Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23
61
Szkript kérések / Intibe bedobás RE...
« Dátum: 2013. november 01. - 13:06:38 »
nincs mit :)
Mûködik rendesen? Tesztelted is? :o :)

62
Szkript kérések / Kordin vásárlás
« Dátum: 2013. november 01. - 13:05:49 »
Az IsPlayerInRangeOfPoint az annyit takar, hogy ha a játékos a megadott körön belül van, playerid ID után az a szám a megadott x,y,z koordinátának a rádius, sugara. :)
Szóval igen :D

63
Szkript kérések / Kordin vásárlás
« Dátum: 2013. november 01. - 12:25:39 »
Üdv. ismét  :D
 
#include zcmd
CMD:vasarlas(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
{
    //vásárolhat, mert ott van
}
else
{
    //nem vásárolhat
}
return 1;
}

64
Szkript kérések / Intibe bedobás RE...
« Dátum: 2013. november 01. - 12:23:02 »
javítsd erre:
 
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)

65
Szkript kérések / Intibe bedobás RE...
« Dátum: 2013. október 31. - 19:04:12 »
igen :)

66
Segítségkérés / fegyver elõvétel
« Dátum: 2013. október 31. - 18:43:17 »
a for, az egy ciklus.
\"for(new i = 0;\" <- létrehozom belül az index-et, azaz, az i-t ami egyenlõ 0val, szóval a ciklus 0-ról fog indulni.\"
\"i <= 12;\" <- ez azt jelenti, hogy addig fusson, amíg az i kisebb vagy egyenlõ 12-vel, 13 már nem lesz mert az nagyobb,
\"i++\" ez az indexet növeli egyel, hogy ne ugyanúgy a nullás számmal fusson le
Bocsi kicsit érthetetlen
Ez annyit takar, hogy:
mikor az i = 0, akkor lekéri a nullás slotról a fegyvert, a töltényt(ami itt nincs mert ököl és boxer a nullás), amit változóba ment,hogy késõbb vissza hívhassuk
mikor az i = 1, akkor az 1-es slotot, mikor 2, akkor a 2-es slotot kéri le és tárolja a 12. slotig :D
Ennél érthetõbben sajnos nem tudok fogalmazni :ss :/

67
Szkript kérések / Intibe bedobás RE...
« Dátum: 2013. október 31. - 18:38:21 »
#include a_samp
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Interiors_Enter\", 1000, true);
return 1;
}
forward Interiors_Enter();
public Interiors_Enter()
{
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS, i++)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3, pos1, pos2, pos3);  //a pos1-2-3-at változtasd arra a pozícióra ahova állni a kell, hogy teleportáljon
{
       SetPlayerInterior(i, id);   //az id-t változtasd az interior id-re
       SetPlayerPos(i, pos1, pos2, pos3); //itt a pos1-2-3-at változtasd arra a pozícióra ahova teleportálja interioron belül
   }
}
return 1;
}

68
Szkript kérések / Gyogítás
« Dátum: 2013. október 31. - 18:31:24 »
Na használata:
/gyogyit
aki gyógyítani akarsz a közeledben kell lennie
gondolom a karakter választásnál dõl el, hogy orvos lesz e vagy sem
A kódban az orvos_skin-t cseréld át az orvosok skin id-jére
 
#include a_samp
#include zcmd
new bool:orvos[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == orvos_skin)  return orvos[playerid] = true;
 
return 1;
}
 
CMD:gyogyit(playerid, params[])
{
if(orvos[playerid] == true)
{
    new Float:pos[3];
    GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
    if(!strlen(params))
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HASZNÁLAT: /gyogyit jatekosid\");
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A jatekosnak melletted kell lennie!\");
}
if(IsPlayerConnected(strval(params)))
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(strval(params), 5.0, pos[0], pos[1], pos[2]))
    {
        SetPlayerHealth(strval(params), 100);
    }
    else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba a játékos nincs a közeledben/ nincs elég közel\");
}
else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba a játékos nincs csatlakozva\");
}
else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba, te nem vagy orvos\");
return 1;
}

69
Szkript kérések / Lángolo object
« Dátum: 2013. október 31. - 17:52:25 »
Bocsi az objektek nincsenek szépen elrendezve, de azt hiszem ezek azok az objektek:
Használat:
elõször: /obj lerak
másodszor /obj felgyujt
 
#include zcmd
CMD:obj(playerid, params[])
{
if(Egyezik(params, \"lerak\")
{
    CreateObject(1442, 1962.9937,1356.2493,9.2578);
    SetPlayerPos(playerid, 1963.4838,1352.6332,9.2501);
}
if(Egyezik(params, \"felgyujt\")
{
CreateObject(3461, 1962.9937,1356.2493,12.2578);
}
}
stock Egyezik(comp[], with[])
{
new LenghtComp = strlen(comp);
new LenghtWith = strlen(with);
new Character;
if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
for( new i; i < LenghtComp; i++ )
{
if( comp == with )
{
   Character++;
}
}
if( LenghtComp == Character ) return true;
return false;
}

70
Segítségkérés / fegyver elõvétel
« Dátum: 2013. október 31. - 17:44:09 »
Jólvan közben javítottam.. :)

71
RP/RPG kérések / Kocsi
« Dátum: 2013. október 31. - 17:37:16 »
Háát szerintem egy logikai változóval ez megoldható könnyedén pl:
mód tetejére:
 
new bool:rendor = false;

 
és valahol, pl munkába álláskor:
 
rendor = true;

 
on player state change alá:
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 596 || GetPlayerVehicleID(playerid) == 597 || GetPlayerVehicleID(playerid) == 598 || GetPlayerVehicleID(playerid) == 599)
{
    if(rendor == true)
    {
    //használhatja a jármûvet
    }
    else
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid); //kidobaja a kocsiból mert nem rendõr
    }
}
}
return 1;
}

 
JAVÍTVA

72
RP/RPG kérések / Rpgs chat?
« Dátum: 2013. október 31. - 17:29:00 »
Tessék :)
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new Float:pos[3], string[256], chateloneve[32];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); //lekéri annak a pozícióját, aki épp csetelni akar
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)    //egy ciklus ami végig fut az összes játékoson
{
    if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid)  //ha az \'i\' id-jû játékos online és az nem saját maga,
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, pos[0], pos[1], pos[2])) //és 7 koordinátányi körzetben van ( a playerid után a 7.0 az hogy hány kordinátányira lehet maximum)
        {
            GetPlayerName(playerid, chateloneve, 32);
            format(string, 256, \"%s(%i) mondja: %s\", chateloneve, playerid, text);  //formázzuk a kiiratni kívánt szöveget
           SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, text); //kiírja pl, hogy: Azzeroth(1) mondja: Sziasztok
        }
    }
}
return 0;   //nulla legyen, hogy az eredetit ne írja ki... :)
}

 
Szólj, ha hibát találsz, mert ez kb. 2-3perces munka volt :D

73
Segítségkérés / fegyver elõvétel
« Dátum: 2013. október 31. - 17:26:30 »
én zcmd-t használok parancsokra:
/zona beírja x,y,z-re teleportálja elveszi a fegyvereket
ha még egyszer beírja akkor a másik x, y, z koordinátára teleportálja és vissza adja
 
#include zcmd
new bool:zonaban = false;
CMD:Zona(playerid, params[])
{
    if(zonaban == false)    // ha nincs a zónában
    {
        zonaban = true;//beállítja, a logikai változót igazra, azaz hogy belépett/elteleportált a zónába
        SetPlayerPos(playerid, x, y ,z);    //elteleportálja x, y ,z pozícióra
        for(new i = 0; i <= 12; i++)
            {
                    GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket
            }
            ResetPlayerWeapons(playerid);   //elveszi tõle az összeset
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beléptél a zónába a fegyvereid ideiglenesen elvettük, de amint elhagyod a zónát visszakapod!\");
    }
    else if(zonaban == true)    //ha már benn van a zónában
    {
        zonaban = false;    //beállítja arra, hogy épp elhagyta a zónát
        SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        for(new i = 0;i <= 12; i++)
            {
                    GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]);   //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt
            }
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"El hagytad a zónát, a fegyvereid visszakaptad, és használhatod\");
    }
    return 1;
}

74
Segítségkérés / fegyver elõvétel
« Dátum: 2013. október 31. - 17:04:11 »
Akkor kezdjük ott, mit szeretnél pontosan, mikor \"vegye el a fegyvereket\", azaz ne tudja használni és mikor kapja vissza a játékos?:)

75
Segítségkérés / fegyver elõvétel
« Dátum: 2013. október 31. - 16:58:32 »
Nem tudom hol szeretnéd használni, de pl, ha bemegy valahova és azt szeretnéd hogy ne lehessen használni:
Módod tetejére:
 

new weapons[13][2];

 
Ezt oda illeszd be, ahol elakarod venni, azaz hogy ne tudja használni
 

for(new i = 0; i <= 12; i++)
{
GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket
}
ResetPlayerWeapons(playerid);   //elveszi tõle az összeset

 
ha vissza szeretnéd adni, azaz, hogy tudja használni, akkor:
 

for(new i = 0;i <= 12; i++)
{
GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]);   //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt
}

 
Ha valami hibát találsz, vagy nem érted, szólj, csak összedobtam

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal