Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Archívum / Desert Towns Roleplay 2.0« Dátum: 2013. március 17. - 06:54:14 »
Tök rosszul érzem magam, hogy nem játszhattam az igazi rp-ben.. Kár, hogy csak 2011 augusztusában kezdem, hisz sokmindenbõl kimaradtam, és a legjobb szerverekbõl is talán.. Lehet, hogy kitanulom normálisan az angol nyelvet, és elmegyek külfödi szerverre játszani.. Vagy ez hülyeség lenne?
62
Archívum / SyncRPG ~ Fps-System.« Dátum: 2013. március 17. - 06:48:11 »
Hozzátenném, hogy készül az új munka :-)
63
Szkript kérések / DM cucchoz help + reg. rendszer« Dátum: 2013. március 16. - 19:00:05 »Idézetet írta: Andris2120 date=1363390632\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34859\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jól mûködõ magyar admin rendszer, benne a regisztrálással is. Ment és betölt mindent, igazából semmi dolgod nem lesz vele. :thumbsup:Köszi! [mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/mod] 64
Szkript kérések / DM cucchoz help + reg. rendszer« Dátum: 2013. március 14. - 15:40:36 »
Halika! Nemrég kezdtem egy új GameModeba, és most akarom a DM mappokat megcsinni + a scripteket. A Lényeget megtom, csak azt nem, hogy pl. ne tudjanak fegyot lehívni, kitelézni onnan, tehát megcsinni azt, hogy bizonyos parancsokat ne lehessen ott használni.. Na ehhez kéne segítség, hogy ezt hogy csináljam meg?
+ Egy olyan regisztrációs rendszer kéne, amit bele tudok tneni a modba, tesztelt ( tehát tudjátok hogy nem bugos stb ) + scriptfilesok stb minden van hozzá! Elõre is Köszönöm! 65
Segítségkérés / strtok« Dátum: 2013. március 13. - 15:23:52 »undefined symbol \"strtok\" Ilyen errorok vannak a módomban, ehhez vki tudna definíciót küldeni? 66
Szkript kérések / Kyra mod + defekt cucc« Dátum: 2013. március 07. - 15:35:08 »
A Kyra Stunt modra lenne szükségem
Emelett egy olyan cuccra, hogy ha defektes az autó, ne lehessen vele menni! 67
Segítségkérés / Run Time Error 20« Dátum: 2013. március 06. - 15:17:16 »Idézetet írta: Benceee date=1362578869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34509\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem, nincs !main() { } 68
Segítségkérés / Run Time Error 20« Dátum: 2013. március 06. - 15:05:26 »
Hali! Nos úgy gondoltam, hogy még többet szeretnék tanulni a pawnorol, és ezt ugy szeretném, hogy közben írok 0sorrol egy gamemodet.. el is kezdtem, 1-2 hülyeséget beleraktam, és van egy run time error 20 ..
Script [gamemodes/sajat.amx]: Run Time Error 20 \"invaild index parameter <band entry pint>\" ez mért van? :S 69
Szkript kérések / SetPlayerAttachedObject Levevése!« Dátum: 2013. március 06. - 12:59:02 »
Hali!
Jelenleg egy parancs használatával, magamra rakok egy papagájt, így SetPlayerAttachedObject Na, ezt hogyan veszem le? Ennyi kéne, köszi 70
Szkript kérések / Karakteren látszódjon a fegyver« Dátum: 2013. március 05. - 15:41:45 »
Kéne a definíció hozzá
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\DarenRPG\\filterscripts\\wp.pwn(17) : error 017: undefined symbol \"StopPlayerHoldingObject\" 71
Szkript kérések / Karakteren látszódjon a fegyver« Dátum: 2013. március 05. - 14:05:36 »
MEGOLDVA
72
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Rcon adminnak autó Bezárás - Kinyitás« Dátum: 2013. március 03. - 08:30:31 »
Sziasztok!
A Scriptet készítette [p3]pr0t0typ3 A Scriptet Fordította Duhen * Alias Bencuskaa Fordítási idõ : 10 perc ( Ebbe benne van a reggeli, a kávé, és a tesztelés ) Parancsok : /bezar /kinyit Ahhoz hogy a parancsokat használni tudd, Rconnak kell lenned! Eredeti Link : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=376387 Magyarosított Link : http://pastebin.com/us9748Jx Remélem valakinek hasznára lesz ! 73
SA-MP: Szerverfejlesztés / Életem Elsõ Játékmódja(nagyon alap)« Dátum: 2013. március 03. - 08:16:36 »Idézetet írta: citromhun date=1362252369\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34356\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Parancsok száma: 1Ember ez most komoly GM-nek akartad ? :laugh: 74
Segítségkérés / Egy fura Függvény probléma :O« Dátum: 2013. március 01. - 12:59:27 »Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1362085510\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34234\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Írd át a GetMoney-t GetPlayerMoney-ra aDe akk SeeRPG-s ft-be fogja levonni a pénzt? ( mert ssemódhoz akarom csak fs-be mert a modba raktam akk errorolt vmit : ) 75
Segítségkérés / Egy fura Függvény probléma :O« Dátum: 2013. február 28. - 17:34:29 »
Vki megtudná csinni nekem normálisra, légyszives? mert átírtam stockra, és errorol ://
Amugy igen FS be akarom C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\DarenRPG\\filterscripts\\automoso.pwn(112) : error 017: undefined symbol \"GetMoney\" De seemodba ilyen definíciót én nem találtam :O Szal a komplett script ( pls vki helpeljen ) #include <a_samp>
{ SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nem lehet ezt a jármûvet lemosni.\"); return 1; } } if(GetMoney(playerid) > 4) { if(usingcarwash == -1) { GiveMoney(playerid,20000); usingcarwash = playerid; Update3DTextLabelText(entrancetext, 0xB0171FFF, \"Valaki használja autómosót.\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetPlayerVehicleID(i) == GetPlayerVehicleID(playerid)) { TogglePlayerControllable(i, 0); SetPlayerCameraPos(i,1907.8804,-1790.0590,15); SetPlayerCameraLookAt(i,1911.0471,-1781.6868,13.3828); } if(GetPlayerSurfingVehicleID(i) == GetPlayerVehicleID(playerid)) { SetPlayerPos(i,1906.9204,-1786.0435,13.5469); SetPlayerFacingAngle(i, 270); } } SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1911.1886, -1784.2952, 13.0801); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 0); MoveObject(entrancegate, 1911.21130371, -1780.68151855, 10.50000000, 1); SetTimerEx(\"Autocruise\",3500,0,\"ii\",playerid, 1); } else { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Valaki használja autómosót.\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nincs elég pénzed!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nem te vezeted a kocsit ezért nem tudod lemosni!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nem vagy autóban!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nem vagy a autómosó bejáratánl.\"); } return 1; } return 0; } public Autocruise(playerid, in) { new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), vehx, vehy, vehz); if(in == 1) { if(-1777 < vehy) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetPlayerVehicleID(i) == GetPlayerVehicleID(playerid)) { SetPlayerCameraPos(i,1910.4637,-1771.8,15); SetPlayerCameraLookAt(i,1911.2863,-1775.1614,13.3828); } } SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 0); TogglePlayerControllable(playerid, 0); MoveObject(entrancegate, 1911.21130371, -1780.68151855, 14.15972233, 1); SetTimerEx(\"Water\",4000,0,\"ii\",playerid, 1); } else { if(vehx != 1911.1886) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1911.1886, vehy, vehz); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 0); } TogglePlayerControllable(playerid, 1); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0, 0.1, 0); SetTimerEx(\"Autocruise\",100,0,\"ii\",playerid, 1); } } else { if(-1768 < vehy) { SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 0); TogglePlayerControllable(playerid, 0); MoveObject(exitgate, 1911.21130371,-1771.97814941,14.15972233, 1); SetTimerEx(\"EndWash\",1000,0,\"i\",playerid); } else { if(vehx != 1911.1886) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1911.1886, vehy, vehz); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 0); } TogglePlayerControllable(playerid, 1); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0, 0.1, 0); SetTimerEx(\"Autocruise\",100,0,\"ii\",playerid, 0); } } return 1; } public Water(playerid, on) { if(on == 0) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetPlayerVehicleID(i) == GetPlayerVehicleID(playerid)) { DestroyPlayerObject(i, water1); DestroyPlayerObject(i, water2); DestroyPlayerObject(i, water3); DestroyPlayerObject(i, water4); DestroyPlayerObject(i, water5); DestroyPlayerObject(i, water6); DestroyPlayerObject(i, water7); SetTimerEx(\"OpenExit\",500,0,\"i\",playerid); } } } else { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetPlayerVehicleID(i) == GetPlayerVehicleID(playerid)) { water1 = CreatePlayerObject(i, 18747, 1911, -1776, 10, 0, 0, 90); water2 = CreatePlayerObject(i, 18747, 1914, -1776, 10, 0, 0, 90); water3 = CreatePlayerObject(i, 18739, 1910.1821, -1777.8997, 25, 0, 180, 0); water4 = CreatePlayerObject(i, 18739, 1910.1821, -1774.8132, 25, 0, 180, 0); water5 = CreatePlayerObject(i, 18739, 1912.1490, -1774.8132, 25, 0, 180, 0); water6 = CreatePlayerObject(i, 18739, 1912.1490, -1777.8997, 25, 0, 180, 0); water7 = CreatePlayerObject(i, 18739, 1911.2194, -1776.5117, 25, 0, 180, 0); SetTimerEx(\"Water\",15000,0,\"ii\",playerid, 0); } } } return 1; } public OpenExit(playerid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetPlayerVehicleID(i) == GetPlayerVehicleID(playerid)) { SetPlayerCameraPos(i,1909.0697,-1760.7429,15); SetPlayerCameraLookAt(i,1911.2600,-1771.5955,13.3828); } } MoveObject(exitgate, 1911.21130371, -1771.97814941, 10.50000000, 1); SetTimerEx(\"Autocruise\",3500,0,\"ii\",playerid, 0); return 1; } public EndWash(playerid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetPlayerVehicleID(i) == GetPlayerVehicleID(playerid)) { TogglePlayerControllable(i, 1); SetCameraBehindPlayer(i); } } usingcarwash = -1; Update3DTextLabelText(entrancetext, 0x008B00FF, \"Senkisem használja a autómosót most.\\nÁr: $5 Parancs: (/carwash)\"); return 1; } stock PenzLevesz(playerid, penz) { new penze = VanEnnyiPenze(playerid, penz); if(penze == 0) return false; else if(penze == 1) GiveMoney(playerid, -penz); else if(penze == 2) PlayerInfo[playerid][pAccount] -= penz; return true; } stock VanEnnyiPenze(playerid, penz) { if(GetMoney(playerid) >= penz) return 1; else if(PlayerInfo[playerid][pAccount] >= penz) return 2; return 0; } |