Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Alukard

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Archívum / HungaryZ - Проект Водка
« Dátum: 2015. május 25. - 22:19:13 »
Hmm szép szerver idáig tetszik sok sikert kívánok hozzá


62
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ELAVULT
« Dátum: 2015. május 23. - 21:26:00 »
Sajnos én se tudok többet mondani Mint Enigma . Azt írod hogy Remek Fejlesztői Csapatod van ahhoz képest se új, se pedig jó dolgokat nem mutattál be (sőt ahogy látom még a munkák is a jó régi  ZeroMTA-sak ) amit itt láthatunk az Egy csomó innen onnan be szerzet Script pocsékul áteditelve.Pocsék mappolások(a Mentői parkoló kész, hányingerkeltő ), és a jól megismert Zero-MTA módja A csapat hozzá állással is gondok vannak ha már a palyerszámhoz kötöd az admin felvételt.

63
Archívum / Zero
« Dátum: 2015. május 08. - 08:18:19 »
Hát az se sokkal nehezebb ha vps-ed van futtatnod kell egy mysql-t erre javaslom az XAMP-ot továbbá visszont a leírtakból ki tudod halászni hogy hogyan lehet be indítani röviden tömören

felrakod a zero-t a vps-re


moduls mappába belemásolod ezeket (általába ha letőltőd a zero modot már benne vannak ) csak arra figyelj oda hogy ha windows van fent vps-n akkor dll ha pedig linux akkor so


mta_mysql.so


sha.so


ml_sockets.so


Ha Ezzel is készen vagy felmész az általad futtatot mysql-ra ott felötöltöd  a zero sql-jét


Uttána végezetül pedig a  resource mappába a mysql és sql mappákat össze kötöd az általad futtatot mysql-el


És már mükődik is a szerver 

64
Archívum / Zero
« Dátum: 2015. május 07. - 21:58:29 »
>:( Mostmár tényleg kezdek kissé dühős lenni mielött megnyítsz egy topic-ot nem néznéd át inkább az előtted sorakozó emberek kérdéseit nem mintha gond lenne csak kissé zavaró hogy majdnem minden 4 edik posztba le kell írnom hogyan tudjátok elindítani a zero modot  >:(


https://mtaforum.net/index.php?topic=733.0

65
Archívum / Felni Berakása
« Dátum: 2015. május 07. - 14:56:50 »
ha úgyan úgy csinálod ahogy írtam akkor be kell töltenie ha esetleg mégse akkor szerintem a kerék txd-file jában keresd a problémát de ha buggos akkor ki kell írnia hogy mi a hibája ha esetleg  azt be írod akkor tudok segíteni addig nem


66
Archívum / Pár dolog Zero-ban
« Dátum: 2015. május 07. - 14:55:30 »
Nos ebben nem vagyok 100% ig biztos de a zero- mysql-ben le ment akár 99 miliárdot is. az hogy nem írja ki az pedig szerintem a hud-hiba de a pénzes dolgokat a global-ba találod

A bank system pedig úgy tudom nem buggos vagy ha igen akkor azt mond el mi a problémád vele és tudok segíteni de így hogy csak annyit írtál le hogy  \" buggos \" így nem tudom mi a probléma esetleg ha le írod segitek :)


Kisolasz amit ott le írtam az a megoldás a 3 fizetés kivételére ha esetleg nem érted írj privát üzenetet és ott segítek :)

67
Archívum / Grind MTA
« Dátum: 2015. május 07. - 14:49:45 »
Azt megértem sőt még tisztelem is hogy elmondtad hogy zero mta (nem nagyon próbáltad leplezni) de semmi féle egyediséget nem vittél bele nem látom rajta hogy dolgoztál volna vele még arra se vetted a fáradságot hogy egyedi hud-ot írj (pedig az tényleg nem nehéz ) hanem inkább lemásoltad a budapestlifes-t se új munkák se új tervek szerintem ha ennyibe hagyod nem lesz játékosod mert semmi újdonság nincs benne úgyan az mintha felmennének egy teljesen alap zero-szerverre .

 

68
Archívum / Nevek
« Dátum: 2015. május 01. - 04:28:08 »
Szia Bemész a Hood-mappába azon belül c_nametags megkeresed ezt a rész


 
                        local adminrang = exports.global:getPlayerAdminTitle( player )
                  dxDrawText(adminrang.. \"\\n[iD:\".. jatekosid ..\"]\" .. getPlayerNametagText( player ), sx, sy, sx, sy, tocolor( 255, 0, 0, nametag_alpha ), scale * _nametag_textsize, \'default\', \'center\', \'bottom\' )

 
Törlöd és elmented

69
Archívum / OMSZ és egyéb Duty helyek
« Dátum: 2015. május 01. - 04:21:39 »
Ezen nem igazán kell már létre hoznod semmit
 
esColShape = createColSphere(1117.5986328125, -1334.3125, 13.78125, 5)
exports.pool:allocateElement(esColShape)
setElementDimension(esColShape, 4)
setElementInterior(esColShape, 4)

 
ha a cp-ket akkarod megváltoztatni oda mész ahol szeretnéd hogy legyen a duty be írod hogy /getpos

ott ki írja a dimenziód interiorod és a cp-d  ( ha nem szeretnél a frakció  átírásokal baszakodni akkor a mentős frakciót a 4.es faction id-re hozd létre )  ha visszont a duty-zás uttán kapot tárgyakat szeretnéd áttírni akkor

 
function lvesduty(thePlayer, commandName)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
(ezt keresd meg )
és ezekkel tudod be állítani hogy mit kapjon duty uttán 
            exports.global:giveWeapon(thePlayer, 41, 1500) -- az első szám a fegyver id-jét a második szám a mennyiségét jelőli
            exports.global:giveItem(thePlayer, 70, 7) -- az első szám az item id-jét a második szám a  mennyiségét jelőli

70
Archívum / Pár dolog Zero-ban
« Dátum: 2015. május 01. - 04:11:58 »
Szia

Nos hát ennél kicsit jobban is megfogalmazhattad volna ...


1. fizetést átírni


job system\\bus\\s_bus_job


azon belül


   exports.global:giveMoney(client, \'azösszegamenyitakkarszfizetésnek\')


2. Felmondási időt kivenni


ez se valami nagy meló


job system\\s_job_system és ott ezt a részt kell megkeresned

 

      if contracttime > 0 then
         outputChatBox( \"Még várnod kell \" .. contracttime .. \" fizetést, hogy kiléphess.\", source, 255, 0, 0)
      else

 
És erre cseréld ki
 

                --if contracttime  0 then
                --    outputChatBox( \"Még várnod kell \" .. contracttime .. \" fizetést, hogy kiléphess.\", source, 255, 0, 0)
                --else

 
Játékmód/map nevének átírása sem nehezebb

account-system\\s_account_system


 

 

(a 80 adik sor lesz )       
        function resourceStart(resource)
setGameType(\"Ide Az Új Mod Nevet\")
setMapName(\"Ide Az Új Város Nevet\")

71
Archívum / Sziasztok! Ez vajon mire lehet jó?! [MYSQL]
« Dátum: 2015. május 01. - 03:54:24 »
Ahogy látom a fentebb leírt script   favágásra alkalmas sőt ha jobban megnézed még a mustáros kenyérbe is nagyon finom kiegészítő is  lehet  ???  >:(

72
Archívum / Felni Berakása
« Dátum: 2015. május 01. - 03:49:46 »
Szia

első sorban olyan hogy \"felni mod\" nincs vannak kerék txd-k/dff-ek  amik lecserélik a gta-s kerekeket de azokat közelről se hívnám \"mod\" nak  és azokat így tudod berakni

Ezt másold ki és  nevezd el valaminek pl Csuvakka.lua
 
function replaceModel()  
  txd = engineLoadTXD(\"ide a mappát ahol a TXD file van\", ideakódjaalecserélnikivántkeréknek)
  engineReplaceModel(txd, idekód )
  dff = engineLoadDFF(\"ide a mappát ahol a DFF file van\", idekód)
  engineReplaceModel(dff, idekód)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)

 


<meta>
<script src=\"csuvakka.lua \" type=\"client\"/>   
<file src=\"ide a kerék neve .txd\"/>
<file src=\"ide a kerék neve .dff\"/>
</meta>

 
Ennek a neve minden féle képen Meta.xml legyen

Ennyi az egész 

73
Archívum / kiesés 2
« Dátum: 2015. május 01. - 03:31:06 »
Szia nos nem hiszem hogy olyan nehéz lenne azt megtalálni :) picit jobban figyelj oda :)

realism-system


c_vehicle_crash


s_vehicle_crash


a meta-ba bele mész onnantról kitőrlőd ezt a két nevet és nem fogsz többet \"kiesni\" a kocsiból ütkőzéseknél



74
Archívum / HUD,Modellezés,Loginpanel készítés,hol/hogyan kezdjem el?
« Dátum: 2015. április 26. - 16:03:40 »
Hud/loginpanel készítés notepad++ és egy képkészítő program de csak úgy egyik pillanatról a másikra nem fog menni . ahozz kell egy alap scriptelési tudás

75
Archívum / LoginPanel Készítés
« Dátum: 2015. április 26. - 12:39:13 »
Mint ahogy system is írta nagyon sok videó van a neten a ps-ről :) de én inkább ajánlom a gimp-et (legalábbis én azzal kezdtem és azzal is készítem a képeim ) szerintem átláthatóbb jó hogy kevesebbet tud mint a ps de könyebben kezelhető :)

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal