Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tomaker

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
Archívum / Fegyver a Hátadon
« Dátum: 2015. február 20. - 16:59:36 »
Sziasztok az lenne a kerdeseme hogy melyik az a script amely a fegyvert a hatadra teszi ?
ez lenne az ? ha igen akkor nem megy  :
 

weapons = { }
function weaponSwitch(prevSlot, newSlot)
    local weapon = getPedWeapon(source, prevSlot)
    local newWeapon = getPedWeapon(source, newSlot)
   
    if (weapons[source] == nil) then
        weapons[source] = { }
    end
   
    if (weapon == 30 or weapon == 31 or weapon == 25 or weapon == 27 or weapon == 33 or weapon == 34) and (isPedInVehicle(source)==false) then
        if (weapons[source][1] == nil or weapons[source][2] ~= weapon or weapons[source][3] ~= isPedDucked(source)) then -- Model never created
            weapons[source][1] = createModel(source, weapon)
            weapons[source][2] = weapon
            weapons[source][3] = isPedDucked(source)
        else
            local object = weapons[source][1]
            destroyElement(object)
            weapons[source] = nil
        end
    elseif weapons[source] and weapons[source][1] and ( newWeapon == 30 or newWeapon == 31 or newWeapon == 25 or newWeapon == 27 or newWeapon == 33 or newWeapon == 34 or getPedTotalAmmo(source, 5) == 0 ) then
        local object = weapons[source][1]
        destroyElement(object)
        weapons[source] = nil
    end
end
addEventHandler(\"onPlayerWeaponSwitch\", getRootElement(), weaponSwitch)
addEventHandler(\"onClientPlayerWeaponSwitch\", getRootElement(), weaponSwitch)
function playerEntersVehicle(player)
    if (weapons[player]) then
        local object = weapons[player][1]
       
        if (isElement(object)) then
            destroyElement(object)
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(), playerEntersVehicle)
function playerExitsVehicle(player)
    if (weapons[player]) and ( getPedTotalAmmo(player, 5) or 0 ) > 0 then
        local weapon = weapons[player][2]
       
        if (weapon) then
            weapons[player][1] = createModel(player, weapon)
            weapons[player][3] = isPedDucked(player)
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientVehicleExit\", getRootElement(), playerExitsVehicle)
function createModel(player, weapon)
    local bx, by, bz = getPedBonePosition(player, 3)
    local x, y, z = getElementPosition(player)
    local r = getPedRotation(player)
               
    crouched = isPedDucked(player)
   
    local ox, oy, oz = bx-x-0.13, by-y-0.25, bz-z+0.25
   
    if (crouched) then
        oz = -0.025
    end
   
    local objectID = 355
    if (weapon==31) then
        objectID = 356
    elseif (weapon==30) then
        objectID = 355
    elseif (weapon==25) then
        objectID = 349
    elseif (weapon==27) then
        objectID = 351
    elseif (weapon==33) then
        objectID = 357
    elseif (weapon==34) then
        objectID = 358
    end
   
    local currobject = weapons[player][1]
    if (isElement(currobject)) then
        destroyElement(currobject)
    end
   
    local object = createObject(objectID, x, y, z)
    attachElements(object, player, ox, oy, oz, 0, 60, 0)
    setElementCollisionsEnabled(object, false)
    return object
end

62
Archívum / Art MTA
« Dátum: 2015. február 20. - 16:23:06 »
Grat de 4 Tulaj ? :D
megy a +

63
Archívum / Maker be kép vagy írás
« Dátum: 2015. február 20. - 13:39:57 »
a foto is be kell irni a metaba
<file src = \"photo.png\"/>

64
Archívum / Maker be kép vagy írás
« Dátum: 2015. február 19. - 21:47:12 »
Olyan fuggvenyek hasznalasa Kliens oldalon amit csak szerveren lehet
es ugyan ez vissza
ezt nezd meg :

Amugy lehet hogy jo de kb ilyenenk kellene lennie a 3d Img vel nem nagyon foglalkoztam de a triggeles elmeletileg mukodi probald ki random irtam
szerver oldal
 

marker =  createMarker(8,0,3,\"cylinder\", 1.5, 0, 150, 255, 170)
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker,
function(hitElement)
    if not getPedOccupiedVehicle (hitElement) then
        if(getElementType(hitElement) == \"player\") then
            triggerClientEvent(hitElement, \"3dImgon\", getRootElement())
        end
    else
        outputChatBox(\"Please get out from vehicle.\", player, 255, 0, 0)
    end
end)

 
Klien oldal
 

local white = tocolor(255,255,255,255)
local face = dxCreateTexture(\"trollface.png\")
function dxDrawImage3D(x,y,z,w,h,m,c,r,...)
        local lx, ly, lz = x+w, y+h, (z+tonumber(r or 0)) or z
    return dxDrawMaterialLine3D(x,y,z, lx, ly, lz, m, h, c or white, ...)
end
function draw()
dxDrawImage3D(0,0, 20, 20, 20, face, tocolor(255,255,255,255))
end
function trigger()
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),draw)
end
addEvent(\"3Dimg\",true)
addEventHandler(\"3Dimg\",resourceRoot,trigger)

65
Archívum / Maker be kép vagy írás
« Dátum: 2015. február 19. - 21:38:20 »
Triggernil kellen

66
Archívum / Mysql Problem
« Dátum: 2015. február 19. - 18:58:10 »
De akkor a kezelese kb ugyan olya

67
Archívum / Mysql Problem
« Dátum: 2015. február 19. - 15:19:48 »
amit te hasznalsz az sqlite
es az jobb mint a mysql ?
ha igen akkor miert ha nem akkor miert :)

68
Archívum / Mysql Problem
« Dátum: 2015. február 19. - 14:49:25 »
Van egy Tablam a mysql -ben azt szeretnem kiolvasni belole az adatokat
a Tabal neve Test es van benne  egy Jani valtozo
eddig eljutottam :
 

handler = mysql_connect(\"1.2.3.4.5.6\", \"Name\", \"password\", \"Name\") -- Csatlakozik a MySQL - hez .
if ( not handler ) then -- A csatlakozas sikertelen .
     outputConsole(\"Unable to connect to MySQL !\")
else
     mysql_close(handler) -- Bezarja a csatlakozast
     outputConsole(\"Connected to MySQL !\").
end
 
local result = mysql_query(handler, \"SELECT Test FROM Jani WHERE id=\'1\' \")
if (result) then
  local row = mysql_fetch_row(result)
  local lengths = mysql_fetch_lengths(result)
  outputConsole(\"The length of \" .. row[1] .. \" is \" .. lengths[1])
  mysql_free_result(result)
end

69
Archívum / Óránkénti fizetés
« Dátum: 2015. február 19. - 13:25:31 »
inkabb irj egyet sokkal attekinthetob ha sajat script mint hogy atnezni mert mig atnezed a scriptet addig 2 szer is megirnad szerintem
Vagy csak en vagyok vak a masok scriptjei attekintesehez :)  :\'(

70
Archívum / Mysql Problem
« Dátum: 2015. február 19. - 08:39:20 »
ok meg van :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. február 19. - 09:25:22

És le tudnál írni 1 kisebb fajta tutorialt hogy lehet kimenteni mysql - be és lekérni ha már csatlakozott a mysql-hez

71
Archívum / Animation[Bug]
« Dátum: 2015. február 18. - 18:41:35 »
Thx  :D

72
Archívum / Mysql Problem
« Dátum: 2015. február 18. - 16:11:47 »
ezt irja ki a Console :
ERROR: Could not load /root/gtaof/mods/deathmatch/./dbconmy.so - libmysqlclient.so.16: cannot open shared object file: No such file or directoryERROR: Test/S.lua:1: dbConnect failed; Could not connect

73
Archívum / [Help]Mysql Segitseg
« Dátum: 2015. február 18. - 15:04:23 »
En erteni szeretnem , es tudni hogy mit csinalok nem hogy csak ugy van es ugy kell lennie ....

74
Archívum / Animation[Bug]
« Dátum: 2015. február 18. - 14:46:19 »
Sziasztok az lenne a kerdesem hogy miert nem kapcsolja ki az animaciot 2 milisec utan
 

setPedAnimation(getLocalPlayer(),\"FOOD\", \"EAT_Pizza\", 2, true, true, false)

75
Archívum / [Help]Mysql Segitseg
« Dátum: 2015. február 18. - 14:19:01 »
tehat csinaltam egy olyan tablat hogy Test
van benne ket ertek
Jani  integer
Pista  integer
akkor pl hogy tudnam ki iratni ?
 

local mysql = exports.mysql
mysql:query_free(\"UPDATE Test SET Jani = \'\" .. mysql:escape_string(Jani) .. \"\' WHERE id = \" ..
mysql:escape_string(getElementData( thePlayer, \"dbid\" )

 
ez lenne ?

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Február 18. - 14:21:56[/time]

Egy kerdes az Uptade az pont mitcsinal ?
uj erteket ad neki ?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. február 18. - 14:24:08

De egy tutorial kellen nekem mert semmit sem ertek szolal letudnad irni pontosan vagy kuldeni egy linket

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal