Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbika011

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Segítségkérés / Kapu szkript hiba
« Dátum: 2014. december 30. - 13:28:39 »
Hali
 
Akadt egy probléma a kapu szkripte amit ha tudna valaki javitani nagyon jó lenne.
a probléma az hogy 2kapu van egy szkriptbe beleirva(összeirva) és csak az egyik jó.. és én nem értem hogy miért csak az egyik müködik.
Le irom a pawn kód-ot is
>> Kód:pawn <<
 
#include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;
new kapu2;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit() {
        kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
    kapu2 = CreateObject(980,1565.7000000,358.3999900,21.3000000,0.0000000,0.0000000,306.0000000);
        return 1; }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
        if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
            MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,15.5,1.7);
                        MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
                }
                return 1;
        }
    if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
             MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,21.3,1.7);
                         MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
                }
        return 1;
    }
        return 0;
}

62
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. december 30. - 12:20:48 »
Köszönöm szépen és még lenne még 1db kérdésem, hogy lehet a mappról eltüntetni objectet? mta-ba törlöm és utána hogy? convertálni nem lehet , nem értem

63
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. december 30. - 12:14:08 »
Sziasztok valaki gyorsba össze tudja nekem irni a 2db szkriptet? kapurol van szó:D
Itt az egyik:
 
#include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit()
    {
            kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
            return 1;
            }
    public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
    {
            if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
                                        MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
                                }
                        return 1;
                }
            if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
                                MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
                                }
                        return 1;
                        }
                return 0;
}

 
És itt a másik, ebbe viszont bele kéne irni azt hogy egy adott métertöl lehessen kinyitni/zárni
 
#include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit()
{
        kapu = CreateObject(980,1497.1999500,-700.9000200,96.5000000,0.0000000,0.0000000,184.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
        return 1;
        }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
        if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
        {
            MoveObject(kapu,1497.2002,-700.90039,90,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z
            return 1;
            }
        if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
        {
            MoveObject(kapu,1497.2002,-700.90039,96.5,1.7);//1.7 a sebessége
            return 1;
            }
            return 0;
            }

 
Elöre is köszönöm

64
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 21:31:11 »
Rendben

65
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 21:26:39 »
Ezeket irja 17) :(17) warning 217: loose indentation
18) : warning 217: loose indentation

66
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 21:21:13 »
Az ugye nem baj ha warningot ir?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 28. - 21:23:10 )

Ja és köszönöm szépen!, egy kérdés ha valamit nem értek rád számithatok?

67
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:57:20 »
Össze irod nekem kérlek mert még nem megy:(
itt van mind a 2db pawn:
1.Admin kocsi
 
//Adminautó script
//hoolllvetted?? a nagy patikábaaaa
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminkocsi;
 
public OnGameModeInit ( )
{
    adminkocsi = CreateVehicle(490,1358.7000000,-620.2000100,109.5000000,18.0000000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
    vehicle3Dtext[ adminkocsi ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINAUTÓ*\", 0x00FF00FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminkocsi ] , adminkocsi, 0.0, 0.0, 0.5);
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminkocsi)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
    return 1;
}

 
2.Adminheli
 
//Adminautó script
//Készítette shakeN
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminheli;
 
public OnGameModeInit ( )
{
adminheli = CreateVehicle(497,1355.7000000,-630.5000000,113.4000000,19.9980000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
    vehicle3Dtext[ adminheli ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINHELI*\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminheli ] , adminheli, 0.0, 0.0, 0.5);
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminheli)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
    return 1;
}

68
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:50:00 »
hm... szerintem az lehet a gond hogy a adminauto.pwn is van a szkriptek között és az adminheli-t megint külöm .pwn be irtam, talán egybe kellene irni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 28. - 20:53:55 )

hát igen ez itt a gond :D mostmár müködik nekem is csak 1x a kettöt nem lehet igy berakni szerintem, egybe kell irni akkor vagy mi?

69
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:40:46 »
Csak az a gond hogy nem irja a helikopterre a szöveget

70
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:22:45 »
Hello sziasztok
 
Az admin autó 3dtext szkriptet hogy tudom meg csinálni hogy a helikopteren legyen?
>> PawN <<
Megprobáltam én, meg csinálni, nem is ir ki semmi hibát/warningot mikor compilálom csak nem irja a helikopterre az \"*ADMINHELI*\"-t
 
//Adminautó script
// szipuááááá
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminheli;
 
public OnGameModeInit ( )
{
adminheli = CreateVehicle(497,1316.3000000,-635.2999900,113.8000000,344.0000000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
    vehicle3Dtext[ adminheli ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINHELI*\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminheli ] , adminheli, 0.0, 0.0, 0.5);
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminheli)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
    return 1;
}

71
Segítségkérés / Plugint javítás/átírás
« Dátum: 2014. december 28. - 19:54:10 »
Nagyon szépen köszönöm :D, müködik és a /dl sikerült

72
Segítségkérés / Kapu szkript segitség
« Dátum: 2014. december 28. - 19:50:18 »
Köszönöm szépen!

73
Segítségkérés / Kapu szkript segitség
« Dátum: 2014. december 28. - 19:35:58 »
Figyi... nem tudom hogy te ezt \"kijavitodtad-e\" de az biztos hogy mostmár kise nyitja *-* meg 3 warning-ot ir

74
Segítségkérés / Kapu szkript segitség
« Dátum: 2014. december 28. - 19:01:35 »
Sziasztok
 
Remélem tudtok segíteni, sajnos és még nem értek eléggé jól a szkriptekhez de azért megy nekem is, az által hogy nem értek hozzá akadt egy kis problémám amit remélem tudtok orvosolni!.
>> Probléma <<
A problémám pedig az hogy a a kapu amit sikerült elhelyeznem a szerveren és nyillik, zárul de ami a probléma az az hogy bármennyire is vagyok töle messze lehet nyitni/zárni és ezt kellene orvosolni hogy kb: 1méter távolság nál lehessen kinyitni vagy 2 nél.
Egy kérésem pedig lenne ha (lehet) a szkripte be irni azt hogy ha valaki ki akarná nyitni és nincs a megadott távolságba akkor ezt az üzenetet kapná
\"Nem vagy kapunál!\" pirosan
>> PawN KóD <<
 
#include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit()
{
        kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
        return 1;
        }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
        if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
        {
            MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
            return 1;
            }
        if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
        {
            MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
            return 1;
            }
            return 0;
            }

 
Elöre is köszönöm annak az illetönek aki javitja!!!

75
Segítségkérés / Fegyver a háton script
« Dátum: 2014. december 27. - 21:59:19 »
Helló sziasztok!
 
Valaki eltudja küldeni nekem a nevét? vagy magát a scriptet? a script lényege hogy a fegyverek a karakter hátán vannak PL:van egy ak47-em meg egy mp5-öm, és mikor átváltok mp5-re akkor az ak47 a hátamonlesz,mint minden fegyver
Aki ismeri és eltudja küldeni meg köszönném!!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal