Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lorain

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Archívum / Autó loader mi a különbség a kettő között?
« Dátum: 2015. november 15. - 13:11:39 »
Üdv! Mi lenne a különbség a kettő között, mert én nem értem!?
Autó betöltésről lenne szó.
1.
 
function kocsiModBetoltes()
engineImportTXD ( engineLoadTXD ( \"veh/alpha.txd\" ), 602 ) // ez csak egy példa!
engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( \"veh/alpha.dff\", 602 ), 602 )
end
addEvent(\"kocsiModBetoltes\", true)
addEventHandler(\"kocsiModBetoltes\", getLocalPlayer(), kocsiModBetoltes)

 
2.
 
engineImportTXD ( engineLoadTXD ( \"veh/alpha.txd\" ), 602 ) // ez csak egy példa!
engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( \"veh/alpha.dff\", 602 ), 602 )

62
Archívum / Három (script) egyben működne ?
« Dátum: 2015. november 15. - 12:43:41 »
Sziasztok! Avval a kérdéssel fordulok felétek, hogy van ugyebár az anticheat-system, pool, freecam_tv.
Röviden egy mappán belül lennének ezek a scriptek és a rájuk való exports.\"\" -nál működnének?

63
Archívum / Global hiba
« Dátum: 2015. november 15. - 12:37:38 »
Szia!
Próbáld meg, hogy ezt a sort <resource src=\"mysql\" startup=\"1\" protected=\"0\" /> a legelejére teszed.
   
<authfile>logs/server_auth.log</authfile>
    <scriptdebuglogfile>logs/scripts.log</scriptdebuglogfile>
    <scriptdebugloglevel>1</scriptdebugloglevel>
    <htmldebuglevel>0</htmldebuglevel>
   
     <module src=\"mta_mysql.dll\" />
    <resource src=\"mysql\" startup=\"1\" protected=\"0\" /> // mint ahogy itt is látod!
    <resource src=\"anticheat-system\" startup=\"1\" protected=\"0\" />
    <resource src=\"global\" startup=\"1\" protected=\"0\" />
    <resource src=\"pool\" startup=\"1\" protected=\"0\" />
    <resource src=\"cache\" startup=\"1\" protected=\"0\" />

64
buggedVehicles = {
[560] = true,
[558] = true,
[565] = true,
[562] = true,
[535] = true,
[559] = true,
[561] = true,
}

65
Archívum / Bútor rendszer
« Dátum: 2015. november 01. - 15:34:58 »
Olyan problémám lenne,hogy folyton ezt írja ki INFO:MYSQL_ERROR 1054: Unknown column \'id\' in \'field list\'
persze /debugscript 3 után írja ezt főleg ha újra indítom a resource-t. Fogalmam sincs mi lehet a baja.
 
local mysql = exports.mysql
local null = mysql_null()
local toLoad = { }
local threads = { }
function loadAllButor(res)
local players = exports.pool:getPoolElementsByType(\"player\")
for key, value in ipairs(players) do
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(value, \"realinvehicle\", 0, false)
end
local result = mysql:query(\"SELECT id FROM butor\")
if result then
while true do
   local row = mysql:fetch_assoc(result)
   if not row then break end
   toLoad[tonumber(row[\"id\"])] = true
end
mysql:free_result(result)
for id in pairs( toLoad ) do
   local co = coroutine.create(loadOneButor)
   coroutine.resume(co, id, true)
   table.insert(threads, co)
end
setTimer(resume, 1000, 4)
else
outputDebugString( \"loadAllButor hiba\" )
end
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(), loadAllButor)
function resume()
for key, value in ipairs(threads) do
coroutine.resume(value)
end
end
function loadOneButor(id, hasCoroutine)
if (hasCoroutine==nil) then
hasCoroutine = false
end
local row = mysql:query_fetch_assoc(\"SELECT * FROM butor WHERE id = \" .. mysql:escape_string(id) )
if row then
if (hasCoroutine) then
   coroutine.yield()
end
for k, v in pairs( row ) do
   if v == null then
      row[k] = nil
   else
      row[k] = tonumber(row[k]) or row[k]
   end
end
local objectid = tonumber(row.object)
local id = tonumber(row.id)
local x,y,z = row.x, row.y, row.z
local rx,ry,rz = row.rotx, row.roty, row.rotz
local int, dim = tonumber(row.interior), tonumber(row.dimension)
local object = createObject ( objectid, x,y,z, rx,ry,rz )
if object then
   setElementInterior(object, int)
   setElementDimension(object, dim)
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"butor\", true)
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"object\", true)
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"id\", id)
end
else
outputDebugString(\"found\", 1)
end
end
function saveObject(object, x,y,z,rx,ry,rz, int,dim, ar, player)
local object = tonumber(object)
local ar = tonumber(ar)
local x = x
local y = y
local z = z
local interior = tonumber(int)
local dimension = tonumber(dim)
if ar > 0 then
if exports.global:takeMoney(player, ar) then
   outputChatBox(\"Ennek a bútornak ára: \".. ar .. \" Ft! Jó használatot!\", player,0,255,0)
else
   outputChatBox(\"Ennek a bútornak ára: \".. ar .. \" Ft! Nincs elég pénzed!\", player,255,0,0)
   return
end
end
local insertid = mysql:query_insert_free(\"INSERT INTO butor SET object = \'\".. object ..\"\', interior = \'\".. int ..\"\', dimension = \'\".. dim ..\"\', rotx = \'\".. rx ..\"\', roty = \'\".. ry ..\"\', rotz = \'\".. rz ..\"\', x = \'\".. x ..\"\', y = \'\".. y ..\"\', z = \'\".. z ..\"\'\")
local object = createObject ( object, x,y,z, rx,ry,rz )
if insertid then
if object then
   exports.global:allocateElement(veh, insertid)
   setElementInterior(object, interior)
   setElementDimension(object, dimension)
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"butor\", true)
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"object\", true)
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"id\", tonumber(insertid))
end
else
outputChatBox(\"Bútor írási hiba #001 hiba. (query_insert_free)\")
end
end
addEvent(\"onButorCreate\", true)
addEventHandler(\"onButorCreate\", getRootElement(), saveObject)
function butorSzerkesztServer(id, object, jatekos)
if id and isElement(object) then
destroyElement(object)
mysql:query_insert_free(\"DELETE FROM butor WHERE id = \'\".. id ..\"\'\")
end
end
addEvent(\"onButorSzerkesztStart\", true)
addEventHandler(\"onButorSzerkesztStart\", getRootElement(), butorSzerkesztServer)
function onButorDeleteStart(id, object, jatekos)
if id and isElement(object) then
destroyElement(object)
mysql:query_insert_free(\"DELETE FROM butor WHERE id = \'\".. id ..\"\'\")
end
end
addEvent(\"onButorDeleteStart\", true)
addEventHandler(\"onButorDeleteStart\", getRootElement(), onButorDeleteStart)

66
Archívum / Árvíz beállítása?!
« Dátum: 2015. október 31. - 13:10:19 »
Nos sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok felétek,hogy van az alap ZeroMTA avagy Valhalla-ban az árvíz script. És ha beírom mta.config file-ba akkor magától elindul. Azt szeretném megcsinálni,hogy ne induljon el csak egy bizonyos parancsra. Ez lehetséges?
 
local targetLevel = 20 -- Client side
local duration = 3600000
local startTick
local currentLevel = 0
addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
function()
startTick = getTickCount()
triggerServerEvent(\'onPlayerReady\', resourceRoot)
end
)
local function render()
resetWaterColor()
local passed = getTickCount() - startTick
if passed >= duration then
setWaterLevel(targetLevel)
removeEventHandler(\'onClientRender\', root, render)
return
end
setWaterLevel(targetLevel * (passed/duration))
end
addEventHandler(\'onClientRender\', root, render)
addEvent(\'doSetWaterLevel\', true)
addEventHandler(\'doSetWaterLevel\', resourceRoot,
function(level)
setWaterLevel(level)
currentLevel = level
startTick = getTickCount() - duration*(level/targetLevel)
end
)

 

local startTick -- Server side
local targetLevel = 20
local duration = 3600000
addEventHandler(\'onResourceStart\', resourceRoot,
function()
createWater(-2998, -2998, 0, 2998, -2998, 0, -2998, 2998, 0, 2998, 2998, 0)
startTick = getTickCount()
end
)
addEvent(\'onPlayerReady\', true)
addEventHandler(\'onPlayerReady\', resourceRoot,
function()
local passed = getTickCount() - startTick
if passed > duration then
   passed = duration
end
triggerClientEvent(client, \'doSetWaterLevel\', resourceRoot, targetLevel * (passed/duration))
end
)

67
Archívum / Ezt, hogy lehetne megoldani?
« Dátum: 2015. október 20. - 14:42:53 »
    outputChatBox ( \"[Hiba] Ezt a járművet csak adminok vihetik el!\", source )

 
Az lenne a kérdésem,hogy lehetne megoldani azt,hogy a \"[Hiba]\" piros színű legyen?

68
Archívum / Esetleg Shodown Mód?
« Dátum: 2015. október 16. - 17:10:13 »
Valakinek esetleg meg van a Shodown mód?

69
Archívum / deadbody script működő szerintetek?
« Dátum: 2015. október 11. - 15:43:09 »
Ahhoz képest, hogy régen írtad eléggé frappáns script :)

70
Archívum / deadbody script működő szerintetek?
« Dátum: 2015. október 11. - 13:21:04 »
itt egy holttestről lenne szó ha valaki meghal IC- akkor egy holttest jelenik meg előtte...
-- client side
 
function hullaRendszer ( megolte, fegyver, testresz )
local x,y,z = getElementPosition(getLocalPlayer())
local rx,ry,rz = getElementRotation ( getLocalPlayer() )
local int = getElementInterior(getLocalPlayer())
local dim = getElementDimension(getLocalPlayer())
local penz = getPlayerMoney(getLocalPlayer())
if not getElementData(getLocalPlayer(), \"adminjailed\") then
triggerServerEvent(\"createHulla\", getLocalPlayer(), x, y, z, rz, penz, int, dim)
end
-- setTimer(triggerServerEvent, 15000, 0, \"createHulla\", getLocalPlayer(), x, y, z, rz, penz)
end
addEventHandler ( \"onClientPlayerWasted\", getLocalPlayer(), hullaRendszer )
addEventHandler ( \"onClientPlayerSpawn\", getLocalPlayer(), function()
hide()
end)
bJobbkatt = nil
gomb = nil
bezar = nil
ax, ay = nil
localPlayer = getLocalPlayer()
rob = nil
AHULLA = nil
function click(button, state, absX, absY, wx, wy, wz, element)
if getElementData(getLocalPlayer(), \"exclusiveGUI\") then
return
end
if element and getElementType( element ) == \"object\" and button == \"right\" and state == \"down\" and (getElementModel(element) == 2907) then
local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, wx, wy, wz) <= 15 then
   if (bJobbkatt) then
      hide()
   end
   local dimension = getElementDimension(getLocalPlayer())
      showCursor(true)
      ax = absX
      ay = absY
      rob = element
      AHULLA = element
      showMenu()
end
end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(getThisResource()), click, true)
function showMenu()
bJobbkatt = guiCreateWindow(ax, ay, 200, 150, \"Hulla\", false)
penz = getElementData(rob, \"money\")
money = exports.ax_core:formatMoney(penz)
gomb = guiCreateButton(0.05, 0.25, 0.87, 0.15, \"Pénz: \".. money ..\" Ft\", true, bJobbkatt)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb, rabol, false)
gomb = guiCreateButton(0.05, 0.50, 0.87, 0.15, \"Eltüntet\", true, bJobbkatt)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb, eltuntet, false)
bezar = guiCreateButton(0.05, 0.75, 0.87, 0.15, \"Menü bezárása\", true, bJobbkatt)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", bezar, hide, false)
end
function rabol()
penz = getElementData(rob, \"money\")
setElementData(rob, \"money\", 0)
triggerServerEvent(\"onHullaPenzElvesz\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), penz)
hide()
end
function eltuntet()
if ( isPlayerDead ( getLocalPlayer() ) ) then
outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", 255, 0, 0)
hide()
return
end
local theTeam = getPlayerTeam(getLocalPlayer())
local factionType = getElementData(theTeam, \"type\")
if (factionType==4) or exports.ax_core:isRpSeged(getLocalPlayer()) then -- (factionType==4) itt megadod melyik frakció tudja majd eltüntetni [iD]
setElementData(rob, \"money\", 0)
triggerServerEvent(\"onHullaEltuntet\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), penz, AHULLA)
else
outputChatBox(\"(( Csak admin vagy mentős! ))\", 255,0,0)
end
hide()
end
function hide()
if (isElement(bezar)) then
destroyElement(bezar)
end
bezar = nil
if (isElement(bJobbkatt)) then
destroyElement(bJobbkatt)
end
bJobbkatt = nil
ax = nil
ay = nil
showCursor(false)
triggerEvent(\"cursorHide\", localPlayer)
setElementData(localPlayer, \"exclusiveGUI\", false, false)
end

 
-- server side
 
hullak = 0
local timerHulla = {}
function penz (jatekos, penz)
if ( isPedDead ( jatekos ) ) then
outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", jatekos, 255, 0, 0)
return
end
if (penz > 0) then
exports.ax_core:giveMoney(jatekos, penz)
exports.ax_core:sendLocalMeAction(jatekos, \"elvette a hulla pénzét.\")
else
exports.ax_core:sendLocalMeAction(jatekos, \"megpróbálja elvenni a hulla pénzét de sajnos nincs nála pénz.\")
end
end
addEvent(\"onHullaPenzElvesz\", true)
addEventHandler(\"onHullaPenzElvesz\", getRootElement(), penz)
function penz (x, y, z, rz, money, int, dim)
hulla = createObject(2907, x, y, z - 0.9, 0, 0, rz - 180)
setTimer(hullaEltuntet, 60000*15, 1, hulla)
setElementInterior(hulla, int)
setElementDimension(hulla, dim)
setElementData(hulla, \"money\", money)
hullak = hullak + 1
end
addEvent(\"createHulla\", true)
addEventHandler(\"createHulla\", getRootElement(), penz)
function hullaEltuntet(element)
destroyElement(element)
end
function eltuntet (jatekos, penz, AHULLA)
if ( isPedDead ( jatekos ) ) then
outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", jatekos, 255, 0, 0)
return
end
destroyElement(AHULLA)
outputChatBox(\"(( Sikeresen eltűntetted a holttestet! ))\", jatekos, 0, 255, 0)
end
addEvent(\"onHullaEltuntet\", true)
addEventHandler(\"onHullaEltuntet\", getRootElement(), eltuntet)

 

Természetesen mielőtt írnátok,hogy honnan van ez a Hungary Life - Roleplay

71
Archívum / mire jó ez a script illetve vannak benne hibák?
« Dátum: 2015. október 02. - 20:59:57 »
function ehseg()
local players = getElementsByType(\"player\")
for k, p in ipairs(players) do
if(getElementData(p, \"CharLoggedIn\") or 0 == 1) then
   if(tonumber(getElementData(p, \"char.hunger\") or 0)<=0)then
      if(getElementHealth(p)<=5 and getElementHealth(p)~=1)then
         outputChatBox(\"Éhezel! Egyél valamit, mielőtt valami baj történne!\", p, 255, 60, 40)
      end
      setElementHealth(p,getElementHealth(p)-1)
   else
      setElementData(p, \"char.hunger\", getElementData(p, \"char.hunger\")-1)
   end
end
end
end
ehseg()
setTimer(ehseg, 120000, 0)

72
Archívum / Ez megfelel egy (stabil) ID-system nek?
« Dátum: 2015. szeptember 29. - 17:29:58 »
--- ID RENDSZER
local ids = {}
function assignID()
    for i=1,getMaxPlayers() do
        if not ids then
            ids = source
            setElementData(source,\"char:id\",i,not optimize)
            setElementData(source,\"playerid\",i,not optimize)
            break
        end
    end
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",root,assignID)
 
function freeID()
    local id = getElementData(source,\"char:id\")
    if not id then return end
    ids[id] = nil
end
addEventHandler(\"onPlayerQuit\",root,freeID)
function onPlayerNameChange()
cancelEvent()
end
addEventHandler(\"onPlayerChangeNick\", getRootElement(), onPlayerNameChange)

73
Archívum / Esetleg tud valaki valami (Lua script) function manipulációkat?
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 21:11:45 »
Gondolok ez alatt pl ha felmegyek egy szerverre és beírok x-y parancsot akkor admint dobok magamra vagy eh ez hasonlókat?!

74
Archívum / Esetleg valakinek megvan a finemta item-system-e vagy hasonló?!
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 17:49:00 »
Esetleg valakinek megvan a finemta item-system-e vagy hasonló?!

75
Archívum / Ez a Script mire jó ?
« Dátum: 2015. szeptember 13. - 16:28:20 »
function load()
    for index, weapon in pairs(weapons) do
        tex = engineLoadTXD ( \"weap/\"..weapon.fileName.. \".txd\", weapon.model )
        engineImportTXD ( tex, weapon.model )
        mod = engineLoadDFF ( \"weap/\"..weapon.fileName.. \".dff\", weapon.model )
        engineReplaceModel ( mod, weapon.model )
    end
end

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal