszodat.
Üdv: scripter.

68
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 29. - 14:04:35 »
Lehet logikailag igen, de szerkezetileg nézd csak meg jobban!  :wag:

69
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 29. - 13:54:06 »
enum pInfo
{
SpawnID,
Float:DeathPosX,
Float:DeathPosY,
Float:DeathPosZ,
        bool:OneDeathed
};
new Info[MAX_PLAYERS][pInfo];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
      if(Info[playerid][spawnID]==4)
{
if(Info[playerid][OneDeathed]==true)
{
   SetPlayerPos(playerid,Info[playerid][DeathPosX],Info[playerid][DeathPosY],Info[playerid][DeathPosZ]+2);
   SendClientMessage(playerid,-1,\"{483D8B}[spawn]: {6A5ACD}Lespawnoltál: {87CEEB}Halál utáni{6A5ACD}.\");
       }
       else SetPlayerPos(playerid,0,0,0);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(Info[playerid][spawnID]==4)
{
    Info[playerid][OneDeathed] = true;
GetPlayerPos(playerid,Info[playerid][DeathPosX],Info[playerid][DeathPosY],Info[playerid][DeathPosZ]);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        Info[playerid][spawnID] = 0;
        Info[playerid][DeathPosX] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosY] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosZ] = 0.0;
Info[playerid][OneDeathed] = false;
  return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
       Info[playerid][spawnID] = 0;
        Info[playerid][DeathPosX] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosY] = 0.0;
        Info[playerid][DeathPosZ] = 0.0;
Info[playerid][OneDeathed] = false;
  return 1;
}
CMD:spawndeath(playerid,params[])
{
Info[playerid][spawnID] = 4;
SendClientMessage(playerid,-1,\"{483D8B}[spawn]: {2E8B57}Spawn beállítva: halál után!\");
return 1;
}

 
Modomból szedtem ki. Ha kimaradt vmi irjatok. Kicsit átírtam, mert nem akartam itt dini-sen(ha vki majd kéri megirom, :) )

70
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 29. - 13:26:46 »
Lehet, hogy full hülyeség, de nem tom:
 
#define MEGJELENITTIME 5
new myTimer;
 
public OnGameModeInit()
{
myTimer = SetTimerEx(\"szovegtimer\", 1000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
 
    public szovegtimer(playerid)
    {
       Szamlalo++;
     new mp, mp2;
     if(Szamlalo == MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
        print(\"5 -ik masodperc 2 torlese\");
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw3);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw4);
            mp = Szamlalo;
        return 1;
        }
     if(Szamlalo == mp+MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
            TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
            print(\"10-ik masodperc 3-4 torlese\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw5);
        mp2 = mp+5;
        return 1;
            }
    if(Szamlalo == mp2+MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
        print(\"15-ik masodperc, 5-os torlese\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw6);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw7);
            mp3 = mp2+MEGJELENITTIME;
            return 1;
            }
//És így tovább
       return 1;
    }

71
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hiányzó fájl
« Dátum: 2014. március 18. - 18:21:07 »
nincsenek a szerver pluginok a server.cfg-be beírva.
 
plugins blablabla.dll(linuxon: .so)

72
Segítségkérés / Színkód hiba.
« Dátum: 2014. június 09. - 12:35:15 »
ha használod a normális alakját, dob ki warn-t?

73
Segítségkérés / Játékos halála
« Dátum: 2014. június 09. - 08:45:55 »
én így csinálnám:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[256];
switch(reason)
{
    case 47: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 50: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 51: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 52: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 53: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 54: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: KÉTASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    default:
{
    if(IsPlayerConnected(killerid)) // CSAK BIZTOSRA AKAROK MENNI
   {
       new weaponname[50];
      GetWeaponName(reason,weaponname,sizeof(weaponname));
      format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}megölte {%06x}%s (%d) {FFFFFF}játékost. Fegyver: %s\",GetPlayerColor(killerid) >>> 8,GetName(killerid),killerid,GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid,weaponname);
            }
            else format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
}
}
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}

 
U.I: lehet nem jó :) , siettem.

74
Segítségkérés / SQL Clan System
« Dátum: 2014. június 03. - 18:41:05 »
A getplayerclan nem a klán nevét kérdezi le?
már irtam skype-on, de nem érted meg.

75
Segítségkérés / Karakterválasztó kiszedése
« Dátum: 2014. június 03. - 18:38:07 »
adj változót a mode-hoz.
 

new Logged[MAX_PLAYERS]=false;

 
ha belép, változtasd az értéket igazra(azal már beírta a jelszavat, és helyes.)
 

Logged[playerid]=true;

 
és ha behozza a spawn gombot, a skin választót, akk tiltsd le addig a gombokat, amíg nem lép be/regisztrál.
 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(Logged[playerid]==false)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"{00FF00}Elsõnek {FF0000}jelentkezz be{00FF00}/{FF0000}regisztrálj{00FF00}!\");
return 0;
}
return 1;
}

 
ennyi lenne hát.
Üdv.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal