Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Lorain
61
« Dátum: 2015. november 15. - 13:11:39 »
Üdv! Mi lenne a különbség a kettő között, mert én nem értem!? Autó betöltésről lenne szó. 1. function kocsiModBetoltes() engineImportTXD ( engineLoadTXD ( \"veh/alpha.txd\" ), 602 ) // ez csak egy példa! engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( \"veh/alpha.dff\", 602 ), 602 ) end addEvent(\"kocsiModBetoltes\", true) addEventHandler(\"kocsiModBetoltes\", getLocalPlayer(), kocsiModBetoltes) 2. engineImportTXD ( engineLoadTXD ( \"veh/alpha.txd\" ), 602 ) // ez csak egy példa! engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( \"veh/alpha.dff\", 602 ), 602 )
62
« Dátum: 2015. november 15. - 12:43:41 »
Sziasztok! Avval a kérdéssel fordulok felétek, hogy van ugyebár az anticheat-system, pool, freecam_tv. Röviden egy mappán belül lennének ezek a scriptek és a rájuk való exports.\"\" -nál működnének?
63
« Dátum: 2015. november 15. - 12:37:38 »
Szia! Próbáld meg, hogy ezt a sort <resource src=\"mysql\" startup=\"1\" protected=\"0\" /> a legelejére teszed. <authfile>logs/server_auth.log</authfile> <scriptdebuglogfile>logs/scripts.log</scriptdebuglogfile> <scriptdebugloglevel>1</scriptdebugloglevel> <htmldebuglevel>0</htmldebuglevel> <module src=\"mta_mysql.dll\" /> <resource src=\"mysql\" startup=\"1\" protected=\"0\" /> // mint ahogy itt is látod! <resource src=\"anticheat-system\" startup=\"1\" protected=\"0\" /> <resource src=\"global\" startup=\"1\" protected=\"0\" /> <resource src=\"pool\" startup=\"1\" protected=\"0\" /> <resource src=\"cache\" startup=\"1\" protected=\"0\" />
64
« Dátum: 2015. november 14. - 13:41:47 »
buggedVehicles = { [560] = true, [558] = true, [565] = true, [562] = true, [535] = true, [559] = true, [561] = true, }
65
« Dátum: 2015. november 01. - 15:34:58 »
Olyan problémám lenne,hogy folyton ezt írja ki INFO:MYSQL_ERROR 1054: Unknown column \'id\' in \'field list\' persze /debugscript 3 után írja ezt főleg ha újra indítom a resource-t. Fogalmam sincs mi lehet a baja. local mysql = exports.mysql local null = mysql_null() local toLoad = { } local threads = { } function loadAllButor(res) local players = exports.pool:getPoolElementsByType(\"player\") for key, value in ipairs(players) do exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(value, \"realinvehicle\", 0, false) end local result = mysql:query(\"SELECT id FROM butor\") if result then while true do local row = mysql:fetch_assoc(result) if not row then break end toLoad[tonumber(row[\"id\"])] = true end mysql:free_result(result) for id in pairs( toLoad ) do local co = coroutine.create(loadOneButor) coroutine.resume(co, id, true) table.insert(threads, co) end setTimer(resume, 1000, 4) else outputDebugString( \"loadAllButor hiba\" ) end end addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(), loadAllButor) function resume() for key, value in ipairs(threads) do coroutine.resume(value) end end function loadOneButor(id, hasCoroutine) if (hasCoroutine==nil) then hasCoroutine = false end local row = mysql:query_fetch_assoc(\"SELECT * FROM butor WHERE id = \" .. mysql:escape_string(id) ) if row then if (hasCoroutine) then coroutine.yield() end for k, v in pairs( row ) do if v == null then row[k] = nil else row[k] = tonumber(row[k]) or row[k] end end local objectid = tonumber(row.object) local id = tonumber(row.id) local x,y,z = row.x, row.y, row.z local rx,ry,rz = row.rotx, row.roty, row.rotz local int, dim = tonumber(row.interior), tonumber(row.dimension) local object = createObject ( objectid, x,y,z, rx,ry,rz ) if object then setElementInterior(object, int) setElementDimension(object, dim) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"butor\", true) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"object\", true) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"id\", id) end else outputDebugString(\"found\", 1) end end function saveObject(object, x,y,z,rx,ry,rz, int,dim, ar, player) local object = tonumber(object) local ar = tonumber(ar) local x = x local y = y local z = z local interior = tonumber(int) local dimension = tonumber(dim) if ar > 0 then if exports.global:takeMoney(player, ar) then outputChatBox(\"Ennek a bútornak ára: \".. ar .. \" Ft! Jó használatot!\", player,0,255,0) else outputChatBox(\"Ennek a bútornak ára: \".. ar .. \" Ft! Nincs elég pénzed!\", player,255,0,0) return end end local insertid = mysql:query_insert_free(\"INSERT INTO butor SET object = \'\".. object ..\"\', interior = \'\".. int ..\"\', dimension = \'\".. dim ..\"\', rotx = \'\".. rx ..\"\', roty = \'\".. ry ..\"\', rotz = \'\".. rz ..\"\', x = \'\".. x ..\"\', y = \'\".. y ..\"\', z = \'\".. z ..\"\'\") local object = createObject ( object, x,y,z, rx,ry,rz ) if insertid then if object then exports.global:allocateElement(veh, insertid) setElementInterior(object, interior) setElementDimension(object, dimension) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"butor\", true) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"object\", true) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(object, \"id\", tonumber(insertid)) end else outputChatBox(\"Bútor írási hiba #001 hiba. (query_insert_free)\") end end addEvent(\"onButorCreate\", true) addEventHandler(\"onButorCreate\", getRootElement(), saveObject) function butorSzerkesztServer(id, object, jatekos) if id and isElement(object) then destroyElement(object) mysql:query_insert_free(\"DELETE FROM butor WHERE id = \'\".. id ..\"\'\") end end addEvent(\"onButorSzerkesztStart\", true) addEventHandler(\"onButorSzerkesztStart\", getRootElement(), butorSzerkesztServer) function onButorDeleteStart(id, object, jatekos) if id and isElement(object) then destroyElement(object) mysql:query_insert_free(\"DELETE FROM butor WHERE id = \'\".. id ..\"\'\") end end addEvent(\"onButorDeleteStart\", true) addEventHandler(\"onButorDeleteStart\", getRootElement(), onButorDeleteStart)
66
« Dátum: 2015. október 31. - 13:10:19 »
Nos sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok felétek,hogy van az alap ZeroMTA avagy Valhalla-ban az árvíz script. És ha beírom mta.config file-ba akkor magától elindul. Azt szeretném megcsinálni,hogy ne induljon el csak egy bizonyos parancsra. Ez lehetséges? local targetLevel = 20 -- Client side local duration = 3600000 local startTick local currentLevel = 0 addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot, function() startTick = getTickCount() triggerServerEvent(\'onPlayerReady\', resourceRoot) end ) local function render() resetWaterColor() local passed = getTickCount() - startTick if passed >= duration then setWaterLevel(targetLevel) removeEventHandler(\'onClientRender\', root, render) return end setWaterLevel(targetLevel * (passed/duration)) end addEventHandler(\'onClientRender\', root, render) addEvent(\'doSetWaterLevel\', true) addEventHandler(\'doSetWaterLevel\', resourceRoot, function(level) setWaterLevel(level) currentLevel = level startTick = getTickCount() - duration*(level/targetLevel) end ) local startTick -- Server side local targetLevel = 20 local duration = 3600000 addEventHandler(\'onResourceStart\', resourceRoot, function() createWater(-2998, -2998, 0, 2998, -2998, 0, -2998, 2998, 0, 2998, 2998, 0) startTick = getTickCount() end ) addEvent(\'onPlayerReady\', true) addEventHandler(\'onPlayerReady\', resourceRoot, function() local passed = getTickCount() - startTick if passed > duration then passed = duration end triggerClientEvent(client, \'doSetWaterLevel\', resourceRoot, targetLevel * (passed/duration)) end )
67
« Dátum: 2015. október 20. - 14:42:53 »
outputChatBox ( \"[Hiba] Ezt a járművet csak adminok vihetik el!\", source ) Az lenne a kérdésem,hogy lehetne megoldani azt,hogy a \"[Hiba]\" piros színű legyen?
68
« Dátum: 2015. október 16. - 17:10:13 »
Valakinek esetleg meg van a Shodown mód?
69
« Dátum: 2015. október 11. - 15:43:09 »
Ahhoz képest, hogy régen írtad eléggé frappáns script
70
« Dátum: 2015. október 11. - 13:21:04 »
itt egy holttestről lenne szó ha valaki meghal IC- akkor egy holttest jelenik meg előtte... -- client side function hullaRendszer ( megolte, fegyver, testresz ) local x,y,z = getElementPosition(getLocalPlayer()) local rx,ry,rz = getElementRotation ( getLocalPlayer() ) local int = getElementInterior(getLocalPlayer()) local dim = getElementDimension(getLocalPlayer()) local penz = getPlayerMoney(getLocalPlayer()) if not getElementData(getLocalPlayer(), \"adminjailed\") then triggerServerEvent(\"createHulla\", getLocalPlayer(), x, y, z, rz, penz, int, dim) end -- setTimer(triggerServerEvent, 15000, 0, \"createHulla\", getLocalPlayer(), x, y, z, rz, penz) end addEventHandler ( \"onClientPlayerWasted\", getLocalPlayer(), hullaRendszer ) addEventHandler ( \"onClientPlayerSpawn\", getLocalPlayer(), function() hide() end) bJobbkatt = nil gomb = nil bezar = nil ax, ay = nil localPlayer = getLocalPlayer() rob = nil AHULLA = nil function click(button, state, absX, absY, wx, wy, wz, element) if getElementData(getLocalPlayer(), \"exclusiveGUI\") then return end if element and getElementType( element ) == \"object\" and button == \"right\" and state == \"down\" and (getElementModel(element) == 2907) then local x, y, z = getElementPosition(localPlayer) if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, wx, wy, wz) <= 15 then if (bJobbkatt) then hide() end local dimension = getElementDimension(getLocalPlayer()) showCursor(true) ax = absX ay = absY rob = element AHULLA = element showMenu() end end end addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(getThisResource()), click, true) function showMenu() bJobbkatt = guiCreateWindow(ax, ay, 200, 150, \"Hulla\", false) penz = getElementData(rob, \"money\") money = exports.ax_core:formatMoney(penz) gomb = guiCreateButton(0.05, 0.25, 0.87, 0.15, \"Pénz: \".. money ..\" Ft\", true, bJobbkatt) addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb, rabol, false) gomb = guiCreateButton(0.05, 0.50, 0.87, 0.15, \"Eltüntet\", true, bJobbkatt) addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb, eltuntet, false) bezar = guiCreateButton(0.05, 0.75, 0.87, 0.15, \"Menü bezárása\", true, bJobbkatt) addEventHandler(\"onClientGUIClick\", bezar, hide, false) end function rabol() penz = getElementData(rob, \"money\") setElementData(rob, \"money\", 0) triggerServerEvent(\"onHullaPenzElvesz\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), penz) hide() end function eltuntet() if ( isPlayerDead ( getLocalPlayer() ) ) then outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", 255, 0, 0) hide() return end local theTeam = getPlayerTeam(getLocalPlayer()) local factionType = getElementData(theTeam, \"type\") if (factionType==4) or exports.ax_core:isRpSeged(getLocalPlayer()) then -- (factionType==4) itt megadod melyik frakció tudja majd eltüntetni [iD] setElementData(rob, \"money\", 0) triggerServerEvent(\"onHullaEltuntet\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), penz, AHULLA) else outputChatBox(\"(( Csak admin vagy mentős! ))\", 255,0,0) end hide() end function hide() if (isElement(bezar)) then destroyElement(bezar) end bezar = nil if (isElement(bJobbkatt)) then destroyElement(bJobbkatt) end bJobbkatt = nil ax = nil ay = nil showCursor(false) triggerEvent(\"cursorHide\", localPlayer) setElementData(localPlayer, \"exclusiveGUI\", false, false) end
-- server side hullak = 0 local timerHulla = {} function penz (jatekos, penz) if ( isPedDead ( jatekos ) ) then outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", jatekos, 255, 0, 0) return end if (penz > 0) then exports.ax_core:giveMoney(jatekos, penz) exports.ax_core:sendLocalMeAction(jatekos, \"elvette a hulla pénzét.\") else exports.ax_core:sendLocalMeAction(jatekos, \"megpróbálja elvenni a hulla pénzét de sajnos nincs nála pénz.\") end end addEvent(\"onHullaPenzElvesz\", true) addEventHandler(\"onHullaPenzElvesz\", getRootElement(), penz) function penz (x, y, z, rz, money, int, dim) hulla = createObject(2907, x, y, z - 0.9, 0, 0, rz - 180) setTimer(hullaEltuntet, 60000*15, 1, hulla) setElementInterior(hulla, int) setElementDimension(hulla, dim) setElementData(hulla, \"money\", money) hullak = hullak + 1 end addEvent(\"createHulla\", true) addEventHandler(\"createHulla\", getRootElement(), penz) function hullaEltuntet(element) destroyElement(element) end function eltuntet (jatekos, penz, AHULLA) if ( isPedDead ( jatekos ) ) then outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", jatekos, 255, 0, 0) return end destroyElement(AHULLA) outputChatBox(\"(( Sikeresen eltűntetted a holttestet! ))\", jatekos, 0, 255, 0) end addEvent(\"onHullaEltuntet\", true) addEventHandler(\"onHullaEltuntet\", getRootElement(), eltuntet) Természetesen mielőtt írnátok,hogy honnan van ez a Hungary Life - Roleplay
71
« Dátum: 2015. október 02. - 20:59:57 »
function ehseg() local players = getElementsByType(\"player\") for k, p in ipairs(players) do if(getElementData(p, \"CharLoggedIn\") or 0 == 1) then if(tonumber(getElementData(p, \"char.hunger\") or 0)<=0)then if(getElementHealth(p)<=5 and getElementHealth(p)~=1)then outputChatBox(\"Éhezel! Egyél valamit, mielőtt valami baj történne!\", p, 255, 60, 40) end setElementHealth(p,getElementHealth(p)-1) else setElementData(p, \"char.hunger\", getElementData(p, \"char.hunger\")-1) end end end end ehseg() setTimer(ehseg, 120000, 0)
72
« Dátum: 2015. szeptember 29. - 17:29:58 »
--- ID RENDSZER local ids = {} function assignID() for i=1,getMaxPlayers() do if not ids then ids = source setElementData(source,\"char:id\",i,not optimize) setElementData(source,\"playerid\",i,not optimize) break end end end addEventHandler(\"onPlayerJoin\",root,assignID) function freeID() local id = getElementData(source,\"char:id\") if not id then return end ids[id] = nil end addEventHandler(\"onPlayerQuit\",root,freeID) function onPlayerNameChange() cancelEvent() end addEventHandler(\"onPlayerChangeNick\", getRootElement(), onPlayerNameChange)
73
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 21:11:45 »
Gondolok ez alatt pl ha felmegyek egy szerverre és beírok x-y parancsot akkor admint dobok magamra vagy eh ez hasonlókat?!
74
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 17:49:00 »
Esetleg valakinek megvan a finemta item-system-e vagy hasonló?!
75
« Dátum: 2015. szeptember 13. - 16:28:20 »
function load() for index, weapon in pairs(weapons) do tex = engineLoadTXD ( \"weap/\"..weapon.fileName.. \".txd\", weapon.model ) engineImportTXD ( tex, weapon.model ) mod = engineLoadDFF ( \"weap/\"..weapon.fileName.. \".dff\", weapon.model ) engineReplaceModel ( mod, weapon.model ) end end
|