Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - staubka

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32
61
Segítségkérés / Jármû eltüntetés []
« Dátum: 2012. május 07. - 09:22:50 »
Mod elejére:
 
new pCar[MAX_PLAYERS];

 
Jármû lekérésénél mielõtt lekéri az új kocsit:
 
DestroyVehicle(pCar[playerid]);

 
Mikor létrehozod a kocsit:
 
pCar[playerid] = CreateVehicle(...);

 
vagy AddStaticVehicle, teljesen mindegy, annyi a különbség h CreateVehicle nemtud vonatot létrehozni.
Ha meg a létrehozott jármûbe raksz vmi tuningot még lekérésnél akkor:
AddVehicleComponent(pCar[playerid], component); //component helyére ami kell
És SetVehiclePos-nál és ilyeneknél is a pCar[playerid]-t fogod használni, csakis a lekérés parancs alatt.

62
Segítségkérés / Score Saver
« Dátum: 2012. május 06. - 20:00:02 »
Nemgáz.. :D

63
Segítségkérés / Score Saver
« Dátum: 2012. május 06. - 19:36:09 »
Idézetet írta: BoOy date=1336325051\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20949\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

#include <a_samp>
#include <dini>
new file[128];
stock getn(p)
{
    new n[24];
    GetPlayerName(playerid,n,24);
    return n;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    format(file,128,\"%s.sav\",getn(playerid))
    if(!dini_Exists(file))
    {
        SetPlayerScore(playerid, dini_Int(playerid,\"Score\"));
    }
    else dini_Create(file), dini_IntSet(playerid,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
    format(file,128,\"%s.sav\",getn(playerid))
    dini_IntSet(file,\"Score\",GetPlayerScore(playerid));
    return 1;
}

 

A tied hibákat ír ki :S
 
[/quote]
Mivel hibás..
Egyébként ha már minden játékos statját egyenként menteni akarod, akkor egy mappába kéne rakni, ne egybõl a scriptfiles-ben legyen többezer fájl...
+ a if(!dini_Exists(file)) is keverve van...
A format sor végén pedig nincs pontosvesszõ..
Ráadásul dini_Int -nél mióta kell játékos ID-t lekérni? Arról nem is beszélve hogy a játékosID a fájl helye helyett van megadva...
Ki írta ezt? Nagyon trehány munka már bocs :D
Itt a javított verzió:
 
#include <a_samp>
#include <dini>
new file[128];
stock getn(p)
{
    new n[24];
    GetPlayerName(p,n,24);
    return n;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    format(file,128,\"Score/%s.sav\",getn(playerid));
    if(dini_Exists(file))
    {
        SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
    }
    else { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
    format(file,128,\"Score/%s.sav\",getn(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Score\",GetPlayerScore(playerid));
    return 1;
}

64
Segítségkérés / Színátmenet
« Dátum: 2012. május 06. - 19:29:32 »
Idézetet írta: SkyLinE date=1336325274\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ismerem... De még senki nem érti mirõl beszélek..
 
Akkor kérlek próbálj meg másképp fogalmazni, hogy mindenki megértse.. Kösz!

65
Segítségkérés / GetPlayerState hibák
« Dátum: 2012. május 06. - 18:41:43 »
Idézetet írta: danix99 date=1336314011\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20853\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


de most más a hiba :
 
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\SZERO\\gamemodes\\LoL.pwn(9643) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\SZERO\\gamemodes\\LoL.pwn(9643) : error 017: undefined symbol \"cmd_sapka\"
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\SZERO\\gamemodes\\LoL.pwn(9643) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\SZERO\\gamemodes\\LoL.pwn(9643) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 

mód elején van #include <zcmd> ?
 
[/quote]
Akkor már én is kérdezek:
Ugye nem callback-n (OnPlayerCommandText) belülre raktad a parancsot?

66
Segítségkérés / Valaki tud egy foci scriptet adni/irni?
« Dátum: 2012. május 06. - 18:39:53 »
Lekéred a labda pozicióját és ha bennvan a kapuban akkor a gólokat számolod aszerint, melyik kapuban van.
Ja és egy változóval korlátozod az \"ellenõrzést\" hogy egy gólra ne számoljon többet, vagy a labda pozicióját átállítod középpályára mikor a kapuban van.

67
Segítségkérés / Szerver védelem
« Dátum: 2012. május 06. - 12:53:52 »
Gondolom a Scripter_Cripter nevû játékos auto. admint kap, így ha átírod a saját nevedre akkor te fogsz automatikusan admint kapni.
Ha kitörlöd az összes felhasználót akkor már biztos nem lesznek \"kéretlen\" adminok. Az RCON jelszót se felejtsd el átírni, ha még nem tetted meg!

68
Segítségkérés / Valaki tud egy foci scriptet adni/irni?
« Dátum: 2012. május 06. - 12:52:13 »
Itt egy map:
 
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=309999

 
Raksz oda egy gumilabda objbectet.
És valamelyik harcstílust beállítod (nemtom melyikre lesz szükséged) és azzal tudsz úgy rugni h a labdával is történjen valami..
De ne képzelj el fifa12-t, (se semmi hasonlót) hisz az(ok) SA:MP-on megvalósíthatatlan(ok)!

69
Segítségkérés / 2 scriptet osszefuggesbe lehet hozni?
« Dátum: 2012. május 06. - 12:43:38 »
Vannak scriptek amiket ha beraksz modba.. Talán nem a legjobb ötlet.. Nagy rá az esély hogy bugos lesz, persze nem 100 soros scriptekrõl beszélek hanem párezer sorosokról..
A fájl mentés olvasás pedig..
Csak akkor okoz \"óriási nagy\" laggot hogyha nagyon sok változót I/O folyamatosan.. 2-3 változó viszont még nem a világ vége :D

70
Segítségkérés / PPC Kamionos Rp szerver A.K.A. K.And.R.
« Dátum: 2012. május 06. - 12:40:39 »
Szerintem nincs meg senkinek, ha valakinek mégis, az már valszeg nem non jár fel a fórumra.. Próbálj privát üzenetben segítséget kérni azoktól akik EBBEN (katt) a topicban kommenteltek, úgy nagyobb eséllyel kapsz segítséget, mert privát üzirõl ha jól tudom kapnak a tagok E-Mail-t is. Ha meg nem, akkor is tudják h üzit kaptak, bármelyik fórumot/témát is látogatják (persze sampforum.hu -n belül, és ha aktívak a tagok)

71
Segítségkérés / Warningok a scriptemben
« Dátum: 2012. május 06. - 12:37:02 »
Kétszer van a scriptben felhasználva az OnPlayerEnterCheckpoint és az OnPlayerLeaveCheckpoint callback.

72
Segítségkérés / oxfordrpg5 pawno
« Dátum: 2012. május 06. - 09:19:20 »
\" post=\"269068\" timestamp=\"1336285461\"]

 

Ne variálj annyit! Ha nem tetszik, akkor írj magadnak egyet...
 
[/quote]
Ott a pont.
 
[/quote]
Like :)
Már bocsi, de az a személyes véleményem, hogy teljesen feleslegesen ír akárki oxford módos szervert, mert felismerhetõ, ha pedig már annyira átírod , hogy ne legyen felismerhetõ, akkor már írtál volna 2x olyan jó módot magadnak. De ez az én véleményem.
 
[/quote]
Nem akarok beleszólni, de ha szerinted valaki ennyire kezdõ, ráadásul már nemtudom mióta egy bizonyos modot keres, az fog írni egy sajátot, vagy egyáltalán bele fog szerkeszteni a letöltött modba?
Nem hiszem..

73
Segítségkérés / 26 error a modban HELP
« Dátum: 2012. május 06. - 09:17:43 »
Ez csak 0.3e-n mûködik, valszeg a pawno-d illetve az include-k még nincsenek 0.3e-re frissítve.

74
Segítségkérés / Ha teleportált.
« Dátum: 2012. május 06. - 09:16:10 »
A set-nek set a multideje.. De igazából tökmindegy :D
A \"PosSetted\" -t megcsinálom \"PlayerTeleported\" -nek.
Szóval...
script elejére:
 
#define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
new   Float:oldX[MAX_PLAYERS],
Float:oldY[MAX_PLAYERS],
Float:oldZ[MAX_PLAYERS],
Float:newX[MAX_PLAYERS],
Float:newY[MAX_PLAYERS],
Float:newZ[MAX_PLAYERS]
;

 
OnFilterScriptInit vagy OnGameModeInit alá:
 
SetTimer(\"CheckPos\",1000,1);

 
OnPlayerConnect alá:
 
   oldX[playerid] = 0;
oldY[playerid] = 0;
oldZ[playerid] = 0;
newX[playerid] = 0;
newY[playerid] = 0;
newZ[playerid] = 0;

 
A többit meg valahova script legvégére mondjuk:
 
func CheckPos()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i))continue;
oldX = newX;
oldY = newY;
oldZ = newZ;
GetPlayerPos(i,newX,newY,newZ);
}
return 1;
}
stock PlayerTeleported(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,40.0,oldX,oldY,oldZ))
return false;
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,40.0,oldX,oldY,oldZ))
    return true;
}

 
És akkor így kérdezheted le h teleportált-e a játékos:
 
if(PlayerTeleported(playerid))
{
}

75
Segítségkérés / Szerver védelem
« Dátum: 2012. május 05. - 23:44:39 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1336253860\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21074\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az is lehet, hogy nem változtattad meg az RCON jelszót
 
Szerver logban bennevannak az rcon bejelentkezések (ha valaki nem tudná)

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal