Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
61
Segítségkérés / Szerelés
« Dátum: 2016. február 29. - 21:54:00 »
Sziasztok.
Azt szeretném megcsinálni, hogy ha elkezdi szerelni a csávesz akkor egy 10-15 másodpercig ne történjen semmi, fagyjon be a képernyő és egy ilyen szerelő anim legyen és írja ki , hogy XY elkezdte szerelni a járművet majd kész akkor ami ebbe a scriptbe is látható írja ki, hogy megszerelte..
 
    if(strcmp(cmd, \"/szerel\", true) == 0)
{
       if(IsPlayerConnected(playerid))
       {
         if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
                 {
                     if(!PlayerToPoint(5, playerid, -334.7059,1188.9641,19.7444)) //szerelőtelep1
                     if(!PlayerToPoint(5, playerid, -335.1886,1197.5498,19.7444)) //szerelőtelep2
                               {
                              SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy műhelyben.\");
                              return 1;
                      }
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Járműben nemtudsz szerelni..\");
      }
      else
      {
            new repaircar = GetClosestCar(playerid);
            if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5)
            {
                new Float:vehhealth;
                GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth);
                if(vehhealth <= 1000)
                {
                   new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                     SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0);
                     RepairVehicle(repaircar);
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  format(string, sizeof(string), \"* %s megszerelt egy járművet.\", nev);
                  ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  SetPlayerChatBubble(playerid, \"megszerelt egy járművet.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megszerelt egy járművet.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
               } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A járműnek nincs semmi baja.\");
            } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Menj közelebb a járműhöz.\");
      }
         } else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelő!\");
      }
      return 1;
   }

62
Segítségkérés / Jármű indítás/leállítás
« Dátum: 2016. február 26. - 18:58:55 »
Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy felmegyek a szerverre, beszállok egy kocsiba /motor vagy shift és nemtörténik semmi, majd kiszállok és ismét vissza utána a SHIFT-el eltudom indítani a motort de a /motor paranccsal nem.
Ha jár a motor utána már működik a /motor parancs.
Ez miért van?
 
   if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
           new newcar;
           newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
            else
            {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
             return 1;
             }
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(gEngine[playerid] == 1)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                      gEngine[playerid] = 0;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elfordítja a kulcsot majd leállítja a motort.\",sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                         TogglePlayerControllable(playerid, false);
                   }
         else if(gEngine[playerid] == 0)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                            TogglePlayerControllable(playerid, true);
               PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
               SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
               format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elfordítja a kulcsot majd elindítja a motort.\",sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                       gEngine[playerid] = 1;
                    }
         return 1;
      }
   }
    }
    return 1;
}

 

    if(newkeys == KEY_JUMP)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
      {
         if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
            else
            {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
             return 1;
             }
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(gEngine[playerid] == 0) { return 1; }
         engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
         PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
         SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Indítod a motort.\",3500,3);
         gEngine[playerid] = 1;
         return 1;
      }
   }
}
    }

63
Segítségkérés / Fegyver
« Dátum: 2016. február 23. - 17:56:37 »
Mindegyik után raktam returnt és ugy se jó..
Nem veszi le a pénzt, csak a baseball ütőt kapom meg...

64
RP/RPG kérések / Idő rendszer
« Dátum: 2016. február 23. - 17:44:09 »
Szerintem nem ez volt a kérdésem..

65
Segítségkérés / motor probléma
« Dátum: 2016. január 25. - 17:06:28 »
Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy ha le van állítva a motor és be akarom indítani nem történik a /motor paranccsal semmi.
Mivel van más amivel eltudom indítani elindítottam, és utána beírtam, olyankor beindítja a motort ami már alapból bevan indítva de leállítani nem akarja.. miért??
 
   if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(idcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { }
            else { return 1; }
         }
         if(gEngine[playerid] == 0)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                      gEngine[playerid] = 1;
                            TogglePlayerControllable(playerid, true);
               SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
                       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen beindítottad a motort.\");
                  format(string, sizeof(string), \"* %s beindítja a motort.\", sendername);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                    }
         else if(gEngine[playerid] == 1)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                      gEngine[playerid] = 0;
                       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen leállítottad a motort.\");
                  format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort.\", sendername);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                   }
         return 1;
      }
   }
    }
    return 1;
}

66
Segítségkérés / Fegyver
« Dátum: 2016. január 25. - 15:33:33 »
Sziasztok.
Olyan problémám van, ha veszek fegyvert pl. egy shotgunt nem veszi le a pénzt.
A fegyvert, a töltényeket megkapom , de az előtte lévő fegyverekhez is kapok ugyanannyi töltényt..
Miért van ez?
 
   if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t a falon találod.\");
         return 1;
      }
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 2 || fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 2 és 9 között kell lennie.\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 290.1126,-109.3564,1001.5156)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; }
      {
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) //------------- Baseball ütő
       {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*3000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*3000;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0;
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) //------------- Kés
       {
         if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*1500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*1500;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
             }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //------------- 9MM
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) //------------- Desert Eagle
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) //------------- Shotgun
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) //------------- MP5
       {
               if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000;
                 format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) //------------- AK47
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      }
}
return 1;
}

67
Segítségkérés / Templom interior
« Dátum: 2016. január 25. - 15:17:37 »
Lehet rosszul emlékszem, de egyszer volt egy és az nem mappolva volt :o
Köszönöm.:)

68
Segítségkérés / Templom interior
« Dátum: 2016. január 25. - 15:01:09 »
Sziasztok.
Kerestem a templom interior koordinátáit de sehol se találom.:s
Esetleg egy oldalt tudtok adni ahol az összes interior fent van, vagy a templom koordinátáit??

69
Segítségkérés / Bejelentkezés
« Dátum: 2016. január 25. - 14:03:23 »
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy szerver restart után aki frakcióba van az a tanya közepére spawnol ( mint alább lehet látni a koordináták 0-nál vannak az a tanya) és azt szeretném, hogy oda spawnoljanak vissza ahol kiléptek/kidobta a szerver.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerToTeamColor(playerid);
InitLockDoors(playerid);
STDPlayer[playerid] = 0;
if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
{
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jelentkezz be mielőtt játszanál!\");
        KickPlayer[playerid] = 1;
}
if(gTeam[playerid] == 3)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pMember] > 0 || PlayerInfo[playerid][pLeader] > 0)
    {
   //SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"You are part of a Family/Force, you\'ve been forced to the right Class + Char !\");
   MedicBill[playerid] = 0;
   new model = PlayerInfo[playerid][Munkaruha1];
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4) { SetSpawnInfo(playerid, 1, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 1; gTeam[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 8) { SetSpawnInfo(playerid, 10, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 10; gTeam[playerid] = 10; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 10) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 14) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 16) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 18) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 8) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 11) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 14) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
   Nevekki(playerid);
   SpawnPlayer(playerid);
}
}
if(PlayerInfo[playerid][Munkaruha1] > 0) { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Munkaruha1]); }
else { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pModel]); }
SetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerSpawn(playerid);
SetPlayerToTeamColor(playerid);
PlayerFixRadio(playerid);
for(new i = 0; i < sizeof(Turfs); i++)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, i, TurfInfo[zColor]);
        return 1;
}
if(MapIconsShown[playerid] != 1)
{
    MapIconsShown[playerid] = 1;
    for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
   SetPlayerMapIcon(playerid,i + 1,BizzInfo[bEntranceX],BizzInfo[bEntranceY],BizzInfo[bEntranceZ],36,COLOR_LIGHTRED);
}
for(new i = 0; i < sizeof(SBizzInfo); i++)
{
    SetPlayerMapIcon(playerid,i + 20,SBizzInfo[sbEntranceX],SBizzInfo[sbEntranceY],SBizzInfo[sbEntranceZ],36,COLOR_LIGHTRED);
}
}
return 1;
}

70
RP/RPG kérések / Ajtó teleport
« Dátum: 2016. január 17. - 10:54:40 »
forward CheckForWalkingTeleport(playerid);
public CheckForWalkingTeleport(playerid)
{
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.5055,-1675.6790,16.1953))
    {
        SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1);
    }
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 246.4132, 107.1142, 1003.1916))
    {
        SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953);
        SetPlayerInterior(playerid,0);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1);
    }
    return 1;
}

 
Próbáld meg így

71
RP/RPG kérések / Ajtó teleport
« Dátum: 2016. január 16. - 22:56:43 »
public CheckForWalkingTeleport(playerid)  <--- ez alá

72
Segítségkérés / Halhatatlanság
« Dátum: 2016. január 16. - 22:27:15 »
Sziasztok.
Szeretném a segítséget kérni, azt szeretném mikor szolgálatba állok megütnek/meglőnek vagy bármi történik ne fogyjon a HP-m..
Illetve adminszolgálatba betudok állni de mikor ki akarok állni azt már nem engedi. :(
 
    if(!strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true))
       {
          if(IsPlayerConnected(playerid))
          {
              if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Előbb jelentkezz be!!\");
                return 1;
              }
              if(Admin(playerid, 1))
              {
                    if(AdminDuty[playerid] == 0) // adminszolgálat be
                     {
                          if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1)
                      {
                         Nevekbe(playerid);
                      }
                      if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0)
                      {
                         Nevekbe(playerid);
                      }
                      AdminDuty[playerid] = 1;
                      PlayerInfo[playerid][Engedi] = 1;
                      new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
                      GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
                      new Float:AX,Float:AY,Float:AZ;
           GetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ);
                      SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Adminszolgálatba álltál!\");
                      GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                      format(string, sizeof(string), \"%s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell írj neki: /pm %d\", sendername, playerid);
                      OOCNews(COLOR_LIGHTBLUE,string);
                      SetPlayerColor(playerid, COLOR_DBLUE);
                      TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                      new nev[32];
                      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                      GetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ);
                      SetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ+1);
                      format(stringx,sizeof(stringx), \"%s\",nev);
                      DutyLabelNev[playerid] = Create3DTextLabel(stringx,0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1);
                      Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabelNev[playerid], playerid, 0,0,0.2);
                      new h,mi,s,y,m,d;
                      getdate(y,m,d);
                      gettime(h,mi,s);
                      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adminszolgálatba állt.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                      LoOoG(stringx);
                   }
                   return 1;
                  }
                  else if(AdminDuty[playerid] == 1) // adminszolgálat ki
                  {
                   if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1)
                   {
                      Nevekbe(playerid);
                   }
                   if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0)
                   {
                      Nevekki(playerid);
                   }
                   PlayerInfo[playerid][Engedi] = 0;
                   Delete3DTextLabel(DutyLabelNev[playerid]);
                   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                   AdminDuty[playerid] = 0;
                   new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
                   GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
                   new Float:X,Float:Y,Float:Z;
                   GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
                   SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z+1);
                   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kiléptél Adminszolgálatból!\");
                   GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                   format(string, sizeof(string), \"%s kilépett az Adminszolgálatból. Segítség kell /asreport.\", sendername);
                   OOCNews(COLOR_LIGHTRED,string);
                   SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2);
                   new nev[32];
                   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                   new h,mi,s,y,m,d;
                   getdate(y,m,d);
                   gettime(h,mi,s);
                   format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kilépett adminszolgálatból.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                    SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2);
                   LoOoG(stringx);
                   return 1;
                  }
              else
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy admin.\");
                  return 1;
              }
          }
           return 1;
        }

73
Segítségkérés / Motor
« Dátum: 2016. január 16. - 12:38:25 »
Sziasztok.
Azt szeretném, hogy ha nem megy a motor akkor /motor paranccsal betudjam indítani ( jelenleg csak SHIFT- el lehet elindítani, ez nem is baj, csak /motor parancscsal is lehessen )
Jelenleg csak leállítani lehet..
 
   if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(idcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { }
            else { return 1; }
         }
         engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
         TogglePlayerControllable(playerid, 0);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort\", sendername);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         gEngine[playerid] = 0;
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         return 1;
      }
   }
    }
    return 1;
}

74
Segítségkérés / Vonszolás
« Dátum: 2016. január 16. - 12:17:18 »
Sziasztok.
Lenne egy problémám, mikor valakit elkezdek vonszolni nem jön utánam...
Azt szeretném megcsinálni, hogy mindig menjen utána ( vagy spawnoljon utána ha már nincs a közelébe )
És még hogy vonszolom és már nem szeretném akkor ugyanugy beírva a /visz - t akkor már nem vonszolja.
 
   if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /visz [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerTied[giveplayerid] == 1)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve/megkötözve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\");
      }
} return 1;
}

75
Segítségkérés / Mozgó object..
« Dátum: 2016. január 16. - 10:55:26 »
Megoldottam, köszönöm a segítséget.:)

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal