Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Segítségkérés / OnPlayerDialogResponse alá clickedplayerid hiba...« Dátum: 2012. július 11. - 11:38:08 »
Erre nem gondoltam Köszönöm szépen, rendesen mûködik!
62
Segítségkérés / OnPlayerDialogResponse alá clickedplayerid hiba...« Dátum: 2012. július 11. - 10:29:33 »
Nos, mivel unatkozom, szeretnék készíteni egy egyszerû kis scriptet. Ha megnoymom a TAB-ot, és rámegyek valakire, behoz egy dialogot, hogy mit szeretnék vele csinálni( persze ha RCON-ba be vagyok jelentkezve ).
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) Mivel csak az OnPlayerClickPlayer engedi a clickplayerid-t használni, ezért nem tudom megcsinálni az OnDialogResponse alatt, hogy pl. ha magamhoz tudjam getelni, mivel ha beírom a clickplayerid-t, akkor a pawno undefined symbolnak írja. Hogy tudnám ezt megoldani? A SetPlayerPos függvényre gondoltam ebben az esetben, azért van ott az IDE szó, hogy ide mit kéne írni... Elõre is köszönöm a segítségeket! 63
Segítségkérés / Pickup [FS]« Dátum: 2011. szeptember 08. - 15:36:44 »
[pawn]new pickup;
public OnFilterScriptInit() { pickup = CreatePickup(...); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid) { if(pickupid == pickup) return SetPlayerPos(playerid,...); return 1; }[/pawn] 64
Segítségkérés / Object Destroy Fail« Dátum: 2011. augusztus 25. - 13:45:18 »
Úgyértem amikor beírod hogy bulivege, akkor JELENIK meg az object, nem akkor , amikor azt írod be hogy bulikezd, mert akkor eltünteti..
65
Segítségkérés / Object Destroy Fail« Dátum: 2011. augusztus 25. - 13:31:43 »
Ugye azt tudod, hogy amit te írtál /bulivege, akkor megjelenik az object, a /bulikezd-nél pedig eltûnik.. mivel alapból fordítva írtad szerintem
66
Segítségkérés / Object Destroy Fail« Dátum: 2011. augusztus 25. - 11:55:31 »
Én is pótoltam, most nézd meg.
new object; 67
Segítségkérés / Object Destroy Fail« Dátum: 2011. augusztus 25. - 11:51:39 »
A bulivege elõtt nincs / jel:
[pawn]new object; if(strcmp(cmdtext, \"/bulivege\", true ) ==0) { object = CreateObject(980,-2423.06372070,-609.28417969,134.33232117,0.00000000,0.00000000,305.00000000); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/bulikezd\", true ) ==0) { DestroyObject(object); return 1; } [/pawn] 68
Szkript kérések / jogsi« Dátum: 2011. augusztus 18. - 09:42:22 »
a public OnPlayerStateChange(playerid,newstate) -hez, oda kell még írni hogy oldstate, vagyis:
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate) 69
Segítségkérés / Max filterscript gond...« Dátum: 2011. augusztus 08. - 20:01:28 »
Elmondtam, hogy nem az objectek a gondok... A parancs is rossz szokott lenni pl. De ha csak egy fs van bent( az enyém ), akkor jó...
70
Segítségkérés / Max filterscript gond...« Dátum: 2011. augusztus 04. - 17:27:05 »
Az csak egy példa volt, van amikor a kocsik, van amikor a parancsok..
71
Segítségkérés / Max filterscript gond...« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:07:50 »
Minden fs jó, amit nem én csináltam. Vagyis ha pl 10 db nem általam készített fs van bent, akkor jó minden.
72
Segítségkérés / Max filterscript gond...« Dátum: 2011. augusztus 03. - 14:45:53 »
Amikor ez jelentkezett összesen 3 darab ( az enyémmel eggyüt ) fs volt bent.
73
Segítségkérés / Max filterscript gond...« Dátum: 2011. augusztus 03. - 14:40:30 »
Szóval az a gondom, hogy ha én csinálok egy filterscriptet, és ki akarom próbálni a szerveremen, akkor van olyan, hogy az objecteket nem tölti be, van olyan, amikor a kocsikat, és a 3d text labeleket, stb. De ezt csak olyankor, amikor több filterscript is be van töltve a szerveremre. De például egy darab fs mellet ( LuxAdmin ) akkor jó ( általában ), de ha már több van, akkor már el is romlott.
Furcsaság még, hogy ha csak más filterscriptjét rakom be a szerveremre, akkor azok kiválóan mûködnek. Megoldás? |