Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Koko ((Maxi))

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
61
Segítségkérés / Fegyver model csere
« Dátum: 2016. november 08. - 21:32:39 »
igen!

62
Segítségkérés / Fegyver model csere
« Dátum: 2016. november 08. - 21:15:37 »
letöltöd a modot és egy lua-ba beleirod!
 
function replaceskin()
        txd = engineLoadTXD ( \"TXDNEVE.txd\" )
        engineImportTXD ( txd, FEGYVERID)
        dff = engineLoadDFF ( \"DFFNEVE.dff\", FEGYVERID)
        engineReplaceModel ( dff, FEGYVERID)
 
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceskin)

63
Munkaerőnek jelentkezés / Jelentkezés fejlesztőnek
« Dátum: 2016. november 03. - 08:40:07 »
Szia!
Írtam privátba!

64
Munkaerőnek jelentkezés / Fejlesztőnek jelentkeznék.
« Dátum: 2016. november 03. - 08:36:58 »
szia! irtam privátba!

65
Segítségkérés / Tuning-system-be paintjob
« Dátum: 2016. november 02. - 17:13:39 »
igen, ezt szeretném belerakni, belinkelem a tuning-systemet
client: http://pastebin.com/4A0QdRw8
server:http://pastebin.com/Xrn9B4pP
shared: http://pastebin.com/6cY4HgKw

66
Segítségkérés / Tuning-system-be paintjob
« Dátum: 2016. november 01. - 21:18:46 »
sziasztok! hogy lehetne a tuning systembe beleirni, hogy paintjobot tegyen rá?

67
Segítségkérés / MySql Probléma
« Dátum: 2016. október 27. - 19:49:11 »
Már megoldódott a probléma! Azért köszönöm szépen a segítséget!

68
Segítségkérés / MySql Probléma
« Dátum: 2016. október 27. - 17:09:29 »
de mi lehet a baj ezzel, miért nem jó? :/

69
Segítségkérés / MySql Probléma
« Dátum: 2016. október 25. - 19:51:30 »
bele van töltve! :D

70
Segítségkérés / MySql Probléma
« Dátum: 2016. október 25. - 17:25:11 »
igen van!

71
Segítségkérés / paintjob segítség kérés
« Dátum: 2016. október 25. - 17:24:03 »
Ezt letöltöd, majd megnézed a kocsi textúrának a nevét és beirod a vehiclegrounge..... helyére
LINK: http://nightly.mtasa.com/files/shaders/shader_tex_names.zip

72
Segítségkérés / MySql Probléma
« Dátum: 2016. október 24. - 21:06:13 »
Sziasztok, az lenne a problémám, hogy van egy mysql összekötető scriptem, jók az adatok, minden ki van töltve de ezt irja folyton a console-ba: [2016-10-24 20:53:13] ERROR: sql/connection.lua:17: attempt to call global \'mysql_connect\' (a nil value)
több scriptel is próbáltam de akkor is ez a helyzet. Házi szerón, és

