Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Szkript kérések / Intibe bedobás RE...« Dátum: 2013. november 01. - 13:06:38 »
nincs mit
Mûködik rendesen? Tesztelted is? 62
Szkript kérések / Kordin vásárlás« Dátum: 2013. november 01. - 13:05:49 »
Az IsPlayerInRangeOfPoint az annyit takar, hogy ha a játékos a megadott körön belül van, playerid ID után az a szám a megadott x,y,z koordinátának a rádius, sugara.
Szóval igen 63
Szkript kérések / Kordin vásárlás« Dátum: 2013. november 01. - 12:25:39 »
Üdv. ismét
#include zcmd 64
Szkript kérések / Intibe bedobás RE...« Dátum: 2013. november 01. - 12:23:02 »
javítsd erre:
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) 66
Segítségkérés / fegyver elõvétel« Dátum: 2013. október 31. - 18:43:17 »
a for, az egy ciklus.
\"for(new i = 0;\" <- létrehozom belül az index-et, azaz, az i-t ami egyenlõ 0val, szóval a ciklus 0-ról fog indulni.\" \"i <= 12;\" <- ez azt jelenti, hogy addig fusson, amíg az i kisebb vagy egyenlõ 12-vel, 13 már nem lesz mert az nagyobb, \"i++\" ez az indexet növeli egyel, hogy ne ugyanúgy a nullás számmal fusson le Bocsi kicsit érthetetlen Ez annyit takar, hogy: mikor az i = 0, akkor lekéri a nullás slotról a fegyvert, a töltényt(ami itt nincs mert ököl és boxer a nullás), amit változóba ment,hogy késõbb vissza hívhassuk mikor az i = 1, akkor az 1-es slotot, mikor 2, akkor a 2-es slotot kéri le és tárolja a 12. slotig Ennél érthetõbben sajnos nem tudok fogalmazni :ss :/ 67
Szkript kérések / Intibe bedobás RE...« Dátum: 2013. október 31. - 18:38:21 »#include a_samp 68
Szkript kérések / Gyogítás« Dátum: 2013. október 31. - 18:31:24 »
Na használata:
/gyogyit aki gyógyítani akarsz a közeledben kell lennie gondolom a karakter választásnál dõl el, hogy orvos lesz e vagy sem A kódban az orvos_skin-t cseréld át az orvosok skin id-jére #include a_samp 69
Szkript kérések / Lángolo object« Dátum: 2013. október 31. - 17:52:25 »
Bocsi az objektek nincsenek szépen elrendezve, de azt hiszem ezek azok az objektek:
Használat: elõször: /obj lerak másodszor /obj felgyujt #include zcmd 70
Segítségkérés / fegyver elõvétel« Dátum: 2013. október 31. - 17:44:09 »
Jólvan közben javítottam..
71
RP/RPG kérések / Kocsi« Dátum: 2013. október 31. - 17:37:16 »
Háát szerintem egy logikai változóval ez megoldható könnyedén pl:
mód tetejére: new bool:rendor = false; és valahol, pl munkába álláskor: rendor = true; on player state change alá: public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) JAVÍTVA 72
RP/RPG kérések / Rpgs chat?« Dátum: 2013. október 31. - 17:29:00 »
Tessék
public OnPlayerText(playerid, text[]) Szólj, ha hibát találsz, mert ez kb. 2-3perces munka volt 73
Segítségkérés / fegyver elõvétel« Dátum: 2013. október 31. - 17:26:30 »
én zcmd-t használok parancsokra:
/zona beírja x,y,z-re teleportálja elveszi a fegyvereket ha még egyszer beírja akkor a másik x, y, z koordinátára teleportálja és vissza adja #include zcmd 74
Segítségkérés / fegyver elõvétel« Dátum: 2013. október 31. - 17:04:11 »
Akkor kezdjük ott, mit szeretnél pontosan, mikor \"vegye el a fegyvereket\", azaz ne tudja használni és mikor kapja vissza a játékos?
75
Segítségkérés / fegyver elõvétel« Dátum: 2013. október 31. - 16:58:32 »
Nem tudom hol szeretnéd használni, de pl, ha bemegy valahova és azt szeretnéd hogy ne lehessen használni:
Módod tetejére:
Ezt oda illeszd be, ahol elakarod venni, azaz hogy ne tudja használni
ha vissza szeretnéd adni, azaz, hogy tudja használni, akkor:
Ha valami hibát találsz, vagy nem érted, szólj, csak összedobtam |