Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34
61
« Dátum: 2016. január 08. - 17:46:18 »
local moneyString = \'\'; local moneyNulls = 10 - string.len(tostring(getPlayerMoney(localPlayer))); for i = 0, moneyNulls, 1 do moneyString = moneyString .. \'0\'; end
Majd a \'moneyString\'-et használod a nullák kiírására utánna pedig a pénz kiírása. dxDrawText(\'$\' .. moneyString .. getPlayerMoney(localPlayer), ...);
62
« Dátum: 2016. január 07. - 16:31:33 »
A képet elnézve MTA Race.. szerintem abban nem támogatott ez a funkció!
63
« Dátum: 2016. január 02. - 20:05:43 »
local passwordLength = utfLen(inputNeve); local hashedPassword = string.rep(\'*\', passwordLength);
66
« Dátum: 2015. december 22. - 20:18:22 »
Próbáld így: local player = getLocalPlayer() local tp_Time = 0; local lehetGombotNyomni = true; function open_teleport_gui() if (lehetGombotNyomni == false) then outputChatBox (\"#FF0000 [sERVER] #00FFFF Csak egyszer teleportálhatsz percenként!!! #FF0000Hátralévő idő:\"..(60-tp_Time),255,255,255,true) return; end if tp_Time == 0 then function teleport_time() tp_Time = tp_Time + 1 if tp_Time == 60 then tp_Time = 0 lehetGombotNyomni = true; end end setTimer(teleport_time,1000,60) screen_x, screen_y = guiGetScreenSize() gui_x, gui_y = 1280,720 x = (screen_x/2) - (gui_x/2) y = (screen_y/2) - (gui_y/2) ----GUI---- showCursor(true) guiMap = guiCreateStaticImage(x, y, 1280, 720, \"images/gui_map.png\",false) guiSetVisible(guiMap, true) ----GUI---- ----GOMBOK---- btn_nagy_antenna = guiCreateLabel(66,168,289,180, \" \",false,guiMap) btn_parkolo = guiCreateLabel(496,168,289,180, \" \",false,guiMap) btn_sf_alatti = guiCreateLabel(926,168,289,180, \" \",false,guiMap) exit_button = guiCreateLabel(1228,20,30,30,\" \",false,guiMap) ----GOMBOK---- addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_nagy_antenna,tp_nagy_antenna,false) addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_parkolo,tp_parkolo,false) addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_sf_alatti,tp_sf_alatti,false) addEventHandler(\"onClientGUIClick\",exit_button,hideguiMap,false) end end addCommandHandler(\"teleport\",open_teleport_gui) function hideguiMap() showCursor(false) function slow_alpha() alpha = guiGetAlpha(guiMap) guiSetAlpha(guiMap, alpha - 0.05) end setTimer(slow_alpha,50,20) if (alpha==0) then guiSetVisible(guiMap,false) end end function tp_nagy_antenna() --outputChatBox(\"Jó helyen van!\") setElementPosition ( player, math.random(-346.6,-339.7) ,math.random(1535.5,1549), 75.6 ) hideguiMap() lehetGombotNyomni = false; end function tp_parkolo() --outputChatBox(\"Jó helyen van!\") setElementPosition ( player, math.random (2349.5,2356.1) ,math.random (1503.8,1512.5), 43 ) hideguiMap() lehetGombotNyomni = false; end function tp_sf_alatti() --outputChatBox(\"Jó helyen van!\") setElementPosition ( player, math.random(-2524.5,-2518) ,-622, 132 ) hideguiMap() lehetGombotNyomni = false; end function bind_f1() function cursor() showCursor(true) end bindKey(\"m\", \"down\", cursor) bindKey ( \"F1\", \"down\", open_teleport_gui) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\",getRootElement(),bind_f1)
67
« Dátum: 2015. december 22. - 00:28:05 »
68
« Dátum: 2015. november 10. - 18:05:57 »
69
« Dátum: 2015. november 10. - 17:50:44 »
Igen, az előttem hozzászóló már leírta. Tehát a fadeCamera(true) kimaradt, tegnap ezt leírtam neked
70
« Dátum: 2015. november 10. - 17:22:22 »
Hali. Debugscript ír hibát? Ha nem légyszíves küld el az onClientResourceStart részt. Köszönöm.
71
« Dátum: 2015. november 09. - 17:11:31 »
Nem igazán értem ezt az \"összeírást\". Viszont ha arra gondolsz, hogy szerver oldali funkciókat írsz kliens oldalra / vagy fordítva akkor igen - kijelzi a /debugscript 3, valamikor a szerver konzol is és természetesen ha olyan helyen van a hiba akkor a szkript sem fog működni.
72
« Dátum: 2015. november 09. - 11:11:07 »
1). Ha saját a mód és nincs beállítva a fadeCamera(true) akkor a képernyő sötét lesz, mivel az MTA alapból false-ra állítja ennek értékét. Persze lehet más oka is, például valami nem indult el a szkriptben megfelelően és ezért nem futott le az, hogy ne legyen sötét a képernyő. Ilyenkor egy /debugscript 3 2). A szerver oldalra nyilván azok kerülnek ami a szerverrel kapcsolatos (illetve, hogy mindenkinek lefusson). A kliens oldalra pedig maga a játékos gépe, tehát ha kliens oldalon csinálunk egy parancsot ami például eltünteti a HUD-ot, akkor csak annak a játékosnak fog eltűnni amelyik beírta azt. (Wikipédián a funkcióknál ki is írja, hogy melyiket hol lehet használni. Kliens oldal /Szerver oldal / Megosztott (mind kettőnél)) 3). Hát ezt igazából mindenki máshogy csinálja, én például a meta.xml fájl mellé teszem a kliens/szerver lua fájlokat, illetve ha van egyéb fájl akkor egy Assets mappán belül több részre osztva. (Images / Fonts / Sounds / HTML). Lehet úgy is, hogy 1 lua fájlban összezsúfolva, vagy külön-külön részekre bontva több lua fájlba egy adott részt. Illetve mód íráskor is lehet ugyan így, vagy egy mappában minden (ez azért nem jó, mert ha valamit szerkesztettél vagy javítottál a kódban akkor az egész módot újra kell indítani), vagy pedig külön-külön mappákban resourcekre bontva. (jobbik megoldás, mert csak az adott rendszert kell újraindítanod ha szükséges és nem az egész módot)
73
« Dátum: 2015. november 08. - 19:52:44 »
74
« Dátum: 2015. november 08. - 16:35:39 »
Tessék, nálam működött lackos888 egyszerűbb megoldása alapján. Szerver oldal: addCommandHandler(\'apaintjob\', function(player, cmd, id) local vehicle = getPedOccupiedVehicle(player); if (vehicle) then setElementData(vehicle, \'tuning.paintjob\', tonumber(id), true); else outputChatbox(\'Nem vagy járműben!\'); end end )
Kliens oldal: Paintjob = {}; Paintjob.File = \'Assets/Images/Paintjobs/\'; Paintjob.Format = \'.png\'; Paintjob.Textures = { -- *vehiclegrunge256* [562] = { {\'*#emapelegybody128*\', \'elegy1body256\'}, {\'*#emapelegybody128*\', \'elegy2body256\'}, {\'*#emapelegybody128*\', \'elegy3body256\'} }, [565] = { {\'*#emapflash92body256*\', \'flash1body256\'}, {\'*#emapflash92body256*\', \'flash2body256\'} }, [559] = { {\'*emapjesterbody256*\', \'jester1body256\'}, {\'*emapjesterbody256*\', \'jester3body256\'}, {\'*emapjesterbody256*\', \'jester2body256\'} }, [560] = { {\'*emapsultanbody256*\', \'sultan1body256\'}, {\'*emapsultanbody256*\', \'sultan2body256\'}, {\'*emapsultanbody256*\', \'sultan3body256\'} }, [558] = { {\'*emapuranus92body256*\', \'uranus1body256\'}, {\'*emapuranus92body256*\', \'uranus2body256\'}, {\'*emapuranus92body256*\', \'uranus3body256\'} } }; Paintjob.VehicleList = {}; Paintjob.VehicleList.Shader = {}; Paintjob.VehicleList.Texture = {}; addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot, function() for k, v in ipairs(getElementsByType(\'vehicle\')) do local vehiclePaintjob = getElementData(v, \'tuning.paintjob\') or 0; if (vehiclePaintjob ~= 0) then setElementData(v, \'tuning.paintjob\', vehiclePaintjob, true); setVehiclePaintjobTexture(v, vehiclePaintjob); end end end ); addEventHandler(\'onClientElementDataChange\', getRootElement(), function(data, oldPaintjob) if (data == \'tuning.paintjob\') then local newPaintjob = getElementData(source, \'tuning.paintjob\') or 0; local vehicleID = getElementModel(source); if (newPaintjob ~= 0) then if (Paintjob.Textures[vehicleID][newPaintjob]) then setVehiclePaintjobTexture(source, newPaintjob); else setElementData(source, \'tuning.paintjob\', oldPaintjob, true); end else engineRemoveShaderFromWorldTexture(Paintjob.VehicleList.Shader[source], Paintjob.Textures[vehicleID][oldPaintjob][1], source); end end end ) addEventHandler(\'onClientElementStreamIn\', getRootElement(), function() if (getElementType(source) == \'vehicle\') then local paintjob = getElementData(source, \'tuning.paintjob\') or 0; if (paintjob ~= 0) then setVehiclePaintjobTexture(source, paintjob); end end end ); addEventHandler(\'onClientElementStreamOut\', getRootElement(), function() if (getElementType(source) == \'vehicle\') then if (Paintjob.VehicleList.Shader[source] and Paintjob.VehicleList.Texture[source]) then local paintjob = getElementData(source, \'tuning.paintjob\') or 0; local vehicleID = getElementModel(source); if (paintjob ~= 0 and vehicleID) then engineRemoveShaderFromWorldTexture(Paintjob.VehicleList.Shader[source], Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob][1], source); end end end end ); function setVehiclePaintjobTexture(vehicle, paintjob) if (vehicle and paintjob) then local vehicleID = getElementModel(vehicle); if (vehicleID and Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob]) then Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle] = dxCreateShader(\'Assets/Files/Paintjob.fx\', 0, 0, true, \'vehicle\'); Paintjob.VehicleList.Texture[vehicle] = dxCreateTexture(Paintjob.File .. Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob][2] .. Paintjob.Format); if (Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle] and Paintjob.VehicleList.Texture[vehicle]) then dxSetShaderValue(Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle], \'gTexture\', Paintjob.VehicleList.Texture[vehicle]); engineApplyShaderToWorldTexture(Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle], Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob][1], vehicle); end end end end
E: Kiegészítettem még pár dologgal.
75
« Dátum: 2015. november 08. - 15:12:10 »
Lehet hogy írtál be, de akkor sem tudja valamiért kiolvasni, ezért nil-el tér vissza. Másnak is volt már régebben ilyen problémája (ezzel a móddal), használd a keresőt
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34
|