Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Devil112
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
61
« Dátum: 2016. február 29. - 21:54:00 »
Sziasztok. Azt szeretném megcsinálni, hogy ha elkezdi szerelni a csávesz akkor egy 10-15 másodpercig ne történjen semmi, fagyjon be a képernyő és egy ilyen szerelő anim legyen és írja ki , hogy XY elkezdte szerelni a járművet majd kész akkor ami ebbe a scriptbe is látható írja ki, hogy megszerelte.. if(strcmp(cmd, \"/szerel\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { if(!PlayerToPoint(5, playerid, -334.7059,1188.9641,19.7444)) //szerelőtelep1 if(!PlayerToPoint(5, playerid, -335.1886,1197.5498,19.7444)) //szerelőtelep2 { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy műhelyben.\"); return 1; } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Járműben nemtudsz szerelni..\"); } else { new repaircar = GetClosestCar(playerid); if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5) { new Float:vehhealth; GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth); if(vehhealth <= 1000) { new nev[32]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0); RepairVehicle(repaircar); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s megszerelt egy járművet.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"megszerelt egy járművet.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megszerelt egy járművet.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A járműnek nincs semmi baja.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Menj közelebb a járműhöz.\"); } } else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelő!\"); } return 1; }
62
« Dátum: 2016. február 26. - 18:58:55 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy felmegyek a szerverre, beszállok egy kocsiba /motor vagy shift és nemtörténik semmi, majd kiszállok és ismét vissza utána a SHIFT-el eltudom indítani a motort de a /motor paranccsal nem. Ha jár a motor utána már működik a /motor parancs. Ez miért van? if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new newcar; newcar = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(IsAnOwnableCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\"); return 1; } } if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; } if(gEngine[playerid] == 1) { engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true; gEngine[playerid] = 0; format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elfordítja a kulcsot majd leállítja a motort.\",sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); TogglePlayerControllable(playerid, false); } else if(gEngine[playerid] == 0) { engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; TogglePlayerControllable(playerid, true); PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0); SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elfordítja a kulcsot majd elindítja a motort.\",sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); gEngine[playerid] = 1; } return 1; } } } return 1; } if(newkeys == KEY_JUMP) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(IsAnOwnableCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\"); return 1; } } if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; } if(gEngine[playerid] == 0) { return 1; } engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0); SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Indítod a motort.\",3500,3); gEngine[playerid] = 1; return 1; } } } }
63
« Dátum: 2016. február 23. - 17:56:37 »
Mindegyik után raktam returnt és ugy se jó.. Nem veszi le a pénzt, csak a baseball ütőt kapom meg...
64
« Dátum: 2016. február 23. - 17:44:09 »
Szerintem nem ez volt a kérdésem..
65
« Dátum: 2016. január 25. - 17:06:28 »
Sziasztok. Olyan gondom van, hogy ha le van állítva a motor és be akarom indítani nem történik a /motor paranccsal semmi. Mivel van más amivel eltudom indítani elindítottam, és utána beírtam, olyankor beindítja a motort ami már alapból bevan indítva de leállítani nem akarja.. miért?? if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(IsAnOwnableCar(idcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { } else { return 1; } } if(gEngine[playerid] == 0) { engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; gEngine[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid, true); SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen beindítottad a motort.\"); format(string, sizeof(string), \"* %s beindítja a motort.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } else if(gEngine[playerid] == 1) { engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true; gEngine[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen leállítottad a motort.\"); format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } return 1; } } } return 1; }
66
« Dátum: 2016. január 25. - 15:33:33 »
Sziasztok. Olyan problémám van, ha veszek fegyvert pl. egy shotgunt nem veszi le a pénzt. A fegyvert, a töltényeket megkapom , de az előtte lévő fegyverekhez is kapok ugyanannyi töltényt.. Miért van ez? if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t a falon találod.\"); return 1; } new fegyverid = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); new tolteny = strval(tmp); if(fegyverid < 2 || fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 2 és 9 között kell lennie.\"); return 1; } if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; } if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 290.1126,-109.3564,1001.5156)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; } { if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) //------------- Baseball ütő { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*3000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*3000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) //------------- Kés { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*1500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*1500; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //------------- 9MM { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) //------------- Desert Eagle { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) //------------- Shotgun { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) //------------- MP5 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) //------------- AK47 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } } } return 1; }
67
« Dátum: 2016. január 25. - 15:17:37 »
Lehet rosszul emlékszem, de egyszer volt egy és az nem mappolva volt Köszönöm.
68
« Dátum: 2016. január 25. - 15:01:09 »
Sziasztok. Kerestem a templom interior koordinátáit de sehol se találom.:s Esetleg egy oldalt tudtok adni ahol az összes interior fent van, vagy a templom koordinátáit??
69
« Dátum: 2016. január 25. - 14:03:23 »
Sziasztok. Olyan problémám lenne, hogy szerver restart után aki frakcióba van az a tanya közepére spawnol ( mint alább lehet látni a koordináták 0-nál vannak az a tanya) és azt szeretném, hogy oda spawnoljanak vissza ahol kiléptek/kidobta a szerver. public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerToTeamColor(playerid); InitLockDoors(playerid); STDPlayer[playerid] = 0; if(gPlayerLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jelentkezz be mielőtt játszanál!\"); KickPlayer[playerid] = 1; } if(gTeam[playerid] == 3) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] > 0 || PlayerInfo[playerid][pLeader] > 0) { //SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"You are part of a Family/Force, you\'ve been forced to the right Class + Char !\"); MedicBill[playerid] = 0; new model = PlayerInfo[playerid][Munkaruha1]; if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4) { SetSpawnInfo(playerid, 1, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 1; gTeam[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == { SetSpawnInfo(playerid, 10, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 10; gTeam[playerid] = 10; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 10) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 14) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 16) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 18) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 11) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 14) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; } Nevekki(playerid); SpawnPlayer(playerid); } } if(PlayerInfo[playerid][Munkaruha1] > 0) { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Munkaruha1]); } else { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pModel]); } SetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerSpawn(playerid); SetPlayerToTeamColor(playerid); PlayerFixRadio(playerid); for(new i = 0; i < sizeof(Turfs); i++) { GangZoneShowForPlayer(playerid, i, TurfInfo[zColor]); return 1; } if(MapIconsShown[playerid] != 1) { MapIconsShown[playerid] = 1; for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++) { SetPlayerMapIcon(playerid,i + 1,BizzInfo[bEntranceX],BizzInfo[bEntranceY],BizzInfo[bEntranceZ],36,COLOR_LIGHTRED); } for(new i = 0; i < sizeof(SBizzInfo); i++) { SetPlayerMapIcon(playerid,i + 20,SBizzInfo[sbEntranceX],SBizzInfo[sbEntranceY],SBizzInfo[sbEntranceZ],36,COLOR_LIGHTRED); } } return 1; }
70
« Dátum: 2016. január 17. - 10:54:40 »
forward CheckForWalkingTeleport(playerid); public CheckForWalkingTeleport(playerid) { new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.5055,-1675.6790,16.1953)) { SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916); SetPlayerInterior(playerid,10); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 246.4132, 107.1142, 1003.1916)) { SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953); SetPlayerInterior(playerid,0); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1); } return 1; } Próbáld meg így
71
« Dátum: 2016. január 16. - 22:56:43 »
public CheckForWalkingTeleport(playerid) <--- ez alá
72
« Dátum: 2016. január 16. - 22:27:15 »
Sziasztok. Szeretném a segítséget kérni, azt szeretném mikor szolgálatba állok megütnek/meglőnek vagy bármi történik ne fogyjon a HP-m.. Illetve adminszolgálatba betudok állni de mikor ki akarok állni azt már nem engedi. if(!strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true)) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(gPlayerLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Előbb jelentkezz be!!\"); return 1; } if(Admin(playerid, 1)) { if(AdminDuty[playerid] == 0) // adminszolgálat be { if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1) { Nevekbe(playerid); } if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0) { Nevekbe(playerid); } AdminDuty[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][Engedi] = 1; new kuldo[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo)); new Float:AX,Float:AY,Float:AZ; GetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Adminszolgálatba álltál!\"); GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell írj neki: /pm %d\", sendername, playerid); OOCNews(COLOR_LIGHTBLUE,string); SetPlayerColor(playerid, COLOR_DBLUE); TogglePlayerControllable(playerid, 1); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ); SetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ+1); format(stringx,sizeof(stringx), \"%s\",nev); DutyLabelNev[playerid] = Create3DTextLabel(stringx,0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabelNev[playerid], playerid, 0,0,0.2); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adminszolgálatba állt.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); } return 1; } else if(AdminDuty[playerid] == 1) // adminszolgálat ki { if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1) { Nevekbe(playerid); } if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0) { Nevekki(playerid); } PlayerInfo[playerid][Engedi] = 0; Delete3DTextLabel(DutyLabelNev[playerid]); TogglePlayerControllable(playerid, 1); AdminDuty[playerid] = 0; new kuldo[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo)); new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z+1); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kiléptél Adminszolgálatból!\"); GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s kilépett az Adminszolgálatból. Segítség kell /asreport.\", sendername); OOCNews(COLOR_LIGHTRED,string); SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kilépett adminszolgálatból.\",y,m,d,h,mi,s,nev); SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2); LoOoG(stringx); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy admin.\"); return 1; } } return 1; }
73
« Dátum: 2016. január 16. - 12:38:25 »
Sziasztok. Azt szeretném, hogy ha nem megy a motor akkor /motor paranccsal betudjam indítani ( jelenleg csak SHIFT- el lehet elindítani, ez nem is baj, csak /motor parancscsal is lehessen ) Jelenleg csak leállítani lehet.. if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(IsAnOwnableCar(idcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { } else { return 1; } } engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; TogglePlayerControllable(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); gEngine[playerid] = 0; SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); return 1; } } } return 1; }
74
« Dátum: 2016. január 16. - 12:17:18 »
Sziasztok. Lenne egy problémám, mikor valakit elkezdek vonszolni nem jön utánam... Azt szeretném megcsinálni, hogy mindig menjen utána ( vagy spawnoljon utána ha már nincs a közelébe ) És még hogy vonszolom és már nem szeretném akkor ugyanugy beírva a /visz - t akkor már nem vonszolja. if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /visz [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerTied[giveplayerid] == 1) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve/megkötözve!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\"); } } return 1; }
75
« Dátum: 2016. január 16. - 10:55:26 »
Megoldottam, köszönöm a segítséget.
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
|