Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sziaocsi

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19
61
Beszélgetés / Horrorház
« Dátum: 2013. március 26. - 22:57:57 »
Ez a hely sokkal jobb: http://undergroundfear.hu/



Legalább is ezt én nagyon élveztem :D/spoiler]

62
Segítségkérés / Kocsi object
« Dátum: 2013. március 24. - 08:27:55 »
nincs kocsi objekt...

63
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû kis rendõr parancs.
« Dátum: 2013. március 21. - 22:57:05 »
Idézetet írta: Prox date=1363902857\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35148\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv.

Ezt a rendõr parancsot még jó régen töltöttem le, és azért publikálóm hogy a kezdõ scripterek ebbõl a példából tudjanak minél több rendõr parancsot írni.


Nem tudom jó kategóriát tettem ki, mivel csak 1 parancs ezért szerintem CODE Kategóriába tartozik.


Kód:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
      if dini_Int(dinic, \"Rendor\", 1)
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
         } else Msg(\"Nem vagy rendõr!\");
      }
} return 1;
}

 
Köszi mindenkinek a figyelmet.

Üdvözlettel: Prox

 
Köszi erre volt szükségem.


Ez nem see módból van?

64
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mód
« Dátum: 2013. március 21. - 22:16:21 »
Ezekt:
 
LoadMtaMap(\"disco.map\");
    LoadMtaMap(\"dodzsem.map\");

 
Meg az inc-eket is feltölthetnéd..
Ezekre lenne a legnagyobb szükség:
 
#include <mtamap>
#include <PPC_ServerSettings>
#include <PPC_Deftexts>
#include <PPC_Defines>
#include <PPC_DefLocations>
#include <PPC_DefLoads>
#include <PPC_DefCars>
#include <PPC_DefPlanes>
#include <PPC_DefTrailers>
#include <fixchars>
#include <PPC_DefBuyableVehicles>
// Include functions for this gamemode
#include <PPC_Common>
#include <PPC_Kukas>
#include <PPC_Vonat>
#include <PPC_Pilot>
#include <PPC_Housing>
#include <PPC_Business>
#include <PPC_GameModeInit>
#include <PPC_FileOperations>
#include <PPC_Dumperes>
#include <PPC_Speedometer>
#include <PPC_MissionsTrucking>
#include <PPC_Pilot>
#include <PPC_Bus>
#include <PPC_Police>
#include <PPC_Mafia>
#include <PPC_Assistance>
#include <PPC_Courier>
#include <PPC_Roadworker>
#include <PPC_Convoys>
#include <PPC_Dialogs>
#include <PPC_PlayerCommands>
#include <PPC_Toll>

65
Archívum / [HUN][0.3x]MiniGames Szerver v2.0
« Dátum: 2013. március 18. - 21:49:54 »
Nagyon jó szeró!!!

66
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver név váltó
« Dátum: 2013. március 16. - 23:49:44 »
Ez csak 5 másodperc!
 
5*1000

 
Javítsd ki gyorsan :D
 
Szóval 1 másodperc 1000, 1 perc az 1000x60[/quote]

67
Archívum / FreeLifeRPG "Ahol a játék életre kel!" By.: fps-system.eu
« Dátum: 2013. március 16. - 22:22:47 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1363468673\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34969\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elõbb nézzétek meg a hosting topicját, mielõtt valóban tõlük rendeltek.
Ha kérdeznétek a véleményemet, hogy melyik a jó hosting akkor a kék szemek mögöttit mondanám, mert nem illik reklámozni.
 
Nekem hibátlan az FPS!!
Nem tudom mi bajod van vele -.-\"

68
Segítségkérés / Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Dátum: 2013. március 16. - 21:47:04 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1363441407\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
persze hogy nem sikerült...nincs is eltárolva a tárgy ID, csak ideiglenesen...
tárold el globálisan...
 
new AVO[MAX_VEHICLES]; // Attach Vehicle Objects // tárgy id-k tárolására
parancs:
{
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(!vid) { return 1; } // nincs jármûben
if(AVO[vid]) { DestroyObject(AVO[vid]); } // ha létre van hozva a tárgy törölje
AVO[vid] = CreateObject(19419,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); // tárgy létrehozás
    AttachObjectToVehicle(AVO[vid],vid,-0.024999,0.024999,0.794999,0.0,0.0,0.0); // tárgy csatolás
return 1;
}

 
ezzel annyi a gond hogy minden jármûnek létrehozok 1 cellát vele mert most nincs kedvem belebonyolódni ebbe a témába...ezen felül létezik több megoldás is az adat tárolásra, ha néhány jármûre akarod használni jobban megéri kevesebb ramot foglalni...
 
Nem jó...
Nem szedi le.

69
Segítségkérés / kocsi mentés/betöltés probléma
« Dátum: 2013. március 16. - 15:48:15 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1363441794\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34892\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

SaveVehicle(i);
ReloadVehicle(i);
LoadVehicle(i);
vehicleFile(i)

 
ezeket a függvényeket másold be...
 
Ezt találtam OnGameModeba:
 

for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
    {
        if(vInfo[sOLD] == 1 || vInfo[sOLD] == 2)
        {
        if(!dini_Exists(vehicleFile(i)) )
   {
          dini_Create( vehicleFile(i) );
   }
   SaveVehicle(i);
   ReloadVehicle(i);
}
}

 
GameModexitnél még van egy ilyen:
 

for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
    {
        if(vInfo[sOLD] == 1 || vInfo[sOLD] == 2)
        {
        if(!dini_Exists(vehicleFile(i)) )
   {
          dini_Create( vehicleFile(i) );
   }
   SaveVehicle(i);
   ReloadVehicle(i);
}
}

 
Van egy parancsban is:
 

CMD:kocsikment(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ilyen parancs, lehet hogy elírtál valamit!\");
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 4)
{
    SendClientMessageToAll(FONTOS, \"{fc0808}----> {6afc08}Összes jármû elmentve!{fc0808}<----\");
    for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
    {
        if(vInfo[sOLD] == 1 || vInfo[sOLD] == 2)
        {
        if(!dini_Exists(vehicleFile(i)) )
      {
          dini_Create( vehicleFile(i) );
      }
      SaveVehicle(i);
      ReloadVehicle(i);
   }
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy FõAdmin!\");
}
return 1;
}

 
Van egy ilyen is de ez nem csinál semmit:
 

CMD:kocsibetolt(playerid)
{
    if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ilyen parancs, lehet hogy elírtál valamit!\");
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
for( new i; i < MAX_VEHICLES; i++ )
{
if(dini_Exists(vehicleFile(i)) )
{
   LoadVehicle( i );
   printf(\"Kocsi %d betöltve!\", i);
   msg(playerid,-1,\"Kocsik elvileg betöltve....\");
}
}
return 1;
}

 
És ennyi.
Ja meg amiket már írtam.

70
Segítségkérés / Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Dátum: 2013. március 16. - 13:46:39 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1363435387\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
 
Próbáltam de nem sikerül.
Ez a mostani parancs:
 
CMD:szirena(playerid)
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == ALLAMTAG || pInfo[playerid][pFrakcio] == ALLAMFONOK )
{
if(GetVehicleModel( GetPlayerVehicleID(playerid)) == 507 )
{
   new objectid = CreateObject(19419,-0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
   new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, -0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
   msg(playerid,SZIN_LIGHTBLUE,\"Sziréna felszerelve!\");
   cmd_me(playerid, \"felszerel(t) egy szirénát a kocsira.\");
}
else
{
   msg(playerid,piros,\"Erre a kocsira nem tehetsz szirénát!\");
   msg(playerid,piros,\"CSak Elegantra lehet szirénát feltenni!\");
}
}
else
{
msg(playerid,piros,\"Te nem az önkormányzatnál dolgozol!\");
}
return 1;
}

 
Esetleg megtudnád csinálni nekem, hogy 1x-er beírom, hogy /sziréna ha még egyszer beírom akkor törölje?
Elõre is köszi a segítséget!!!

71
Idézetet írta: Raidon date=1363427227\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34955\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez megfelel ugyan olyan amilyen a tiéd csak egy kicsit másabb.

http://gtaforum.hu/index.php?topic=12343.0
 
xÐÐÐ
Végül is a gólya is olyan mint a fecske, csak pont nem hasonlít rá....
De nekem nem erre van szükségem...

72
Segítségkérés / Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Dátum: 2013. március 16. - 10:09:30 »
Helló.
Hogy lehet ezt törölni:
 

new objectid = CreateObject(19419,-0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, -0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);

73
Segítségkérés / sa:mp hiba??!
« Dátum: 2013. március 15. - 21:53:04 »
Helló.
Mikor /q-zok
akkor ez fogad:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130315/475298596asd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 
Mi lehet a baj?
 

Elõre is köszönöm a segítséget!!!

74
Segítségkérés / sziréna rárakés kocsira
« Dátum: 2013. március 15. - 20:27:34 »
Köszönöm!
Sikerült megoldani!

75
Segítségkérés / sziréna rárakés kocsira
« Dátum: 2013. március 15. - 11:25:22 »
Helló.
Hogy tudom rátenni a kocsira a szirénát?
Ezt kéne rátenni:
 
AttachObjectToVehicle(19419, 507, -0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);

 
De nem sikerül sehogy se....
Elõre is köszönöm a segítséget!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal