Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Walaky
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 20:01:25 »
Igen, ott van!
62
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 02:55:19 »
Idõközben megoldottam. Egy timernél volt a gond: Timer helyett TimerEx kellett. Azért köszönöm! Zárom.
63
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 23:16:33 »
Szerintem erre nem pont ez a megoldás, mert nem az a probléma, hogy nem mindenkinek mutatja, hanem konkrétan id 0 nak.
64
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 23:00:51 »
Sziasztok! Hogy létezik az, hogy a textdraw-ot csak id 0 látja? Köszi!
65
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 12:43:52 »
C:\\Users\\szerver\\Desktop\\S4MP\\gamemodes\\s4mp.pwn(1246) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\szerver\\Desktop\\S4MP\\gamemodes\\s4mp.pwn(1246) : error 017: undefined symbol \"cmd_gang\" C:\\Users\\szerver\\Desktop\\S4MP\\gamemodes\\s4mp.pwn(1246) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\szerver\\Desktop\\S4MP\\gamemodes\\s4mp.pwn(1246) : fatal error 107: too many error messages on one line
erre a sorra írja: CMD:gang(playerid, params[]) {
:hmmm:
66
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 02:39:37 »
Sziasztok! Lehet most hülyének néztek, de lenne egy olyan kérdésem, hogy miben jobb GroX megoldása, mint az enyém. GroX: #include <a_samp> #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 #define MAX_SLOTS 11 new Float:Position[MAX_PLAYERS][4][MAX_SLOTS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); printf(\" Position Saver to %d slots by GroX \",MAX_SLOTS-1); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } dcmd_sp(playerid,params[]) { new slot; if(!sscanf(params,\"i\",slot)) { if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nincs ilyen slot!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),Position[playerid][0][slot],Position[playerid][1][slot],Position[playerid][2][slot]); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Position[playerid][3][slot]); } else { GetPlayerPos(playerid,Position[playerid][0][slot],Position[playerid][1][slot],Position[playerid][2][slot]); GetPlayerFacingAngle(playerid,Position[playerid][3][slot]); } new str[128]; format(str,sizeof(str),\"Elmentetted a pozíciód a %d slotba.\",slot); return SendClientMessage(playerid,0x00A4F299,str); } else return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Használat: /sp [slot]\"); } dcmd_lp(playerid,params[]) { new slot; if(!sscanf(params,\"i\",slot)) { if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nincs ilyen slot!\"); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),Position[playerid][0][slot],Position[playerid][1][slot],Position[playerid][2][slot]); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Position[playerid][3][slot]); } else { SetPlayerPos(playerid,Position[playerid][0][slot],Position[playerid][1][slot],Position[playerid][2][slot]); SetPlayerFacingAngle(playerid,Position[playerid][3][slot]); } new str[128]; format(str,sizeof(str),\"Teleportáltál %d számû pozíciódhoz.\",slot); return SendClientMessage(playerid,0x00A4F299,str); } else return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Használat: /lp [slot]\"); } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(sp,2,cmdtext); dcmd(lp,2,cmdtext); return 0; } sscanf(string[], format[], {Float,_}:...) { #if defined isnull if (isnull(string)) #else if (string[0] == 0 || (string[0] == 1 && string[1] == 0)) #endif { return format[0]; } #pragma tabsize 4 new formatPos = 0, stringPos = 0, paramPos = 2, paramCount = numargs(), delim = \' \'; while (string[stringPos] && string[stringPos] <= \' \') { stringPos++; } while (paramPos < paramCount && string[stringPos]) { switch (format[formatPos++]) { case \'\\0\': { return 0; } case \'i\', \'d\': { new neg = 1, num = 0, ch = string[stringPos]; if (ch == \'-\') { neg = -1; ch = string[++stringPos]; } do { stringPos++; if (\'0\' <= ch <= \'9\') { num = (num * 10) + (ch - \'0\'); } else { return -1; } } while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim); setarg(paramPos, 0, num * neg); } case \'h\', \'x\': { new num = 0, ch = string[stringPos]; do { stringPos++; switch (ch) { case \'x\', \'X\': { num = 0; continue; } case \'0\' .. \'9\': { num = (num << 4) | (ch - \'0\'); } case \'a\' .. \'f\': { num = (num << 4) | (ch - (\'a\' - 10)); } case \'A\' .. \'F\': { num = (num << 4) | (ch - (\'A\' - 10)); } default: { return -1; } } } while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim); setarg(paramPos, 0, num); } case \'c\': { setarg(paramPos, 0, string[stringPos++]); } case \'f\': { setarg(paramPos, 0, _:floatstr(string[stringPos])); } case \'p\': { delim = format[formatPos++]; continue; } case \'\\\'\': { new end = formatPos - 1, ch; while ((ch = format[++end]) && ch != \'\\\'\') {} if (!ch) { return -1; } format[end] = \'\\0\'; if ((ch = strfind(string, format[formatPos], false, stringPos)) == -1) { if (format[end + 1]) { return -1; } return 0; } format[end] = \'\\\'\'; stringPos = ch + (end - formatPos); formatPos = end + 1; } case \'u\': { new end = stringPos - 1, id = 0, bool:num = true, ch; while ((ch = string[++end]) && ch != delim) { if (num) { if (\'0\' <= ch <= \'9\') { id = (id * 10) + (ch - \'0\'); } else { num = false; } } } if (num && IsPlayerConnected(id)) { setarg(paramPos, 0, id); } else { #if !defined foreach #define foreach(%1,%2) for (new %2 = 0; %2 < MAX_PLAYERS; %2++) if (IsPlayerConnected(%2)) #define __SSCANF_FOREACH__ #endif string[end] = \'\\0\'; num = false; new name[MAX_PLAYER_NAME]; id = end - stringPos; foreach (Player, playerid) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); if (!strcmp(name, string[stringPos], true, id)) { setarg(paramPos, 0, playerid); num = true; break; } } if (!num) { setarg(paramPos, 0, INVALID_PLAYER_ID); } string[end] = ch; #if defined __SSCANF_FOREACH__ #undef foreach #undef __SSCANF_FOREACH__ #endif } stringPos = end; } case \'s\', \'z\': { new i = 0, ch; if (format[formatPos]) { while ((ch = string[stringPos++]) && ch != delim) { setarg(paramPos, i++, ch); } if (!i) { return -1; } } else { while ((ch = string[stringPos++])) { setarg(paramPos, i++, ch); } } stringPos--; setarg(paramPos, i, \'\\0\'); } default: { continue; } } while (string[stringPos] && string[stringPos] != delim && string[stringPos] > \' \') { stringPos++; } while (string[stringPos] && (string[stringPos] == delim || string[stringPos] <= \' \')) { stringPos++; } paramPos++; } do { if ((delim = format[formatPos++]) > \' \') { if (delim == \'\\\'\') { while ((delim = format[formatPos++]) && delim != \'\\\'\') {} } else if (delim != \'z\') { return delim; } } } while (delim > \' \'); return 0; }
Enyém: #include <a_samp> new Float:aax,Float:aay,Float:aaz; new Float:bbx,Float:bby,Float:bbz; new Float:ccx,Float:ccy,Float:ccz; new Float:ddx,Float:ddy,Float:ddz; new Float:eex,Float:eey,Float:eez; new Float:ffx,Float:ffy,Float:ffz; new Float:ggx,Float:ggy,Float:ggz; new Float:hhx,Float:hhy,Float:hhz; new Float:iix,Float:iiy,Float:iiz; new Float:jjx,Float:jjy,Float:jjz; CMD:sp1(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, aax,aay,aaz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 1 mentve!\"); return 1; } CMD:lp1(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, aax,aay,aaz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 1 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp2(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, bbx,bby,bbz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 2 mentve!\"); return 1; } CMD:lp2(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, bbx,bby,bbz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 2 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp3(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, ccx,ccy,ccz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 3 mentve!\"); return 1; } CMD:lp3(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, ccx,ccy,ccz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 3 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp4(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, ddx,ddy,ddz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 4 mentve!\"); return 1; } CMD:lp4(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, ddx,ddy,ddz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 4 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp5(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, eex,eey,eez); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 5 mentve!\"); return 1; } CMD:lp5(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, eex,eey,eez+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 5 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp6(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, ffx,ffy,ffz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 6 mentve!\"); return 1; } CMD:lp6(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, ffx,ffy,ffz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 6 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp7(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, ggx,ggy,ggz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 7 mentve!\"); return 1; } CMD:lp7(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, ggx,ggy,ggz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 7 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp8(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, hhx,hhy,hhz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 8 mentve!\"); return 1; } CMD:lp8(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, hhx,hhy,hhz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 8 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp9(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, iix,iiy,iiz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 9 mentve!\"); return 1; } CMD:lp9(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, iix,iiy,iiz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 9 betöltve!\"); return 1; } CMD:sp10(playerid,params) { GetPlayerPos(playerid, jjx,jjy,jjz); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozíció 10 mentve!\"); return 1; } CMD:lp10(playerid,params) { SetPlayerPos(playerid, jjx,jjy,jjz+1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Pozíció 10 betöltve!\"); return 1; }
A kérdést azért teszem fel, mert ha mind a 2 jó akkor már ne legyen olyan hosszú és bonyolult a kód. Amúgy nem írtam le mindent az én verziómból, lényeg ott van.
67
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 02:06:10 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a banda script zcmd féle parancs átírásra. Nagyon szépen köszönöm! #include <a_samp> #pragma tabsize 0 #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define MAX_GANGS 32 #define MAX_GANG_NAME 16 #define MAX_GANG_MEMBERS 6 new gangNames[MAX_GANGS][MAX_GANG_NAME]; new gangInfo[MAX_GANGS][3]; //0-created,1-members,2-color new playerGang[MAX_PLAYERS]; new gangMembers[MAX_GANGS][MAX_GANG_MEMBERS]; new gangInvite[MAX_PLAYERS]; new playerColors[100] = { 0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF,0xEE82EEFF,0xFFD720FF, 0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF,0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF, 0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF,0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF, 0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF,0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF, 0x057F94FF,0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,0x18F71FFF,0x4B8987FF, 0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,0x12D6D4FF,0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF, 0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,0x2FD9DEFF,0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF, 0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,0x3214AAFF,0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF, 0x9F945CFF,0xDCDE3DFF,0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,0xD8C762FF, 0x3FE65CFF }; forward PlayerLeaveGang(playerid); public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public PlayerLeaveGang(playerid) { new string[256]; new playername[MAX_PLAYER_NAME]; new gangnum = playerGang[playerid]; if(gangnum > 0) { for(new i = 0; i < gangInfo[gangnum][1]; i++) { if(gangMembers[gangnum]==playerid) { //One less gang member gangInfo[gangnum][1]--; for(new j = i; j < gangInfo[gangnum][1]; j++) { gangMembers[gangnum][j]=gangMembers[gangnum][j+1]; } //Disband gang if no more members if(gangInfo[gangnum][1]<1) { gangInfo[gangnum][0]=0; gangInfo[gangnum][1]=0; } //Notify other members for(new j = 0; j < gangInfo[gangnum][1]; j++) { GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME); format(string, sizeof(string),\"\'%s\' kilépett a bandádból\", playername); SendClientMessage(gangMembers[gangnum][j], COLOR_ORANGE, string); } format(string, sizeof(string),\"Kiléptél a bandából: \'%s\' (id: %d)\", gangNames[gangnum], gangnum); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string); playerGang[playerid]=0; return; } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); } }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { new string[256]; // Define the senders name string new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; // Define the targets name string new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; // Define the command string new cmd[256]; // Deifine the temp string new tmp[256]; // Define misc variables new giveplayerid,idx; // Command equals to command text at the index of the idx variable cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, \"/gang\", true) == 0) { new gangcmd, gangnum; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /gang [create/join/quit/invite] [név/Banda ID]\"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); if(strcmp(tmp, \"create\", true)==0) gangcmd = 1; else if(strcmp(tmp, \"join\", true)==0) gangcmd = 2; else if(strcmp(tmp, \"invite\", true)==0) gangcmd = 3; else if(strcmp(tmp, \"quit\", true)==0) gangcmd = 4; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(gangcmd < 4 && !strlen(tmp)) { if(gangcmd==0) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /gang [create/join/invite/quit] [név/Banda ID]\"); else if(gangcmd==1) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /gang [create] [név]\"); else if(gangcmd==2) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /gang [join] [banda ID]\"); else if(gangcmd==3) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /gang [invite] [player ID]\"); return 1; } //Create Gang// if(gangcmd==1) { if(playerGang[playerid]>0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már bandában vagy!\"); return 1; } for(new i = 1; i < MAX_GANGS; i++) { if(gangInfo[0]==0) { //name gang format(gangNames, MAX_GANG_NAME, \"%s\", tmp); //Gang exists gangInfo[0]=1; //There is one member gangInfo[1]=1; //Gang color is player\'s color gangInfo[2]=playerColors[playerid]; //Player is the first gang member gangMembers[0] = playerid; format(string, sizeof(string),\"Csináltál egy bandát: \'%s\' (id: %d)\", gangNames, i); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); playerGang[playerid]=i; return 1; } } return 1; //Join Gang// } else if (gangcmd==2) { gangnum = strval(tmp); // if(playerGang[playerid]>0) { // SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You are already in a gang!\"); // return 1; // } if(gangInfo[gangnum][0]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen banda!\"); return 1; } if(gangInvite[playerid]!=gangnum) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy meghívva egy bandába sem!\"); return 1; } // for(new i = 0; i < MAX_GANG_MEMBERS; i++) { // if(gangMembers[gangnum] > 0) { if(gangInfo[gangnum][1] < MAX_GANG_MEMBERS) { new i = gangInfo[gangnum][1]; gangMembers[gangnum] = playerid; GetPlayerName(playerid, sendername, MAX_PLAYER_NAME); for(new j = 0; j < gangInfo[gangnum][1]; j++) { format(string, sizeof(string),\"\'%s\' csatlakozott a bandádhoz!\", sendername); SendClientMessage(gangMembers[gangnum][j], COLOR_ORANGE, string); } gangInfo[gangnum][1]++; playerGang[playerid] = gangnum; SetPlayerColor(playerid,gangInfo[gangnum][2]); format(string, sizeof(string),\"Csatlakoztál a bandához: \'%s\' (id: %d)\", gangNames[gangnum], gangnum); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); return 1; } // } SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A banda tele van!\"); return 1; //Invite to Gang// } else if (gangcmd==3) { giveplayerid = strval(tmp); if(playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); return 1; } // if(gangMembers[playerGang[playerid]][0]!=playerid) { // SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You need to be the gang leader to send an invite.\"); // return 1; // } if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string),\"Banda meghívást küldtél neki: \'%s\'\", giveplayer); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); format(string, sizeof(string),\"Banda meghívást kaptál tõle: \'%s\' ebbe a bandába: \'%s\' (id: %d)\", sendername, gangNames[playerGang[playerid]],playerGang[playerid]); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string); gangInvite[giveplayerid]=playerGang[playerid]; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás ID!\"); //Leave Gang// } else if (gangcmd==4) { PlayerLeaveGang(playerid); } return 1; } //------------------- /ganginfo if(strcmp(cmd, \"/ganginfo\", true) == 0) { new gangnum; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp) && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /ganginfo [banda ID]\"); return 1; } else if (!strlen(tmp)) gangnum = playerGang[playerid]; else gangnum = strval(tmp); if(gangInfo[gangnum][0]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen banda!\"); return 1; } format(string, sizeof(string),\"\'%s\' bandatagok (id: %d)\", gangNames[gangnum], gangnum); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); for(new i = 0; i < gangInfo[gangnum][1]; i++) { GetPlayerName(gangMembers[gangnum], giveplayer, sizeof(giveplayer)); format(string, sizeof(string),\"%s (%d)\", giveplayer, gangMembers[gangnum]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } return 1; } //------------------- /gangs if(strcmp(cmd, \"/gangs\", true) == 0) { new x; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"======== Jelenlegi bandák: ========\"); for(new i=0; i < MAX_GANGS; i++) { if(gangInfo[0]==1) { format(string, sizeof(string), \"%s%s (%d) - %d tag\", string,gangNames,i,gangInfo[1]); x++; if(x > 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); x = 0; format(string, sizeof(string), \"\"); } else { format(string, sizeof(string), \"%s, \", string); } } } if(x <= 2 && x > 0) { string[strlen(string)-2] = \'.\'; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } return 1; } return 0; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; }
68
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 00:54:21 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, van e az 1304 és 1305-ös objecten kívül olyan object, amelyre hat a gravitáció? A válaszokat elõre is köszi!
69
« Dátum: 2012. július 24. - 12:50:55 »
Értem! Legalább már ezt is tudom. Köszönöm azért
70
« Dátum: 2012. július 23. - 19:39:47 »
Sziasztok! Abban kérném segítségeteket, hogy tudom megoldani azt, hogy beirom: /acc és STYLE_LIST dialogban kiadja az összes felhasználót a scriptfiles/ladmin/accounts mappából? Elõre is köszönöm!
71
« Dátum: 2012. április 05. - 21:11:47 »
Nem tudom miért kell ennyire felfújni ezt az egészet. Ha ez a Dénes tényleg lesz.rta az egészet, akkor nem tökmindegy itt nektek, hogy milyen mod és mennyi bug van benne? Ha valóban nem adott rá engedélyt Dénes, akkor majd veszi a fáradságot, és ideírja a mondanivalóját. Az, hogy ezzel ki fog szervert indítani, megint csak olyan dolog amivel azért foglalkozik néhány ember, mert feltûnési viszketegsége van.
73
« Dátum: 2012. április 05. - 14:14:34 »
Ez a GRC akkor most egy RP szerver, vagy mi? :unsure:
Stuntzor
Nem, ez egy Freeroam/Fun szerver, ami egy kicsit többet is tud mint egy sima Fun, na meg erre a szerverre teszteljük/fejlesztjük a scriptjeinket és ötleteinket, hogy minnél jobbak legyenek.
75
« Dátum: 2012. április 01. - 01:16:07 »
\"Ezzel a funkcióval ........ tudsz adni egy játékosnak.\" Ezeket sürgõsen írd át, mivel ez helytelen. Helyes: \"Ezzel a funkcióval tudsz adni....... (valamit) MAGADNAK!\"
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
|