Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - DarkRobe
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
« Dátum: 2012. október 04. - 21:11:51 »
Csináld meg kérlek mert ekem mennem kell nagyon hálás lennék.Kösziiii! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 06. - 10:02:00 )
Most meg nincs ott az object. :wall:
62
« Dátum: 2012. október 04. - 20:21:36 »
#include <a_samp> new lift; public OnGameModeInit() { lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0, 270, 0, 0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0) { MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0, 270, 0, 0); return 1; }
És az errorok C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(35) : warning 217: loose indentation C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(45) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 23) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
63
« Dátum: 2012. október 04. - 19:01:01 »
Sziasztok már megint én ezzel a liftel lenne a problémám mert amikor felmegy akkor megfordul függõleges be és úgy is marad amikor le jön mi lehet a hiba? #include <a_samp> new lift; public OnGameModeInit() { lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0) { MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0); return 1; } return 0; }
64
« Dátum: 2012. október 04. - 17:33:08 »
okés megpróbálom
65
« Dátum: 2012. október 04. - 17:20:22 »
az LOL
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 04. - 17:21:26 )
Valaki ötlet?
66
« Dátum: 2012. október 04. - 17:18:49 »
Írnál egy példát?Köszi
67
« Dátum: 2012. október 04. - 17:18:01 »
Sziasztok légyszi segítsetek ebbe mert ne értem mi a hiba....Elõre is köszi #include <a_samp> enum index2 { obj1, obj2, bool:indexing } #define VEHICLE_NONE 0 #define VEHICLE_CAR 1 #define VEHICLE_BOAT 2 #define VEHICLE_TRAIN 3 #define VEHICLE_HELI 4 #define VEHICLE_PLANE 5 #define VEHICLE_BIKE 6 #define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7 #define VEHICLE_QUADBIKE 8 #define VEHICLE_BMX 9 #define VEHICLE_TRAILER 10 new gs_vehicleTypes [] = { VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER }; stock indexcompatible(veh) { new model=GetVehicleModel(veh); /* new compatible=1; switch(model) { case 460,476,511,512,513,519,520,553,577,592,593,548,425,417,487,488,497,563,447,469,509,481,510,462,448,581,522,461,521,523,463,586,468,471,435,450,569,570,584,590,591,606,607,608,610,611,485,538,457,532,486,406,530,537,571,572,574,449,525,583,539,441,464,465,501,564,594,472..473,493,595,484,430,452..453,446,454: { compatible=0; } } */ return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0; } new index[MAX_VEHICLES][index2]; forward indexf(vehicleid,oldal); public indexf(vehicleid,oldal) { new v=vehicleid; if(v!=INVALID_VEHICLE_ID) { index[v][obj1]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(index[v][obj1],v,(oldal==0)?1:-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); index[v][obj2]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(index[v][obj2],v,(oldal==0)?1:-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); index[v][indexing]=true; } return 1; } // PRESSED(keys) #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER) { if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)||PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT)) { new veh=GetPlayerVehicleID(playerid); if(index[veh][indexing]) { DestroyObject(index[veh][obj1]); DestroyObject(index[veh][obj2]); index[veh][indexing]=false; } else { if(indexcompatible(veh)) { new oldal2=(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))?1:0; indexf(veh,oldal2); } } } } return 1; }
És az errorok 2: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\index.pwn(75) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\index.pwn(77) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
68
« Dátum: 2012. október 04. - 17:08:31 »
de létre van hozva vagy hogy érted?
69
« Dátum: 2012. október 04. - 16:11:40 »
Sziasztok!Kérném a segítségeteket... #include a_samp public OnGameModeInit() { CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178); CreateObject(3050, 1538.6999511719, -1634, 14.800000190735, 0, 0, 90); CreateObject(3050, 1538.8000488281, -1631.1999511719, 14.89999961853, 0, 0, 90); CreateObject(3050, 1539.6999511719, -1615.3000488281, 14.800000190735, 0, 0, 80); CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1614, 17.200000762939, 0, 0, 0); CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1606.5999755859, 17.200000762939, 0, 0, 0); CreateObject(2909, 1543.8000488281, -1602.3000488281, 17.299999237061, 0, 0, 269.99996948242); CreateObject(2909, 1552.0999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1560.5999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1568.9000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1577.4000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1585.6999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1594.1999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1602.5, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1603.8000488281, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594); CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1606.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594); CreateObject(2909, 1608, -1615.1999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594); CreateObject(2909, 1607.9000244141, -1623.5, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594); CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1631.8000488281, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594); CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 0, 0, 270); return 1; } forward ajtotimer(); // prototípus public ajtotimer(){ new asd [MAX_PLAYERS]; new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) { nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval }
és az errorok C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(40) : error 035: argument type mismatch (argument 1) C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(42) : error 035: argument type mismatch (argument 1) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
a segítségeteket elõre is köszi
70
« Dátum: 2012. október 03. - 07:14:19 »
köszi megpróbálom de nem most mert mennem kell :/ Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 03. - 17:23:05 )
Meg csinálnád? Köszi Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 03. - 20:08:29 )
Vagy valaki kérem csinálja meg.Köszönöm!
71
« Dátum: 2012. október 03. - 06:40:54 »
de úgy se jóó!
72
« Dátum: 2012. október 02. - 18:37:28 »
jaa köszi
73
« Dátum: 2012. október 02. - 18:15:30 »
nincs ott az object az hogy?
74
« Dátum: 2012. október 02. - 17:24:14 »
Sziasztok ezt kéne megoldani de nem udom mi a hiba #include a_samp forward ajtotimer(); // prototípus public ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0,1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, ); nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval }
És az errorok: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn( : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn( : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn( : error 001: expected token: \",\", but found \";\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn( : error 036: empty statement C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn( : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
A válaszokat elõre is köszi!
75
« Dátum: 2012. október 01. - 17:30:20 »
köszi megy +
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
|