 hostolt szerón is ez van. Mi lehet a gond?
-- connection settings
local hostname = \"127.0.0.1\"
local username = \"srd2555\"
local password =  \"(ide a mysql es jelszóm van irva)\"
local database = \"srd2555\"
local port =  3306
-- global things.
local MySQLConnection = nil
local resultPool = { }
local sqllog = false
local countqueries = 0
-- connectToDatabase - Internal function, to spawn a DB connection
function connectToDatabase(res)
--MySQLConnection = mysql_connect(hostname, username, password, database, port)
MySQLConnection = mysql_connect(\"127.0.0.1\", \"srd2555\", \"(ide a mysql es jelszóm van irva)\", \"srd2555\", 3306)
if (not MySQLConnection) then
if (res == getThisResource()) then
   cancelEvent(true, \"Cannot connect to the database.\")
end
return nil
end
return nil
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), connectToDatabase, false)
-- destroyDatabaseConnection - Internal function, kill the connection if theres one.
function destroyDatabaseConnection()
if (not MySQLConnection) then
return nil
end
mysql_close(MySQLConnection)
return nil
end
addEventHandler(\"onResourceStop\", getResourceRootElement(getThisResource()), destroyDatabaseConnection, false)
-- do something usefull here
function logSQLError(str)
local message = str or \'N/A\'
outputDebugString(\"MYSQL ERROR \"..mysql_errno(MySQLConnection) .. \": \" .. mysql_error(MySQLConnection))
exports[\'logs\']:logMessage(\"MYSQL ERROR :O! [QUERY] \" .. message .. \" [ERROR] \" .. mysql_errno(MySQLConnection) .. \": \" .. mysql_error(MySQLConnection), 24)
end
function getFreeResultPoolID()
local size = #resultPool
if (size == 0) then
return 1
end
for index, query in ipairs(resultPool) do
if (query == nil) then
   return index
end
end
return (size + 1)
end
------------ EXPORTED FUNCTIONS ---------------
function ping()
if (mysql_ping(MySQLConnection) == false) then
-- FUU, NO MOAR CONNECTION
destroyDatabaseConnection()
connectToDatabase(nil)
if (mysql_ping(MySQLConnection) == false) then
   logSQLError()
   return false
end
return true
end
return true
end
function escape_string(str)
if (ping()) then
return mysql_escape_string(MySQLConnection, str)
end
return false
end
function query(str)
if sqllog then
exports[\'logs\']:logMessage(str, 24)
end
countqueries = countqueries + 1
if (ping()) then
local result = mysql_query(MySQLConnection, str)
if (not result) then
   logSQLError(str)
   return false
end
local resultid = getFreeResultPoolID()
resultPool[resultid] = result
return resultid
end
return false
end
function unbuffered_query(str)
if sqllog then
exports[\'logs\']:logMessage(str, 24)
end
countqueries = countqueries + 1
if (ping()) then
local result = mysql_unbuffered_query(MySQLConnection, str)
if (not result) then
   logSQLError(str)
   return false
end
local resultid = getFreeResultPoolID()
resultPool[resultid] = result
return resultid
end
return false
end
function query_free(str)
local queryresult = query(str)
if  not (queryresult == false) then
free_result(queryresult)
return true
end
return false
end
function rows_assoc(resultid)
if (not resultPool[resultid]) then
return false
end
return mysql_rows_assoc(resultPool[resultid])
end
function fetch_assoc(resultid)
if (not resultPool[resultid]) then
return false
end
return mysql_fetch_assoc(resultPool[resultid])
end
function free_result(resultid)
if (not resultPool[resultid]) then
return false
end
mysql_free_result(resultPool[resultid])
table.remove(resultPool, resultid)
return nil
end
-- incase a nub wants to use it, FINE
function result(resultid, row_offset, field_offset)
if (not resultPool[resultid]) then
return false
end
return mysql_result(resultPool[resultid], row_offset, field_offset)
end
function num_rows(resultid)
if (not resultPool[resultid]) then
return false
end
return mysql_num_rows(resultPool[resultid])
end
function insert_id()
return mysql_insert_id(MySQLConnection) or false
end
function query_fetch_assoc(str)
local queryresult = query(str)
if  not (queryresult == false) then
local result = fetch_assoc(queryresult)
free_result(queryresult)
return result
end
return false
end
function query_rows_assoc(str)
local queryresult = query(str)
if  not (queryresult == false) then
local result = rows_assoc(queryresult)
free_result(queryresult)
return result
end
return false
end
function query_insert_free(str)
local queryresult = query(str)
if  not (queryresult == false) then
local result = insert_id()
free_result(queryresult)
return result
end
return false
end
function escape_string(str)
return mysql_escape_string(MySQLConnection, str)
end
function debugMode()
if (sqllog) then
sqllog = false
else
sqllog = true
end
return sqllog
end
function kapcsolatCallback()
if(MySqlCsatlakozas) then
return MySqlCsatlakozas
else
return nil
end
end
function returnQueryStats()
return countqueries
-- maybe later more
end

73
Segítségkérés / váltásnál hang, paintjob modolt autóra
« Dátum: 2016. október 23. - 20:50:50 »
Köszönöm szépen a segítséget! :D

74
Segítségkérés / váltásnál hang, paintjob modolt autóra
« Dátum: 2016. október 22. - 19:06:02 »
Az lenne az 1. kérdésem, hogyan lehetne modolt paintjobot rakni? Alap autóra tudok de a letöltött és bemodoltra sajnos nem.
A 2. pedig, hogy hogyan lehetne megoldani hogy az autó váltáskor (turbo) hangot adjon ki?
 Válaszokat előre is köszönöm :D

75
Segítségkérés / alap rendszám lecserélése
« Dátum: 2016. október 08. - 19:52:22 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy miként lehet a modolt kocsikra, az alap gta-s rendszámot rátenni, a rendszám szövegét módosítani is lehessen?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal