Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Szasza

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26
61
Kérdések, Segítség / Skype hiba
« Dátum: 2013. december 20. - 15:43:06 »
Ide kellet volna nyitni...
http://sampforum.hu/index.php?board=145.0

62
Szkript kérések / hóesés
« Dátum: 2013. december 20. - 13:37:38 »
Ez talán segíthet az elkezdésében :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=46153

63
Kérdések, Segítség / Feltörték a jelszavamat SEGÍTSETEK!!!
« Dátum: 2013. december 20. - 13:33:34 »

 

Levél adminteamnek és talán(!) valamilyen úton-módon tudatják veled a jelszót, de ennek az esélye kicsi... Nem igazán lehet ezzel mit csinálni...
 
[/quote]
Próbáltam de nem hiszik el! :( Pedig már vagy 200 órát játszottam ott
 
[/quote]
Mert gondolom nem menti, hogy mikor melyik IP címmel léptél fel.. ha mentené vissza tudnák nézni, hogy pl. 2 napja más IP címmel lépnek fel...

64
Szkript kérések / Hibás SII.inc?!
« Dátum: 2013. december 19. - 21:30:06 »
Valahonnan lemaradt egy { vagy }

65
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Karácsonyi script gyûjtemény
« Dátum: 2013. december 19. - 20:44:55 »

Ez is f***a lett :D
Már csak 1 olyan kéne ahol számolja,hogy mennyi van még karácsonyig meg újévig :D
Ha azt megcsinálod mester nek foglak szólítani :D
 
[/quote]
Megcsinálom szívesen... csak 1-2 pill mert még megcsinálok egy-kettõ dolgot... egyébként szívesen megcsinálok akárkinek ilyesmit :D és köszi ;)
 

Olyan van a hivatalos fórumon is.
Egyébként nekem kellene egy olyan ahol szánokat lehet lerakni meg esetleg komplett karácsonyfát (feldíszítve).
Akinek van türelme be is mappolhatná, adnék érte valamilyen játékszervert.  :)
 
[/quote]
Ha adsz egy szán obiject ID-t szívesen megcsinálom :)

66
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Karácsonyi script gyûjtemény
« Dátum: 2013. december 19. - 20:35:04 »

Köszi szépen a karácsonyfa készítõt :D
 
[/quote]
Nincs mit :)

67
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kecske
« Dátum: 2013. december 19. - 19:02:40 »

Értelmetlen xDDD
De gyakorlásnak jó :P
EDIT: a string változónak bõven elég a 20-30.
 
[/quote]
Nem olyan 47-48?

68
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Karácsonyi script gyûjtemény
« Dátum: 2013. december 19. - 17:00:26 »

Lenne még egy ötletem. Tegyél bele mondjuk mikulássapkás õzikéket, sõt, ha tudsz, mapolj egy kisebb szánt(tele ajándékdobozzal)... Kötél objectekkel meg hozzákapcsolni az õzeket. Tovább belegondolok, ezt az egészet hozzákapcsolhatnád valami repülõhöz(ami egy interiorba van \"linkelve\"), és a játékos meg irányíthatja :D
 
[/quote]
Ez szép és jó :D de én csak scripteléseket csinálok meg... a mappolással régen felhagytam... de ha mappoltok valamit szívesen be scriptelem.... vagy script ötleteket ha mondtok :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 19. - 19:59:47 )


Nekem lenne még egy ötletem./createtree és /deletetree./createtree vel lelehetne rakni karácsonyfát./deletetree vel pedig törölni lehetne és akár menthetné scriptfilesba! :D ha tudnák karácsonyfa id t megcsinálnám :D
 
[/quote]
Kész

69
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Karácsonyi script gyûjtemény
« Dátum: 2013. december 19. - 16:09:06 »

Nekem lenne még egy ötletem./createtree és /deletetree./createtree vel lelehetne rakni karácsonyfát./deletetree vel pedig törölni lehetne és akár menthetné scriptfilesba! :D ha tudnák karácsonyfa id t megcsinálnám :D
 
[/quote]
Rendben amint lesz rá idõm :)

70

Üdv!
Nagy gondban vagyok, mert a szerver spawnolás után más helyre pakol le mint ami meg van adva.
Minden skin így van berakva: AddPlayerClass(skinid,1778.6263, -1774.7339, 52.5209,0.0,0,0,0,0,0,0);
Valamiért a chilliad mellé rak le, fogalmam nincs miért... scripterek sem tudják, valaki? Találkozott már ilyen problémával? a szerver 0.3e-n tökéletesen mûködött de jelenleg azon sem mûködik már ugyanilyen a mûködése.
 
[/quote]
Az AddPlayerClass nem arra szolgál, hogy beállítsd a Spawn pozíciót hanem arra, hogy beállítsd a skin választásnál, hogy mely skineket lehessen választani, hol legyenek a skin választásnál a karakterek stb...
Azt, hogy hova rakja spawnolás után azt az OnPlayerSpawn alatt kell beállítani

71
Segítségkérés / Admin rendszer gond
« Dátum: 2013. december 19. - 16:02:32 »

 

Én azt tanácsolom, hogy megcsinálhatod így is :)
De ingame rcon-ba belépsz és
/rcon loadfs adminrendszer
/rcon loadfs stb.stb
és ahol nem tölti be(failed), annál van összeakadás :)
 
[/quote]
de ez ugyan az mintha a server.cfg-nél töltené be...
Mert nem azzal van a baj hogy nemtudja betölteni, hanem szerintem például a dialog résznél..
 
[/quote]
Akkor nem lehet, hogy összeakadtak a dialog ID-k?

72
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Karácsonyi script gyûjtemény
« Dátum: 2013. december 19. - 16:00:23 »

Az 1.t énis megtaláltam tegnap :D A másodikat felhasználom,illetve lehet a 3.at is,köszi :D
 
[/quote]
Nincs mit :) Ezért raktam fel

73
Szkript kérések / Idõjárás
« Dátum: 2013. december 18. - 21:35:02 »
átírod a számokat a mostani idõre és akár most is :)
 
if(21 < h < 22) SetWeather(9);

74
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Karácsonyi script gyûjtemény
« Dátum: 2013. december 18. - 21:33:14 »
Amiket a téma tartalmaz: Karácsonyi zene,Mikulássapi,Hóesés,Karácsonyfa készítõ,Karácsonyfa TextDraw,Karácsony/Újév visszaszámláló
 
Sziasztok :)
Mivel közeledik a karácsony és nézelõdtem Hivatalos Forumon.. és rátaláltam erre a scriptre így áthoztam nektek.
Fordítani ne nagyon lehet rajta mit... csak is a hangulat megteremtése érdekében hoztam át hátha valaki felhasználja a szerverében (és talán valaki még tanulni is tud belõle... kitudja )
A lényege , hogy beírod : /xmassong vagy /xs majd kiad egy textdrawot, hogy melyik zeneszámok közül lehet választani... mindegyik elõtt áll egy szám, ha azt a számot beírod a chatbe akkor lejátssza a számot, kiírja Középre pár mp.-ig, hogy melyik is az a szám és eltûnik a TextDraw.
Ha esetleg meguntad volna a számot akkor ki is tudod kapcsolni a /stopsong vagy a /ss paranccsal
Remélem valaki fel tudja használni :)
Boldog Karácsonyt és kellemes Újévet kívánok minden kedves fórumozónak
Eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=481373
Képek:
http://gyazo.com/2fd798b2c55832a3383dc75e006082be.png (sajnos nem készítettem magyar képet)
http://gyazo.com/8446d605f4f6be57db6dc4d48e09b7df.png (sajnos nem készítettem magyar képet)
http://www.solidfiles.com/d/36279f8389/ - PWN
http://www.solidfiles.com/d/eac8311914/ - AMX
Edit: 1.
Egy szimpla Mikulás sapka script :)
 

new bool: Sapi [MAX_PLAYERS];
CMD:mikulassapka(playerid)
{
       if( Sapi[playerid] == false)
{
        Sapi[playerid] = true;
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4, 1.4);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Felvetted a Mikulás sapkát!\");
}
       else
{
        Sapi[playerid] = false;
        RemovePlayerAttachedObject(playerid, 3);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Levetted a Mikulás sapkát!\");
}
return 1;
}

 
Edit: 2.
(ezt nem én készítettem de már nem tudom honnan is szereztem.. esetleg ha valaki meg tudja mondani akkor kiírom)
Egy hó esés script
 

new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char];
CMD:hoeses(playerid)
{
   if(snowOn{playerid})
{
    DeleteSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* Hóesést leállítottad!\");
}
else
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \" Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
}
return 1;
}
CMD:hoesesall(playerid)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
      ploop(i)
      {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
 }
 return 1;
}
CMD:hoesesalloff(playerid)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}

 
Edit: 3.
Egy karácsonyfa készítõ script.
Lényege : /createkfa paranccsal (csak RCON adminnak) létre lehet hozni egy karácsonyfát aminek meg kell adni az IDjét (jelenleg MAX 99 de átlehet írni) és ezt elmenti a Karacsonyfak nevû mappába .. a /removekfa paranccsal pedig törölni lehet a fákat itt is meg kell adni a törölni kívánt fa IDjét
FONTOS!!!: a scriptfiles mappába létre kell hoznod egy Karacsonyfak nevû mappát, ha ezt nem teszed meg a script nem fog mûködni
Letöltés - http://www.solidfiles.com/d/b39e964419/
CODE:
 

/*
Karácsonyfa készítõ!
Készítette: Szasza
Publikálva: sampforum.hu
Dátum: 2013.12.19
*/
#include
#include
#include
#include
#define MAX_KFAK 100
new faob[MAX_KFAK];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Karácsonyfa FS betöltve! By:Szasza\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
LoadKaracsonyfak();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Karácsonyfa FS kiiktatva!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
for(new i=0;i    {
         DestroyObject(faob);
    }
return 1;
}
CMD:createkfa(playerid,params[])
{
new id;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin!\");
   if(sscanf(params, \"i\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /createkfa [iD]\");
   new Float:x,Float:y,Float:z,file[128],string[128];
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
format(file, sizeof(file), \"/Karacsonyfak/%d.ini\",id);
format(string, sizeof(string), \"%d ID fa már létezik!!!!\", id);
if(dini_Exists(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,string);
dini_Create(file);
dini_FloatSet(file, \"X\", x);
dini_FloatSet(file, \"Y\", y);
dini_FloatSet(file, \"Z\", z-1);
   faob[id] = CreateObject(19076,x,y,z-1,0.00000000,0.00000000,230.48021);
   SetPlayerPos(playerid,x+2,y,z);
return 1;
}
CMD:removekfa(playerid,params[])
{
new id;
   if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin!\");
   if(sscanf(params, \"i\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /removekfa [iD]\");
   new file[128],string[128],str2[128];
     format(file, sizeof(file), \"/Karacsonyfak/%d.ini\",id);
     format(str2, sizeof(str2), \"ID %d fa nem létezik!!\", id);
   if(!dini_Exists(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,str2);
   dini_Remove(file);
   format(string, sizeof(string), \"ID %d fa törölve!!\", id);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
DestroyObject(faob[id]);
return 1;
}
stock LoadKaracsonyfa(id)
{
   new file[128],Float:x,Float:y,Float:z;
format(file, sizeof(file), \"/Karacsonyfak/%d.ini\",id);
if(!dini_Exists(file)) return 0;
x = dini_Float(file, \"X\");
y = dini_Float(file, \"Y\");
z = dini_Float(file, \"Z\");
faob[id] = CreateObject(19076,x,y,z,0.00000000,0.00000000,230.48021);
return 1;
}
stock LoadKaracsonyfak()
{
for(new i=0;i    {
         LoadKaracsonyfa(i);
    }
     return 1;
}

 
Edit: 4.
Ebben az Editben egy Hiv. forumról való scriptet hozok át nektek!
Lényege: Egy karácsonyfás TextDraw .. ha csatlakozol beadja és a /tree paranccsal ki-be lehet kapcsolni. Le van fordítva.
Eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=196463&highlight=christmas+tree
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/dab79f4604/
Videó(jobb alsó sarokban van a TextDraw):
 

Edit: 5.
Ez a script visszaszámol karácsonyig és újévig és ha eljön az idejük akkor kiírja, hogy Boldog karacsonyt/ujevet
A scriptet ebbõl a scriptbõl fejlesztettem tovább, hogy számolja a karácsonyt is : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=297567 - A linkért köszönet Secur-nak
Sajnos nem tudtam letesztelni, hogy mivan akkor ha karácsony/ujev van.. így ha valaki felfedezne benne valami hibát kérem jelezze :)
CODE:
 

/*############################################*\\
##                                                                                        ##
##  NYC (New Year Counter :D) v.0.2a by Meta  ##
##  Fejlesztõ: Szasza 2013.12.19  ##
##                                                                                        ##
\\*############################################*/
#include
#include
#pragma tabsize 0
#define HUN
new cTime,kTime;
new Text:NYCounter;
new Text:HappyNewYearText;
new Text:KaracsonyText;
new Text:BKaracsonyText;
public OnFilterScriptInit()
{
       KaracsonyText = TextDrawCreate(330.000000, 423.000000, \"_\");
TextDrawAlignment(KaracsonyText, 2);
       TextDrawBackgroundColor(KaracsonyText, 255);
       TextDrawFont(KaracsonyText, 2);
       TextDrawLetterSize(KaracsonyText, 0.40000, 2);
       TextDrawColor(KaracsonyText, -16776961);
       TextDrawSetOutline(KaracsonyText, 1);
       TextDrawSetProportional(KaracsonyText, 1);
       NYCounter = TextDrawCreate(357.000000, 399.000000, \"_\");
       TextDrawAlignment(NYCounter, 2);
       TextDrawBackgroundColor(NYCounter, 255);
       TextDrawFont(NYCounter, 2);
       TextDrawLetterSize(NYCounter, 0.40000, 2);
       TextDrawColor(NYCounter, -16776961);
       TextDrawSetOutline(NYCounter, 1);
       TextDrawSetProportional(NYCounter, 1);
       new message[40], year, month, day;
       getdate(year, month, day);
       if(month != 1) { year--; }
       #if defined HUN
               format(message, sizeof(message), \"~>~ BOLDOG UJ EVET ~<~~n~~y~%d!\", year);
       #else
               format(message, sizeof(message), \"~>~ HAPPY NEW YEAR ~<~~n~~y~%d!\", year);
       #endif
       HappyNewYearText = TextDrawCreate(340.000000, 350.000000, message);
       TextDrawAlignment(HappyNewYearText, 2);
       TextDrawBackgroundColor(HappyNewYearText, 255);
       TextDrawFont(HappyNewYearText, 1);
       TextDrawLetterSize(HappyNewYearText, 1.000000, 4.000000);
       TextDrawColor(HappyNewYearText, 16777215);
       TextDrawSetOutline(HappyNewYearText, 1);
       TextDrawSetProportional(HappyNewYearText, 1);
       BKaracsonyText = TextDrawCreate(250.000000, 10.000000, \"BOLDOG KARACSONYT!!!\");
TextDrawAlignment(BKaracsonyText, 2);
       TextDrawBackgroundColor(BKaracsonyText, 255);
       TextDrawFont(BKaracsonyText, 1);
       TextDrawLetterSize(BKaracsonyText, 1.000000, 4.000000);
       TextDrawColor(BKaracsonyText, 16777215);
       TextDrawSetOutline(BKaracsonyText, 1);
       TextDrawSetProportional(BKaracsonyText, 1);
   CounterTimer();
       cTime = SetTimer(\"CounterTimer\", 400, 1);
   KaracsonyTimer();
       kTime = SetTimer(\"KaracsonyTimer\", 400, 1);
       return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
       TextDrawDestroy(NYCounter);
       TextDrawDestroy(HappyNewYearText);
       TextDrawDestroy(KaracsonyText);
       KillTimer(cTime);
       KillTimer(kTime);
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   new year, month, day, hour, minute, second;
       getdate(year, month, day);
       gettime(hour, minute, second);
       if(day == 1 && month == 1 && (second > 0 || hour > 0))
       {
           TextDrawShowForPlayer(playerid, HappyNewYearText);
       }
}
forward KaracsonyTimer();
public KaracsonyTimer()
{
      new str2[150];
       new year, month, day, hour, minute, second;
       getdate(year, month, day);
       gettime(hour, minute, second);
       if(month == 12 && day == 25)
       {
           TextDrawHideForAll(KaracsonyText);
           TextDrawShowForAll(BKaracsonyText);
           KillTimer(kTime);
       }
       else
       {
               gettime(hour, minute, second);
               new day2;
               switch(month)
               {
                   case 1, 3, 5, 7, 8, 10, 12: day2 = 31;
                   case 2: { if(year%4 == 0) { day2 = 29; } else { day2 = 28; } }
                   case 4, 6, 9, 11: day2 = 30;
               }
               month = 12 - month;
               day = day2 - day;
               hour = 24 - hour;               if(hour == 24) { hour = 0; }            if(minute != 0) { hour--; }
               minute = 60 - minute;   if(minute == 60) { minute = 0; }        if(second != 0) { minute--; }
               second = 60 - second;   if(second == 60) { second = 0; }
               #if defined HUN
               format(str2, sizeof(str2), \"~y~Karacsony: ~g~%02d ~w~H, ~g~%02d ~w~N, ~g~%02d ~w~O, ~g~%02d ~w~P, ~g~%02d ~w~M\", month, day-6, hour, minute, second);
               #else
               format(str2, sizeof(str2), \"~y~Christmas: ~g~%02d ~w~Mo, ~g~%02d ~w~D, ~g~%02d ~w~H, ~g~%02d ~w~M, ~g~%02d ~w~S\", month, day-6, hour, minute, second);
               #endif
               TextDrawHideForAll(KaracsonyText);
               TextDrawSetString(KaracsonyText, str2);
               TextDrawShowForAll(KaracsonyText);
       }
       return 1;
}
forward CounterTimer();
public CounterTimer()
{
       new string[150];
       new year, month, day, hour, minute, second;
       getdate(year, month, day);
       gettime(hour, minute, second);
       if(month == 1 && day == 1)
       {
           TextDrawHideForAll(NYCounter);
           TextDrawShowForAll(HappyNewYearText);
           KillTimer(cTime);
       }
       else
       {
               gettime(hour, minute, second);
               new day2;
               switch(month)
               {
                   case 1, 3, 5, 7, 8, 10, 12: day2 = 31;
                   case 2: { if(year%4 == 0) { day2 = 29; } else { day2 = 28; } }
                   case 4, 6, 9, 11: day2 = 30;
               }
               month = 12 - month;
               day = day2 - day;
               hour = 24 - hour;               if(hour == 24) { hour = 0; }            if(minute != 0) { hour--; }
               minute = 60 - minute;   if(minute == 60) { minute = 0; }        if(second != 0) { minute--; }
               second = 60 - second;   if(second == 60) { second = 0; }
               #if defined HUN
               format(string, sizeof(string), \"~y~2013: ~g~%02d ~w~H, ~g~%02d ~w~N, ~g~%02d ~w~O, ~g~%02d ~w~P, ~g~%02d ~w~M\", month, day, hour, minute, second);
               #else
               format(string, sizeof(string), \"~y~2013: ~g~%02d ~w~Mo, ~g~%02d ~w~D, ~g~%02d ~w~H, ~g~%02d ~w~M, ~g~%02d ~w~S\", month, day, hour, minute, second);
               #endif
               TextDrawHideForAll(NYCounter);
               TextDrawSetString(NYCounter, string);
               TextDrawShowForAll(NYCounter);
       }
}

 
Ha esetleg eszembe jut még valami akkor írok még bele.. vagy ha nektek jut eszetekbe akkor ti is írjatok és beleírom :)

75
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szükségletek
« Dátum: 2013. december 18. - 20:30:30 »

Szerintem inkább itt, mint ott, ott szerver bemutatás van, nem segítségkérés. És valamilyen szinten a scripthez is megy, elvégre scriptel, vagy nem. És a kérdésre kéne válaszolni nem okoskodni. Szerintem igazad van, de részben értelme is van, hisz kitudja kivel állsz szemben. Játék\"pénz\" formájából is akár
 
[/quote]
Kettõnk közül csak te okoskodsz :)

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal