Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kriszrap

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41
61
Segítségkérés / müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 06. - 22:59:23 »
Sziasztok!!!
 
 
OnGameModeInit()
{
ShowNameTags(0);
}
ShowPlayerNameTagForPlayer

 
Kérdésem az ha ShowNameTags(0); használok OnGameModeInit() alat akkor a ShowPlayerNameTagForPlayer
hibák nélkül fog mûködni??? Nem fog a kettõ bezavarni??
mert egy admin parancsot akarok meg csinálni hogy ha beírom a parancsot akkor mindenki nevét látom .

62
Segítségkérés / fegyver ellenõrzések
« Dátum: 2014. április 24. - 22:07:05 »
for(new i1=1; i1 < 7;i1++)
                                        {
                                                if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == DropInfo[eldobfegyAmmount][0])//ha van márnála olyan ez 1.  nek chekoljon
                                                {
                                                        pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]+DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
                                                        vanhely=i1;
                                                        printf(\"ha van márnála olyan\");
                                                        break;
                                                }
                                                if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == 0)//üres a hely ez menjen végig 2. jára
                                                {
for(new i1=1; i1 < 7;i1++)
                                        {
                                                        pInfo[playerid][pWeaponid][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][0];
                                                        pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
                                                        vanhely=i1;
                                                        printf(\"második if\");
                                                        break;
                                                }
                                                       
                                        }
                               }

 
lehet meg tom csinálni de ma valahogy nem tom:(((
 

new bool:mehetamasikfor=true;
for(new i1=1; i1 < 7;i1++)
                                        {
                                                if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == DropInfo[eldobfegyAmmount][0])//ha van márnála olyan ez 1.  nek chekoljon
                                                {
                                                        pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]+DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
                                                        vanhely=i1;
                                                        printf(\"ha van márnála olyan\");
                                                        mehetamasikfor=false;
                                                        break;
                                                }
                                                       
                                        }
                           if(mehetamasikfor==true)
                          {
for(new i1=1; i1 < 7;i1++)
                                        {
                                           if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == 0)//üres a hely ez menjen végig 2. jára
                                                {
                                                        pInfo[playerid][pWeaponid][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][0];
                                                        pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
                                                        vanhely=i1;
                                                        printf(\"második if\");
                                                        break;
                                                }
                            }
               }

 
valahogy így de rövidebben le lehet egyszerûsíteni??:)))

63
Segítségkérés / fegyver ellenõrzések
« Dátum: 2014. április 24. - 21:32:11 »
Sziasztok!!
 

new vanhely=0,query[100];
for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++)
{
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,DropInfo[eldobfegyPosX],DropInfo[eldobfegyPosY],DropInfo[eldobfegyPosZ]))
   {
       if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DropInfo[eldobfegyVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DropInfo[eldobfegyInterior])
       {
         for(new i1=1; i1 < 7;i1++)
         {
            if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == DropInfo[eldobfegyAmmount][0])//ha van márnála olyan
            {
               pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]+DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
               vanhely=i1;
               printf(\"ha van márnála olyan\");
               break;
            }
            if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == 0)//üres a hely
            {
               pInfo[playerid][pWeaponid][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][0];
               pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
               vanhely=i1;
               printf(\"második if\");
               break;
            }
         }
         if(vanhely == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Sajnos nincs több férõhely nálad!!\");
      }
       break;
   }
}

 
Ez egy /felvesz fegyver akar lenni
Annyi a baj fele hogy elõször le akarom ellenõrizni hogy van e nála olyan fegyver ha igen akkor növelem a löszerét mentem.
és egy másikat ha nincs nála olyan fegyver akkor pedig egy üres helyre berakom.
csak az a baj ha: (elrakok egy 22 id fegyvert)
fegyver: 0 0 lõszer
fegyver: 0 0 lõszer
fegyver: 22 500 lõszer
fegyver: 24 500 lõszer
Itt az teljesül hogy ahol üres oda rakja.
Hogy tudom akkor megcsinálni hogy ellöb azt chekolja hogy vannála olyan aztutána azt hogy van e nála üres hely??
Rem érthetõ:)
Köszönöm elõre is a fáradozást:)

64
Segítségkérés / Alap rádió kikapcsolása
« Dátum: 2014. április 23. - 20:25:58 »
ahogy a játékos beül a kocsiba és lejátszasz egy csend hangfáljt.
ezzel:
 
PlayAudioStreamForPlayer

65
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 23. - 20:23:14 »
siker köszönöm zárok:)

66
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 20. - 09:09:34 »
animkonyvtárnál crashol :(( miért ?? tesztelnétek???

67
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 19. - 21:55:30 »
Szerek.:
igy sikerült:
 

if(Elete <= 30)
{
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6);
      ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
    if(pInfo[playerid][serult] == false)
    {
       cmd_me(playerid, \"összeesik\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\");
       pInfo[playerid][serult]=true;
                TogglePlayerControllable(playerid, false);
   }
}

 
kis off melyik az az anim amikor terdel és fogja a hasát??

68
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 19. - 21:42:40 »
az elágazások jók:((
mert megkapom az üzenetet meg minden csak anim nincs:(((.
akkor meg próbálom tisztítani és úgy.
 

ClearAnimations(playerid);
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);

 
igy is semmi:((

69
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 19. - 21:30:22 »
Sziasztok!
Valamiért a kodóm nem rakja animba:(((
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
        new Float:Elete;
GetPlayerHealth(playerid, Elete);
if(Elete <= 30)
{
    if(pInfo[playerid][serult] == false)
    {
       cmd_me(playerid, \"összeesik\");
       SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6);
                ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\");
       pInfo[playerid][serult]=true;
                TogglePlayerControllable(playerid, false);
   }
}
return 1;
}

 
Valamiért ha 30 nál van a hp nem rakja animba:((
Miért?

70
Segítségkérés / autó tankja[szerk.]
« Dátum: 2014. április 16. - 14:06:47 »
Megoldottam sikerült:)

71
Segítségkérés / autó tankja[szerk.]
« Dátum: 2014. április 15. - 20:39:22 »
Sziasztok:))
van egy autó 80 L tankal és 100km eszik 10 L (randomba írtam valamit)
és ha furikázgatok vele akkor kiszámolja hogy mennyi l bezin van a tankba.
Hogy lehet ezt kiszámolni??
És még annyi mikor mentsem el az adatotott (50m , 1km)??
vagy hogy írták meg rpg modokba??
Elõre is köszönöm:)

72
Segítségkérés / Disconnect
« Dátum: 2014. április 12. - 22:40:08 »
rendben akkor sztem jó lesz innentõl köszönöm:) zárok!!

73
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Door States és azok bájtjai
« Dátum: 2014. április 11. - 23:10:43 »
talán segít:http://sa-mp.hu/index.php?topic=9794.0
kicsit körgesle

74
Segítségkérés / Disconnect
« Dátum: 2014. április 11. - 17:45:44 »
onplayerconnectnél nem nullázok . miért kéne?:(

75
Segítségkérés / Disconnect
« Dátum: 2014. április 11. - 14:06:19 »

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(pInfo[playerid][foglalt] == 1)
{
    if(pInfo[playerid][felvesz] == 1 || pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][felvesz] == 1)
    {
        new string[500];
       if(pInfo[playerid][hivo] == playerid)
   {
      format(string,sizeof string,\"A Hivó letette a telefont.\");
      SendClientMessage(pInfo[playerid][hivofel], COLOR_YELLOW, string);
      format(string,sizeof string,\"letetted a telefont.\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
      KillTimer(AktivHivasTimer[playerid]);
      pInfo[playerid][foglalt] = 0; // nem foglalt nekem is
       pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][foglalt] =0; // nem meg neki is
       pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][felvesz] = 0; // hivofel felveszt nullázuk
        pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivofel] = -1;
       pInfo[playerid][hivo] = -1;
       pInfo[playerid][hivofel] = -1;
      }else{ // másik fél nem hívó
      format(string,sizeof string,\"Hívott letette a telefont \");
      SendClientMessage(pInfo[playerid][hivo], COLOR_YELLOW, string);
      format(string,sizeof string,\"letetted a telefont.\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
      KillTimer(AktivHivasTimer[pInfo[playerid][hivofel]]);
      pInfo[playerid][foglalt] = 0; // nem foglalt nekem is
       pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][foglalt] = 0; // nem meg neki is
       pInfo[playerid][felvesz] = 0;
       pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivofel] = -1;
       pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivo] = -1;
   }
 }
}
if(pInfo[playerid][pWeaponkezbeid] !=0 || pfInfo[playerid][frakciobavan]==0 )// kezében van fegyver és nem vok szolgálatba
{
new weapons[13][2],query[100];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
   GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
   if(weapons[0] == pInfo[playerid][pWeaponkezbeid])
   {
   pInfo[playerid][pWeaponAmmo][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]] = weapons[1];
   break;
   }
}
format(query, sizeof(query), \"UPDATE `fegyverek` SET slot%d=\'%d %d\' WHERE jatekosnev=\'%s\'\",pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot],pInfo[playerid][pWeaponid][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]],pInfo[playerid][pWeaponAmmo][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]],jatekosnev(playerid));
mysql_query(query);
}
    businessid[playerid] = 0;
busy[playerid] = 0;
pInfo[playerid][login] = 0;
pInfo[playerid][penztarca]=0;
pInfo[playerid][skin]=0;
pInfo[playerid][gangid]=0;
pInfo[playerid][admin]=0;
pInfo[playerid][teltulaj]=0;
pInfo[playerid][telszam]=0;
pInfo[playerid][telegyenleg]=0;
pInfo[playerid][hivofel] = -1;
     pInfo[playerid][hivo] = -1;
      pInfo[playerid][felvesz] = 0;
    pInfo[playerid][foglalt] = 0;
   
    pfInfo[playerid][frakcioid]= 0;
pfInfo[playerid][frakcioszint]=0;
pfInfo[playerid][frakciobavan]=0;
pfInfo[playerid][frakcioskin] = 0;
pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0;
pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=0;// ezzel volt igazából baj
    pBInfo[playerid][bankszamlaszam]=0;
    pBInfo[playerid][bankosszeg]=0;
    pInfo[playerid][frakciojarmuben] = -3;
    pInfo[playerid][pWeaponkezbeid]=0;
    pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot] = 0;
    return 1;
}
CMD:kov(playerid,parmas[])
{
if(pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]==1)// itt a lényeg
{
if(pfInfo[playerid][frakcioid] == 1)
{
    pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]+1;
    if(pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] < sizeof(orfkskin))
    {
   fskinchange(playerid,pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]);
   }else{
   pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=0;
   fskinchange(playerid,pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]);
   }
}
}
return 1;
}
format(query, sizeof(query), \"SELECT frakcioid,level,skin FROM `frakcio` WHERE `name` = \'%s\'\",jatekosnev(playerid));
   mysql_query(query);
    mysql_store_result();
    mysql_fetch_row(line);
    if(mysql_num_rows() != 0)
            {
            sscanf(line,\"p<|>ddd\",pfInfo[playerid][frakcioid],pfInfo[playerid][frakcioszint],pfInfo[playerid][frakcioskin]);
            pfInfo[playerid][frakciobavan]=0;
            pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0;
   pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] =0;// itt mondjuk 0 zom de ha itt nem rakom be akkor nem nulláz disconnectnél
   }else{
   pfInfo[playerid][frakcioid]= 0;
   pfInfo[playerid][frakcioszint]=0;
   pfInfo[playerid][frakciobavan]=0;
   pfInfo[playerid][frakcioskin]=0;
   pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0;
   pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] =0; // és itt is
   }
            mysql_free_result();
lehet ez is kell nektek:
fskinchange(playerid,skinsor)
{
if(pfInfo[playerid][frakcioid] == 1)
{
pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] = skinsor;
SetPlayerSkin(playerid,orfkskin[skinsor]);
SetPlayerFacingAngle( playerid, 90);
SetPlayerPos(playerid,1552.745361, -1681.317504, -6.737500);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1550.152709, -1681.172485, -6.737500);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1550.152709, -1681.172485, -6.737500);
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
}
return 1;
}

 
Elnézést a sok kódért.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal