Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - szileni

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
Szkript kérések / Ketto kérdés :D
« Dátum: 2010. április 09. - 17:52:40 »
Az lenne még a kérdésem hogy lehet idore kaput csinálni?

62
Szkript kérések / Ketto kérdés :D
« Dátum: 2010. április 09. - 16:26:00 »
Lenne két kérdésem, remélem tudjátok rá a választ... Van a modomban ketto warning amire még most sem tudom a megoldást. Átraktam a szintet játszott órára és így mostmár mindenkinek játszott órákat fog számolni a TAB-nál. Ilyet kaptam.:
E:\\mod\\gamemodes\\Szileni.pwn(9249) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"level\"
Másik warningom pedig így néz ki. Ez nem tudom hogy miért kaptam :P :
E:\\Újra beindul a szerveren\\gamemodes\\Szileni.pwn(5759) : warning 219: local variable \"Health\" shadows a variable at a preceding level
Második kérdésem pedig az lenne hogy hogyan tudnák csinálni egy olyan kaput aminek a belépéséért fizetni kell?

63
Szkript kérések / Benzin
« Dátum: 2010. április 08. - 19:53:47 »
Mégsem találok.  ;D

64
Segítségkérés / RP város?
« Dátum: 2010. április 08. - 19:20:20 »
Hát... Jelenleg én most egy LS-i RP szerveren dolgozok... Szerintem LS.

65
Szkript kérések / Benzin
« Dátum: 2010. április 08. - 13:59:17 »
Az hogy nem tudom hogy hogy kellene megcsinálni ezt az egészet.... Ugye a LARP-ben csak benzin van és én azt akarom megoldani hogy deiselt is lehessen bele tölteni, de, hogyha mondjuk a sultanba diesel való és benzint töltesz akkor lefullad. Hogy tudnám ezt megvalósítani hogy lefulladjon egy kocsi ha nem ezt töltünk bele amit kell? Érted hogy mit szeretnék kérni?

66
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2010. április 06. - 18:46:28 »
Azt akartam írni  :D

67
Szkript kérések / Benzin
« Dátum: 2010. április 06. - 18:21:25 »
Szükségem lenne egy olyan scriptre amivel fel tudom tölteni a kocsimat benzinnel és diesellel, de, ha egy olyan autóba amibe diesel kell és benzint töltünk akkor lefullad, vagyis összetörik. LARP-ben találtam egy ilyet hogy ha összetörik hívjak szerelot.
 
public CheckCarHealth()
{
    new string[256];
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    for (new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if (IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
             new Float:health;
             GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i),health);
             new newcar = GetPlayerVehicleID(i);
             if (health <= 500 && !IsABoat(newcar) && !IsABike(newcar) && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !IsADrugHarvest(newcar) && !IsASweeper(newcar))
             {
                 if(engineOn[GetPlayerVehicleID(i)] == 1)
                 {
                    if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)
                    {
                       TogglePlayerControllable(i, 0);
                       SendClientMessage(i, COLOR_LIGHT_BLUE, \"A jármu összetört!Hívj szerelot!(/service mechanic)(/exit a jármu elhagyásához)\");
                       engineOn[GetPlayerVehicleID(i)] = false;
                       GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
                       format(string, sizeof(string), \"* A jármu motort összetört.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, i, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         }
       }
             }
         }
    }
}

68
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2010. április 06. - 11:38:37 »
Másold ki amit mi beillesztettünk és jó lesz 100% :P

69
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2010. április 06. - 11:28:49 »
   if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Nem vagy bejelentkezve !\");
            return 1;
        }
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"USAGE: /me [action]\");
      return 1;
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
   {
       format(string, sizeof(string), \"* Ismeretlen %s\", result);
   }
   else
   {
      format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", sendername, result);
   }
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}

 
LARP-bol kimásoltam... Nézd meg a hibádat.

70
Segítségkérés / Objectekkel kapcsolatban...
« Dátum: 2010. április 06. - 10:11:33 »
aa tényleg  ;D Köszi

71
Segítségkérés / Objectekkel kapcsolatban...
« Dátum: 2010. április 06. - 09:59:35 »
MTA 0.0.3 ben nem tudjátok hogy hogyan lehet lementeni egy kordinátát?

72
Segítségkérés / Objectekkel kapcsolatban...
« Dátum: 2010. április 06. - 09:27:39 »
Hát olyan 100 biztos hogy van xD
Hát én úgy csinálom hogy ilyenbe átkonvertálom:
CreateObject(14782, 2391.4125976563, -1692.3624267578, 51.278518676758, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
és ezt beleteszem a többi object közé....

73
Szkript kérések / Kapu
« Dátum: 2010. április 06. - 09:25:08 »
Igaz ilyenre volt szükségem :D de az admin is megfelel :P Az a lényeg hogy vendégek ne tudjanak bemenni :P

74
Szkript kérések / Kapu
« Dátum: 2010. április 06. - 09:20:49 »
Köszi ! Tökéletes :D Zárom...

75
Segítségkérés / Objectekkel kapcsolatban...
« Dátum: 2010. április 06. - 09:19:38 »
Csinálam olyan kezdést hogy repüloben kezdek, csak az a baj hogy nem akar bejönni a repülo, csak egy ido múlva. Lehetséges hogy sok a szerveren az object? Ha igen akkor mit tegyek? Szükségem van az objectekre.... Másba konvertáljam át? Vagy nemtudom  :dead:

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal