Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34
61
Archívum / Pénz
« Dátum: 2016. január 08. - 17:46:18 »

local moneyString = \'\';
local moneyNulls = 10 - string.len(tostring(getPlayerMoney(localPlayer)));
for i = 0, moneyNulls, 1 do
moneyString = moneyString .. \'0\';
end

 
Majd a \'moneyString\'-et használod a nullák kiírására utánna pedig a pénz kiírása.
 

dxDrawText(\'$\' .. moneyString .. getPlayerMoney(localPlayer), ...);

62
Archívum / Név eltüntetése
« Dátum: 2016. január 07. - 16:31:33 »
A képet elnézve MTA Race.. szerintem abban nem támogatott ez a funkció!

63
Archívum / Label-be annyi csillag, ahány karakter editbe
« Dátum: 2016. január 02. - 20:05:43 »

local passwordLength = utfLen(inputNeve);
local hashedPassword = string.rep(\'*\', passwordLength);

64
Archívum / dxDrawText eltünik!
« Dátum: 2015. december 27. - 16:06:36 »
A dxCreateFont argumentumai rosszul vannak beállítva.
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxCreateFont
E: Illetve azt ne a renderhez írd.

65
Archívum / [LUA] For ciklus kérdések
« Dátum: 2015. december 22. - 20:24:38 »
1. https://forum.mtasa.com/viewtopic.php?f=91&t=42884
2. Igen, az alsóvonal kihadja azt az értéket. (pl. local x, _, z = getElementPosition(localPlayer); és akkor csak az x és a z lesz használható)

66
Archívum / gui WTF?!
« Dátum: 2015. december 22. - 20:18:22 »
Próbáld így:
 

local player = getLocalPlayer()
local tp_Time = 0;
local lehetGombotNyomni = true;
function open_teleport_gui()
        if (lehetGombotNyomni == false) then
   outputChatBox (\"#FF0000 [sERVER] #00FFFF Csak egyszer teleportálhatsz percenként!!! #FF0000Hátralévő idő:\"..(60-tp_Time),255,255,255,true)
   return;
end
        if tp_Time == 0 then
           
                function teleport_time()
                        tp_Time = tp_Time + 1
                        if tp_Time == 60 then
                                tp_Time = 0
                  lehetGombotNyomni = true;
                        end
                end
                setTimer(teleport_time,1000,60)
               
                screen_x, screen_y = guiGetScreenSize()
                gui_x, gui_y = 1280,720
                x = (screen_x/2) - (gui_x/2)
                y = (screen_y/2) - (gui_y/2)
       
                ----GUI----
                showCursor(true)
                guiMap = guiCreateStaticImage(x, y, 1280, 720, \"images/gui_map.png\",false)
                guiSetVisible(guiMap, true)
                ----GUI----
       
                ----GOMBOK----
                btn_nagy_antenna = guiCreateLabel(66,168,289,180, \" \",false,guiMap)
                btn_parkolo = guiCreateLabel(496,168,289,180, \" \",false,guiMap)
                btn_sf_alatti = guiCreateLabel(926,168,289,180, \" \",false,guiMap)
                exit_button = guiCreateLabel(1228,20,30,30,\" \",false,guiMap)
                ----GOMBOK----
                addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_nagy_antenna,tp_nagy_antenna,false)
                addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_parkolo,tp_parkolo,false)
                addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_sf_alatti,tp_sf_alatti,false)
                addEventHandler(\"onClientGUIClick\",exit_button,hideguiMap,false)
        end
end
addCommandHandler(\"teleport\",open_teleport_gui)
function hideguiMap()
        showCursor(false)
        function slow_alpha()
                alpha = guiGetAlpha(guiMap)
                guiSetAlpha(guiMap, alpha - 0.05)
        end
        setTimer(slow_alpha,50,20)
       
                if (alpha==0) then
                        guiSetVisible(guiMap,false)
                end     
end
 
function tp_nagy_antenna()
        --outputChatBox(\"Jó helyen van!\")
        setElementPosition ( player, math.random(-346.6,-339.7) ,math.random(1535.5,1549), 75.6 )
        hideguiMap()
lehetGombotNyomni = false;
end
function tp_parkolo()
        --outputChatBox(\"Jó helyen van!\")
        setElementPosition ( player, math.random (2349.5,2356.1) ,math.random (1503.8,1512.5), 43 )
        hideguiMap()
lehetGombotNyomni = false;
end
function tp_sf_alatti()
        --outputChatBox(\"Jó helyen van!\")
        setElementPosition ( player, math.random(-2524.5,-2518) ,-622, 132 )
        hideguiMap()
lehetGombotNyomni = false;
end
 
function bind_f1()
        function cursor()
                showCursor(true)
        end
        bindKey(\"m\", \"down\", cursor)
        bindKey ( \"F1\", \"down\", open_teleport_gui)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",getRootElement(),bind_f1)

68
Archívum / Újra ugyan az a hiba.. fekete képernyő
« Dátum: 2015. november 10. - 18:05:57 »

69
Archívum / Újra ugyan az a hiba.. fekete képernyő
« Dátum: 2015. november 10. - 17:50:44 »
Igen, az előttem hozzászóló már leírta.
Tehát a fadeCamera(true) kimaradt, tegnap ezt leírtam neked :)

70
Archívum / Újra ugyan az a hiba.. fekete képernyő
« Dátum: 2015. november 10. - 17:22:22 »
Hali.
Debugscript ír hibát? Ha nem légyszíves küld el az onClientResourceStart részt. Köszönöm.

71
Archívum / fekete képernyő csatlakozáskor, trükkök mód íráskor(?)
« Dátum: 2015. november 09. - 17:11:31 »
Nem igazán értem ezt az \"összeírást\".
Viszont ha arra gondolsz, hogy szerver oldali funkciókat írsz kliens oldalra / vagy fordítva akkor igen - kijelzi a /debugscript 3, valamikor a szerver konzol is és természetesen ha olyan helyen van a hiba akkor a szkript sem fog működni.

72
Archívum / fekete képernyő csatlakozáskor, trükkök mód íráskor(?)
« Dátum: 2015. november 09. - 11:11:07 »
1). Ha saját a mód és nincs beállítva a fadeCamera(true) akkor a képernyő sötét lesz, mivel az MTA alapból false-ra állítja ennek értékét. Persze lehet más oka is, például valami nem indult el a szkriptben megfelelően és ezért nem futott le az, hogy ne legyen sötét a képernyő. Ilyenkor egy /debugscript 3
2). A szerver oldalra nyilván azok kerülnek ami a szerverrel kapcsolatos (illetve, hogy mindenkinek lefusson).
A kliens oldalra pedig maga a játékos gépe, tehát ha kliens oldalon csinálunk egy parancsot ami például eltünteti a HUD-ot, akkor csak annak a játékosnak fog eltűnni amelyik beírta azt. (Wikipédián a funkcióknál ki is írja, hogy melyiket hol lehet használni. Kliens oldal /Szerver oldal / Megosztott (mind kettőnél))
3). Hát ezt igazából mindenki máshogy csinálja, én például a meta.xml fájl mellé teszem a kliens/szerver lua fájlokat, illetve ha van egyéb fájl akkor egy Assets mappán belül több részre osztva. (Images / Fonts / Sounds / HTML). Lehet úgy is, hogy 1 lua fájlban összezsúfolva, vagy külön-külön részekre bontva több lua fájlba egy adott részt. Illetve mód íráskor is lehet ugyan így, vagy egy mappában minden (ez azért nem jó, mert ha valamit szerkesztettél vagy javítottál a kódban akkor az egész módot újra kell indítani), vagy pedig külön-külön mappákban resourcekre bontva. (jobbik megoldás, mert csak az adott rendszert kell újraindítanod ha szükséges és nem az egész módot)

73
Archívum / Egyedi paintjob modolt autóra.
« Dátum: 2015. november 08. - 19:52:44 »

74
Archívum / Kocsi texturájának megváltoztatása
« Dátum: 2015. november 08. - 16:35:39 »
Tessék, nálam működött lackos888 egyszerűbb megoldása alapján.
Szerver oldal:
 

addCommandHandler(\'apaintjob\',
function(player, cmd, id)
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(player);
if (vehicle) then
   setElementData(vehicle, \'tuning.paintjob\', tonumber(id), true);
else
   outputChatbox(\'Nem vagy járműben!\');
end
end
)

 
Kliens oldal:
 

Paintjob = {};
Paintjob.File = \'Assets/Images/Paintjobs/\';
Paintjob.Format = \'.png\';
Paintjob.Textures = {
-- *vehiclegrunge256*
[562] = {
{\'*#emapelegybody128*\', \'elegy1body256\'},
{\'*#emapelegybody128*\', \'elegy2body256\'},
{\'*#emapelegybody128*\', \'elegy3body256\'}
},
[565] = {
{\'*#emapflash92body256*\', \'flash1body256\'},
{\'*#emapflash92body256*\', \'flash2body256\'}
},
[559] = {
{\'*emapjesterbody256*\', \'jester1body256\'},
{\'*emapjesterbody256*\', \'jester3body256\'},
{\'*emapjesterbody256*\', \'jester2body256\'}
},
[560] = {
{\'*emapsultanbody256*\', \'sultan1body256\'},
{\'*emapsultanbody256*\', \'sultan2body256\'},
{\'*emapsultanbody256*\', \'sultan3body256\'}
},
[558] = {
{\'*emapuranus92body256*\', \'uranus1body256\'},
{\'*emapuranus92body256*\', \'uranus2body256\'},
{\'*emapuranus92body256*\', \'uranus3body256\'}
}
};
Paintjob.VehicleList = {};
Paintjob.VehicleList.Shader = {};
Paintjob.VehicleList.Texture = {};
addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
function()
for k, v in ipairs(getElementsByType(\'vehicle\')) do
   local vehiclePaintjob = getElementData(v, \'tuning.paintjob\') or 0;
   if (vehiclePaintjob ~= 0) then
      setElementData(v, \'tuning.paintjob\', vehiclePaintjob, true);
      setVehiclePaintjobTexture(v, vehiclePaintjob);
   end
end
end
);
addEventHandler(\'onClientElementDataChange\', getRootElement(),
function(data, oldPaintjob)
if (data == \'tuning.paintjob\') then
   local newPaintjob = getElementData(source, \'tuning.paintjob\') or 0;
   local vehicleID = getElementModel(source);
   if (newPaintjob ~= 0) then
      if (Paintjob.Textures[vehicleID][newPaintjob]) then
         setVehiclePaintjobTexture(source, newPaintjob);
      else
         setElementData(source, \'tuning.paintjob\', oldPaintjob, true);
      end
   else
      engineRemoveShaderFromWorldTexture(Paintjob.VehicleList.Shader[source], Paintjob.Textures[vehicleID][oldPaintjob][1], source);
   end
end
end
)
addEventHandler(\'onClientElementStreamIn\', getRootElement(),
function()
if (getElementType(source) == \'vehicle\') then
   local paintjob = getElementData(source, \'tuning.paintjob\') or 0;
   if (paintjob ~= 0) then
      setVehiclePaintjobTexture(source, paintjob);
   end
end
end
);
addEventHandler(\'onClientElementStreamOut\', getRootElement(),
function()
if (getElementType(source) == \'vehicle\') then
   if (Paintjob.VehicleList.Shader[source] and Paintjob.VehicleList.Texture[source]) then
      local paintjob = getElementData(source, \'tuning.paintjob\') or 0;
      local vehicleID = getElementModel(source);
      if (paintjob ~= 0 and vehicleID) then
         engineRemoveShaderFromWorldTexture(Paintjob.VehicleList.Shader[source], Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob][1], source);
      end
   end
end
end
);
function setVehiclePaintjobTexture(vehicle, paintjob)
if (vehicle and paintjob) then
local vehicleID = getElementModel(vehicle);
if (vehicleID and Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob]) then
   Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle] = dxCreateShader(\'Assets/Files/Paintjob.fx\', 0, 0, true, \'vehicle\');
   Paintjob.VehicleList.Texture[vehicle] = dxCreateTexture(Paintjob.File .. Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob][2] .. Paintjob.Format);
   if (Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle] and Paintjob.VehicleList.Texture[vehicle]) then
      dxSetShaderValue(Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle], \'gTexture\', Paintjob.VehicleList.Texture[vehicle]);
      engineApplyShaderToWorldTexture(Paintjob.VehicleList.Shader[vehicle], Paintjob.Textures[vehicleID][paintjob][1], vehicle);
   end
end
end
end

 
E: Kiegészítettem még pár dologgal.

75
Archívum / Regisztrációs/login panel gond
« Dátum: 2015. november 08. - 15:12:10 »
Lehet hogy írtál be, de akkor sem tudja valamiért kiolvasni, ezért nil-el tér vissza.
Másnak is volt már régebben ilyen problémája (ezzel a móddal), használd a keresőt :)

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal