Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zalakaka45

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
61
Pályakészítõ / Börtön sziget.
« Dátum: 2013. június 29. - 07:47:48 »
Ötletes megoldások! Tetszik!

62
Segítségkérés / Regisztrációs bug.
« Dátum: 2013. június 29. - 07:37:18 »
Észrevettem, hogy te arra tetted a Regisztrációt, hogy OnPlayerRequestClass, inkább rakd az OnPlayerConnect függvény alá, és valószinüleg a skineket is betölti miután Regisztrált a játékos, illetve belépett!

63
Segítségkérés / Dialogos Teleportálási Hiba
« Dátum: 2013. június 29. - 07:15:21 »
Sziasztok! Az volna a gondom, hogy a módomba elkészitettem egy dialogos teleportálást(még régebben), és most hozzá adtam új teleportokat. Az a gond hogy nem teleportálja oda, viszont én sem nagyon emlékszem arra hogy hogy csináljam meg mivel már rég nem scripteltem! Kérném a segitségeteket ehez, hogy mi a hiba benne:
(Nekem definálva van a mód elején hogy:  #define Dialog ShowPlayerDialog)
 

#define DialogDriftek 3
#define DialogStuntok 10
#define DialogTeleport 1
#define DialogVersenyek 2
OnPlayerCommandText függvény alatt:
if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/teleport\", true))
{
Dialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"TeleportPanel\", \"Versenyek\\nDriftPályák\\nStuntPályák\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
return 1;
}
OnDialogResponse függvény alatt:
if ( dialogid == 1 )
{
     if(response)
{
   if ( listitem == 0)
   {
       Dialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Versenyek\",\"VaP\\nÉT\\nML\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
   }
   if ( listitem == 1)
   {
       Dialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"DriftPályák\",\"Drift\\nDrift2\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
   }
   if (listitem == 2)
   {
      Dialog(playerid, 10, DIALOG_STYLE_LIST, \"StuntPályák\",\"StuntPark\\n\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
   }
}
if ( dialogid == 3 )
{
if(response)
    {
        if( listitem == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid, -2168.2400,-2283.5024,30.2840);
   }
   if( listitem == 1)
   {
       SetPlayerPos(playerid, -298.7161,1540.8464,75.5625);
   }
}
}
if ( dialogid == 10)
{
    if(response)
    {
        if( listitem == 0)
        {
            SetPlayerPos(playerid, -2427.98828125, 1492.7863769531, 15.713349342346);
        }
    }
}
return 1;
}

64
Segítségkérés / SA:MP autó készítés
« Dátum: 2013. június 28. - 17:04:32 »
Csõ! Remélem ilyenre gondoltál! Nem volt tesztelve de remélem megy! Ha van valami gondod vele szolj!

#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new privatkocsi;
public OnFilterScriptInit()
{
privatkocsi = CreateVehicle(451,981.3308,-1435.5853,14.1370,179.5676,0,1,13);
/* Az X,Y,Z azt úgy tudod lekérni hogy felmész a szeróra, oda mész ahova
szeretnéd a kocsit, beirod /save. Kimész a játékbol, megnyitod a mappát,
Dokumentumok-->Gta San Andreas User Files-->SAMP-->Saved Positions.txt
és ott benne van. A zárójelben lévõ elsõ számot ne vedd figyelembe,
a vesszõ utáni számot a 2.vesszõig másold ki, az az X pozició, a 2. vesszõtöl
a 3.vesszõig van az Y pozició, a 3. vesszõtöl a 4. vesszõig a Z pozició!
Ha mind ez megvan márcsak bekell hogy másoljad az X,Y,Z hellyére! */
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Privát Autó Script by CoolEdy betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
         if(kocsiid == 5) // A kocsinak az ID ja, /dl vel nézheted meg ha a kocsi mellet állsz!
         {
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Neve,MAX_PLAYER_NAME);
       if(strfind(Neve,\"[NT]Aqe34[cL]\",true))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF2222FF,\"Te nem szállhatsz be ebbe a jármûbe!\");
         }
         else
         {
            GameTextForPlayer(playerid, \"Üdvözöllek a kocsidban,[NT]Aqe34[cL]!\", 3000, 1);
         }
}
return 1;
}
#endif

65
Szkript kérések / Jármûlehívó
« Dátum: 2013. június 28. - 15:36:09 »
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define dialog 1500
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0xADD8E6FF
new jarmu[MAX_PLAYERS];
new Jarmuvek[][] =
{
\"Admiral\\nAlpha\\nAmbulance\\nAndromada\\nAT-400\\nBaggage Trailer(A)\\nBaggage Trailer(B)\\nBaggage\\n\",
\"Bandito\\nBanshee\\nBarracks\\nBeagle\\nBenson\\nBerkley\'s RC Van\\nBF Injection\\nBF-400\\nBike\\nBlade\\n\",
\"Blista Compact\\nBloodring Banger\\nBMX\\nBobcat\\nBoxvillde\\nBoxville\\nBravura\\nBroadway\\nBuccaneer\\n\",
\"Buffalo\\nBullet\\nBurrito\\nBus\\nCabbie\\nCaddy\\nCadrona\\nCamper\\nCargobob\\nCement Truck\\nCheetah\\n\",
\"Clover\\nClub\\nCoach\\nCoastguard\\nCombine\\nComet\\nCropduster\\nDFT-30\\nDinghy\\nDodo\\nDozer\\nDumper\\n\",
\"Dune\\nElegant\\nElegy\\nEmperor\\nEnforcer\\nEsperanto\\nEuros\\nFaggio\\nFBI Rancher\\nFBI Truck\\nFCR-900\\n\",
\"Feltzer\\nFiretruck\\nFiretruck\\nFlash\\nFlatbed\\nForklift\\nFortune\\nFreeway\\nFreight Box\\nFreight Flat\\n\",
\"Freight\\nGlendale Shit\\nGlendale\\nGreenwood\\nHermes\\nHotdog\\nHotknife\\nHotring Racer A\\nHotring Racer B\\n\",
\"Hotring\\nHPV1000\\nHunter\\nHuntley\\nHustler\\nHydra\\nInfernus\\nIntruder\\nJester\\nJetmax\\nJourney\\n\",
\"Kart\\nLandstalker\\nLaunch\\nLeviathan\\nLinerunner\\nMajestic\\nManana\\nMarquis\\nMaverick\\nMerit\\nMesa\\n\",
\"Monster\\nMonster(A)\\nMonster(B)\\nMoonbeam\\nMountain Bike\\nMower\\nMule\\nNebula\\nNevada\\nNews Chopper\\n\",
\"News Van\\nNRG-500\\nOceanic\\nPacker\\nPatriot\\nPCJ-600\\nPerrenial\\nPhoenix\\nPicador\\nPizzaboy\\n\",
\"Police Car(LSPD)\\nPolice Car(LVPD)\\nPolice Car(SFPD)\\nPolice Maverick\\nPolice Ranger\\nPony\\n\",
\"Predator\\nPremier\\nPrevion\\nPrimo\\nQuad\\nRaindance\\nRancher\\nRancher\\nRC Bandit\\nRC Baron\\n\",
\"RC Cam\\nRC Goblin\\nRC Raider\\nRC Tiger\\nReefer\\nRegina\\nRemington\\nRhino\\nRoadtrain\\nRomero\\nRumpo\\n\",
\"Rustler\\nS.W.A.T\\nSabre\\nSadler Shit\\nSadler\\nSanchez\\nSandking\\nSavanna\\nSeasparrow\\nSecuricar\\n\",
\"Sentinel\\nShamal\\nSkimmer\\nSlamvan\\nSolair\\nSparrow\\nSpeeder\\nSquallo\\nStafford\\nStairs\\nStallion\\n\",
\"Stratum\\nStreak Carriage\\nStreak\\nStretch\\nStunt\\nSultan\\nSunrise\\nSuper GT\\nSweeper\\nTahoma\\nTampa\\n\",
\"Tanker\\nTaxi\\nTiller\\nTornado\\nTow Truck\\nTractor\\nTrailer\\nTrailer\\nTrailer\\nTrailer\\nTram\\nTrashmaster\\n\",
\"Tropic\\nTug\\nTurismo\\nUranus\\nUtility TrailerUtility\\nVincent\\nVirgo\\nVoodoo\\nVortex\\nWalton\\nWashington\\n\",
\"Wayfarer\\nWhoopee\\nWillard\\nWindsor\\nYankee\\nYosemite\\nZR-350\\n\"
};
new JarmuNevek[][] =
{
  \"Landstalker\", \"Bravura\", \"Buffalo\", \"Linerunner\", \"Perrenial\", \"Sentinel\", \"Dumper\", \"Firetruck\", \"Trashmaster\",
  \"Stretch\", \"Manana\", \"Infernus\", \"Voodoo\", \"Pony\", \"Mule\", \"Cheetah\", \"Ambulance\", \"Leviathan\", \"Moonbeam\",
  \"Esperanto\", \"Taxi\", \"Washington\", \"Bobcat\", \"Whoopee\", \"BF Injection\", \"Hunter\", \"Premier\", \"Enforcer\",
  \"Securicar\", \"Banshee\", \"Predator\", \"Bus\", \"Rhino\", \"Barracks\", \"Hotknife\", \"Trailer\", \"Previon\", \"Coach\",
  \"Cabbie\", \"Stallion\", \"Rumpo\", \"RC Bandit\", \"Romero\", \"Packer\", \"Monster\", \"Admiral\", \"Squalo\", \"Seasparrow\",
  \"Pizzaboy\", \"Tram\", \"Trailer\", \"Turismo\", \"Speeder\", \"Reefer\", \"Tropic\", \"Flatbed\", \"Yankee\", \"Caddy\", \"Solair\",
  \"Berkley\'s RC Van\", \"Skimmer\", \"PCJ-600\", \"Faggio\", \"Freeway\", \"RC Baron\", \"RC Raider\", \"Glendale\", \"Oceanic\",
  \"Sanchez\", \"Sparrow\", \"Patriot\", \"Quad\", \"Coastguard\", \"Dinghy\", \"Hermes\", \"Sabre\", \"Rustler\", \"ZR-350\", \"Walton\",
  \"Regina\", \"Comet\", \"BMX\", \"Burrito\", \"Camper\", \"Marquis\", \"Baggage\", \"Dozer\", \"Maverick\", \"News Chopper\", \"Rancher\",
  \"FBI Rancher\", \"Virgo\", \"Greenwood\", \"Jetmax\", \"Hotring\", \"Sandking\", \"Blista Compact\", \"Police Maverick\",
  \"Boxvillde\", \"Benson\", \"Mesa\", \"RC Goblin\", \"Hotring Racer A\", \"Hotring Racer B\", \"Bloodring Banger\", \"Rancher\",
  \"Super GT\", \"Elegant\", \"Journey\", \"Bike\", \"Mountain Bike\", \"Beagle\", \"Cropduster\", \"Stunt\", \"Tanker\", \"Roadtrain\",
  \"Nebula\", \"Majestic\", \"Buccaneer\", \"Shamal\", \"Hydra\", \"FCR-900\", \"NRG-500\", \"HPV1000\", \"Cement Truck\", \"Tow Truck\",
  \"Fortune\", \"Cadrona\", \"FBI Truck\", \"Willard\", \"Forklift\", \"Tractor\", \"Combine\", \"Feltzer\", \"Remington\", \"Slamvan\",
  \"Blade\", \"Freight\", \"Streak\", \"Vortex\", \"Vincent\", \"Bullet\", \"Clover\", \"Sadler\", \"Firetruck\", \"Hustler\", \"Intruder\",
  \"Primo\", \"Cargobob\", \"Tampa\", \"Sunrise\", \"Merit\", \"Utility\", \"Nevada\", \"Yosemite\", \"Windsor\", \"Monster\", \"Monster\",
  \"Uranus\", \"Jester\", \"Sultan\", \"Stratum\", \"Elegy\", \"Raindance\", \"RC Tiger\", \"Flash\", \"Tahoma\", \"Savanna\", \"Bandito\",
  \"Freight Flat\", \"Streak Carriage\", \"Kart\", \"Mower\", \"Dune\", \"Sweeper\", \"Broadway\", \"Tornado\", \"AT-400\", \"DFT-30\",
  \"Huntley\", \"Stafford\", \"BF-400\", \"News Van\", \"Tug\", \"Trailer\", \"Emperor\", \"Wayfarer\", \"Euros\", \"Hotdog\", \"Club\",
  \"Freight Box\", \"Trailer\", \"Andromada\", \"Dodo\", \"RC Cam\", \"Launch\", \"Police Car\", \"Police Car\", \"Police Car\",
  \"Police Ranger\", \"Picador\", \"S.W.A.T\", \"Alpha\", \"Phoenix\", \"Glendale\", \"Sadler\", \"Luggage\", \"Luggage\", \"Stairs\",
  \"Boxville\", \"Tiller\", \"Utility Trailer\"
};
new JarmuID[] =
{
445,602,416,592,577,606,607,485,568,429,433,511,499,459,424,581,509,536,496,504,481,422,498,609,
401,575,518,402,541,482,431,438,457,527,483,548,524,415,542,589,437,472,532,480,512,578,473,593,
486,406,573,507,562,585,427,419,587,462,490,528,521,533,407,544,565,455,530,526,463,590,569,537,
604,466,492,474,588,434,502,503,494,523,425,579,545,520,411,546,559,493,508,571,400,595,417,403,
517,410,484,487,551,500,444,556,557,418,510,572,414,516,553,488,582,522,467,443,470,461,404,603,
600,448,596,598,597,497,599,413,430,426,436,547,471,563,489,505,441,464,594,501,465,564,453,479,
534,432,515,442,440,476,601,475,605,543,468,495,567,447,428,405,519,460,535,458,469,452,446,580,
608,439,561,570,538,409,513,560,550,506,574,566,549,514,420,610,576,525,531,435,450,584,591,449,
408,454,583,451,558,611,552,540,491,412,539,478,421,586,423,529,555,456,554,477
};
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"*** Jarmu lehivo betoltve Keszitette: DrAkE ***\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"*** Jarmu lehivo kiveve! ***\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jarmuvek\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    new string[1600];
format(string,sizeof string,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",Jarmuvek[0],Jarmuvek[1],Jarmuvek[2],
Jarmuvek[3],Jarmuvek[4],Jarmuvek[5],Jarmuvek[6],Jarmuvek[7],Jarmuvek[8],Jarmuvek[9],
Jarmuvek[10],Jarmuvek[11],Jarmuvek[12],Jarmuvek[13],Jarmuvek[14],Jarmuvek[15],Jarmuvek[16],
Jarmuvek[17],Jarmuvek[18],Jarmuvek[19],Jarmuvek[20]);
ShowPlayerDialog(playerid,dialog,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz jármûvet\",string,\"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
if(strcmp(\"/jarmu\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,dialog+1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Jármû lehívása\",\"Írd be a jármû ID-jét vagy nevét.\",\"Mehet\",\"Mégse\");
    return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(response)
    {
       switch(dialogid)
       {
   case dialog:
           {
                 switch(listitem)
              {
                  case 0..210:
                  {
                      new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle, string[128];
            GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
                      GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                      if(jarmu[playerid] != 0) DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
                      jarmu[playerid] = CreateVehicle(JarmuID[listitem], X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
                      PutPlayerInVehicle(playerid, jarmu[playerid], 0);
                      format(string, sizeof(string), \"Jármû lespawnolva! | Név: %s | Model ID: %d | Szín1: %d | Szín2: %d |\", JarmuNevek[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))-400], JarmuID[listitem], random(126), random(126));
            SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
           }
      }
   }
   case dialog+1:
   {
            new input;
      if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,dialog+1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Jármû lehívása\",\"Írd be a jármû ID-jét vagy nevét.\",\"Mehet\",\"Mégse\");
      if(IsNumeric(inputtext))
      input = strval(inputtext);
      else input = GetVehicleModelIDFromName(inputtext);
      if(input < 400 || input > 611)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen ID-jû/nevû kocsi! Próbáld újra!\");
         ShowPlayerDialog(playerid,dialog+1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Jármû lehívása\",\"Írd be a jármû ID-jét vagy a nevét.\",\"Mehet\",\"Mégse\");
      }
      if(!input)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen ID-jû kocsi! Próbáld újra!\");
         ShowPlayerDialog(playerid,dialog+1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Jármû lehívása\",\"Írd be a jármû ID-jét vagy nevét.\",\"Mehet\",\"Mégse\");
      }
      if(jarmu[playerid] != 0) DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
      new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle, string[128];
      GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
      jarmu[playerid] = CreateVehicle(input, X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
              PutPlayerInVehicle(playerid, jarmu[playerid], 0);
      format(string, sizeof(string), \"Jármû lespawnolva! | Név: %s | Model ID: %d | Szín1: %d | Szín2: %d |\", JarmuNevek[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))-400], input, random(126), random(126));
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
   }
        }
}
      return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"%s\", JarmuNevek[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))-400]);
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
jarmu[playerid] = 0;
return 0;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
    jarmu[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(JarmuNevek, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}

 
A jármû lehívót Drake készitette! Használd egézséggel!

66
Szkript kérések / Sorompó script
« Dátum: 2013. június 28. - 14:53:40 »
Idézetet írta: Jippy date=1372351851\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
        new kapu;
        kapu = CreateObject(968, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013);
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" Blank Filterscript by your name here\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/h-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013,5);
                return 1;
        }
       
        if (strcmp(\"/h-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.0000, 0.0000, 0.0000,5);
                return 1;
        }
        return 0;
}
#endif

 
Ez azért nem lesz jó mert mind a két parancs /h-nyit
Így lesz jó:
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
        new kapu;
        kapu = CreateObject(968, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013);
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" Blank Filterscript by your name here\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/h-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013,5);
                return 1;
        }
       
        if (strcmp(\"/h-zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.0000, 0.0000, 0.0000,5);
                return 1;
        }
        return 0;
}
#endif

 

Kezdõ scripter vagyok, azért annyira hüllye nem vagyok hogy ne irtam volna át.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 28. - 14:54:20 )


Elírtam bocsánatotokat kérem nagyon szgyelem magam ezért a végzetes hibáért!
 

    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
     
    #include <a_samp>
    #if defined FILTERSCRIPT
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            new kapu;
            kapu = CreateObject(968, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013);
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
            if (strcmp(\"/h-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
                    MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013,5);
                    return 1;
            }
           
            if (strcmp(\"/h-zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
                    MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.0000, 0.0000, 0.0000,5);
                    return 1;
            }
            return 0;
    }
    #endif
     [code]
Javitotam próbáld ki

 

[/quote]
Benyomom a módba, remélem megy.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 28. - 15:06:14 )


Elírtam bocsánatotokat kérem nagyon szgyelem magam ezért a végzetes hibáért!
 

    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
     
    #include <a_samp>
    #if defined FILTERSCRIPT
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            new kapu;
            kapu = CreateObject(968, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013);
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
            if (strcmp(\"/h-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
                    MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013,5);
                    return 1;
            }
           
            if (strcmp(\"/h-zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
                    MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.0000, 0.0000, 0.0000,5);
                    return 1;
            }
            return 0;
    }
    #endif
     [code]
Javitotam próbáld ki

 

[/quote]
Beraktam a módba, tökéletesen ment, csak a koordinátákat kellet kicseréljem! Ment a +!

67
Szkript kérések / Robbanás...
« Dátum: 2013. június 27. - 17:52:09 »
Csõ! Én úgy oldottam meg hogy létrehoztam egy timmert, és mikor a timmer lejár, a robbantások befejezõdnek!

68
Szkript kérések / Sorompó script
« Dátum: 2013. június 27. - 15:38:24 »
Idézetet írta: xD1999 date=1372339551\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
new kapu;
kapu = CreateObject(968, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013);
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/h-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013,5);
return 1;
}
if (strcmp(\"/h-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(kapu, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.0000, 0.0000, 0.0000,5);
return 1;
}
return 0;
}
#endif

 
Tessék használd egésségel
 
Nem hozza létre az objectet, és a kód sem megy hozzá

69
Szkript kérések / Sorompó script
« Dátum: 2013. június 27. - 14:49:56 »
Idézetet írta: xD1999 date=1372336460\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kéne az object a CreateObject köszi és megcsinálom neked!
 
CreateObject(968, -961.79999, 2709.6001, 45.5, 0.251, 356.75, 6.013); Alapbol nyitva kell legyen

70
Szkript kérések / Sorompó script
« Dátum: 2013. június 27. - 14:07:50 »
Sziasztok! Valaki készitene nekem egy sorompó scriptet? Nagyon megköszönném!
Parancs a nyitáshoz: /h-nyit
Parancs a záráshoz: /h-zar
Koordináták:
Nyitott Pozició: -961.89941, 2709.5, 45.7
Zárt Pozició: Ugyan annak jelzi ki az MTA csak a rotációja más, X,Y,Z alatt ezt irja: 0.0000000,000.0, 0.0000

71
Segítségkérés / Szerver Parancsokkal Probléma
« Dátum: 2013. június 24. - 07:37:19 »
Próbáltam, és akkor aki regisztrálni akar az meg nem tud mivel hogy be kell irja fiu vagy lány és a chatbe irja be.

72
Segítségkérés / Szerver Parancsokkal Probléma
« Dátum: 2013. június 22. - 16:12:10 »
Sziasztok! Készitettem egy sorompó scriptet ami fel és le mozog. Mûködik meg minden, szal megy rendesen, de viszont a szerver parancsok amik a szervbe vannak azok nem mennek, csak a sorompó script parancsai! Kérlek segitsetek! Itt a script:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define Piros 0xAA3333AA
#define Zold  0x33AA33AA
#define Lila  0x9900FFAA
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(968, -961.89941, 2709.5, 45.7, 0, 89.75, 96.993);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(968, -961.89941, 2709.5, 45.7, 0, 89.75, 96.993);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/h-nyit\", true) == 0)
{
    new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Neve,MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(Neve,\"Win_Diesel\" ) || !strcmp(Neve,\"Edy_Rolend\"))
{
       SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod felnyitni a sorompót!\");
}
else
{
MoveObject(kapu, -961.89941, 2709.5, 45.7,1,0.0000000,000.0000000,0.0000000);
        new kijelentes[128],  jNeve[ MAX_PLAYER_NAME ];
       GetPlayerName(playerid,  jNeve,  MAX_PLAYER_NAME );
       format(kijelentes, sizeof kijelentes, \"* %s felnyitotta a határ sorompóját!\",jNeve);
}
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod felnyitni a sorompót!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/h-zar\", true) == 0)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Neve,MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(Neve,\"Win_Diesel\" ) || !strcmp(Neve,\"Edy_Rolend\"))
{
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod lezárni a sorompót!\");
}
else
{
    MoveObject(kapu, -961.89941, 2709.5, 45.7,1,0, 89.75, 96.993);
    new kiiras[128], jNev[ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName(playerid, jNev, MAX_PLAYER_NAME );
    format(kiiras, sizeof kiiras, \"* %s lezárta a határ sorompóját!\", jNev);
}
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod lezárni a határ sorompóját!\");
return 1;
}
return 0;
}

73
Segítségkérés / A közelében lévõnek kiirás
« Dátum: 2013. június 22. - 11:36:23 »
Sziasztok! Egy ProxDetectoros dologra lenne szükségem az eggyik scriptemhez! A lényege az lenne hogy amikor elmozdul az object akkor kiirja lilával annak aki a közelébe van az illetõnek aki felnyitja hogy: (Neve) felnyitotta a határ sorompóját! Ebben kérem a segitségeteket!
Eddig ennyire állok és nagyon jól megy!
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define Piros 0xAA3333AA
#define Zold  0x33AA33AA
#define Lila  0x9900FFAA
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(968, -961.89941, 2709.5, 45.7, 0, 89.75, 96.993);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(968, -961.89941, 2709.5, 45.7, 0, 89.75, 96.993);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/h-nyit\", true) == 0)
{
    new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Neve,MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(Neve,\"\" ) || !strcmp(Neve, \"\"))
{
MoveObject(kapu, -961.89941, 2709.5, 45.7,1,0.0000000,000.0000000,0.0000000);
        new kijelentes[128],  jNeve[ MAX_PLAYER_NAME ];
       GetPlayerName(playerid,  jNeve,  MAX_PLAYER_NAME );
       format(kijelentes, sizeof kijelentes, \"* %s felnyitotta a határ sorompóját!\",jNeve);
}
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod felnyitni a sorompót!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/h-zar\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, -961.89941, 2709.5, 45.7,1,0, 89.75, 96.993);
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs jogod lezárni a sorompót!\");
return 1;
}
return 0;
}

74
Segítségkérés / NPC kérdés.
« Dátum: 2013. június 03. - 06:12:36 »
Amikor létrehozod az NPC-t, akkor megadod neki a skint meg mindent ugyebár, és utána még berakod hogy SetPlayerInterior

75
Munkaerő keresése / Scriptelést vállalok!
« Dátum: 2013. május 30. - 20:02:35 »
Üdvözöllek kedves olvasó!
Tuddnivalók Rólam:
Egy 13 éves gyerek vagyok. 9 éves korom óta Scriptelek.
Szeretek dumálni, ha Scriptelhetek az felvidít.
Egy nyugodt gyerek vagyok.
Csak Stunt/Drift szeróra vállalok scriptelést!
Kb ennyi.
Amit Tudok:
Háth elõször is, már készitem a saját Stunt modomat! Még az alap és a \" már félig kész \" között van!
Tudok Dialogot késziteni, kiirásokat.
Teleportokat késziteni, adminrendszer, stb.
Amit Kérek:
A szerveren Scripter rang.
Nyugodt beszéd. (ha dumálunk)
[mod]Elérhetõség: PM -BEN![/mod]

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal