Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Sziasztok az lenne a kerdeseme hogy melyik az a script amely a fegyvert a hatadra teszi ? ez lenne az ? ha igen akkor nem megy :
weapons = { } function weaponSwitch(prevSlot, newSlot) local weapon = getPedWeapon(source, prevSlot) local newWeapon = getPedWeapon(source, newSlot)
if (weapons[source] == nil) then weapons[source] = { } end
if (weapon == 30 or weapon == 31 or weapon == 25 or weapon == 27 or weapon == 33 or weapon == 34) and (isPedInVehicle(source)==false) then if (weapons[source][1] == nil or weapons[source][2] ~= weapon or weapons[source][3] ~= isPedDucked(source)) then -- Model never created weapons[source][1] = createModel(source, weapon) weapons[source][2] = weapon weapons[source][3] = isPedDucked(source) else local object = weapons[source][1] destroyElement(object) weapons[source] = nil end elseif weapons[source] and weapons[source][1] and ( newWeapon == 30 or newWeapon == 31 or newWeapon == 25 or newWeapon == 27 or newWeapon == 33 or newWeapon == 34 or getPedTotalAmmo(source, 5) == 0 ) then local object = weapons[source][1] destroyElement(object) weapons[source] = nil end end addEventHandler(\"onPlayerWeaponSwitch\", getRootElement(), weaponSwitch) addEventHandler(\"onClientPlayerWeaponSwitch\", getRootElement(), weaponSwitch) function playerEntersVehicle(player) if (weapons[player]) then local object = weapons[player][1]
if (isElement(object)) then destroyElement(object) end end end addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(), playerEntersVehicle) function playerExitsVehicle(player) if (weapons[player]) and ( getPedTotalAmmo(player, 5) or 0 ) > 0 then local weapon = weapons[player][2]
if (weapon) then weapons[player][1] = createModel(player, weapon) weapons[player][3] = isPedDucked(player) end end end addEventHandler(\"onClientVehicleExit\", getRootElement(), playerExitsVehicle) function createModel(player, weapon) local bx, by, bz = getPedBonePosition(player, 3) local x, y, z = getElementPosition(player) local r = getPedRotation(player)
crouched = isPedDucked(player)
local ox, oy, oz = bx-x-0.13, by-y-0.25, bz-z+0.25
if (crouched) then oz = -0.025 end
local objectID = 355 if (weapon==31) then objectID = 356 elseif (weapon==30) then objectID = 355 elseif (weapon==25) then objectID = 349 elseif (weapon==27) then objectID = 351 elseif (weapon==33) then objectID = 357 elseif (weapon==34) then objectID = 358 end
local currobject = weapons[player][1] if (isElement(currobject)) then destroyElement(currobject) end
local object = createObject(objectID, x, y, z) attachElements(object, player, ox, oy, oz, 0, 60, 0) setElementCollisionsEnabled(object, false) return object end
Olyan fuggvenyek hasznalasa Kliens oldalon amit csak szerveren lehet es ugyan ez vissza ezt nezd meg :
Amugy lehet hogy jo de kb ilyenenk kellene lennie a 3d Img vel nem nagyon foglalkoztam de a triggeles elmeletileg mukodi probald ki random irtam szerver oldal
marker = createMarker(8,0,3,\"cylinder\", 1.5, 0, 150, 255, 170) addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, function(hitElement) if not getPedOccupiedVehicle (hitElement) then if(getElementType(hitElement) == \"player\") then triggerClientEvent(hitElement, \"3dImgon\", getRootElement()) end else outputChatBox(\"Please get out from vehicle.\", player, 255, 0, 0) end end)
Klien oldal
local white = tocolor(255,255,255,255) local face = dxCreateTexture(\"trollface.png\") function dxDrawImage3D(x,y,z,w,h,m,c,r,...) local lx, ly, lz = x+w, y+h, (z+tonumber(r or 0)) or z return dxDrawMaterialLine3D(x,y,z, lx, ly, lz, m, h, c or white, ...) end function draw() dxDrawImage3D(0,0, 20, 20, 20, face, tocolor(255,255,255,255)) end function trigger() addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),draw) end addEvent(\"3Dimg\",true) addEventHandler(\"3Dimg\",resourceRoot,trigger)
Van egy Tablam a mysql -ben azt szeretnem kiolvasni belole az adatokat a Tabal neve Test es van benne egy Jani valtozo eddig eljutottam :
handler = mysql_connect(\"1.2.3.4.5.6\", \"Name\", \"password\", \"Name\") -- Csatlakozik a MySQL - hez . if ( not handler ) then -- A csatlakozas sikertelen . outputConsole(\"Unable to connect to MySQL !\") else mysql_close(handler) -- Bezarja a csatlakozast outputConsole(\"Connected to MySQL !\"). end
local result = mysql_query(handler, \"SELECT Test FROM Jani WHERE id=\'1\' \") if (result) then local row = mysql_fetch_row(result) local lengths = mysql_fetch_lengths(result) outputConsole(\"The length of \" .. row[1] .. \" is \" .. lengths[1]) mysql_free_result(result) end
inkabb irj egyet sokkal attekinthetob ha sajat script mint hogy atnezni mert mig atnezed a scriptet addig 2 szer is megirnad szerintem Vagy csak en vagyok vak a masok scriptjei attekintesehez :\'(
ok meg van Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. február 19. - 09:25:22 És le tudnál írni 1 kisebb fajta tutorialt hogy lehet kimenteni mysql - be és lekérni ha már csatlakozott a mysql-hez
ezt irja ki a Console : ERROR: Could not load /root/gtaof/mods/deathmatch/./dbconmy.so - libmysqlclient.so.16: cannot open shared object file: No such file or directoryERROR: Test/S.lua:1: dbConnect failed; Could not connect
tehat csinaltam egy olyan tablat hogy Test van benne ket ertek Jani integer Pista integer akkor pl hogy tudnam ki iratni ?
local mysql = exports.mysql mysql:query_free(\"UPDATE Test SET Jani = \'\" .. mysql:escape_string(Jani) .. \"\' WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( thePlayer, \"dbid\" )
ez lenne ? Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Február 18. - 14:21:56[/time] Egy kerdes az Uptade az pont mitcsinal ? uj erteket ad neki ? Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. február 18. - 14:24:08 De egy tutorial kellen nekem mert semmit sem ertek szolal letudnad irni pontosan vagy kuldeni egy linket