Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - norbika011
61
« Dátum: 2014. december 30. - 13:28:39 »
Hali Akadt egy probléma a kapu szkripte amit ha tudna valaki javitani nagyon jó lenne. a probléma az hogy 2kapu van egy szkriptbe beleirva(összeirva) és csak az egyik jó.. és én nem értem hogy miért csak az egyik müködik. Le irom a pawn kód-ot is >> Kód:pawn << #include <a_samp> //kapu script:By:Tom_Hudson #pragma tabsize 0 new kapu; new kapu2;//ebbol persze lehet több is. public OnGameModeInit() { kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot. kapu2 = CreateObject(980,1565.7000000,358.3999900,21.3000000,0.0000000,0.0000000,306.0000000); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) { MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,15.5,1.7); MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére } return 1; } if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) { MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,21.3,1.7); MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége } return 1; } return 0; }
62
« Dátum: 2014. december 30. - 12:20:48 »
Köszönöm szépen és még lenne még 1db kérdésem, hogy lehet a mappról eltüntetni objectet? mta-ba törlöm és utána hogy? convertálni nem lehet , nem értem
63
« Dátum: 2014. december 30. - 12:14:08 »
Sziasztok valaki gyorsba össze tudja nekem irni a 2db szkriptet? kapurol van szó:D Itt az egyik: #include <a_samp> //kapu script:By:Tom_Hudson #pragma tabsize 0 new kapu;//ebbol persze lehet több is. public OnGameModeInit() { kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot. return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) { MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére } return 1; } if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) { MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége } return 1; } return 0; } És itt a másik, ebbe viszont bele kéne irni azt hogy egy adott métertöl lehessen kinyitni/zárni #include <a_samp> //kapu script:By:Tom_Hudson #pragma tabsize 0 new kapu;//ebbol persze lehet több is. public OnGameModeInit() { kapu = CreateObject(980,1497.1999500,-700.9000200,96.5000000,0.0000000,0.0000000,184.0000000);//Ide az átkonvertált alakot. return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) { MoveObject(kapu,1497.2002,-700.90039,90,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z return 1; } if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) { MoveObject(kapu,1497.2002,-700.90039,96.5,1.7);//1.7 a sebessége return 1; } return 0; } Elöre is köszönöm
64
« Dátum: 2014. december 28. - 21:31:11 »
Rendben
65
« Dátum: 2014. december 28. - 21:26:39 »
Ezeket irja 17) :(17) warning 217: loose indentation 18) : warning 217: loose indentation
66
« Dátum: 2014. december 28. - 21:21:13 »
Az ugye nem baj ha warningot ir?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 28. - 21:23:10 )
Ja és köszönöm szépen!, egy kérdés ha valamit nem értek rád számithatok?
67
« Dátum: 2014. december 28. - 20:57:20 »
Össze irod nekem kérlek mert még nem megy:( itt van mind a 2db pawn: 1.Admin kocsi //Adminautó script //hoolllvetted?? a nagy patikábaaaa #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #endif new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminkocsi; public OnGameModeInit ( ) { adminkocsi = CreateVehicle(490,1358.7000000,-620.2000100,109.5000000,18.0000000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu. vehicle3Dtext[ adminkocsi ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINAUTÓ*\", 0x00FF00FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin. Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminkocsi ] , adminkocsi, 0.0, 0.0, 0.5); } public OnPlayerStateChange(playerid,newstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminkocsi) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\"); } } return 1; } 2.Adminheli //Adminautó script //Készítette shakeN #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #endif new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminheli; public OnGameModeInit ( ) { adminheli = CreateVehicle(497,1355.7000000,-630.5000000,113.4000000,19.9980000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu. vehicle3Dtext[ adminheli ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINHELI*\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin. Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminheli ] , adminheli, 0.0, 0.0, 0.5); } public OnPlayerStateChange(playerid,newstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminheli) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\"); } } return 1; }
68
« Dátum: 2014. december 28. - 20:50:00 »
hm... szerintem az lehet a gond hogy a adminauto.pwn is van a szkriptek között és az adminheli-t megint külöm .pwn be irtam, talán egybe kellene irni? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 28. - 20:53:55 )
hát igen ez itt a gond ![Vigyorog :D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/cheesy.gif) mostmár müködik nekem is csak 1x a kettöt nem lehet igy berakni szerintem, egybe kell irni akkor vagy mi?
69
« Dátum: 2014. december 28. - 20:40:46 »
Csak az a gond hogy nem irja a helikopterre a szöveget
70
« Dátum: 2014. december 28. - 20:22:45 »
Hello sziasztok Az admin autó 3dtext szkriptet hogy tudom meg csinálni hogy a helikopteren legyen? >> PawN << Megprobáltam én, meg csinálni, nem is ir ki semmi hibát/warningot mikor compilálom csak nem irja a helikopterre az \"*ADMINHELI*\"-t //Adminautó script // szipuááááá #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #endif new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminheli; public OnGameModeInit ( ) { adminheli = CreateVehicle(497,1316.3000000,-635.2999900,113.8000000,344.0000000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu. vehicle3Dtext[ adminheli ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINHELI*\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin. Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminheli ] , adminheli, 0.0, 0.0, 0.5); } public OnPlayerStateChange(playerid,newstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminheli) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\"); } } return 1; }
71
« Dátum: 2014. december 28. - 19:54:10 »
Nagyon szépen köszönöm ![Vigyorog :D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/cheesy.gif) , müködik és a /dl sikerült
72
« Dátum: 2014. december 28. - 19:50:18 »
Köszönöm szépen!
73
« Dátum: 2014. december 28. - 19:35:58 »
Figyi... nem tudom hogy te ezt \"kijavitodtad-e\" de az biztos hogy mostmár kise nyitja *-* meg 3 warning-ot ir
74
« Dátum: 2014. december 28. - 19:01:35 »
Sziasztok Remélem tudtok segíteni, sajnos és még nem értek eléggé jól a szkriptekhez de azért megy nekem is, az által hogy nem értek hozzá akadt egy kis problémám amit remélem tudtok orvosolni!. >> Probléma << A problémám pedig az hogy a a kapu amit sikerült elhelyeznem a szerveren és nyillik, zárul de ami a probléma az az hogy bármennyire is vagyok töle messze lehet nyitni/zárni és ezt kellene orvosolni hogy kb: 1méter távolság nál lehessen kinyitni vagy 2 nél. Egy kérésem pedig lenne ha (lehet) a szkripte be irni azt hogy ha valaki ki akarná nyitni és nincs a megadott távolságba akkor ezt az üzenetet kapná \"Nem vagy kapunál!\" pirosan >> PawN KóD << #include <a_samp> //kapu script:By:Tom_Hudson #pragma tabsize 0 new kapu;//ebbol persze lehet több is. public OnGameModeInit() { kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot. return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) { MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére return 1; } if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) { MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége return 1; } return 0; } Elöre is köszönöm annak az illetönek aki javitja!!!
75
« Dátum: 2014. december 27. - 21:59:19 »
Helló sziasztok! Valaki eltudja küldeni nekem a nevét? vagy magát a scriptet? a script lényege hogy a fegyverek a karakter hátán vannak PL:van egy ak47-em meg egy mp5-öm, és mikor átváltok mp5-re akkor az ak47 a hátamonlesz,mint minden fegyver Aki ismeri és eltudja küldeni meg köszönném!!
|