Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 85
61
Archívum / VertigoRPG
« Dátum: 2015. július 31. - 11:07:43 »
Nem megy se az oldal, se a szerver.

62
Segítségkérés / Fekvenyomás?
« Dátum: 2015. július 24. - 09:32:06 »
Akkor jól sejtettem, hogy nem egyszerű.
Köszi.
UPDATE: van egy kis out of range error.
 

stock static Float:
barbell_pos[ ][ ] =
{
{ 774.42907715,1.88309872,1000.48834229,0.00000000,270.00000000,87.99966431 }, // Los Santos Gym\'s BarBell
{ 765.85528564,-48.86857224,1000.64093018,0.00000000,89.49993896,0.00000000 }, // San Fierro Gym\'s BarBell.
{ 765.34039307,-59.18271637,1000.63793945,0.00000000,89.49993896,181.25012207 } // Las Venturas Gym\'s BarBell
};
stock static Float:
dumb_bell_right_pos[ ][ ] =
{
{772.992,5.18281,999.927,0.0,90.0,90.0} // Los Santos Gym\'s dumb right
//   {759.18,-60.0625,999.727,90} // Las Venturas Gym\'s dumb
};
stock static Float:
dumb_bell_left_pos[ ][ ] =
{
{772.992,5.62738,999.927,0.0,90.0,90.0} // Los Santos Gym\'s dumb left
//   {759.18,-60.0625,999.727,90} // Las Venturas Gym\'s dumb
};
new barbell_objects[sizeof barbell_pos];
new dumbell_right_objects[sizeof dumb_bell_right_pos];
new dumbell_left_objects[sizeof dumb_bell_left_pos];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n_______[GYM SYSTEM]_________\");
print(\"[VERSION]: \"VER_IN\"\\t[bUILD TIME]: \"BUILD_TM\"\");
print(\"[PROGRAM BY]: EPISODES (KEN CAI) 2013\");
print(\"______________________________\\n\");
for( new o = 0; o != sizeof(barbell_pos); o++ )
{
barbell_objects
  • = CreateObject( 2913, barbell_pos[ o ][ 0 ], barbell_pos[ o ][ 1 ], barbell_pos[ o ][ 2 ], barbell_pos[ o ][ 3 ], barbell_pos[ o ][ 4 ], barbell_pos[ o ][ 5 ] );

dumbell_right_objects
  • = CreateObject(3071,dumb_bell_right_pos
  • [0],dumb_bell_right_pos
  • [1],dumb_bell_right_pos
  • [2],dumb_bell_right_pos
  • [3],dumb_bell_right_pos
  • [4],dumb_bell_right_pos
  • [5]);

dumbell_left_objects
  • = CreateObject(3072,dumb_bell_left_pos
  • [0],dumb_bell_left_pos
  • [1],dumb_bell_left_pos
  • [2],dumb_bell_left_pos
  • [3],dumb_bell_left_pos
  • [4],dumb_bell_left_pos
  • [5]);

}
}

 
Lehet, hogy 2013 óta megváltozott valamilyen szabvány, de én nem igazán láttam benne hibát, de mégis FilterScriptInitben:
Accessing element at index 1 past array upper bound 0
A ciklousban az utolsó kettőre dobja ki az errort.

63
Segítségkérés / Fekvenyomás?
« Dátum: 2015. július 23. - 17:34:28 »
Még anno a Paradise RPG-n láttam egy olyan scriptet, hogy egy paranccsal fekvenyomó padon volt a karakter, és gombnyomásra fekvenyomott. (más szögből nézve)
Az lenne a kérdésem, hogy ez egy komplex script (karakter odatp-zése, anim, kamerapozíció megváltoztatása stb.) Vagy van valami egyszerűbb megoldás is?
Előre is köszönöm

64
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. július 23. - 13:56:22 »
Sziasztok!
Mekkora a maximális zuhanási sebesség?

65
Archívum / Imagine RPG - Nyitás: 08.14. 18:00
« Dátum: 2015. július 21. - 00:13:56 »
Az UCP már teljesen kész van, már csak a modon van mit csiszolni! Próbáljuk minél hamarabb befejezni! :D
Update:
Adminfelvétel aktív (jelentkezés fórumon)
Olyan embereket várunk a fórumra, kik segítik a haladást építőjellegű véleményükkel.

66
Archívum / Imagine RPG - Nyitás: 08.14. 18:00
« Dátum: 2015. július 18. - 17:27:54 »
A szerver fejlesztése újra beindult, most hogy van sok szabadidőm.
Elég sok minden még kérdéses, amiben a játékosok véleményét várom, és ez alapján fog változni a szerver.
http://imaginerpg.hu/index.php?topic=247.0
Írtam egy rövid történelmet is, a játék az 1900-as évben fog kezdődni, de később bővül a történelem, ahogy telnek az évek.

67
Archívum / Imagine RPG - Nyitás: 08.14. 18:00
« Dátum: 2015. június 04. - 18:39:12 »
Mi értelme van az ilyen kommenteknek?

68
MySQL tutorial:
 

69
Archívum / MTA-ban MySQL-es játékoskezelés?
« Dátum: 2015. május 19. - 11:52:35 »
Sziasztok!
Elég új vagyok az MTA világában, és lenne pár kérdésem.
MySQL adatbázisban tárolom a játékos adatait, és az megfelelő módszer a játékosok kezelésére, hogy a /login <pw> parancsnál helyes bejelentkezés esetén adatbázisból betölti az adatokat, és setElementData-val beállítom a játékos változóit, majd ha kijelentkezik, kilép stb, akkor azokat visszírom az adatbázisba, és alaphelyzetbe állítom?
Szóval a pawnos Valtozo[MAX_PLAYERS] (minden játékosnak már induláskor létrehozzuk a változókat) megvalósítással egyenértékű a setElementData? Vagy nem is kell alapértelmezettre állítani kilépéskor az element értékeit, mivel az megsemmisül, amikor a játékos kilép?
Valaki felvilágosítana, hogy mik ezek az elementek? PAWNO-ban könnyű volt, mert minden slotnak létrehoztuk azokat a változókat, de van egy sejtésem, hogy ezek az elemetek objektumok, és máshogy viselkednek, mint ahogy én gondolom.

70
Archívum / Imagine RPG - Nyitás: 08.14. 18:00
« Dátum: 2015. május 18. - 20:15:57 »
Új videó :D (Most nem sok mindent raktam bele, mert idő szűkében vagyok. Bocsi)
TANULÁSRENDSZER
 

71
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2015. május 15. - 20:42:16 »
Meg lehet azt valahogy oldani, hogy pl. 25 kommentig csak 10 percenként lehessen kommentelni, utána pedig instant? (az már megvan, hogy 10 percenként lehessen, csak nem tudom ezt redukálni, ha már megvan a 25 hozzászólása.)

72
Itt a második rész:
 

73
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2015. május 13. - 16:29:12 »
Mit csináljak akkor, ha valahogy valaki vendégként is tud minden tagnak elérhető funkciót? Be van állítva, hogy vendég ne tudjon semmit se csinálni, de mégis valahogy megkerüli.

74
Sziasztok!
Újrakezdtem a tutorial sorozatomat, és most megpróbálom sokkal jobban, és részletesen elmagyarázni a dolgokat.
Első rész:
 

75
Archívum / Imagine RPG - Nyitás: 08.14. 18:00
« Dátum: 2015. május 09. - 14:54:39 »
Kommenteket nem ártana olvasni.
Még nincs meghatározva, hogy hol is fog játszódni, mi lesz a frakciók neve stb.
Csak egyszerűbb leírni azt, hogy LSPD,NAV,FBI, mint hogy Rendőrség, Adóügyi Hatóság, Államvédelmi Szervezet.
Ezeknek lesz szépen külön nevük, de az még messze van, hiszen még a szerver soká fog elindulni.
Ha meg nem a névvel van a baj, hanem azzal, hogy LSPD-n belül alfrakció A NAV és az FBI, akkor meg megint nem ártana figyelni, mivel hogy ahogy a videó elején is (és a leírásban is), le van írva: ez egy teljesen más világban játszódik, a valósághoz nem sok köze van, és mi találjuk ki, hogy mi hogy legyen a szerveren, nem pl. egy Magyarországot, vagy egy  USA-t, akarunk létrehozni, hanem egy saját világot, amit mi alkottunk. Ha nálunk éppen egy frakción belül van (de magasabb joggal rendelkezik) az FBI, és ugyan itt van a NAV is. (ami nálunk a rendőrségből kiválasztott alakulat, ami a NAV szerepkörére specializálódott.)
Miért kell mindenbe belekötni? Arra vagyok kíváncsi, hogy nincs jobb dolgod? A leírást/videót el se olvasod (vagy csak nem figyelmesen), és máris belekötsz. Ha mi azt szeretnénk, akkor ebben az XYZ Országban A rendőrség együtt működik a \"kórházzal\" is, vagy még jobb: a \"riporterekkel\", mert tegyük fel: ez egy olyan ország, ahol önkényuralmi rendszer van, és a riporterek csak a rendőrség által elfogadott tényeket közölhetik, és ők is hordhatnak fegyvert maguknál alapértelmezetten, mert a lakók veszélyesek is lehetnek, ha pl. megtámadnák a hazugságokat terjesztő állami hírcsatorna egyik furgonját.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal