Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lömpi

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 83
61
MTA: Szerverfejlesztés / Infobox
« Dátum: 2013. október 09. - 16:03:03 »
Idézetet írta: WeeK date=1381327048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Ma egy különleges scriptet hoztam el, amit már ismerhettek egy szerverrõl! Ennek a scriptnek a neve : Infobox
persze ez amit én publikálok nem tartalmazza a \"Hapakeszimaki Szolgálatba lépett/Hapakeszimaki Kilépett a szolgálatból!\"
Link : Letöltés
Ha kell hogy honnan van a Script írjatok, és küldöm is!
 
Szerintem egészítsd ki a témát, mielõtt egy moderátor figyelmeztetne!

62
SA-MP: Szerverfejlesztés / savedpositions.txt-bõl tömb generálása
« Dátum: 2013. október 09. - 15:55:55 »
Idézetet írta: kurta999 date=1381326581\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43487\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jóvanna :D
Kösz azért, hogy szóltál.
 
Alap dolog, és nem lecseszésként mondtam! Amúgy ment a +!

63
Készülõ munkák / [PHP][MYSQL]User Control Panel
« Dátum: 2013. október 09. - 15:54:45 »
Idézetet írta: KROOK date=1381326768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43314\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látod valahol, hogy szabad republikálni?
 
õhm.. enm tudom sikerült-e elolvasnod ezt a sort..
\"és amúgy sem publiklásra szánt dolog lesz\"

64
Készülõ munkák / [PHP][MYSQL]User Control Panel
« Dátum: 2013. október 09. - 15:50:46 »
Idézetet írta: KROOK date=1381326014\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43314\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mit köszönsz te? Ez az én munkám.
 
Azon már nagyon rég túl vagyunk, te elkezdtél valamit.. én meg befejeztem,
mivel felraktal egy alap verziót, azzal szabad felhasználást biztosítottál bárki számára,
a neved se lett letörölve, teljesen más már alapból az egész, szinte köze sincs már
a te rendszeredhez. Egy pontban sem foglaltad össze, hogy ne lehetne alakítani.
és amúgy sem publiklásra szánt dolog lesz, és aúgy is mivel a te ucp-d csak egy alap rendszer volt..
ami már messze nem egyezik meg ezzel, szerintem van jogom kikérni a véleményt.
Ennyit errõl.

65
SA-MP: Szerverfejlesztés / savedpositions.txt-bõl tömb generálása
« Dátum: 2013. október 09. - 14:56:30 »
szép munka kurta! amugy az nem savedpositions.txt?:D

66
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Venturas-i ház
« Dátum: 2013. október 09. - 14:55:54 »
szép lett!

67
SA-MP: Szerverfejlesztés / Exterioros kertes ház by: Ryan
« Dátum: 2013. október 08. - 04:40:07 »
szia szép munka. megkérdezhetem milyen konvertert használsz 0.3-as objectet konvertálására?:D

68
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object, jármû.. stb tároló
« Dátum: 2013. október 08. - 03:52:05 »
Idézetet írta: TwoClose date=1381175749\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43467\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello sziasztok!
Ez a dolog nem valami nagy szám, de nekem segített: gyorsabbá varázsolta a mód futtatását + jobban áttekinthetõ. (véleményeim szerint)
Az a lényege, hogy OnGameModeInit-hez csak meghívunk néhány \"tárolót\".
Példa:
 

public OnGameModeInit()
{
    ObjectekBetoltese(); JarmuvekBetoltese();
    print(\"A játékmód sikeresen betöltött!\");
    return 1;
}
forward ObjectekBetoltese();
public ObjectekBetoltese()
{
    CreateObject(...);
    print(\"Az objectek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}
forward JarmuvekBetoltese();
public JarmuvekBetoltese()
{
    AddStaticVehicle(...);
    print(\"A jármûvek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}

 

Nem rossz de viszont én meg több fájlból olvastatom be az objecteket, jármûveket.. Sokkal egyszerûbb még ennél is mivel, nem kell lefuttatnod azért xEzer-szer több soros módot a konvertálásnál, hanem elég mindig azt a fájlt, amiben az objectek vannak. Javíts ki ha tévedek, de így nem lehet igazából belezavarodni :)

69
Tanuljunk PAWN nyelvet / Paraméter lépkedések
« Dátum: 2013. október 08. - 03:49:01 »
Én errõl eddig why nem tudtam?! lol. szép + <3

70
Segítségkérés / Kocsi rendszer
« Dátum: 2013. október 08. - 03:46:33 »
Idézetet írta: Ecko date=1381187426\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43471\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

 public LoadCar()
{
new file[26], count;
for(new idx = 1; idx < sizeof(CarInfo) ; idx++)
{
     format(file, sizeof(file),\"LARP/Vehicles/%d.ini\", idx);
  if(fexist(file))
  {
      count++;
      INI_ParseFile(file, \"LoadVehicles_veh\", .bExtra = true, .extra = idx);
  }
}
printf(\"[sCRIPT]: Loaded %d Owned Vehicles [Y_INI].\", count);
return 1;
}

 
Hogy mukodnek a \"Dynamic cars\" / dinamikus kocsik? Mindegyiknek van dynamic ID-juk szoval hova megy a %d.ini , marmint hogy az ID allandoan valtozik
na mind1, roviden:a kocsik nem spawnolnak egyaltalan.... Kocsik kell,hogy \"dinamikussak\" legyenek,szoval csak akkor spawnoljon a kocsik amikor a jatekos bejelntkezik (a megadott kocsiba) , es \"destroy\"-ozni kijelentkezeskor.
Legyetek szivesek segiteni.. Ha kell elkuldom az osszes GM-t es valaki javitsa ki..
 
Hát, roleplayhez kell? Küld el minden kódját aminek ehhez a jármû betöltéshez köze van.

71
Pluginok és Programok / SWinder Böngészõ
« Dátum: 2013. október 07. - 21:39:52 »
Nekem se akar müködni, pedig kiváncsi lettem volna:S

72
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 07. - 21:29:08 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1381172930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennyi? Az egész?
 
new Textdraw;
        Textdraw = TextDrawCreate(X, Y, \"asd\\nasd\"); //de írok még egy szöveget akkor ott lesz? akkor alatta lesz?
        TextDrawLetterSize(Textdraw, 0.000000, 2.200000);
        TextDrawColor(Textdraw, -1);
        TextDrawSetOutline(Textdraw, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw, 1);
        TextDrawUseBox(Textdraw, 1);
        TextDrawBoxColor(Textdraw, 230);
        TextDrawTextSize(Textdraw, méret1, méret2);

 

mondjuk ha már meg van a sima szövegrészed és nagyob boxba akarod pl. akkor hozzlétre még egy textdrawot üres stringel szóközökkel és annak a font size-ját állitsd.! :D arra ap oziciora ahol a szöveg is van csak ugy rkdhogy a box az alatta legyen

73
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Songs In Real Life 4! :D
« Dátum: 2013. október 07. - 18:00:09 »
Idézetet írta: kizo45 date=1381161127\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43461\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ezmi?:Dd

74
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 07. - 15:06:40 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1381147776\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

Kedves rcsbakos2!
Semmi baj, kérdezz csak nyugodtan.
1. OnPlayerUpdate alatt hívd meg az IsPlayerInRangeOfPoint függvényt, majd tégy oda egy StartAudioStreamForPlayer függvényt, a lejátszandó zene webes linkjével együtt, amely lehetõleg egy .mp3  kiterjesztésû fájl legyen.
2. Lekérdezed a legközelebbi kocsi ID-jét a GetNearestVehicle névre hallgató függvénnyel, amely egy, a módodhoz utólag hozzáadható, vagy angolosan: custom függvény.
3. A GetPlayerVehicleID függvénnyel kérdezheted le, hogy a játékos melyik kocsiban ül.
 
Nagyon köszönöm a válaszod nem tudom csak miért most jelezte:S
Az elsõ kérdésemnél ugy kérdeztem azt hogy hogy lehet megoldani a zene lejátszást,most egy parancshoz szeretném kötni ami ez:
/lop a lényege a parancsnak hogy a játékos ellop egy tárgyat a katonaságról az jelez a katonáknak,és itt szeretném lejátszani a sziréna hangot!Ezt hogy lehet megoldani?:D
 
[/quote]
használj for ciklust azon belül ellenõríztesd hogy a játékosok kközött ki katona. és aki katona annak játszd le a hangod :)
\"StartAudioStreamForPlayer\"
 
[/quote]
majdnem eltaláltad xd nem \"StartAudioStreamForPlayer\", hanem
 
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");

 
:) :)
 
[/quote]
Én is elírtam, nem csak dns, elnézést :D Play, nem pedig Start. És annak a katonás cuccnak valami ilyesmit készíts:
 

/lop parancs
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++)
{
if(Katona == 1) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát)
{
   SendClientMessage(i, szín, \"Lopják a sajtot!\");
}
}
}

 
Valami ilyesmit hozz össze.
 
[/quote]
õõõ a katonáknak kell lejátszani a hangot szóval így :D
 

/lop parancs
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++)
{
if(Katona == 1) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát)
{
   SendClientMessage(i, szín, \"Lopják a sajtot!\");
                        PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); //azoknak jatsza le akiknek a katona valtozo értéke =  1-el
}
}
}

75
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 07. - 08:58:58 »
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1381097237\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Kedves rcsbakos2!
Semmi baj, kérdezz csak nyugodtan.
1. OnPlayerUpdate alatt hívd meg az IsPlayerInRangeOfPoint függvényt, majd tégy oda egy StartAudioStreamForPlayer függvényt, a lejátszandó zene webes linkjével együtt, amely lehetõleg egy .mp3  kiterjesztésû fájl legyen.
2. Lekérdezed a legközelebbi kocsi ID-jét a GetNearestVehicle névre hallgató függvénnyel, amely egy, a módodhoz utólag hozzáadható, vagy angolosan: custom függvény.
3. A GetPlayerVehicleID függvénnyel kérdezheted le, hogy a játékos melyik kocsiban ül.
 
Nagyon köszönöm a válaszod nem tudom csak miért most jelezte:S
Az elsõ kérdésemnél ugy kérdeztem azt hogy hogy lehet megoldani a zene lejátszást,most egy parancshoz szeretném kötni ami ez:
/lop a lényege a parancsnak hogy a játékos ellop egy tárgyat a katonaságról az jelez a katonáknak,és itt szeretném lejátszani a sziréna hangot!Ezt hogy lehet megoldani?:D
 
[/quote]
használj for ciklust azon belül ellenõríztesd hogy a játékosok kközött ki katona. és aki katona annak játszd le a hangod :)
\"StartAudioStreamForPlayer\"

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 83
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal