Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dugasz1

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
MTA: Általános / Unit Tesztelés MTAban
« Dátum: 2017. január 21. - 20:49:30 »
Hát ja valamennyire manuális de végülis a unit teszt ugyan az csak a végeredményeket ő hasonlítja össze nem én :D
 
De nagy rendszerekbe tényleg jó lehet. 
 
Elég egyszerű is lenne hozzá egy resourcet írni ha ugyan annyira gondolunk unit test alatt. Simán egy resource igazából ami lefuttat bizonyos függvényeket és megnézi megflelő-e a végeredmény?

62
MTA: Általános / Unit Tesztelés MTAban
« Dátum: 2017. január 21. - 12:26:41 »
Én csak ritkán szoktam. De csak bonyolultabb függvényeket, azt is csak simán meghívom a megfelelő bemenetekkel majd kiiratom és ellenörzöm magam. Nem olyan komplexebb unit tesztet mint mondjuk C#-ben van.
 
De egyébként jó öltet csak hát eleinte sok időt vesz el (bár később behozhatja) amihez sokszor nincs az embernek kedve :D
 
Van erre egy oldal lua.orgon de hogy működik-e MTA-ban azt nem tudom-> LINK

63
Segítségkérés / Tábla érték nem használható
« Dátum: 2017. január 20. - 00:06:50 »
:D Megesik az ilyen, nincs mit.

64
Segítségkérés / Tábla érték nem használható
« Dátum: 2017. január 19. - 23:32:50 »
Mert ugyan az a neve az egyik argumentednek a függvényben 
 

function(button, state)

 
és azt próbálja használni.

65
Segítségkérés / AccountSystem probléma
« Dátum: 2017. január 18. - 18:09:55 »
Ennek is valami hibát kellene szerintem kihozni. (Talán nem biztos)
 
Mert ha jól tippelek még nem volt le spawnolva a karaktered (spawnPlayer fügvénnyel ami csak szerver oldali.). Előtte le kell raknod a player karakterjét, mielőtt ráírányítanád a kamerát.
 

function spawnOnLogin ( )
spawnPlayer (source, 0, 0, 5)
setCameraTarget (source, source)
end
addEventHandler(\"onPlayerLogin\", getRootElement(), spawnOnLogin)

 
Ez a spawnPlayer wikijén a 2. példa (csak kitöröltem pár dolgot)
 
Szólnod kell a szervernek hogy spawnolja le a karaktert amit a triggerrel tudsz megoldani. LINK wikihez

66
Segítségkérés / Kattintás a ped-re
« Dátum: 2017. január 18. - 18:01:27 »
Ja bocsi akkor félre értettem. :D
 
Valhallához nem értek, de a helyedben keresnék valami olyan resourcet aminek valami npc vagy valami hasonló a neve és azt kellene átnézned, hogy odlhatták meg. 
(Szerintem a pedbe van valami mentve setElementData-val.)

67
Segítségkérés / Kattintás a ped-re
« Dátum: 2017. január 18. - 17:31:26 »
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnClientClick
 
Utolsó paraméter (clickedWorld) vissza adja hogy mire kattintottál. getElementType-val pedig meg tudod nézni, hogy ped-e meg adsz neki valami elementDatát is ha nem akrod hogy minden playerre mőködjön vagy valami hasonló.

68
Segítségkérés / AccountSystem probléma
« Dátum: 2017. január 17. - 23:34:27 »

function onStart()
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), drawPanel)
input2_show = guiCreateLabel(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, \"Jelszó\", false)
guiLabelSetColor(input2_show, 0, 0, 0)
input2 = guiCreateEdit(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, \"Jelszó\", false)
guiSetAlpha(input2, 0)
showCursor(true)
addEventHandler(\"onClientGUIChanged\", input2, changeTextOnKey)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), onStart)
addEventHandler(\"onClientPlayerJoin\", getRootElement(), onStart)   
s = {guiGetScreenSize()}
p = {500; 600}
x = (s[1]/2) - (p[1]/2)
y = (s[2]/2) - (p[2]/2)
function drawPanel()
dxDrawImage(x, y, 500, 600, \"pics/loginpanel.png\", 0, 0, 0)
end   
function changeTextOnKey()
newText = guiGetText(input2)
guiSetText(input2_show, newText)
end   

 
Próbáld így.
 
Nem tudom ismered-e / használod-e de van egy olyan parancs hogy /debugscript 3 (ehhez admin jog kell aclben) ami hibákat ír ki neked. Jó használni, mert sokat segít.
Jelen esetben hibát kellene kidobnia elvileg, mivel amikor az mta betölt egy resourcet (amikor beírod hogy start resourceneve)  akkor elkezdi fentről lefele feldolgozni a scritped. Azok a dolgok futnak le elsőnek amik nincsenek egy function () ... end között.
 
Tehát mikor az addEventHandler(\"onClientGUIChanged\", input2, changeTextOnKey) részhez ér akkor még az onStart function még nem futott le ami létrehozná az input2 változót és így hibás az eventHandlered.
 
(Az alpha nem probléma attól működik az editmező)

69
Segítségkérés / AccountSystem probléma
« Dátum: 2017. január 17. - 20:37:23 »

function onStart()
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), drawPanel)
input2_show = guiCreateLabel(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, \"Jelszó\", false)
input2 = guiCreateEdit(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, \"Jelszó\", false)
showCursor(true)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), onStart)
addEventHandler(\"onClientPlayerJoin\", getRootElement(), onStart)   
s = {guiGetScreenSize()}
p = {500; 600}
x = (s[1]/2) - (p[1]/2)
y = (s[2]/2) - (p[2]/2)
function drawPanel()
dxDrawImage(x, y, 500, 600, \"pics/loginpanel.png\", 0, 0, 0)
end   

 
Próbáld így. 
 
Az onClientRender arra jó, hogy minden frame elött lefuttatja a functionodat (jelen esetben a drawPanel nevűt). Te oda beírtál sok dolgot amit nem oda kellene. 
A guis dolgod (most a guiCreateLabel és a guiCreateEdit-re gondolok) azokat egyszer meghívod elkészéti neked a szöveget meg a dobozt amibe írhatsz és az addig ott lesz a képernyődön míg nem törlöd, nem kell minden framekor meghívnod mert akkor mindig újat készít amik elfedik egymást folyamatosan ezért nem láttad hogy írsz bele.
 
A showCursor és a változóid (s,p,x,y) maradhattak volna benne igazából csak ugyan úgy felesleges. Nem akarod azzal terhelni a gépet hogy midnen framekor ismét (tök feleslegesen) előhozza a curosort és a változóknál is hasonló a gond. Ha úgy függbényben hagytad volna akkor minden framekor újra akarná számítani ugyan azokat az értékeket.
 
Ja és egy tipp, figyelj arra, hogy szépen legyen elrendezve a kódod, mert könyebben áttekinthető. Ne mindent egy sorba írj.

70
Segítségkérés / MTA Mysql. Ez miért nem jó?
« Dátum: 2017. január 16. - 12:26:50 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1484556535


   
      Azért errorozik mert a row után nincs megadva a tábla név. Tehát pl row[\"tablaneve\"].
   
       
   


Ja tényleg az is rossz, köszönöm :D De ő szerintem azt akarja megnézni hogy legalább egy eredményt kapott e vissza tehát #rows > 0.
 
De attól szerintem amit írtam az a hiba első sorban. Mert ha az egy tábla lenne (nem nil) akkor azt írná ki hogy nem tudom végre hajtani ezt az operátort egy táblán.

71
Segítségkérés / Szerver
« Dátum: 2017. január 15. - 22:25:56 »
Ha ez csak egy szeró (nem vps) akkor meg kell kérezni, hogy lehet e kérni mellé MySQL-t. Ha vps akkor neked kell telepíteni.
 
 
 
Idézetet írta: Robika1 date=1484404513


   
      Szia.
   
   
      Ha nem adtak MySQL adatbázist, akkor keress olyan hostot, ahol adnak. A külső MySQL-es dolog amit @id100 is írt, nem túl jók (az ingyenesek), meg én szerintem nem biztonságos (mivel a hostoknál alapból csak lokálhosztról lehet csatlakozni).
   


(Be lehet állítani hogy csak 1 bizonyos IP-ről fogadjon kapcsolatot)

72
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2017. január 13. - 00:44:33 »
Nem tudom, hogy hibákhoz vagy ötletekhez írjam.
 
Nincs Lua syntax highlighter. (Bár én úgy emlékszem volt vagy nem?) Mi történt vele? 
 
(Ja és sokszor fehéres hátteren fehér betűvel hozza ki, bár az én kódomat pedig fekete betűvel hozza ki úgyhogy itt se tudom hogy csak azért, mert a sajét kommentednél más a css vagy csak én máshogy állítottam be nem tudom.)

73
Segítségkérés / MTA Mysql. Ez miért nem jó?
« Dátum: 2017. január 12. - 13:05:39 »
Nem értem, hogy most akkor a loginCallback function az egy sql callback vagy nem. Mert ha az tényleg callback akkor elsőnek poll-olni kell az mtaserial változód.
De ha ahogy írtad és outputchatbox-al kiírja rendesen a serialod akkor jó csak furán van elnevezve.
 
A gond ott kell, hogy legyen hogy ebben a sorban:
 
 

local kecskeROW = dbQuery(newsql,\"SELECT * FROM account WHERE mtaserial = ? \",mtaserial)

 
Küldesz egy sql lekérdezést, majd a következőben:
 

local res,rows,err = dbPoll(kecskeROW,0)

 
Egyből megnézed az eredményt. (A 0 azt jelenti hogy mennyi időt várjon az eredményre) Azonnal nyilván nem fogja vissza az eredményt a MySQL szervered. Így vagy mondasz neki egy hosszabb időt (mondjuk 500 ms) vagy vársz örökké. De ezek nem jó megoldások mert addig fogják a scriptet nem haladhat tovább.
 
Itt egy példa (3.), hogy hogy kell callbacket használni
 

function aaa()
    dbQuery( myCallback, connection, \"SELECT * FROM table_name\" )
end
function myCallback(qh)
    local result = dbPoll( qh, 0 )   -- Timeout doesn\'t matter here because the result will always be ready
end

 
 
 
A callbackek csak annyik, hogy elküldöd az SQL lekérést majd fut tovább a scripted nem áll meg és amikor kész az eredmény (kész eredmény timedout is lehet) akkor meghívja a myCallback funkciódat. (qh a queryhandler abba van az eredmény vagy hiba)

74
Segítségkérés / Mysql csatlakozás
« Dátum: 2016. december 30. - 03:34:42 »
Valamit elírtál a felhasználónévnél. Üresnek tűnik vagy csak egy \" van benne. Ezért nem tud csatlakozni a mysql szerverre.
 
(@ előtt felhasználónévet kellene írnia utána pedig a hostot aminvel probálkozott, úgy emlékszem)
 
Edit: Vagy nincs joga a felhasználónak amivel próbáltál hozzáférni ahoz az adatbázishoz. Használd a root-ot vagy adj neki hozzáférést.

75
Rendezvények / [HUN] 2016 @ xMas Party - 2016.12.24.
« Dátum: 2016. december 19. - 19:00:49 »
Idézetet írta: Flash date=1481925624


   
      Attól még, hogy karácsonyi szerver az üzemeltetési idő másodikáig lesz szóval két ünnep közt nem árt egy kis kikap cs.
   


@Szepy彡Szenteste gondolom mindenki aki csak teheti :D

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal