Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Fade

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
61
Játékok / A legjobb gengszerjáték.
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 12:24:31 »
Scarface. :)
És hozzátenném még hogy GTA 3 is, csak az nincs itt.

62
Játékok / Symphony
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 01:25:49 »
A játék alapvetõen egy Audiosurf-höz hasonlítható zenén alapuló ügyességi játék.
Ugye Audiosurfben a lényeg az volt, hogy ritmusra jönnek a blokkok, neked elkerülni/felszedni kellett õket. Ebben a játékban ritmusra jönnek az ELLENFELEK, és egyéb más dolgok is.
Elõnyök az Audiosurf-fel szemben:
- Bossokat generál le a számaidra néha.
- Rengeteg nehézség (nem csak 3)
- Unlockolható itemek.
- Szerkeszthetõ ûrhajó.
- Grafika jobb, gépigény hasonló, viszont kihasználja a többmagos processzorokat az Audiosurf-fel szemben.
Hátrányokról nem tudok.
A játék lényege, hogy az ellenségek (ûrhajók, turretek, egyéb dolgok) ritmusra bukkannak be oldalról, elõlrõl, akárhonnan, neked azokat ki kell iktatni. Ha az ellenfelek a zenesáv falán (videóban látható lesz majd) átmennek, akkor úgymond \"fertõzik\" a zenét (néhány hülye hangot kevernek bele). Ha megölöd az ellenfeleket, dobnak kis dallamhangokat, amiket fel lehet venni, ez olyan a játékban mint az MMO-kban az XP. Ezekkel lehet unlockolni az itemeket. A számok után, ha eleget összegyûjtöttél az adott szám alatt megtalálod az itemet, és rányomhatsz az unlock gombra, majd a hajód szerkesztésénél rárakod, ahogy tetszik.
Van még szerintem sok egyéb dolog a játékban, amire nem jöttem rá.
És igen, persze hogy lehet saját számokat használni (ez a lényege).
 

Steam-es játék (beszerezhetõ törten is, de ilyet nem fogok linkelni).

63
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Stund szerver gyertek fel !
« Dátum: 2012. július 30. - 15:58:56 »
Idézetet írta: patozje date=1343656319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25205\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kezdjük ott, hogy én nem is tudtam róla h ide felteszik a szerverem... fõleg h ki , nem tehetek róla hogy most ez a mód van a szerveren.. nem  mondtam ,hogy ez a végleges most is csinál a scripterünk parancsokat stb.Még mindig probálok keresni egy olyan modot ami ritka.. most ez van bent ennyi nem kell leszolni... én 1x nem mondtam rólatok semmit de az hogy így kapom az elsõ értékeléseket hogy csicska lopott sz*r mod stb kicsit felidegesit. Bocs ;)
 
Senki nem mondta, hogy \"csicskalopottszar\", kúltúráltan fejeztük ki magunkat.

64
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Stund szerver gyertek fel !
« Dátum: 2012. július 30. - 15:47:54 »
Idézetet írta: patozje date=1343655414\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25205\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen :DDD azér van kb 5 ugyan olyan rpg szerver is nem?:DDDDD
 
Az ilyen Stunt/Fun/Drift/istentudjamiasz*rmég modokat a legkönnyebb megírni. Azért van sok hasonló RPG szerver, mert vagy ugyanaz az alapjuk, vagy szintén ugyanaz, de nem módosítottak rajta semmit.
Szerintem a Stunt szó jelentésével sem vagytok tisztában, de fõleg azzal nem, hogy a GTA-ban az mi is. (nem az ami a mai multiplayer szervereken megy, az is biztos)
Szinte az összes magyar samp szerveren van olyan dolog, amit nem õk csináltak. Ezek max. include-ok, plugin-ok. Vannak szerverek, ahol a mapokból van néhány netrõl. Van ahol egy-két ingame rendszer van netrõl. Van olyan, hogy az ötlet a netrõl van, de saját. A végére kerül a legalsó réteg amibõl szintén nem kevés van (de a jobbik részébõl több van), és ide tartozik ez a szerver is: a dolgok 95%-a a netrõl van, a név sem egyedi, készítõk neve nincs feltüntetve. Annyiból jó, hogy nem írjátok át a dolgokat a ti nevetekre...
Ez a téma meg amúgy sem ide való, de inkább sehova sem. Nem azért, mert netrõl van szedve az egész, hanem emiatt a \"bõ\" leírás miatt.

