Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - narancs741

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
61
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jogsi rendszer
« Dátum: 2013. július 13. - 17:25:37 »
Köszönöm csak nem tudom mi legyen a következõ.

62
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jogsi rendszer
« Dátum: 2013. július 13. - 15:06:44 »
Köszönöm.

63
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jogsi rendszer
« Dátum: 2013. július 13. - 15:00:43 »
Sziasztok elkészítettem az elsõ szkriptemet a ti segítségetekkel és nagy részben SnooP segítségével.Köszönöm nektek.

A Filterszkrip egy jogosítvány rendszer.


A Lényege hogy le spawnolsz és amíg nem teszed le a jogsit nem tudsz vezetni.


Amint be írod a parancsot és elkezded a feladatot kapsz egy ideéglenes vezetési jogot amivel be szállhatsz egy autóba és neki indulhatsz a checkpointoknak amint végig vitted az összes cp-t kapsz egy végleges vezetési jogot amit
Dinivel ment.
http://data.hu/get/6738981/jogsim.pwn
 
//1. Szkriptem kicsit myers de használható csak eg Jogsik mapát kell étre hozni.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <sscanf>
#include <fixchars>
#include <streamer>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define FILTERSCRIPT
new dinicreate[64];
#define PIROS 0xff0000AA
#define KEK 0x002bffAA
#define CITROM 0xf7ff00AA
#define CIAN 0x0affffAA
#define NEON 0x0afa1eAA
#define ZOLD 0x0c8a17AA
#define BARNA 0x945613AA
#define LILA 0xa61996AA
#define ROZSASZIN 0xf503d9AA
#define UZEM SendClientMessage
#define green 0x00ff00
#define orange 0xffbb00
#define CIVIL 0
#define JOG 1
#define VEG 2
#define O 3
#define OO 4
#define OOO 5
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
 
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name);
if(dini_Exists(dinicreate))
  {
    if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
      {
      gTeam[playerid] = JOG;
      SendClientMessage(playerid,LILA,\"JOG\");
      }
else
          {
          gTeam[playerid] = CIVIL;
          }
   }
    return 1;
}
CMD:jhelp(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"/Jogsi /jogsikezd /exitjogsi\");
return 1;
}
CMD:jogsi(playerid,params[])
{
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
{
gTeam[playerid] = JOG;
}
if(gTeam[playerid] == CIVIL)
{
SendClientMessage(playerid,NEON,\"Menny el a kijelölt helyre.(MAP ICON)\");
SetPlayerMapIcon( playerid, 7, 1070.0339,1271.2404,10.8203, 41, 0,  MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT );
CreatePlayer3DTextLabel(playerid,\"JOGSI!! /Jogsikezd\",NEON,1070.0339,1271.2404,10.8203,40.0);//
SetPlayerPos(playerid,1067.5829,1361.8705,10.6817);
gTeam[playerid] = JOG;
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Szálj be egy autóba és ne szálj ki mig nem ér véget!\");
}
else SendClientMessage(playerid,LILA,\"Már van Jogsid...\");
return 1;
}
CMD:jogsikezd(playerid,params[])
{
RemovePlayerMapIcon( playerid, 7 );
SendClientMessage(playerid,orange,\"Menny a kijelölt cp hez!\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 1070.0339,1271.2404,10.8203)){ RemovePlayerMapIcon( playerid, 1 );
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
gTeam[playerid] = JOG;
gTeam[playerid] = O;
SetPlayerCheckpoint(playerid,-299.9197,1532.0665,75.3594, 3.0); //Ki adja a check pointot
}
else SendClientMessage(playerid,NEON,\"Nem vagy a megfelelõ helyen!\");
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
     if(gTeam[playerid] == O)
     {
     gTeam[playerid] = OO;
     DisablePlayerCheckpoint(playerid);
     SendClientMessage(playerid,NEON,\"Ide értél meny tovább!\");
     SetPlayerCheckpoint(playerid, -2266.6472,2342.5251,4.8125,3.0);
 }
 else if(gTeam[playerid] == OO)
 {
 gTeam[playerid] = OOO;
     DisablePlayerCheckpoint(playerid);
 SendClientMessage(playerid,NEON,\"Ide értél meny tovább!\");
 SetPlayerCheckpoint(playerid, -1705.9812,395.3453,7.1797,3.0);
     }
     else if(gTeam[playerid] == OOO)
 {
 SendClientMessage(playerid,NEON,\"Sikeresen letetted a jogsid! Ird be hogy /Vegeztem\");
 gTeam[playerid] = VEG;
 DisablePlayerCheckpoint(playerid);
 }
 return 1;
     }
CMD:vegeztem(playerid,params[])
{
if(gTeam[playerid] == VEG)
{
SendClientMessage(playerid,NEON,\"SikeR!!!Végre van jogositványod már vezetheted saját autódat!(Vagy Másét :)\");
gTeam[playerid] = JOG;
new name[MAX_PLAYER_NAME];// Egy olyan tömb aminek értéke a játékos nevének maximum hosszának az értéke(magyarán a tömb mértéke 24 mivel a felett nem lehet játékos név)
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); // Lekérdezed a játékos nevét és ennek a függvénynek a visszatérési értéke a fent lévõ változóban fog eltárolódni, értéke annyi amennyi karakterbõl áll a játékos neve (ugye nem feltétlen kell 24 karakterbõl állni)
format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name); // Megadod a fájlod mentéséhez szükséges elérhetõséget és belerakod a játékos nevének értékét
if(!dini_Exists(dinicreate))
{
dini_Create(dinicreate);
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1);
}
else
{
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Neked már van jogosítványod így nem kaphatsz újjat\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
// Lekérdeztük a paramétereit az autónak
if(gTeam[playerid] == JOG)
{
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors , bonnet, boot, objective);//  Ha a parancs igaz akkor beállítjuk az ajtókat 1-re (vagyis ki lehet õket nyitni
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Neked nincs jogosítványod! Menj és vegyél egyet! /jogsi\");
ClearAnimations(playerid);
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors , bonnet, boot, objective);
}
return 1;
}
CMD:exitjogsi(playerid,params[])
{
gTeam[playerid] = CIVIL;
SendClientMessage(playerid,NEON,\"Ird be ujra hogy /jogsi\");
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(gTeam[playerid] == O)
{
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Kiszáltál! Ird be hogy /exitjogsi\");
}
return 1;
}

64
Segítségkérés / Ezzel mia baj? Mi a a hiba benne?
« Dátum: 2013. július 13. - 10:53:44 »
Így sem olvassa ki a 1-es értéket és nem ad neki JOG teamot.

65
Segítségkérés / SA:MP szerver indítás
« Dátum: 2013. július 13. - 10:49:29 »
Milyen hiba üzenet?

66
Segítségkérés / Textdraw!
« Dátum: 2013. július 13. - 10:21:01 »
A Szkin láthatóságáért
 
SetPlayerPos(playerid, 1956.0613,1342.6101,15.3746);
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.9699);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1951.5593,1342.6647,15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.6881,1342.6532,15.3746);

 
Ezt tedd a
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

 alá!
Mert az alap módban rosszul van beállítva a CameraPos.

67
Segítségkérés / Ezzel mia baj? Mi a a hiba benne?
« Dátum: 2013. július 13. - 08:52:39 »
Nem olvassa ki az 1-es értéket és nem teszi JOG-á a playert Hanem CIVIL lesz :/
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"JOG\");
gTeam[playerid] = JOG;
}
else
{
gTeam[playerid] = CIVIL;
}
return 1;
}

68
Munkaerő keresése / Szkriptert mappert keresek!
« Dátum: 2013. július 12. - 21:23:34 »
Sziasztok! Azért jutottam ide mert egyedül nem jutnék 1rõl a 2õre.
Felhívnám a figyelmeteket hogy az elsõ szerverem szeretném elkészíteni.
Pawno-hoz kevésbé értek.
Természetesen aki segít bisztosítok neki admint.
Korhatárt azért kiszabnék ami 16 felett.
Csak ha kitartó vagy akkor jelentkezz mellém kell a kitartás :)

69
Segítségkérés / Dini Probléma
« Dátum: 2013. július 12. - 19:56:08 »
Fut de ki olvasni hogy tudnám? hogy amikor befejezi a a jogsit akkor a Jogsi mapában létrehoz egy ini-t a Neved amibe ez szerepel hogy Jogsi = 1 na ezt szeretném ki olvasni és ha 1 akkor a JOG ot adja neki a Spawnáál

70
Segítségkérés / Dini Probléma
« Dátum: 2013. július 12. - 19:03:23 »
De A Spawn nál csak be olvasni akarom nem ot lementeni. Szóval a lemntés vagyis az utoljó pawno kod az a jogsi küldi végén van csak oda irtam hogy lássátok hogy mentettem le. Nem a Spawnál akarom. A Spawn nál csak azt akarom elérni hoyg ha már elvégezte a jogsit akkor legközelebb be tudjon szálni az autoba aazaz adni neki egy JOG-ott amivel majd be tud szálni de csak azoknak akarok adni akik már megcsinálták a jogsit.

71
Segítségkérés / Dini Probléma
« Dátum: 2013. július 12. - 17:42:01 »
Sziasztok
Olyan problémám lenne hogy  Dinivel nem tudom ki olvasni a értéket. :/
 
new dinicreate[64];//Sor elején

 

public OnPlayerSpawn//a csatlakozásnál az ellenõrzés ez az ami nem jó(playerid)
{
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
{
gTeam[playerid] = JOG;
SendClientMessage(playerid,LILA,\"JOG\");
}
else gTeam[playerid] = CIVIL;
return 1;
}

 

new name[MAX_PLAYER_NAME];//itt irom bele ami jó mert bele irja az 1 et
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name);
dini_Create(dinicreate);
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1);

72
Segítségkérés / Nem müködik
« Dátum: 2013. július 12. - 15:35:53 »
Mi lehet a baja? Belemegyek az 1. cp be és nem adja be akövetkezõt de az üzenetet ki irja hoyg ide értél.
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    switch(gPlayerCPStatus[playerid]) //Létrehozunk egy elágazást,
    {
        case 0:
{
return 1;
}
        case 1:
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, -2266.6472,2342.5251,4.8125,3.0);
        gPlayerCPStatus[playerid] = 0;
gPlayerCPStatus[playerid] = 2;
    SendClientMessage(playerid,NEON,\"Ide értél meny tovább!\");
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
       
    }
        case 2:{
SetPlayerCheckpoint(playerid, -1705.9812,395.3453,7.1797,3.0);
gPlayerCPStatus[playerid] = 0;
         gPlayerCPStatus[playerid] = 3;
        SendClientMessage(playerid,NEON,\"Ide értél meny tovább!\");
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);//Eltüntetjük neki az ellenörzõpontot.
       gPlayerCPStatus[playerid] = 0;//Nullára állítjuk a változó értékét.
}
        case 3:{
SendClientMessage(playerid,NEON,\"Sikeresen letetted a jogsid! Ird be hogy /Vegeztem\");
gPlayerCPStatus[playerid] = 0;
         gTeam[playerid] = VEG;
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);//Eltüntetjük neki az ellenörzõpontot.
       gPlayerCPStatus[playerid] = 0;//Nullára állítjuk a változó értékét.
   }
    }
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);//Eltüntetjük neki az ellenörzõpontot.
    gPlayerCPStatus[playerid] = 0;//Nullára állítjuk a változó értékét.
    return 1;
}

73
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2013. július 12. - 14:26:56 »
Sziasztok forumozók.
Olyan problémám lenne hogy a cp be ha bele megy valaki akkor azt hogyan tudom megcsinálni hogy ki írjon neki valami és be adja a következõ cp-t és ott megint ki írjon neki valamit és megint a következõ ebben segitene valaki

74
Segítségkérés / Valki elmagyarázná
« Dátum: 2013. július 12. - 12:41:56 »
Köszönöm :)

75
Segítségkérés / Valki elmagyarázná
« Dátum: 2013. július 12. - 12:25:07 »
Sziasztok valaki eltudná magyarázni hogy a következõ sokrok mit szolgálnak és mire jók?
 
new name[MAX_PLAYER_NAME];//A értetlen
new dinicreate[64];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name);
dini_Create(dinicreate);
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 0)
{
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1)

 
+VAlaki le irná hogy hogyan tudom azt megcsinálni hogy amedig valaki nem ija be azt hogy /kinyit adig ne tudjon beszálni egy autóba sem?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal