Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Játékok / Red Dead Redemption« Dátum: 2011. augusztus 23. - 08:35:41 »
Elvileg azt ígérték lesz PC-re is de az már nagyon rég volt, úgy látszik a rockstar is kezd átmenni nexon stílusba
62
Játékok / [Leírás]Bevezetés a játék programozásba[XNA]« Dátum: 2011. augusztus 22. - 12:53:23 »
Ahogy néztem a squirrel-be egyenlõre még sokkal kevesebb dolog van szóval azt még így nem lenne könnyebb megtanúlni? De amúgy az egész csak a variable-ken alapúl nem? vagyis csak azt kell megtanúlni mi mire jó és kész?
UI: Találtam egy elég ügyes kis könyvet és ha a C# programnyelvben eléggé jártas vagy akkor a pawno vagy a squirrel scriptelés már nem nehéz? Vagy a pawno és a squirrel foglalkozik a C#-al? Mert eddig elég sok helyen láttam, hogy könnyebb mint a többi 63
Játékok / [Leírás]Bevezetés a játék programozásba[XNA]« Dátum: 2011. augusztus 22. - 12:33:24 »
Hát nemtudom de nekem az az érzésem egyszerûbb ha megtanulom a pawno vagy a squirrel programnyelvet szerintetek az könnyebb?
64
Játékok / [Leírás]Bevezetés a játék programozásba[XNA]« Dátum: 2011. augusztus 22. - 12:02:34 »
Letöltöttem az unity-t bár nekem elég bonyolultnak tûnik
65
Játékok / [Leírás]Bevezetés a játék programozásba[XNA]« Dátum: 2011. augusztus 22. - 10:59:47 »
Rendben kösz a válaszokat és esetleg nem dobnál össze egy tutorial-t vagy ha van idõd akkor nem segítenél kicsit vagy nem adnál egy skype vagy MSN címet? Amúgy már próbáltam játékot készíteni de abban a progiban már minden megvolt csak a mappot kellett összerakd és az NPC-ket amúgy FPS Creator a neve, a progival akinek van kreativitása szinte bárki tud FPS-t készíteni nagyon egyszerû
66
Játékok / [Leírás]Bevezetés a játék programozásba[XNA]« Dátum: 2011. augusztus 22. - 10:42:56 »
Én már nagyon szeretnék megpróbálni összedobni egy játékot persze valami kezdõre gondoltam szóval lenne pár kérdésem
1. Programozási tudás nélkül az XNA-ban vagy az Unity-ben lehet játékot készíteni? 2. Melyik könnyebb egy kezdõnek az XNA vagy Unity? 3. Úgy hallottam az Unity-hez lehet tölteni pl kész modelleket vagy scripteket stb. ez igaz? és ha igen hol? Köszönöm a válaszokat 67
Játékok / Red Dead Redemption« Dátum: 2011. augusztus 22. - 10:28:53 »
Nekem nagyon tetszik a játék de sajnos nincs XBOX-om :@
68
Minecraft / [soon]Szörnyû kutatások - Minecraft küldetés map« Dátum: 2011. augusztus 22. - 10:28:01 »
Nem rossz ötlet és esetleg ezt multiba is lehet majd nyomni?
69
Minecraft / Számítógép?« Dátum: 2011. augusztus 22. - 10:20:40 »
Nagyon durva miket lehet a minecraftba
71
Törölt RP Szerverek / [HUN]Street Life RPG« Dátum: 2011. július 07. - 21:20:37 »
Pl kiírhatnád mi szabad és mi nem? A Frakciókból vagy egy rövid szeróleírást, bevezetõt ilyesmit
72
Törölt RP Szerverek / Small Life RPG« Dátum: 2011. február 20. - 16:36:55 »
ez telleg nem montvai montvai ennel rondabban ir :amazed: meg 1 helyes szo nincs a mondataiba montvainak
73
Törölt RP Szerverek / Small Life RPG« Dátum: 2011. február 18. - 16:12:53 »
Na hallám bekellene fejezni, f*sznak kell itt a szervernek rossz hírét terjeszteni?
S egyébként mivan akkor ha még van benne angol szöveg? Legalább mi megpróbálunk egy normális szervert létrehozni és nem ülni a popónkon és szervereket kritizálni... Amúgy meg új bérelt weboldal van domainnal, + 200 slotos szerver mi kell ennél több? Néhány szerver még egy rendes weboldalt se tud készíteni nemhogy még pénzt adjon ki rá. Ha nem tetszik akkor ne játszatok, de akkor se kell az új playereket elriasztani... 74
Törölt RP Szerverek / Small Life RPG« Dátum: 2011. február 05. - 11:19:39 »
amugy ti kik vagytok?
75
Segítségkérés / Játszott óra« Dátum: 2011. február 01. - 16:21:51 »
nem,nekunk az a bajunk hogy volt benne tutorial rendszer de kivettuk es ugy volt megirva hogy amituan megcsinalod a tutorialt azutan mentse az egesz karaktert, szoval meg bennemaradt valami olyan amitol nem menti az accokat amiutan regiztel pedig kivan veve
|