Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - adamhawkz
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 18:00:26 »
EDIT: Mégse. EDIT: Így se jó. EDIT: Az egész így, ahogy van, sehogy se jó. EDIT: Megírom az angol házit, és átnézem megint. EDIT: Kedves Naplóm! A kódot újra górcső alá veszem, meglátjuk mi lesz belőle. EDIT: Kedves Naplóm! Elmegyek tusolni, és folytatom a munkát!
62
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 17:45:28 »
Másik mysql pluginra vagy include vagy miazra tippelnék.
63
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 17:30:55 »
Az a kép baszod! Az lesz a lógónk... De direk így elírva .... :/ Szerintem nem én írtam el.
64
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 17:25:20 »
Már-már olyannyira teccik, hogy saját logót készíttem nekik:
65
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 17:11:16 »
Nekem teccik. Láccik, hogy sokat foglalkozott vele.
66
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 17:03:05 »
67
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 15:20:25 »
Tegyél bele egy Auto Increment mezőt vagy nevezz ki egyet Primary-nek.
68
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 11:07:34 »
Állapot: Compile OK / Nem teszteltem CMD:repair(playerid, params[]) { if(sscanf(params, \"s[16]\", params[0])) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /repair [engine, panels, doors, lights, tires]\"); new vehicleid, panels, doors, lights, tires; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); if(!strcmp(params[0], \"engine\", true)) { SetVehicleHealth(vehicleid, 1000); // Motor } else if(!strcmp(params[0], \"panels\", true)) { panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Karosszéria } else if(!strcmp(params[0], \"doors\", true)) { doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // Csomagtartó, Motorháztető, Ajtók } else if(!strcmp(params[0], \"lights\", true)) { lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // Fényszórók } else if(!strcmp(params[0], \"tires\", true)) { tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // Kerekek } else SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba: Nincs ilyen elem.\"); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); return 1; } encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) { return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3); } encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper) { return flp | (frp << 4) | (rlp << | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24); } encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door) { #pragma unused behind_driver_door #pragma unused behind_passenger_door return bonnet | (boot << | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24); } encode_lights(light1, light2, light3, light4) { return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3); }
69
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 21:59:00 »
Decode részekkel elvileg megoldható, hogy mindent külön lehessen javítani.
70
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 20:04:05 »
Állapot: Compile OK / Nem teszteltem new vehicleid, panels, doors, lights, tires; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Karosszéria UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // Csomagtartó, Motorháztető, Ajtók UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // Fényszórók UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // Kerekek UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) { return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3); } encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper) { return flp | (frp << 4) | (rlp << | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24); } encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door) { #pragma unused behind_driver_door #pragma unused behind_passenger_door return bonnet | (boot << | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24); } encode_lights(light1, light2, light3, light4) { return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3); }
71
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 19:53:37 »
Így elsőre azt mondanám, hogy törölj minden járművet, amiben nem ülnek vagy valami, és hívd meg az alap járműveket egy stock vagy public-al 1sec késleltetéssel. Bár biztosan van valami gyorsabb megoldás, ilyennel még nem igazán foglalkoztam.
72
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 17:36:27 »
73
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 13:01:41 »
EDIT: Nem úgy működik, ahogy én akartam.
74
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 11:28:23 »
Máris javítom, az előző postban frissítem. EDIT: Most nézd meg.
75
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 10:56:46 »
Állapot: Nem teszteltem dcmd_admins(playerid, params[]) { #pragma unused params new sLevel[][]= { \"{ffffff}Játékos\", // 0 \"{00ff00}Adminsegéd\", // 1 \"{ffff00}Moderátor\", // 2 \"{FF6600}Próbaidős Adminisztrátor\", // 3 \"{002bff}Admin\", // 4 \"{002bff}Professzionális Adminisztrátor\", // 5 \"{CC3300}Szerver Felügyelő\", // 6 \"{de305f}Fejlesztő\", // 7 \"{ff0000}Főadmin\", // 8 \"{ff0000}Tulajdonos\" // 9 }; new iName[MAX_PLAYER_NAME], iMax = 1, iStr[128]; SendClientMessage(playerid, green, \"{FF0000}Online Adminok:\"); for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[Level] > 0) { GetPlayerName(i, iName, sizeof(iName)); format(iStr, sizeof(iStr), \"{00FF00} %s (Id:%i) | Szint: %i - %s\", iName, i, PlayerInfo[Level], sLevel[PlayerInfo[Level]]); if(IsPlayerAdmin(i)) strcat(iStr, \" (RCON)\"); // Ha RCON Admin, akkor hozzáfűzzük az iStr-hez az \" (RCON)\"-t SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, iStr); iMax++; } else if(PlayerInfo[Level] == 0 && IsPlayerAdmin(i)) // Ha Játékos rangú, de RCON Admin { GetPlayerName(i, iName, sizeof(iName)); format(iStr, sizeof(iStr), \"{00FF00} %s (Id:%i) | Szint: 0 - %s (RCON)\", iName, i, sLevel[PlayerInfo[Level]]); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, iStr); iMax++; } } if(iMax < 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"{FF0000}*************************\"); SendClientMessage(playerid, green, \"{00FF00}Jelenleg nincs online adminisztrátor!\"); SendClientMessage(playerid, green, \"{FFFF00}Ha írni szeretnél a tulajnak megteheted a weboldalon:{00FFFF} www.weboldalneve.hu \"); SendClientMessage(playerid, green, \"{FFFF00}A teljes admin csapat megtekintéséhez: {00FFFF}/adminteam\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"{FF0000}*************************\"); } return 1; } Ha használod a foreach.inc-et, akkor megspórolhatod ezt a sort: for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i)) ...és leírhatod ennyivel: foreach(Player, i)
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
|