65
Kérdések, Segítség / Pingelés
« Dátum: 2012. július 30. - 15:39:47 »
Idézek a globális fórum szabályzatból:
Tilos:
 
Bármilyen illegális (zene, film, bármilyen adat) anyagot közzétenni. Gondolok itt a torrent fájlokra és egyebekre.[/quote]
Minden ilyen nemû program illegális. Ezek a programok fõleg az ICMP echo-t floodolják tele, ami az internetet súlyosan leterheli. Ezáltal használhatatlanná válik az internet, amiért pénzt fizetnek <- ergo fel is jelenthetnek érte.

66
Játékok / Amnesia : The Dark Descent
« Dátum: 2012. július 30. - 11:42:55 »
Alapjátéktól nem kell félni... inkább a custom storyk-tól.
Alapban alíg egyszer-kétszer ijedtem meg, de nem olyan durván... kicsit félelmetes, sötét a hangulata, de nem egy nagyon ijesztõ dolog.
A Custom story-k ijesztõbbek. Ott sok ilyen van hogy a pofádba ugrik egy sikítós ordítós valami (fõleg meztelen emberek), attól jobban megijed az ember.

67
Off Telep / Érdekes "vírusok" támadták meg böngészõket.
« Dátum: 2012. július 28. - 16:29:56 »
Látom sok embernek van ilyen baja...
Nekem sosem volt ilyen, max hasonló, egyszer boot vírusom volt, és állandóan 100% volt a cpu újratelepítés után is.
Megoldás:
Rakjatok fel egy Ubuntu-t, de úgy hogy az minden partíciót leformázzon (de asszem ez automatikusan így van vele), legfontosabb dolgokat mentsétek le elõtte.
1-2 napig használjátok az Ubuntu-t, majd rakjátok vissza a Windows-t.
Friss, és gyors gép lesz belõle. :)
Nekem ez bevált a boot vírusnál.

68
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fade\'s damage behaviour V2.0
« Dátum: 2012. július 27. - 12:35:19 »
Idézetet írta: ZyZu date=1343341150\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25061\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt a repûlést nem lehet egy kicsit lejjebb vinni? Vagyis kb 2 métre lökjön ell?? :D  :hmmm:
 
Azért szerintem nem reális ha 100-al nekimész a falnak, és csak 2 métert repülsz... :D
Jó, végülis ha a fizikában számolunk, ez sem tökéletes, mert csak a sebesség egyenlõ, az erõ-ellenerõ törvényt kevésbé alkalmaztam... (ugye, SA-ban ahhoz meg kéne tudni a jármû tömegét, azt meg nem egyszerû, max egyenletekkel)
Így, csak annyit tudtam megoldani, hogy ugyanolyan sebességgel repülsz ki, mint amekkorával nekicsapódsz.
 

Ok elvileg meg is lenne gondolkoztam OnVehicleDamageStatusUpdate alkalmazásán is de ahhoz tesztelni kellene. (Az egész a jármû élet csökkenésének megállapításának a ténye.)
Na mindegy a kód optimalizálásán alkottam kicsit, kivettem pár nem használt és felesleges dolgot, és átírtam pár vizsgálatokat. (az OnPlayerUpdate alatt változott talán a legtöbbet)
Lehetne még optimalizálni, de ahhoz több teszt és idõ legfõképp idõ kellene.  ;D
Jha igen nem kell a nevemet feltüntetni nem az én szkriptem.
Akkor a változat:
 
#include <a_samp>
new Float:vhealth[MAX_PLAYERS];
new Float:velX[MAX_PLAYERS], Float:velY[MAX_PLAYERS], Float:velZ[MAX_PLAYERS];
forward OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health);
forward DrunkClean(playerid);
forward Refix(playerid);
forward FallSet(playerid);
forward Controllable(playerid);
public
OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"     Damage behaviour v2.0 by Fade      \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public
OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vhealth[playerid]);
}
return 1;
}
public
OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
GetVehicleHealth(vehicleid, vhealth[playerid]);
return 1;
}
public
OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health)
{
if(health >= 150)
{
new
   Float:x,
   Float:y,
   Float:z,
   Float:a;
GetVehiclePos(vehid, x, y, z);
GetVehicleZAngle(vehid, a);
SetPlayerPos(playerid, x, y, z+2);
GetVehicleVelocity(vehid, x, y, z);
SetPlayerVelocity(playerid, velX[playerid], velY[playerid], z+1);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
SetTimerEx(\"FallSet\", 500, 0, \"i\", playerid);
}
if(health >= 500) SetPlayerHealth(playerid, 0);
return 1;
}
public
OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
new
Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
if(20 <= amount <= 40)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 25000);
SetTimerEx(\"DrunkClean\", 5000, 0, \"i\", playerid);
}
else if(40 <= amount <= hp)
{
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\",4,0,0,0,1,0);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
SetTimerEx(\"Refix\", 5000, 0, \"i\", playerid);
}
return 1;
}
public
Refix(playerid)
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"getup_front\",4,0,0,0,0,0);
SetTimerEx(\"Controllable\",1800,0,\"i\",playerid);
SetTimerEx(\"DrunkClean\",3000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Controllable(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, 1);
public FallSet(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\", 1);
public
DrunkClean(playerid)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
return 1;
}
public
OnPlayerUpdate(playerid)
{
new
Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
if(hp >= 99) SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
else if(hp <= 10) SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
new
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicleid)
{
GetVehicleHealth(vehicleid, hp);
if(hp != vhealth[playerid])
{
   if(hp < vhealth[playerid]) OnVehicleLoseHealth(playerid, vehicleid, floatround(vhealth[playerid] - hp));
   vhealth[playerid] = hp;
}
GetVehicleVelocity(vehicleid, velX[playerid], velY[playerid], velZ[playerid]);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\") == 1)
{
new
   Float:vX,
   Float:vY,
   Float:vZ;
GetPlayerVelocity(playerid ,vX, vY, vZ);
if(vZ == 0)
{
   ClearAnimations(playerid);
   GetPlayerHealth(playerid, hp);
   hp -= 30.0;
   SetPlayerHealth(playerid, hp);
   if(hp <= 0.0)
   {
      SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
   } else {
      SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
      SetTimerEx(\"Refix\", 5000, 0, \"i\", playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, 0);
      ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\",4,0,0,0,1,0);
   }
   SetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\", 0);
}
}
return 1;
}

 

[/quote]
Köszönöm. Azért megemlítettem a neved, hogy te optimalizáltad. :)

69
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fade\'s damage behaviour V2.0
« Dátum: 2012. július 26. - 23:32:24 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1343334879\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25061\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Grat.
Egy pár megjegyzés:
AZ OnPlayerUpdate alatti részt igen csak lehetne optimalizálni.
Az OnPlayerStateChange alatti rész se teljesen korrekt.
Az OnPlayerGetHealth meg nincs használva sehol sem.
Még egy:
Ennek a global változónak a használata meg felesleges. new Float:vhp;
Ha gondolod átírhatom egy általam optimalizált verzióra.
 
Megköszönném, mert elég gyorsan írtam így is, kevés idõm van ilyenekre... :D
Az OnPlayerGetHealth valószínüleg azért maradt benne (megint a siedtség), mert 0.3c eleje fele írhattam ezt, akkor ezt kellett használnom, de most már ugye van integrálva ilyen a szerverbe.
Ha átírtad, majd rakd ki ide, berakom fõpostba Zsolesszka edition néven... :)
Amúgy köszi mindenkinek!

70
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fade\'s damage behaviour V2.0
« Dátum: 2012. július 26. - 21:53:38 »
Üdv!
Eléggé régen publikáltam egy script-et Hurt Script néven (a neve rohadtul nem illett hozzá, ezért neveztem most át), és ez annak a frissítése lenne.
V2.0 változásai:
- Kocsiból kirepülés szebbítve, korrigálva.
- Gyalogosként egy új rendszer beiktatva.
- Bugjavítások.
- Enyhe optimalizáláson esett át a script.
- Felállás után is szédül a player egy kis ideig.
Features:
- Ha autóval nekimész egy falnak, vagy egyéb tárgynak, úgy hogy minimum 150-et sebez az autóba, akkor kirepülsz az autó haladási sebességével egyenlõ erõvel.
- Ha kirepülsz autóból, fekve landolsz, és 5 mp-ig nem tudsz felkelni, szédülsz.
- Ha gyalogosként 20, és 40 közötti sebzést kapsz, beszédülsz.
- Ha gyalogosként 40 fölött sebzõdsz kifekszel (fõleg esésre vonatkozik, de lövésre is, ez késõbb változik majd), 5mp-ig nem tudsz felkelni, szédülsz.
- Ha 10, vagy kevesebb életed van, véglegesen szédülsz, amig 10 fölé nem megy az életed.
Videó:
http://www.youtube.com/watch?v=u7Vtrpjd5u4
(a 10 életes dolog nem látható a videóban, de az eddig is benne volt a script-ben)
Letöltés [AMX + PWN]:
http://www.solidfiles.com/d/d333ff99a0/
Forráskód [PWN] (Optimized by Zsolesszka):
 
#include <a_samp>
 
new Float:vhealth[MAX_PLAYERS];
new Float:velX[MAX_PLAYERS], Float:velY[MAX_PLAYERS], Float:velZ[MAX_PLAYERS];
 
forward OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health);
 
forward DrunkClean(playerid);
forward Refix(playerid);
forward FallSet(playerid);
forward Controllable(playerid);
 
public
        OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\"     Damage behaviour v2.0 by Fade      \");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
 
public
        OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
                GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vhealth[playerid]);
        }
        return 1;
}
 
public
        OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
        GetVehicleHealth(vehicleid, vhealth[playerid]);
        return 1;
}
 
public
        OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health)
{
        if(health >= 150)
        {
                new
                        Float:x,
                        Float:y,
                        Float:z,
                        Float:a;
                GetVehiclePos(vehid, x, y, z);
                GetVehicleZAngle(vehid, a);
                SetPlayerPos(playerid, x, y, z+2);
                GetVehicleVelocity(vehid, x, y, z);
                SetPlayerVelocity(playerid, velX[playerid], velY[playerid], z+1);
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
                SetTimerEx(\"FallSet\", 500, 0, \"i\", playerid);
        }
        if(health >= 500) SetPlayerHealth(playerid, 0);
        return 1;
}
 
public
        OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
        new
                Float:hp;
        GetPlayerHealth(playerid, hp);
        if(20 <= amount <= 40)
        {
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 25000);
                SetTimerEx(\"DrunkClean\", 5000, 0, \"i\", playerid);
        }
        else if(40 <= amount <= hp)
        {
                ClearAnimations(playerid);
                TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\",4,0,0,0,1,0);
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
                SetTimerEx(\"Refix\", 5000, 0, \"i\", playerid);
        }
        return 1;
}
 
public
        Refix(playerid)
{
        ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"getup_front\",4,0,0,0,0,0);
        SetTimerEx(\"Controllable\",1800,0,\"i\",playerid);
        SetTimerEx(\"DrunkClean\",3000,0,\"i\",playerid);
        return 1;
}
 
public Controllable(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, 1);
public FallSet(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\", 1);
 
public
        DrunkClean(playerid)
{
        SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
        return 1;
}
 
public
        OnPlayerUpdate(playerid)
{
        new
                Float:hp;
        GetPlayerHealth(playerid, hp);
        if(hp >= 99) SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
        else if(hp <= 10) SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
 
        new
                vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(vehicleid)
        {
                GetVehicleHealth(vehicleid, hp);
                if(hp != vhealth[playerid])
                {
                        if(hp < vhealth[playerid]) OnVehicleLoseHealth(playerid, vehicleid, floatround(vhealth[playerid] - hp));
                        vhealth[playerid] = hp;
                }
                GetVehicleVelocity(vehicleid, velX[playerid], velY[playerid], velZ[playerid]);
        }
        if(GetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\") == 1)
        {
                new
                        Float:vX,
                        Float:vY,
                        Float:vZ;
                GetPlayerVelocity(playerid ,vX, vY, vZ);
                if(vZ == 0)
                {
                        ClearAnimations(playerid);
                        GetPlayerHealth(playerid, hp);
                        hp -= 30.0;
                        SetPlayerHealth(playerid, hp);
                        if(hp <= 0.0)
                        {
                                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
                        } else {
                                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
                                SetTimerEx(\"Refix\", 5000, 0, \"i\", playerid);
                                TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                                ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\",4,0,0,0,1,0);
                        }
                        SetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\", 0);
                }
        }
        return 1;
}

 
A GetXYInFrontOfPlayer függvény tesztnek volt berakva, nem kell vele foglalkozni, komiba raktam.

71
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 26. - 11:46:33 »

72
Beszélgetés / Mit eszel/iszol jelenleg?
« Dátum: 2012. július 26. - 08:59:12 »
Kora reggeli Monster, kaja nélkül... >:D

73
Általános / Az MTA-s RPG
« Dátum: 2012. július 25. - 18:28:12 »
Szerintem a SA:MP nem csak régebben, de még ma is és jópár ideig elbújhat az MTA mögött ilyen téren...
http://www.youtube.com/watch?v=omZDKgxG_qQ
Nem vagyok egy nagy RP fan, de egy ilyen szervert azért megnéznék...

74
Modok / [SKIN]Monster & DC NRG pack
« Dátum: 2012. július 25. - 17:12:12 »
Estétnapotreggelt.
Unalomból csináltam ezt a texture packet NRG-hez. DC-s, és Monster-es NRG-k találhatóak benne fekete, és fehér színben. (valamint színes is van a DC-nél)
1 óra munka volt kb. Photoshop-pot, és TXD Workshop-ot használtam.
Képek:
\"width=500http://noob.hu/2012/07/25/gta_sa_2012-07-25_14-56-50-44.bmp[/img]
\"width=500http://noob.hu/2012/07/25/gta_sa_2012-07-25_14-54-10-69.bmp[/img]
\"width=500http://noob.hu/2012/07/25/gta_sa_2012-07-25_15-29-32-31.bmp[/img]
\"width=500http://noob.hu/2012/07/25/gta_sa_2012-07-25_14-58-44-68.bmp[/img]
\"width=500http://noob.hu/2012/07/25/gta_sa_2012-07-25_15-01-41-64.bmp[/img]
A színes DC-t azt igaz eléggé összecsaptam, ott csak ráhúztam a képet a motorra... a többivel többet foglalkoztam (maszkolás, a motor alaplayerének átszínezései, stb...), meg az így néz ki jól, nem tudtam máshogy megoldani... :)
A telepítés le van írva a readme-ben, de szerintem ehhez mindenki ért. :)
Annyi a különbség a sima textúra telepítéstõl, hogy egy carcols.dat-ot is mellékeltem, azt a \"data\" mappába kell belehajítani, ezt azért, hogy ne legyenek a játék által legenerált színei a motornak, és az igazi színében legyen.
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/26107e3c00/
http://www.sendspace.com/file/2xq7o3

75
Beszélgetés / Mit eszel/iszol jelenleg?
« Dátum: 2012. július 22. - 11:30:55 »
Valamilyen zsömle + Fanta... :smokin:

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal