Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DarkRobe

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
Segítségkérés / Lift Probléma
« Dátum: 2012. október 04. - 21:11:51 »
Csináld meg kérlek mert ekem mennem kell nagyon hálás lennék.Kösziiii! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 06. - 10:02:00 )

Most meg nincs ott az object. :wall:

62
Segítségkérés / Lift Probléma
« Dátum: 2012. október 04. - 20:21:36 »

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
 
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }

 
És az errorok
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(27) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(35) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(39) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\szerver\\filterscripts\\lift.pwn(45) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 23)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

63
Segítségkérés / Lift Probléma
« Dátum: 2012. október 04. - 19:01:01 »
Sziasztok már megint én :D ezzel a liftel lenne a problémám mert amikor felmegy akkor megfordul függõleges be és úgy is marad amikor le jön mi lehet a hiba?
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0);
      return 1;
 
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0);
      return 1;
      }
      return 0;
}

64
Segítségkérés / Index
« Dátum: 2012. október 04. - 17:33:08 »
okés megpróbálom

65
Segítségkérés / Index
« Dátum: 2012. október 04. - 17:20:22 »
az LOL

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 04. - 17:21:26 )

Valaki ötlet?

66
Segítségkérés / Object hiba.
« Dátum: 2012. október 04. - 17:18:49 »
Írnál egy példát?Köszi

67
Segítségkérés / Index
« Dátum: 2012. október 04. - 17:18:01 »
Sziasztok légyszi segítsetek ebbe mert ne értem mi a hiba....Elõre is köszi :)
 

#include <a_samp>
enum index2
{
obj1,
obj2,
bool:indexing
}
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
/*
new compatible=1;
switch(model)
{
    case 460,476,511,512,513,519,520,553,577,592,593,548,425,417,487,488,497,563,447,469,509,481,510,462,448,581,522,461,521,523,463,586,468,471,435,450,569,570,584,590,591,606,607,608,610,611,485,538,457,532,486,406,530,537,571,572,574,449,525,583,539,441,464,465,501,564,594,472..473,493,595,484,430,452..453,446,454:
    {
        compatible=0;
    }
}
*/
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
new index[MAX_VEHICLES][index2];
forward indexf(vehicleid,oldal);
public indexf(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
index[v][obj1]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj1],v,(oldal==0)?1:-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][obj2]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj2],v,(oldal==0)?1:-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][indexing]=true;
}
return 1;
}
// PRESSED(keys)
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)||PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    new veh=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(index[veh][indexing])
    {
        DestroyObject(index[veh][obj1]);
        DestroyObject(index[veh][obj2]);
        index[veh][indexing]=false;
    } else {
        if(indexcompatible(veh))
        {
               new oldal2=(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))?1:0;
               indexf(veh,oldal2);
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
És az errorok 2:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\index.pwn(75) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\index.pwn(77) : error 017: undefined symbol \"AttachObjectToVehicle\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

68
Segítségkérés / Object hiba.
« Dátum: 2012. október 04. - 17:08:31 »
de létre van hozva vagy hogy érted?

69
Segítségkérés / Object hiba.
« Dátum: 2012. október 04. - 16:11:40 »
Sziasztok!Kérném a segítségeteket...
 

#include a_samp
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178);
CreateObject(3050, 1538.6999511719, -1634, 14.800000190735, 0, 0, 90);
CreateObject(3050, 1538.8000488281, -1631.1999511719, 14.89999961853, 0, 0, 90);
CreateObject(3050, 1539.6999511719, -1615.3000488281, 14.800000190735, 0, 0, 80);
CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1614, 17.200000762939, 0, 0, 0);
CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1606.5999755859, 17.200000762939, 0, 0, 0);
CreateObject(2909, 1543.8000488281, -1602.3000488281, 17.299999237061, 0, 0, 269.99996948242);
CreateObject(2909, 1552.0999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1560.5999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1568.9000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1577.4000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1585.6999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1594.1999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1602.5, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1603.8000488281, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1606.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1608, -1615.1999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1607.9000244141, -1623.5, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1631.8000488281, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 0, 0, 270);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
new asd [MAX_PLAYERS];
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) {
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
és az errorok
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(40) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(42) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
a segítségeteket elõre is köszi

70
Segítségkérés / Object
« Dátum: 2012. október 03. - 07:14:19 »
köszi megpróbálom de nem most mert mennem kell :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 03. - 17:23:05 )

Meg csinálnád? Köszi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 03. - 20:08:29 )

Vagy valaki kérem csinálja meg.Köszönöm! :)

71
Segítségkérés / Object
« Dátum: 2012. október 03. - 06:40:54 »
de úgy se jóó! :(

72
Segítségkérés / Object
« Dátum: 2012. október 02. - 18:37:28 »
jaa köszi

73
Segítségkérés / Object
« Dátum: 2012. október 02. - 18:15:30 »
nincs ott az object az hogy?

74
Segítségkérés / Object
« Dátum: 2012. október 02. - 17:24:14 »
Sziasztok ezt kéne megoldani de nem udom mi a hiba :(
 

#include a_samp
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0,1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, );
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
És az errorok:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : error 036: empty statement
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
A válaszokat elõre is köszi! :)

75
Segítségkérés / gTeam
« Dátum: 2012. október 01. - 17:30:20 »
köszi megy +

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal