Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Beszélgetés / Anime« Dátum: 2017. december 16. - 21:56:56 »
Végignéztem a Bleach-et, Dragon Ball Z-t, Naruto-t, Naruto Shippuudent, Yu Yu Hakushot. Borutot és a Dragon Ball Super-t nézem mikor új rész van meg néha Inuyasha-t xd...
62
Általános / Mennyire lenne igény?« Dátum: 2017. december 16. - 21:54:59 »
Hali mennyire lenne igény egy Suli RP-re? Bully Scholarship Feeling ,udvar, stb.
Órák lennének párszor. Meg néha ilyen RP tanítás ha valaki enyhén tud Rp-zni .Ez a sulin kívül. Igazgatók,tanárok,stb. 63
Segítségkérés / Nem indítsa el a modot« Dátum: 2017. december 14. - 22:30:46 »
Rasheed lesz újra See?
64
Segítségkérés / Milyen INC kell hozzá ?« Dátum: 2017. december 06. - 17:28:07 »
Ez a Palomino RPG.Nem tudnád elindítani nincsenek meg hozzá a sql fájlok,stb.
65
Segítségkérés / Milyen INC kell hozzá ?« Dátum: 2017. december 06. - 16:29:51 »
Mert?Lehet hogy bele van írva a modba hogy milyen inc kell hozzá csak nem tudja megnézni
66
Segítségkérés / Milyen INC kell hozzá ?« Dátum: 2017. december 06. - 15:48:42 »
Logból semmit nem lehet megtudni.Küld el a modot és ránézek az INC-ekre
67
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fort Carson telek mapolás.« Dátum: 2016. december 09. - 23:05:00 »Idézetet írta: Th0mas date=1480968888
Köszi ez most jól esett.xd 68
Munkaerő keresése / Tesztereket keresünk!« Dátum: 2016. december 08. - 19:07:57 »
Én jelentkeznék teszternek.
69
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fort Carson telek mapolás.« Dátum: 2016. december 05. - 20:09:17 »
képet raktam
70
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fort Carson telek mapolás.« Dátum: 2016. december 05. - 19:29:09 »
Sziasztok ez az első Roleplay mapom.
80db object és 4db törölt object található a mapban. Onfoot pozíció: -282.0955, 1155.6794, 21.5066 Pawn Code: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3372, -298.0234, 1170.8672, 21.6719, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16739, -297.1016, 1152.9688, 27.0078, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -309.8359, 1158.8359, 17.3672, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3304, -298.0234, 1170.8672, 21.6719, 0.25);CreateObject(19866, -285.45801, 1160.84949, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.47760, 1175.79602, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.45660, 1170.81726, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.46591, 1165.81372, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.47461, 1180.73779, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -285.48331, 1180.89966, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -288.09341, 1183.29834, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -293.01682, 1183.29285, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -297.90009, 1183.28906, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -302.80020, 1183.28125, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -307.76019, 1183.27307, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -308.06091, 1183.27100, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -310.47171, 1180.74231, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.47650, 1175.78308, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.47910, 1170.86255, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.46399, 1165.90271, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.46439, 1160.99915, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -310.45871, 1160.85925, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -308.03922, 1158.44543, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -303.07330, 1158.45178, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -288.00110, 1158.43848, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -292.95810, 1158.43262, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -298.29980, 1158.42651, 17.99680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -297.94958, 1159.02661, 18.20880, 0.14000, -50.00000, 90.00000);CreateObject(19491, -305.31641, 1176.60144, 20.87960, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19492, -305.31641, 1176.60144, 20.87960, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1741, -301.90140, 1178.84253, 18.94310, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1799, -305.82391, 1182.36670, 18.79230, 0.00000, 0.00000, -90.00000);CreateObject(2029, -309.65903, 1180.99463, 18.95130, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(1786, -309.80640, 1181.45227, 19.74940, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2029, -309.69537, 1176.28870, 18.95130, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2029, -307.03171, 1174.21045, 18.95130, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(2123, -306.45209, 1175.59888, 19.58210, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2123, -306.40509, 1172.87585, 19.58210, 0.00000, 0.00000, -90.00000);CreateObject(19466, -304.01929, 1182.98193, 20.35860, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -308.92252, 1183.04602, 20.35860, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -307.78268, 1183.04712, 20.35860, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -304.13217, 1170.56714, 20.35860, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -306.19220, 1170.56714, 20.35860, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -308.35220, 1170.56714, 20.35860, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19466, -308.55219, 1170.56714, 20.35860, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2267, -310.09787, 1179.18372, 20.86020, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2267, -310.08508, 1173.18726, 20.86020, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(2842, -301.77060, 1175.85669, 18.93868, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -298.28671, 1180.72437, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -298.30200, 1175.78613, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19866, -295.78879, 1173.40076, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -288.01260, 1173.43909, 18.61680, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -308.67569, 1160.21948, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(869, -305.15396, 1160.49915, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(869, -308.82385, 1163.13220, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.11938, 1173.93445, 18.64410, 0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.11426, 1170.58215, 18.64410, 0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.10626, 1167.15698, 18.64410, 0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.10992, 1163.74829, 18.64410, 0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.11356, 1160.33972, 18.64410, 0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(19435, -301.09821, 1160.07349, 18.64410, 0.00000, 90.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.87021, 1160.42810, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(869, -308.96829, 1166.23730, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -308.89178, 1168.61548, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -306.77298, 1168.70959, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -304.52765, 1168.80383, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.76865, 1168.83984, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.79477, 1166.10901, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -303.74088, 1163.73328, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -305.98395, 1162.79688, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -306.98224, 1165.74438, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -304.94623, 1163.75781, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(869, -305.36288, 1165.98401, 18.98590, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19076, -291.47473, 1177.84729, 18.68160, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19054, -291.44699, 1179.09412, 19.36330, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19055, -290.49988, 1176.09082, 19.18155, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19055, -293.14117, 1177.81946, 19.18155, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(19543, -316.46243, 1166.00452, 18.63100, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19543, -316.79709, 1180.96252, 18.63100, 0.00000, 0.00000, 90.00000);CreateObject(19866, -297.91980, 1158.42651, 17.99680, 0.00000, 0.00000, 90.00000); 72
Archívum / Live Prison Roleplay« Dátum: 2016. december 03. - 13:10:32 »http://www.kephost.com/images/2016/12/03/14717131_916477788453975_6056750220541051677_n.jpg[/img] Sziasztok! Be szeretném mutatni a Live Prison Roleplay szervert. 1.§ Információk. ► GTA SA:MP IP Cím.: s2.fps-system.eu:7799 ► TemSpeak 3 IP Cím.: ts.fps-system.eu:9997 ► Fórum.: http://users.ininet.hu/liveprisonroleplay/ ► Szabályzatok.: http://users.ininet.hu/liveprisonroleplay/ ► A szerver HIVATALOS és JOGOS tulajdonosa.: Decard Show! ► Admin TGF.: ON! Jelentkezni TeamSpeak 3 szerveren illetbe a fórumon lehetséges! ► Admin korhatár 16+ ► Leader korhatár 15+ ► A szerver Area51-ben játszódik! ► A szerver férőhelye: 100 ► Adminnak jelentkezni az Admin illetve szerver illetve TeamSpeak 3 szabály tudása nélkül ne indulj neki! ► Ha admin szeretnél lenni akkor kötelező a napi 4-5 óra aktivítás! A szerveren, teamspeak3-on, fórumon! ► A játék Roleplay(szerepjáték) módban játszódik. ► Ez a szerver a BörtönRP-t szeretné tükrözni, illetve tükrözi is. ► A szerver Bone County, Fort Carson, és annak környékén játszódik. A börtön a Fort Carson melletti olajfeldolgozóban van. ► A szerver jelenleg még tesztüzemmódban áll(fut), a Tulajdonos, illetve az Adminok megállás nélkül dolgoznak(aktívak mindenhol). 2.§ Miért a mi szerverünket válaszd? ► Egyediség! ► Egyedi scriptelés! ► Egyedi mapolás! ► 15+ Admin Team ► 24/7 rendelkezésre állás! ► Kidolgozott stílus! ► Gyors ügyintézés! ► 0/24 órás futtatás! ► Lagg mentesség! ► Profi vezetőség és profi fejlesztő csapat! ► A legjobb játékélmény amit csak eltudsz képzelni! Legális frakciók: - Börtönőrség (FOGLALT) - Fort Carson Sheriff\'s Department (FOGLALT) - Fort Carson Mentők [Kórház] (PÁLYÁZHATÓ) - Fort Carson Ügyészség(Bíróság aki elítéli a rabokat) - Börtön igazgatóság (Ők ügyelnek a börtönőrök munkájára satöbbi ők döntik el hogy kiszabadulhat e jómagaviseletért az egyik rab) - Fort Carson Önkormányzat Börtön bandák(2. 1 latin 1 néger)/maffia(1): Pályázhatóak! - Banda 1 (Nevét te határozod meg és a történetét is,emellett a rangnevet fizetést satöbbit is.) - Banda 2 (Nevét te határozod meg és a történetét is,emellett a rangnevet fizetést satöbbit is.) - Maffia 1 (Nevét te határozod meg és a történetét is,emellett a rangnevet fizetést satöbbit is.) Munkák (raboknak): ►Mosodás ►Szakács ►Szemétszedő (=============Bővítve lesz=============) ► Bányász ► Kőműves ► Kukás (Ez szavazásos lessz.) ► Autómentő (Ez szavazásos lessz.) ► Olajfeldolgozó (Ez szavazásos lessz.) ► Taxi (Ez szavazásos lessz, hogy NPC vagy Munka legyen.) ► Börtön Árúpakoló (Hamarosan) ► Börtön Kertész (Hamarosan) ► Drogdiler (Hamarosan) ► Beszerző (Hamarosan) (Egyenlőre ennyi majd még bővűlni fog.) Ezeken kívül a rabokat szokták dolgozni vinni. (pl. Kőbányába bányászni, és egyéb dolgokat pakolni) A szerveren található edzőterem, ahol súlyzókat, futópadokat TUDTOK HASZNÁLNI. Infó: Bemegyünk az edzőterembe majd például vegyük a fekpadot. Odamegyünk a fekpad elé \"Billentyűzeten egy ENTER\" gombot lenyomva beleis lépünk a gyúrás menűbe majd nincs más dolgunk mint \"SPACE\" gombot nyomni&nyomkodni és már gyúrunk is.Ha pedig abba akarjuk hagyni ismét \"Billentyűzet enter\" gombját lenyomjuk. Ennyi lett volna a gyúrás rendszer. A szerveren található még kosárpálya, ahol a haverokkal kosarazni tudtok. Infó: Szóval először is van egy kosárpálya ha odamész akkor ugye ott látsz a pályán egy kosárlabdát. Odamegyünk a labdához majd Egér \"bal klikk\" elis kezdtük pattogtatni a kosár labdánkat, már nincs más dolgunk mint \"SPACE\"-el futni és kosárba dobni amint szintén az egér \"bal klikk\" segítségével tehetünk meg. Ha pedig passzolni akarunk akkor \"Egér jobb klikk\" el rámutatunk az illetőre akinek passzolni szeretnénk és megnyomjuk az \"Egér bal klikk\" gombját és már át is passzoltuk a társunknak. A Kosárlabdáról ennyit kell tudni,nem egy nagy ördöngőség de még seholsem láttam. A Börtönből lehet szökni a szökésrendszerrel. Infó: Szökésrendszerről annyit kell tudni hogy a börtönön belül a Cellák \"interiorban\" találkozunk egy úgynevezett kamera szóbával melye ha nyitva az ajtó bemegyünk felmegyünk a lépcsőn és már nincs is más dolgunk mint elvágni a kamera vezetékeit a \"/vezetek\" parancsal tehetünk meg majd kijön nekünk egy olyan hogy \"Nyomj Y gombot\" \"Nyomj sétálás(alt) gombot\" ha lenyomkodjuk a különféle betűket a végén sikerül elvágni. Nos ha elvágtuk a vezetékünket akkor más dolgunk nincs csak kiszaladni az udvarra és a vakondtúrásoknál elkezdeni leásni a csatornánkba(itt arra figyeljünk hogy őr ne legyen a közelünkbe mert akkor könnyen megütjük a bokánkat és kapjuk a magánzárkát) Ha ez sikerült és leástunk akor ott már nincs más dolgunk mint elfutni a csatornában lévő kijárathoz és ott kifutni és elfutni ahová szeretnénk. Ennyi is lett volna a szökésrendszer. A Börtön mellett Fort Carson is a játéktér.Fort Carsonban található a: Bíróság, Sheriff, Kórház, Szupermárket, Bolt, Ruhabolt,stb A boltokat kilehet rabolni amiért XY összeget kapunk. Fort Carsonban vannak bérelhető járművek amiket 300$-ért tudunk kibérelni addig amig ki nem lépünk. Néhány videó a mosodás és a szakács munkáról: Nézzetek fel, azt mondom, megéri. Az adminok garantáltan kedvesek. Igaz, van néhány bug, de ezeket tudjátok jelezni nekünk fórumon, illetve amint jeleztétek javítva is lesznek. Köszönöm, hogy végigolvastátok. UI.: Gyertek fel nézzétek meg milyen is egy igazi RolePlay közösség! 73
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Live Prison Roleplay« Dátum: 2016. november 25. - 19:39:37 »
nemtudom hogy mivel :c
74
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Live Prison Roleplay« Dátum: 2016. november 25. - 16:49:08 »
Sziasztok bemutatom a Live Prison Roleplayt.A Nevéből tudni hogy hogy börtönben játszódik.A Szerver alap modja egy SeeRPG mod ami egy nagyon nagy fejlesztésen ment átt.A Szerver folyamatos fejlesztés alatt áll.A Szerver még kezdetleges állapotban van.A Szerveren Adminsegéd TGF van mert az adminteam sajnos túl kicsi. Az Adminteam: Max_Garett Tulajdonos/fejlesztő Steven_Martinez Admincontroller Bastien_Remarquie Főadmin A többi admint nem ismerem. Rendszerek Szükséglet rendszer (kilett véve mert nem volt teljesen kész) Szökés rendszer Edzés rendszer Működő anticheat rendszer A rendszereket lentebb részletesebben leirom. Kezdem a szökésrendszerrel A Szökéshez kikell agyalni egy tervet.Nem ajánlatos egyedül csinálni. A Szökés úgy kezdődik hogy a cellában bejutunk a vezetékhez.Ebben az épületben lehet megtalálni: Ez után felkell menni az épületben a lépcsőn majd a /vezetek parancsal elvágni a vezetékeket. Ha ez sikerült akkor kikell menni a helyhez ahol ásunk egy csatornáig az /asas parancsal. A hely: Ha sikeresen kiástuk akkor a csatornába kerülünk. A Csatorna A Csatornában megkell keresnünk a kiutat. A Kiút a csatornából Ha ez megvan akkor szabadok vagyunk.De vigyázzunk ha megtalálnak akkor visszavisznek a börtönbe és kezdhetjük ujból az egészet Amikor a csatornából kikerülünk akkor egy ilyen helyre dob: Innen szabadok vagyunk. A Következő rendszer amit bemutatok az az Edzés Edzés: itt bekell mennünk az edzőterembe. Az edzőterembe mint tudjuk ezdéshez alkalmas dolgokat találunk. Kezdeném a szobabiciklivel. Az edzéshez az ENTER gombot kell használni.Persze csak az edzőterembe lehet edzeni. Most bemutatom az összes tárgyat amivel tornázni lehet.A Szóköz gombot nyomogatni kell különben nem megy a tornázás. Szobabicikli A Súly emelés Két féle súlyt emelhetünk.A Két kicsit és az egy nagyot A Frakciók Börtönőr Börtönorvos Bandák Skinhead Florencia XIII. A Börtönről egy kis kép A munkák Mosodás Szakács Szemétszedő A Munkákról egy kis videó.Sajnos a szemétszedőről nem tudtam késziteni videót. Mosodás Szakács Végül a szerver elérhetőségei:
Team Speak3 szerver: ts.fps-system.eu:9997
Samp szerver: [samp]s2.fps-system.eu:7799[/samp]
75
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -Törölhető« Dátum: 2016. november 22. - 22:25:20 »
Törölhető :c
|