Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [SWAT]Messi

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
61
Segítségkérés / Pickup
« Dátum: 2011. június 27. - 13:35:50 »
Parancsolj:http://solidfiles.com/d/94777/

62
Szkript kérések / RP/RPG név DM szerverre
« Dátum: 2011. június 27. - 11:24:09 »
[pawn]stock CheckRpName(const name[]) {
// Változók létrehozása
new length=strlen(name),
    ch;
// Ha nem találunk vonalat, nincs értelme folytatni,
// mivel a név nem felel meg...
for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break;
if(ch==(length+1)) return false;
// Ciklus lefuttatása, ezzel végigmegyünk a karaktereken
for(ch=0; ch<length; ch++) {
    // Ha a 2. és az utolsó-2 karakteren belül vagyunk,
    // és a karakter angol abc betu, vagy vonal, akkor
    // nem teszünk semmit
   if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) {
      if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {}
      else return false;
   }
   else {
       // Ha nem a megfelelo karaktereken belül vagyunk,
       // de a karakter egy vonal, akkor a név nem megfelelo
       if(name[ch]==\'_\') return false;
   }
}
// Ha a név átment a fenti ellenorzéseken,
// akkor megfelelo, igaz érték visszaadása
return true;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Tároló létrehozása
new player_name[MAX_PLAYER_NAME];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name);
// Ha a név RP szabványoknak megfelelo,
// nem teszünk semmit...
if(CheckRpName(player_name)) { }
// Ellenkezo esetben küldünk a játékosnak egy
// figyelmezteto üzenetet, majd kirúgjuk
else {
    SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A neved nem felel meg az RP szabványnak. Kérlek térj vissza megfelelo névvel.\");
        SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Plélda a megfelelo névre: Vezetékneved_Keresztneved\");
   Kick(playerid);
}
return 1;
}
[/pawn]
GameStar mûve. Köszönd neki !

63
Segítségkérés / Pickup
« Dátum: 2011. június 27. - 11:00:46 »
Idézetet írta: mcdcadam date=1309163504\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9213\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 27. - 10:35:49 )

megnéztem és nem müxödik
a másik ha ezeket felszedem akk odaadja a fegyvert?mondjuk 500tölténnyel
 
OnGameModeInit alá másoltad ?
Azt meg úgy tudod megcsinálni ,hogy
[pawn]new pickup;
pickup=AddStaticPickup(351,187.6331,2512.2527,16.5738,245.6656);
return 1;
}[/pawn]
Ezután be kell állítani ,hogy mit csináljon ,ha felveszi a Pickup-ot.
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
if(pickupid == pickup)
{
GivePlayerWeapon(playerid,27,500) ///27=Combat Shotgun ID, 500=Töltény száma
}
return 1;
}[/pawn]
Így már mûködnie kell.
Ugyan így kell a többit is megcsinálni.
Szólj ha azokat is megcsináljam.
UI:
MP5 ID:29
AK 47 ID:30
Sniper ID:34

64
Segítségkérés / Pickup
« Dátum: 2011. június 27. - 10:22:59 »
Tessék. A Többi pickup nem kell.....
[pawn]
AddStaticPickup(351,187.6331,2512.2527,16.5738,245.6656); // Combat Shotgun
AddStaticPickup(353,255.1546,2512.7034,21.0071,262.8992); // MP 5
AddStaticPickup(355,206.1170,2495.4673,16.4844,174.56180); // AK 47
AddStaticPickup(358,179.5774,2480.9448,19.8194,96.5410); //Sniper
[/pawn]

65
Segítségkérés / Sisak,maszk.
« Dátum: 2011. június 27. - 10:00:16 »
Idézetet írta: Gumikacsa date=1309152335\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9068\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Messi link=topic=13033.msg151563#msg151563 date=1309100975]
Akk szerintem zárni kellene, nem ?  ;D
 
Most te vagy egy hsz hunter vagy, vagy egy IQ fighter. Eléggé idegesítõ hogy majdnem minden hozzászólásod az hogy lehet zárni meg zárni kéne. Feltételezéseim szerint azért nem zárnak mert ha bárkinek van hasonló problémája akkor meg tudja nézni és hozzá tudjon szólni. Ez ilyen egyszerû.
 
[/quote]
Szerintem ,meg majd nyit magának új topicot ,ha segítség kell neki..

66
Szkript kérések / Flipben kiírás
« Dátum: 2011. június 26. - 20:57:16 »
Ezt lehet megfelel:
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0)
  {
  if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
  {
    new vehicle;
vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicle > 0)
{
    AddVehicleComponent(vehicle, 1010);
}
    new currentveh;
    new Float:angle;
    currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
    SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
    GameTextForPlayer( playerid, \"~r~Autód megjavítva!\", 3000, 3 );
    return 1;
  }
  else
  {
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Te nem ülsz kocsiban!\");
return 1;
}
}[/pawn]

67
Szkript kérések / Meló Script
« Dátum: 2011. június 26. - 20:05:45 »
Töröld ki a return okat és elvileg mûkszik ,ha nem akkor szólj...

68
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:pótkocsi ellenõrzés
« Dátum: 2011. június 26. - 19:42:26 »
BUMP !
1 kérdésem lenne az ,hogy miért nincsenek ilyen témák lezárva ?
Tök zavaró ,legalábbis nekem.

69
Szkript kérések / Meló Script
« Dátum: 2011. június 26. - 19:25:42 »
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/jobs\", true))
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Munkák:\", \"Pizzás\\nMásik \\nMásik\", \"Elválal\", \"Bezár\");
    return 1;
}[/pawn]
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
    {
    switch(dialogid)
        {
   case 1:
           {
              switch(listitem)
           {
               case 0:
               {
                   if SetPlayerPos(playerid,220.8777,-202.7494,1.5781) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Elválaltad a melót..\");
               }
               case 1:
               {
                   if SetPlayerPos(playerid,220.8777,-202.7494,1.5781)return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Elválaltad a melót\");
                  
               }
               case 2:
               {
                   if SetPlayerPos(playerid,220.8777,-202.7494,1.5781) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Elváltad a melót\");
                  
               }
           }
           }
}
    }
    return 1;
}[/pawn]
Nem tudom ,hogy így gondoltad-e ,de  nem tom RP-n hogy van ez mert utálom az RP-t. Remélem tudtam segíteni.
De szerintem Balázsnak ismét igaza van !

70
Segítségkérés / Sisak,maszk.
« Dátum: 2011. június 26. - 17:09:35 »
Akk szerintem zárni kellene, nem ?  ;D

71
Segítségkérés / Sisak,maszk.
« Dátum: 2011. június 25. - 17:10:58 »
Helló !
Szerintem töltsd le ezt.Nem teszteltem ,de a sok dicséret alapján biztos megy :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=10731.0

72
Segítségkérés / Auto repair
« Dátum: 2011. június 25. - 16:57:51 »
WebSite\" post=\"151142\" timestamp=\"1308998107\"]
Szerintem meg az lenne a legjobb megoldás ami nekem is van hogy létrehozunk egy timert és ha a Játékos beirja azt hogy
/autorep akkor a timer elindul és mondjuk 1 Másodpercenként javitsa az autot ami ugyebár 1000 vagy kevesebbre is vehessük és folyamatosan javitsa :D
Ilyesmire gondolok :
main Fõlé
[pawn]new bool:autorepair[MAX_PLAYERS];
new reptimer;[/pawn]
[pawn]forward autoreptimer(playerid, vehicleid);][/pawn]
[pawn]public autoreptimer(playerid, vehicleid)
{
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);
     RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}[/pawn]
[pawn]CMD:autorep(playerid, params[])
{
    if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"DM Zónába Nem Használhatsz Parancsokat Lépj Ki [/exitdm]\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(autorepair[playerid] == false)
   {
            reptimer = SetTimerEx(\"autoreptimer\", 800, true, \"u\", playerid);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata Javitás Bekapcsolva (Kikapcsolni a [/autorep] Parancsal)!\");
      autorepair[playerid] = true;
   }else{
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata javítás kikapcsolva!\");
      autorepair[playerid] = false;
      KillTimer(reptimer);
   }
}else{
   SendClientMessage(playerid,   COLOR_RED, \"Nem ülsz jármûben!\");
}
return 1;
}[/pawn]
Ennyi lenne :D
 
[/quote]
Helló ! Én ezt most nem oltásként mondom ,meg nem beszólásként ,de azt mondta parancs nélkül kell neki. Tudom ,hogy ezt csak 1x kell beírnia ,de akkor is be kell írnia.De ez lett volna a legegyszerûbb az igaz.  ;)

73
Szkript kérések / teleport menü
« Dátum: 2011. június 25. - 12:32:53 »
Olyan amilyen a lusta szerverén van ?xD
Bõvebben ?
J és ha adsz koordinátákat ,szívesen megcsinálom..

74
Segítségkérés / Auto repair
« Dátum: 2011. június 25. - 12:17:19 »
Helló !
Szerintem ez a legjobb megoldás rá:
[pawn]
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_SPRINT) //Ez a W Gomb és mivel nyomod mert mész elõre egybõl megjavul..
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
               new VehicleID;
      VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00);
       RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
                }
   else
   {
   return false;
   }
}
return 1;
}
[/pawn]

75
Segítségkérés / Mitõl fagy le állandóan a pawnom ? :o
« Dátum: 2011. június 23. - 11:29:00 »
Érdekes most letöltöttem 1 másik pawn-t és már megy is ^^ :D
De átnézem a módot ,köszi az ötletet

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal